niedziela, 17 marca 2019

Anielsko

Witajcie Kochani!! Do wiosny zostało kilka dni, a u mnie pogoda bardziej jesienna - ciągle pada i wieje silny wiatr.  Wiem, że na pogodę wpływu nie mamy, ale jak człowiek sobie trochę ponarzeka to od razu lżej się robi 😉. Dzisiaj pokażę Wam aniołka, którego uszyłam dla cioci - siostry mojej mamy.  Będzie więcej zdjęć niż pisania, ponieważ ciągle walczę z choróbskiem (do pakietu doszło zapalenie oskrzeli) i pisarska wena tymczasowo mnie opuściła.  Aniołek został wręczony, ciocia zachwycona i wzruszona, więc może już zagościć na moim blogu 💗.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Uszyłam go ze skarpetki w rozmiarze 18-21 i ozdobiłam licznymi dodatkami.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Aniołek na sweterku ma literkę "A" - to inicjał od naszych rodzinnych Aniołów, które mają ciocię chronić i otaczać opieką 😊. 

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Poza tym dzisiaj na blogu DIY- zrób to sam pojawiła się informacja (KLIK) o


Zajrzałam już na FB i imprezka odbędzie się 15 czerwca w Warszawie. Planuję wziąć udział więc może ktoś jeszcze by dołączył, zwłaszcza że to tylko jeden dzień. Po pierwsze w grupie zawsze raźniej i weselej, po drugie mogłybyśmy fajnie, kreatywnie spędzić czas oraz co najważniejsze spotkać się w realu 😊. Dziewczyny jest jeszcze sporo czasu, więcej informacji będzie podawane na blogu DIY - zrób to sam lub zajrzycie na FB (TUTAJ).  A po wszystkim udamy się na dobrą kawkę lub herbatkę z babskimi pogaduszkami, chociaż o tej porze roku to już lody można jeść 😀.

Kochani, tak na koniec umieszczam bardzo fajne zdjęcie znalezione TUTAJ, idealnie oddające uroki naszej marcowej pogody

Źródło zdjęcia TUTAJ

Ściskam Was mocno, 
Justyna

103 komentarze:

  1. Fantastyczny aniołek!!! Podziwiam i kolorystykę i detale. Mnie też pasuje literka A ;)
    Jeszcze kofeina nie dotarła do żył, więc nie mam weny do pisania;)
    Miłej niedzieli Justynko, a przede wszystkim zdróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję bardzo Aniu :)). Ja czuje się jakby "walec po mnie przejechał" więc i kofeina nie pomogła :)). Buziaczki kochana!

      Usuń
  2. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!!!! Aniłek cudo,jak zawsze-cenniejszy ,bo bardziej osobisty.Dobierasz super kolory i detale,ale to już tkwi w Tobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepła :)) Oj zdrowie to mi się teraz przyda :)). Ściskam mocno!

      Usuń
  3. Przeurozy skarpetkowy aniołeczek. Podziwiam te Twoje fantastyczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, słodki aniołek :-) Koronki i tiul pięknie zdobią jego ubranko :-)
    Moje żonkile też już z pąkami na wierzchu, a dzisiaj ma być 20 stopni. Zakwitną z pewnością ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu!!! I zazdroszczę tego ciepełka u Ciebie! U nas póki co to nieśmiało krokusy zakwitły :). Moc serdeczności posyłam i dziękuję za miłe odwiedziny! :)

      Usuń
  5. Justynko, cudny. Zgłoś aniołka na wyzwanie do Gosi - Sielsko-anielsko w Gosikowym Zakątku. nie może tam zabraknąć Twoich cudnych skarpetkowych laleczek.
    Ślicznych kolorów użyłaś. Ja ostatnio robiąc zakładki też łączyłam róż z błękitem. To połączenie jest takie słodziutkie, radosne i delikatne.
    Dodatki cudne, fryzurka też:) Aniołek prześliczny.
    Zdrówka życzę. Herbatka z malinami i miodem wskazana. A gdy dodasz jeszcze parę goździków to prawie lekarstwo:) U mnie w domu używana podczas każdej choroby.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje kochana!!! Rzeczywiście zajrzałam do Gosi i można zgłaszać aniołka w każdej technice :)) Podkradłam Gosi banerek i przyłączyłam się do zabawy :)) Jeszcze raz Izuniu dziękuję!! Co do herbatki to tak zrobię bo mam wszystkie składniki, ale nie ukrywam czuję się okropnie :( Aż żal bo dziś niedziela i moja rodzinka ma fajne wyjście w planach :(. Izuniu masz rację to połączenie kolorystyczne jest super!! Ściskam Ciebie mocno i milion buziaków posyłam!!!

