środa, 26 maja 2021

Jest taki dzień...

Raz w roku, właśnie 26 maja jest taki dzień ... wyjątkowy dzień. Swoje święto obchodzą wszystkie mamy - najważniejsze, najcudowniejsze, najukochańsze osoby na całym świecie! 

🥀🥀🥀

Z tej okazji wszystkim mamom zaglądającym na mojego bloga pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia - zdrowia, które teraz jest na wagę złota, uśmiechu na twarzy, siły, cierpliwości, pogody ducha, spełnienia marzeń zwłaszcza tych najbardziej szalonych i romantycznych, samych pięknych chwil i odrobiny zdrowego egoizmu :). I oczywiście MIŁOŚCI - duuuużo miłości! Kochane mamusie realizujcie się, miejcie pasje, działajcie, bądźcie szczęśliwe i dbajcie o siebie!!! Wszystkiego, co najpiękniejsze dla Was 💖!


Kiedyś usłyszałam "szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko" :). I coś w tym jest :))). Jak wiecie ja również jestem mamą dwóch najcudowniejszych na całym świecie chłopców :). I chociaż bycie mamą nie jest łatwe - są wzloty i upadki - to każdego dnia dziękuję Bogu, że taką rolę mogę w życiu pełnić :). To najpiękniejsza, ale i zarazem najbardziej odpowiedzialna rola, pełna miłości, wyrzeczeń, łez szczęścia i smutku. Nie wiem, czy wszystkie mamy tak mają, ale ja emocje swoich dzieci odbieram ze zdwojoną siłą. Kiedy są smutne to czuję jakby serce mi rozrywało, a kiedy się śmieją - śmieję się razem z nimi. I to jest piękne - matczyne serce 💖.

Dziś święto obchodzi również moja kochana mamunia i jak co roku przygotowałam dla niej coś własnoręcznie zrobionego. Tym razem jest to szydełkowa chusta w ulubionych kolorkach mamci :)).


Dziergałam ją w wielkiej tajemnicy, a uwierzcie mi było to niełatwe zadanie bowiem przed moją mamcią trudno jest cokolwiek ukryć :). Normalnie ma rentgena w oczach i radary w uszach :)). Wszystko wyczuwa, wystarczy, że na mnie spojrzy, usłyszy mój głos i już wie :). Ale udało się :)))). Ufff, niespodzianka wyszła :).


Chustę wręczyłam mamuni już na początku maja kiedy widziałyśmy się. Jej reakcja była dla mnie bezcenna - wzruszenie, łzy szczęścia i ta wielka miłość, która zaczęła na cały dom emanować. To była jedna z tych chwil, na które warto czekać :). 



Oj, wypadałoby jeszcze napisać kilka słów o technicznym aspekcie chusty :))). Zrobiłam ją szydełkiem 3,0 z mojej ulubionej włóczki Scheepjes Whirl Ombre 557 Coral. Wzór to zmodyfikowana przeze mnie wersja "Secret Paths". Pominęłam rzędy z tzw. pęczkami i zmieniłam wykończenie :). Filmik instruktażowy, jak wykonać oryginalną "Secret Paths" znajdziecie na kanale Sweetland TUTAJ.


Pomimo wprowadzonych drobnych zmian, "Secret Paths" to nadal mój ulubiony wzór na chustę :). Kocham go za prostotę, elegancję, poczucie estetyki, jakie daje, ponadczasowość, nieprzeładowanie no i za samą nazwę :)). Kolejne chusty, które niebawem pokażę Wam Moi Drodzy na blogu również będą  modyfikacjami "Secret Paths" :).


Z okazji Dnia Mamy przygotowałam jeszcze trzy wianuszki do powieszenia, które powędrowały w różne strony Polski jako prezenty dla kochanych mam :).
 



Takie wianuszki nie są trudne w wykonaniu. Styropianową oponkę obrabiamy na szydełku bawełnianym sznurkiem (u mnie 2 mm zielony i 3 mm brudny róż), a następnie za pomocą kleju na gorąco przyklejamy sztuczne kwiaty według uznania :). Do tego drobne dodatki jak koronka czy kokardka i gotowe :). 


Kochani na dziś to już wszystko, żegnam się z Wami i do zobaczenia niebawem :). Pomalutku do Was wracam :). 

Wszystkim mamom jeszcze raz składam najlepsze życzenia i posyłam mnóstwo uścisków 😘!


