czwartek, 21 stycznia 2021

Dla Kochanej Babci!

Witajcie Kochani, a przede wszystkim witam wszystkie Babcie! :) Dziś Wasze święto więc na początku posta przyjmijcie ode mnie życzenia - duuuuużo zdrowia, bo ono jest teraz na wagę złota, mnóstwo miłości, uśmiechu każdego dnia, pogody ducha i samych pięknych chwil. A jak pandemia już się skończy życzę Wam Moje Kochane Babcie abyście spełniały swoje marzenia, podróżowały, a także realizowały w wielu dziedzinach życia - nie tylko pomagając wychowywać wnuki :). Taka aktywność jest bardzo potrzebna, ponieważ jak mawia pewna znana mi babcia „przynajmniej człowiek czuje, że żyje” :)). Kochane Babcie, cieszę się bardzo, że jesteście, gdyż dzięki Wam świat jest piękniejszy i bardziej przyjazny. Zawsze zastanawiam się skąd Wy macie w sobie tyle siły i miłości :))? I chyba wiem - babcie to wyjątkowe anioły, które patrzą sercem i dostrzegają to co niewidoczne dla oczu! Ja niestety nie mam już babć ani dziadków, lecz co roku odkąd prowadzę bloga szyję z ogromną radością laleczki - skarpetkowe babcie. Ta dzisiejsza to już trzecia :). Nie wiem, czy to początek mojej nowej rękodzielniczej tradycji, ale wiem, że za rok pojawi się następna :).

Kochane babcie, powyższą laleczkę uszyłam z myślą o Was. W zeszłym roku zorganizowałam małe Candy dla babć i w tym roku pragnę zrobić to ponownie :). Jesteście cudowne i zasługujecie na drobne gesty sympatii :). Zasady są proste,  a właściwie jedna zasada:

💗 Trzeba być BABCIĄ i wyrazić w komentarzu do tego posta chęć przygarnięcia skarpetkowej babci :). I to wszystko! Candy jest dla wszystkich babć zaglądających na mojego bloga :). 


Mam nadzieję, że wśród Czytelniczek są babcie, które przyłączą się do zabawy, zwłaszcza że dziś jest ona tylko dla Was 💗. W przyszłym tygodniu opublikuje kolejnego posta i napiszę, do której z babć laleczka pojedzie :). To taki drobny upominek ode mnie, który mam nadzieję, że sprawi obdarowanej osobie wiele radości i uśmiechu na twarzy :). 

Do laleczki dołożę jeszcze zakładkę wykonaną techniką decoupage, ponieważ wiem, że wiele babć uwielbia czytać książki :)). Wzór sowy nie jest przypadkowy. Każda babcia to taka mądra sówka :)).

Po drugiej stronie są kwiaty - przecież każda babcia je kocha :). 

Kochane Babcie dzisiaj jest Wasze święto zatem leżcie beztrosko na kanapie, myślcie o niebieskich migdałach i zapomnijcie, choć na jeden dzień o troskach. Odpoczywajcie i pamiętajcie - jesteście nie tylko cudowne, ale i baaaaardzo nam potrzebne!!!


Ściskam Was mocno!

Justyna

43 komentarze:

  1. Здравствуйте, Юстина! Ваша куколка так похожа на мою бабушку!

