niedziela, 19 sierpnia 2018

Kwiatowa Wróżka i wyniki zabawy.

Witam Was serdecznie w niedzielny, słoneczny poranek! Na wstępie chciałabym jeszcze raz podziękować za komentarze pod poprzednim postem, a rodzice dodatkowo dziękują za wszystkie wspaniałe życzenia jakie napłynęły od Was! Stał się również cud, bo mój tata pierwszy raz przeczytał mojego posta 😁. Życie nigdy nie przestanie mnie zadziwiać...
Kochani obiecałam również, że  dzisiaj napiszę  do kogo trafi moja skarpetkowa lalka, ale za nim to nastąpi pozwólcie, że przedstawię ją w pełnej okazałości. Oto ona, moja najnowsza laleczka, którą nazwałam Kwiatową Wróżką.

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Została uszyta ze skarpetki w rozmiarze 31- 35 i ma ponad 20 cm wzrostu. Ubranko ma z pięknej, gładkiej skarpetki  w delikatnym brzoskwiniowo - łososiowym  odcieniu, z lekko przebijającym się różem. Spódniczkę uszyłam z bawełnianej tkaniny w geometryczne wzory, która jest moim nowym nabytkiem 😊. I napiszę Wam szczerze, że idealnie komponuje się z górą.

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Pod spódniczką jest gipiurowa halka, która delikatnie wystaje.

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Jak to u moich lalek bywa, większą uwagę poświęciłam nakryciu głowy. Tym razem uszyłam dość ciekawą czapeczkę, ozdobioną koronką i dużymi margerytkami stąd w mojej głowie pojawiła się nazwa  🥀 KWIATOWA WRÓŻKA 🥀. 

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Laleczka skończona i gotowa do drogi 😊. A do kogo trafi ? Kochani jeszcze raz bardzo dziękuję, że przyłączyliście się do mojej zabawy!!! Jest mi ogromnie miło!!! Najchętniej dla wszystkich uszyłabym laleczki i obiecuję, że jeszcze nie raz będzie okazja do ich zdobycia.  Ponieważ w zasadach zabawy napisałam, iż wygra ta osoba, która jako pierwsza poda prawidłową odpowiedź to brałam pod uwagę przede wszystkim trafność Waszych odpowiedzi, ale także datę i godzinę komentarza. Tak więc chwila prawdy... Polna Mysz ma 15 cm,

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

a jako pierwsza prawidłowej odpowiedzi udzieliła "Szalka" Agnieszka autorka bloga http://agnieszkakuznecka.blogspot.com, która podała właśnie odpowiedź 15 cm 😊, trafiając idealnie w rozmiar myszki.  Agnieszko Droga, z całego serca Tobie gratuluję!!! Jeszcze dzisiaj napiszę do Ciebie maila w sprawie wysyłki lalki. Mam nadzieję, że mój Skarpeciak trochę namiesza w Twoim pięknym kartkowo - dekupażowym świecie i przyniesie wiele radości 😉.

Jeszcze raz Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie, przesyłam moc uścisków i do zobaczenia niebawem 💝

Justyna


Kwiatową Wróżkę z guziczkowymi oczkami zgłaszam na wyzwanie http://diytozts.blogspot.com/2018/10/inspiracje-guziki.html


59 komentarzy:

  1. "Wróżka" piękna!!! gratuluję Agnieszce wygranej!!! Strzał w dziesiątkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Oj tak, zdecydowanie to był "strzał w dziesiątkę" :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Lala jest śliczna. Podziwiam pomysłowość i perfekcję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowa wróżka jest śliczna. Gratuluję Agnieszce - ma oko:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. no ładne :-) pozdrowionka ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Agnieszki :) Tobie dziękuję za zabawę :) Kwiatowa wróżka jest niesamowita :) cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bardzo dziękuję za komentarz i udział w zabawie :)) Moc pozdrowień przesyłam!

      Usuń
  6. cudna jest Kwiatowa Wróżka! gratuluję Agnieszce, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Basiu bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Prześliczna Kwiatowa Wróżka. Dziękuję za zabawę i gratuluję Agnieszce.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie tej czapeczki jest takie aww*-* nie mogę się napatrzeć takie słodziaki;D.
      Dziękuję ci za rady, już się poprawiłam:P

      Usuń
    2. Nie ma za co, przyjemność po mojej stronie :))) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  9. Wróżka śliczności, coraz bardziej się zachwycam tymi skarpetkowymi cudnymi laleczkami. Myszunia też słodkości, jakoś przegapiłam zgadywankę, pozostało mi pogratulować Agnieszce bystrego oka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko :)) Jeszcze będzie szansa na zdobycie laleczki :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Wow!! Flower Fairy is absolutely gorgeous!! I love how you've dressed her up!! Her petticoat is beautiful!! Her headdress is fabulous!! I love the flowers!! She's so sweet and adorable!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudne rzeczy tworzysz! A jaka precyzja! Kwiatowa Wróżka to prawdziwa dama!
    Serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak wspaniały komentarz :) Z całego serca dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  12. Congratulations to the winner with this beautiful prize :-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę śliczna wróżka w pastelach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Jest mi ogromnie miło, że trafiłaś na mojego bloga i zostaniesz ze mną na dłużej :))) Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)
    A Wróżka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. BARDZO SIĘ CIESZĘ!!! Kwiatowa laleczka jest przepiękna!!! Uwielbiam Twoje laleczki!!! Będzie stała w mojej pracowni i patrzyła na to co tam wyprawiam!!
    DZIĘKUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło Agnieszko 😊. To ja dziękuję za udział w mojej zabawie bo dzięki temu miałam przyjemność uszyć dla Ciebie laleczkę. Moc uścisków przesyłam 😊