      Usuń
    2. Super Justynko! Twój aniołek bardzo pasuje do wyzwania Gosi:) Mam nadzieję, że zdrowie wraca.
      Uściski Justynko:)

      Usuń
    3. Izuniu dziekuję kochana!!!! Dzisiaj mam ostatnią dawkę antybiotyku i czuję się już dobrze. Musze tylko zregenerować się po tym intensywnym leczeniu. Buziaki!

      Usuń
  6. Justynko, Twój Aniołek jak zawsze przepiękny i pełen dziewczęcego uroku, więc nie dziwię się że Ciocia jest nim oczarowana :-) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, a pogoda rzeczywiście ostatnio kapryśna, choć w Krakowie dzisiaj od samego rana świeci piękne słońce. Ale prognostycy mówią że to tylko dzisiaj tak pięknie, od jutra będzie podobnie, jak na zamieszczonym przez Ciebie obrazku, więc lepiej jeszcze nie kiełkować hi, hi :-)))) Ściskam i pozdrawiam milutko oraz życzę Ci, Kochana, dużo optymizmu na cały tydzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko moja kochana dziękuję bardzo!!!I zazdroszczę tego słonka za oknem bo u nas jest paskudnie! Zdecydowanie niech z kiełkowaniem przyroda trochę poczeka :)))) Nie ukrywam, że strasznie brakuje mi słońca i liczę, że wraz z nim zniknie sezon chorobowy. Oj chyba mój optymizm powróci dopiero razem ze zdrowiem :) Póki co zużywam tony chusteczek i leków jak w aptece :)). Ściskam Ciebie mocno i miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  7. Justynko anoiłek poprostu cudowny,zresztą jak wszystkie Twoje lale.Dopracowany w każdym detalu.U nas pogoda też byle jaka.Zdrowia i dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, dziękuję że zgłosiłaś się do zabawy. Aniołek przepiękny i jestem nim zauroczona! Zdrówka Ci życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję kochana!! Zgłosiłam dzięki Izuni z bloga kicikicitata.blogspot.com, bo to ona mi podpowiedziała (za co jestem jej ogromnie wdzięczna) :)). Fajny temat Małgosiu zaproponowałaś :) Buziaki!

      Usuń
  9. No i znowu uszyłaś cudną pięknotkę :)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje bardzo :)) Zdrowie mi się teraz najbardziej przyda! Uściski!

      Usuń
  10. Zdrowia życzę!
    Aniołek jest prześliczny.
    A obrazek na końcu rozbroił mnie kompletnie, w samo sedno. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamelio :)! Mnie on też rozbroił więc musiałam go umieścić w poście :)) Ściskam mocno!

      Usuń
  11. Wspaniały radosny aniołeczek, piękne kolory i dodatki :) śliczne są te Twoje skarpeciaki :) Zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak aniołek , A jak ale fajny;)) Zdrowiej bo wiosna już zagląda do okien i szkoda czasu na chorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko :)) No wiem, ale jakoś nie wychodzi mi to zdrowienie :)). Jednak do przyszłej soboty muszę stanąć na nogi bo chce iść do Łazienek Królewskich zrobić zdjęcia skarpeciakom :)) Mam cel - jest motywacja :)). Buziaki!

      Usuń
  13. Cudny aniołek, sama słodycz. Nie sposób się w nim nie zakochać. Twoje ręce tworzą prawdziwe arcydzieła. U nas też chorobowo.:( Życzę szybkiego powrotu do zdrówka. Serdeczności Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko moja droga dziękuję Tobie za te słowa !!!! I przykro mi, że u was tez chorobowo :(. Buziaczki ślę!!

      Usuń
  14. I love!!
    It transmits an infinite sweetness and I think that the chosen colors have been a success.
    A hug from Sevilla

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej naprawdę śliczny ten twój/ cioci aniołek:D <3 Dużo zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  16. She's so sweet and beautiful!! I love how you've dressed her!! She's gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny aniołek :) nie ma co się dziwić, że ciocia zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny aniołek! Wygląda uroczo, pięknie dobrałaś kolorki. ;) Ciocia na pewno była wniebowzięta, że otrzymała taki wspaniały prezent. ;)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni dziękuję Tobie bardzo :)) Oj była zadowolona, wszystkim się chwaliła, a mi z tego powodu jest bardzo miło :)).