    OdpowiedzUsuń
  2. How cute and lovely is your sock sewn like adorable granny, Justyna!
    A beautiful tribute to grandmothers and some nice gifts to raffle.
    Take care, sweetie!
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle śliczna laleczka! Powodzenia w rozdawajce życzę wszystkim babciom!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wnusiu, bardzo dziękuję za życzenia, babcia skarpetkowa cudowna, chętnie przygarnę koleżankę, u mnie 3 wnuków, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Babcia cudowna!!! Zyczenia piękne ,a jestem babcią wspaniałych wnuków to i biorę udział w zabawie! Serdecznie pozdrawiam osobę o wielkim sercu-Ciebie Kochana Justysiu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna laleczka, każda babcia będzie szczęśliwa mając taką mini siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem babcią trzech wnuków i jednej wnuczki Lilianki- uwielbiam jak zakłada moje buty na obcasach, zakłada moją biżuterię i grzebie w moich torebkach - taka cudowna modnisia. Justynko biorę udział w Twojej rozdawajce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to napisałaś Justynko a laleczka cudowna i zakładka też !Niestety nie jestem babcią ale życzę wszystkim babciom dużo zdrowia i powodzenia w rozdawajce
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna laleczka Justynko. Jak elegancko ubrana. Śliczną ma fryzurkę i sympatyczny uśmiech na buźce. Oj, ucieszy jakąś Babcię bardzo:)))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym upominkiem dla babci, szkoda, że nią nie jestem bo laleczka jest cudowna, a wszystkim babciom życzę wszystkiego najlepszego z okazji ich święta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko ❤️ dziękuję Ci bardzo za życzenia 😘 jak wiesz też jestem babcią,co prawda nie leżę na kanapie,bo cały czas jestem aktywna zawodowo 😉 ale po pracy moje kochane wnusie na pewno mnie odwiedzą i zjemy jakieś ciacho 😉
    Twoja babcia jak zwykle z pięknie ułożoną fryzurą i takim ciepłym uśmiechem jak to babcia,na pewno sprawi komuś wielką radość,ja nie zajmuję miejsca innym babciom,bo mam już Twoje cudeńka 😍
    Buziaczki dla Ciebie 😘 od babci 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaka szkoda, że jeszcze nie jestem babcią, a tym samym nie mogę brać udziału w candy. Justynko piękne ta twoja laleczka babcia. Bardzo mi się podoba, zresztą jak i wszystkie inne Twoje laleczki. Piękny prezencik przygotowałaś i obdarowana babcie będzie przeszczęśliwa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaką ma świetną kiecunie i ta chusta, no a o fryzurze, to już nie wspomnę :) cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Babuleńka jak się patrzy, cudna jest :) Któraś babcia będzie szczęsliwa jak ją otrzyma. Masz Justynko bardzo dobre serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna babcia, nie przestajesz zaskakiwać Justynko :) Też dzisiaj świętuje ale babcią nie jestem. Życze szczęścia wszystkim babciom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta skarpetkowa babcia przywodzi na myśl najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa. Babcia, do której trafi, będzie bardzo szczęśliwa :)
    Moi dziadkowie też niestety od lat goszczą tylko w sercu, ale za to z radością pomagam przygotowywać prezenty dla dziadków moim dzieciom :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace Justynko. Ja niestety też nie mam już żadnej babci ani dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Babcia jak malowana:) Taka kwintesencja "babciości" ! Cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale urocza i sympatyczna babunia, Justysiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi hi jest cudowna. Bardzo dziękuję za życzenia. Babcią jestem od półtora roku i to moje drugie świętowanie z wnusiem. Z radością zgłaszam się do zabawy. Powodzenia dla wszystkich babć i cudownego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, cudna babcia🥰 wszystkim babciom życzę powodzenia w zabawie. Pozdrawiam Justynko serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności Justynko :) ja jeszcze chwilę babcią nie bedę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie jestem babcią ...hahahhaha....PIekna lalunia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza ta skarpetkowa babcia i jeszcze całkiem młoda :) Zakładka świetna, bardzo lubię motyw sowy, a takiej jeszcze nie widziałam :)
    Babcią jeszcze nie jestem, ale chciałam dziewczynom życzyć powodzenia w Twoim candy!
    Buziaki Justynko, trzymaj się zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo wiesz o babciach Justynko:))) Jestem babcią i to najwspanialsze uczucie pod słońcem. Oczywiście ustawiam się w kolejce bo babuleńka jest cudna a i zakładka śliczna.
    Dziękuję za życzenia i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzruszyłam się Justynko Twoimi słowami:) Od 11 lat jestem babcią i powiem Ci, że to ogromny przywilej, bo wnuków kochamy miłością nieograniczoną! Dzieci też się bardzo kocha, ale musi to być mądra miłość powiązana z wychowaniem, a wnuków możemy rozpieszczać bez ograniczeń;)
    Nie wiem czy nie okażę się pazerną, bo mam już od Ciebie lalę, ale zobacz ile mam argumentów, by wyrazić chęć jej posiadania: 1) jestem babcią, 2) podwójną babcią, 3)uwielbiam niebieskości, a babcia ma taką chustę, 4)czytam nałogowo, 5) kocham prace w ogrodzie, 6) myślę, że mądrości mi nie brak, zresztą sowę często wykorzystuje się w symbolice szkolnej, a ja jestem nauczycielką (co z tego że na emeryturze hehe). Teraz liczę na łut szczęścia;)
    Buziaczki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam laleczkę :) Ale super niespodziankę zrobiłaś naszym kochanym babciom blogowym :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Alez piękny post :) babcia nie jestem ale kocham babcie moich dzieci bo swoich juz nie mam .... wszystkim babciom dziekuje ze sa i zycze duzo radosci z wnuków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiałam już na Fb ale i tu napiszę, ze skarpetkowa babcia zachwyca, tak samo jak zakładka:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki piękny post :) skarpetkowa babcia zachwyca! Połączenie kolorów i tekstur jest obłędne, przepiękna gama :) i zakładka też superowa, piękny prezent przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skarpetkowa babcia rewelacyjna. Zakładki świetne. Nie jestem babcią, pomijam kolejkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne prace :) Nie jestem babcią, więc może kiedyś będę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ay pero que abuelita tan hermosa y tan tierna! Y su cabello, me ha encantado su cabello te quedo muy lindo. El separador de libros esta precioso tambien!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. CUDNA jest :) Zakładeczka jest super!! Uwielbiam sówki!!
    Ja jeszcze babcią nie jestem :) :) Życzę powodzenia wszystkim babciom!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. taka lala i zakładka z pewnością ucieszy ogromnie każdą babcię! śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna jest ta Twoja laleczka:) Jestem babcią, więc chętnie przystąpię do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Babcia jest cudowna, aż się wzruszyłam, bo bardzo przypomnina mi babcie moich dzieci, moją mamę, której niestety nie ma już z z nami :( Na zabawę się nie zapisuję, z czystej przyzwoitości,gdyż w zeszłym roku w podobnym Candy dla Babć, zostałam szczęśliwie wylosowana <3 Kocham być babcią. pozdrowionka gorące Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna babcia Justynko :-) Fryzura jak zawsze doskonała. A zakładka - rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Babcia jest fantastyczna Jystynko, fryzura i ta chustka, wygląda prawie jak moja babcia 🥰
    Jestem babcią od 10 miesięcy, chociaż nie czuje się jak babcia. Jestem aktywną zawodowo, chodzę po górach( nawet Rysy zdobyłam w zeszłym roku),jeżdżę na rowerze. A co mnie z babcią łączy...bezgraniczna miłość do mojej kochanej maleńkiej wnusi Majeczki❤
    No kocham na zabój i zawsze mam dla niej czas !!!
    Zapisuje się na Twoje Candy 😊
    Serdeczności kochana 🌺🌼

    OdpowiedzUsuń
  40. No niestety babcią jeszcze nie jestem ale ta skarpeciana babcia jest super. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  41. No niestety babcią jeszcze nie jestem ale ta skarpeciana babcia jest super. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  42. Urokliwe twoje babcie, aż chciałoby się takie mieć.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).