      Usuń
  16. Śliczna laleczka, gratulacje dla Agnieszki :) Dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje laleczki są piękne, podziwiam ich wykonanie a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko bardzo dziękuję za tak piękny komentarz 😊. Pozdrawiam Ciebie serdecznie!

      Usuń
  18. Śliczne obie laleczki! Piękne wykorzystanie skarpetek. Dotychczas udało mi się ze skarpetek po córce uszyć kilka ubranek dla Barbie, ale żeby uszyć całą laleczkę - na to nie wpadłam 😊. Wspaniały pomysł i wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję ❤. Szyjesz piękne ubranka bo troszkę pobuszowałam u Ciebie 😉. Ale ubranka ze skarpetki dla Barbie nie widziałam, a szkoda bo zapewne wyszło Ci super! Może podeślesz mi link?😊 Chętnie jeszcze raz do Ciebie zajrzę. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Również dziękuję za miłe słowa pod adresem moich prac :-). Poniżej linki do ubranek ze skarpetek niemowlęcych:
      https://kreacjedlabarbie.blogspot.com/2018/03/letni-komplet.html
      https://kreacjedlabarbie.blogspot.com/2018/05/letni-komplet-cz-2.html
      https://kreacjedlabarbie.blogspot.com/2017/06/na-sportowo.html

      Oprócz tych na blogu mam jeszcze dwa, których nie pokazywałam, nawet nie mam zrobionych zdjęć - muszę to nadrobić, ale czasu na hobby wciąż tak mało :-)

      Usuń
    3. Dziękuję za linki 😊 zaraz obejrzę 😁

      Usuń
  19. Gratuluję Agnieszce, och szczęściara :)
    Justynko piękna jest ta Twoja kwiatowa wróżka, śliczne kolorki, czapeczka piękna i w ogóle mogę tutaj napisać same ochy i achy, bo tak mi się podoba. A ładnie to tak zaglądać jej pod spódniczkę? :) Ale widzę, że nawet i tam jest wszystko pięknie wykonane. Dla mnie jesteś mistrzynią skarpetkowych laleczek. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu chyba to zaglądanie pod spódniczki zostało mi po lalkach z Gruzji 😂. Dziękuję Kochana za tyle ciepłych słów ❤. Jest mi bardzo miło i nie ukrywam - wzruszyłam się. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie!

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Велике спасибі за хороший коментар! Я вітаю вас тепло 😊

      Usuń
  21. Serdeczne gratulacje dla Agnieszki :-) Kwiatowa wróżka będzie rozsiewać magię i czar u Agi w pracowni:-) Jak zawsze przepięknej urody Lalunia powstała u Ciebie, Kochana - podobają mi się kolorki i ta fajna czapeczka z kwiatami, spódniczka w geometryczne wzory idealnie pasuje do góry. Po prostu - perfekcja plus świetny gust plus dużo serducha i ze skarpety wyczarowałaś arcydzieło :-))) Uściski i gorące pozdrowienia przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko Droga dziękuję za wspaniały komentarz ❤. Aż cieplej na sercu zrobiło się
      😊. Mam nadzieję, że lalka będzie dobrze się sprawować u Agnieszki 😉. Pozdrawiam serdecznie 😚😚😚

      Usuń
  22. Gratulacja dla Agnieszki! :)
    Kwiatowa wróżka ma taki tajemniczy wyraz twarzy... ;) a tej haleczki to jej zazdroszczę! :D ;) Pięknie jest ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko! Może następnym razem i Tobie się uda😊. Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę 😊

      Usuń
  23. Może innym razem się uda :P wielkie gratulacje dla Agi. Super, że twój tata zainteresował się blogiem :) moi rodzice na mojego nie zaglądali, chociaż uszyte maskotki widzieli na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze będzie okazja 😊. Myślę, że to takie jednorazowe zainteresowanie wynikające z posta 😁. No, ale zobaczymy. A Wasze maskotki na pewno na żywo są jeszcze ładniejsze 😊. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczarowała mnie Twoja laleczka, jest prześliczna, pomysł, żeby tworzyć laleczki ze skarpetek jest godny podziwu!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Very cute dolls thanks for sharing!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla Agnieszki! Co za strzał! :D laleczka przecudna, majstersztyk! Pozdrawiam serdecznie :) i gratulacje dla Taty ;) mój dotąd na pewno nie zaglądał na mojego bloga, wiec może jednak jest jeszcze jakaś nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)) A co do taty to był tylko jeden, jedyny raz :)))) Ach ci mężczyźni :)))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).