      Usuń
  19. Zachwycający!!! Podziwiam to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny aniołek:)
    Miło by było się z Tobą spotkać, ale nie mam w tym terminie urlopu. I z mojej Bydgoszczy też ciut daleko do stolicy;)
    Uściski i zdrowia (słoneczka też!!!) życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu!!! Szkoda, ale rozumiem. Jednak pamiętaj o mnie i jak kiedyś będziesz w stolicy to pisz śmiało :)). Super byłoby sìę spotkać :)). Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  21. Piękny aniołek taki pastelowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek prześliczny, ale w Twoim wykonaniu nie może być inaczej :) dziękuję za info o zlocie - wpiszę w kalendarz i postaram się zajrzeć; zapowiada się ogromnie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :))) Byłoby fajnie jakbyś zdecydowała się :)) Wchodziłam na ich stronę na FB i będzie dużo wystawców dla rękodzielników :)) Czyli raj dla nas :)). Jakby co to pisz do mnie, razem zawsze raźniej :)) Ściskam!

      Usuń
    2. może się spotkamy - byłoby super :) oby tylko czas dopisał - jak już będzie bliżej terminu - odezwę się :)

      Usuń
  23. Cudowna kolejna laleczka , Tyle ich już zrobiłaś ,a nie ma chyba dwóch identycznych.
    Zdrowiej szybko i wracaj do pełni sił.
    Na zlocie najprawdopodobniej będę, tak na 50 %
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje kochana!!! I masz rację, póki co nie ma dwóch identycznych :)). Każda inna :)) Aniu byłoby bardzo miło móc Ciebie poznać więc cichutko mam nadzieję że będziesz :)). Buziaki!

      Usuń
  24. Śliczna - nic dziwnego, że Cioci się spodobała !!!
    Zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołek świetny. I ta czapunia przeurocza. A co do memu, to wczoraj tłumaczyłam czteroletniej córce, że jak przechodzimy przez jezdnie, to najpierw zmienia się światło dla rowerów i ludzie, którzy wtedy już wyruszają myślą, że są rowerami ale my jesteśmy ludźmi, wiemy o tym i dlatego czekamy aż ludzik również zaświeci na zielono. XD Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i ciesze się, że zostajesz u mnie :). Bardzo mądrze uczysz córeczkę, super!!! Dzieciom trzeba pewne rzeczy od najmłodszych lat wpajać :)) Uściski!

      Usuń
  26. Linda combinação de cores suaves e detalhe das rosas....

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny aniołek. Uwielbiam takie kolory :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Justysiu, przepiękny aniołek, ma taką sympatyczną twarzyczkę. Zawsze podziwiam jak śliczne ubierasz te skarpetkowe maleństwa.
    Wracaj szybko do zdrowia. Otulam ciepłymi myślami jak długim szalem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Małgosiu kochana dziękuje bardzo!!! I wiesz co, zaraz otworzę szeroko okno by ten pełen ciepłych myśli szal od Ciebie do mnie trafił. Takie życzliwe ciepełko przyda mi się teraz :)). Ściskam Ciebie mocno!!

      Usuń
  29. Uroczy, słodki aniołeczek!
    Justynko, Twoje skarpetkowe tworki są tak cudne, że nie sposób im się oprzeć, wywołują ogromny uśmiech na twarzy i budzą optymizm.
    Podziwiam z zapartym tchem :-)
    Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo zdrówka i pięknego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuje Tobie za te słowa :)) Bardzo mi miło :)) Ściskam Ciebie mocno!!!

      Usuń
  30. Przede wszystkim - zdrówka dla Ciebie!!! :) Dużo dużo zdrówka :)
    Aniołki uwielbiam, w Twoim wykonaniu - to uosobienie słodyczy :) czuć, że ma w sobie dużo dobrej energii :) ślicznie go wykończyłaś, wyobrażam sobie jaki jest milutki w dotyku ;) ;)
    Obrazek na koniec posta rozbroił mnie... :D bardzo trafny! Idealnie oddaje aurę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuje bardzo :))). Już pomału staje na nogi :)) Jutro pierwsze wyjście z domu od ponad tygodnia i ciesze się jak małe dziecko :))). Jakoś lubię szyć te maleństwa :))) Buziaki!!

      Usuń
  31. Lubię wracać do Twojej Krainy Anielskiej Łagodności i zachwycać się Twoimi pracami :)))
    Pozdrawiam serdecznie Justynko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany Moniczko, ale pięknie napisałaś :))) Jeszcze nikt tak nie nazwał mojego małego skarpetkowego świata :))) Dziękuję kochana i ściskam!!

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy Aniołek! :)
      Postanowiłam w tym roku w końcu udać się na jakiś zlot i do Warszawy mam w miarę blisko, ale akurat w tym terminie mam już zaplanowany wyjazd :( Ech, następnym razem...
      Życzę dużo zdrówka! :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo :)). O to szkoda, ale masz rację nie tym razem to innym :) Ja nie mam póki co planów na ten weekend bo jeszcze tydzień szkoły będzie więc skorzystam z okazji zwłaszcza, że mieszkam w Warszawie :)). Buziaki!!!

      Usuń
  33. Zlot mnie kusi od jakiegoś czasu, póki co to tylko kuszenie, nie lubię specjalnie dalekosiężnych planów, ale może się jednak skusić dam:-)Aniołek jak zwykle przesłodki pełen dobrej energii. Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuje bardzo :)) Fajnie, że tak właśnie odbierasz moje aniołki :)). Co do zlotu to mieszkam w Warszawie więc jak nic mi nie wypadnie, to chętnie wybiorę się :)) Ściskam!

      Usuń
  34. Przeslodki aniolek w pięknych kolorach. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo :)) Serdeczności posyłam!

      Usuń
  35. cudny Aniołek i taki słodki! kolory ma przepiękne, takie radosne i jednocześnie delikatne! Zdrówka dużo dla Ciebie Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny aniołek,pełen podziw! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana przede wszystkim zdrówka Ci życzę, bo ono jest najważniejsze!
    A aniołek jak zawsze uroczy i te cudne kolorki, ach... każdy mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuje kochana!!!! Już czuję się lepiej, wracam do codziennych obowiązków i przyjemności :) Buziaki!

      Usuń
  38. Twoje Aniołki sprawiają, że zaczynam się łapać na tym , że oglądam się za skarpetkami :))) Jak zwykle niezmiennie piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, i Ciebie Moniczko TO dopadło :)) Super:)) Skarpety nie są takie złe :)) Dziękuje kochana za komentarz i ściskam!!!

      Usuń
  39. Patrzę na tą piękność i od razu uśmiecham się radośnie a w sercu króluje błogie szczęście:) Wszystko jest w nim piękne:) Po stokroć CUDNY!!!
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana dziękuję bardzo :))) Lubię szyć aniołki, bo zawsze tak dobrze mi się kojarzą :)) A i móc podarować komuś aniołka to taki wymowny gest :)). Buziaczki!!!

      Usuń
  40. prześlicznej urody anielska elegantka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuje bardzo :)). Rzeczywiście wyszła mi mała elegantka :)). Moc serdeczności i uścisków posyłam!!!

      Usuń
  41. Wspaniała praca. Gratuluję!!! Dużo miłości włożyłaś w tego aniołka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję ❤. Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  42. Serio ze skarpetki? Laleczka bardzo kolorowa i urocza.
    Jestem w szoku. Kiedyś próbowałam uszyć tildę i nie przyznam się jaki był efekt "końcowy", o ile można to tak nazwać :D
    Laleczka jest przepiękna... Moja Córcia ma 3 miesiące, ale jak tylko będzie większa, to liczę na to, że będziemy miały (przyznam się, że "będziemy miały", a nie "będzie miała :D) piękną kolekcję lalek i nie babri, ale wartościowych, wyjątkowych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak 100% skarpetki :))) No może oprócz spódniczki :)) Lalki kocha się w każdym wieku bo mają niesamowitą moc, więc życzę abyście kiedyś tą kolekcję miały :) Ściskam mocno!

      Usuń
  43. Nie mogę się przestać uśmiechać, jakie to jest piękne. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny, pięknie wykonany aniołek, super talent :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle laleczka niesamowita, szczegółowo dopieszczona. Powodzeniu w wyzwaniu, ciężko będzie pokonać takiego mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  46. Laleczka jest ekstra :) Nawet tą małą dostałam od mamy **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo dziękuje i cieszę się ogromnie, że mała trafiła do Ciebie :)

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).