Trzymajcie się zdrowo,

Justyna

🥀🥀🥀

PS. Dla tych osób, które na ostatnią chwilę robią własnoręcznie prezenty podaję link do kursu na proste, filcowe serce dla mamy :). 


31 komentarzy:

  1. Kochana Justysiu dziękuję za piękne życzenia, ja też jestem mamą i uważam to za wielkie szczęście!!!! Nigdy w dzieciństwie nie nie rozumiałam słów mojej babci, że najważniejsze to mieć dobre dzieci- teraz wiem ,bo ja takie mam i " spokojną głowę". Również dla Ciebie wszystkiego najlepszego!! Chusta i wianuszki cudo !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta w pięknym kolorze . I co za śliczne wieńce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zgadzam się z odczuwaniem przez matkę. Chusta piękna, fajnie, że niespodzianka się udała. Wianuszki już komentowałam, piękne są i sprawiły na bank wiele radości Mamusiom, które je otrzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest rewelacyjna! Pięknie udziergana a zdjęcia w plenerze są fantastyczne:) Wianuszki również zachwycają i cieszą oko swoją urodą.

    OdpowiedzUsuń
  5. С праздником, дорогая Юстина!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w tym dniu pozostaje już tylko modlitwa za Mamę...
    Przepiękny prezent Justynko przygotowałaś dla swojej Mamy. A wianuszki jaki piękne, ten fioletowy jest najśliczniejszy, skradłby serce mojej Mamusi, bo uwielbiała fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Justyna, thank you for your beautiful wishes, I am also a mother and I consider it my great happiness, my great achievement !!!
    The shawl for your mom is a beauty: I adore this pattern that is ideal.
    The crowns are also very beautiful
    Have a happy week, friend

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś dla swoich Mam.Prześliczna ta chusta !!!
    Szkoda że już nie mogę złożycżyczeńmamie i obdarować.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty chusta szczególnie bo śliczna i praktyczna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny prezent stworzylas .Wianki bardzo mi się podobają.Ja byłam już dzisiaj na cmentarzu i zaswiecilam
    Bukiet mamy jeden wspólny. To już 24 lata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna chusta Justynko! Wianuszki również cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta. Nie dziwię się, że mama jest zadowolona :D A wianki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe wianuszki, zachwycam sie :) Miłego świętowania Dnia Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, masz talent do robótek, myslałam że same skarpeciaki, a tu piękna chusta/ szydełko/ i wianki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe i piękne te prezenty przygotowane przez Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, chusta jest przepiękna. Kolor cudowny. Zdolna jesteś niesłychanie:))) Wiem, że dziergasz wspaniale - całą zimę otulałam się chustą od Ciebie - jest bardzo mięciusia i ciepła.
    Bardzo ciepło piszesz o swojej Mamie, czytam i czuję ogrom miłości.
    Mojej Mamci nie ma już 12 lat, ale nie było dnia, żebym z Nią nie rozmawiała. Bardzo za Nią tęsknię. Dzisiejszy dzień należy do Niej.
    Buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko fajnie że do nas wracasz, bo trochę Cię tu brakowało. Dziękuję serdecznie za życzenia, ja też mamą jestem , niestety moje dwie mamy już nie żyją, ale cmentarz nawiedziłam z samego rana, świeczki zapaliłam i modlitwą w ich intencji zmówiłam/Twoja chusta cudowna jest i aż Twojej mamci zazdroszczę że ma taka zdolną córcię. Wianuszki też świetne i na pewno spełnią swoją rolę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka chusta robiona w tajemnicy to musiało być wyzwanie:) Super, że się udało! Wiankami mnie zaczarowałaś!!! Cudowności.
    Dziękuję za życzenia i dla Ciebie też ślę serdeczności z okazji naszego święta.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent zrobiłaś swojej mamie, nie dziwię się, że była wzruszona.
    Najpiękniejsze życzenia mamusiu Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justysiu, cudowna chusta i wianki też. Podziwiam Twój talent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko - dziękuję za tak piękne życzenia na ten szczególny, najpiękniejszy Dzień w roku! Ja na zostanie mamą czekałam bardzo długo, dzięki opiece Matki Boskiej - moje dzieci przeżyły ciężkie porody i mogłam w pełni poczuć tę tajemnicę macierzyństwa i najwspanialszą więź z moimi córkami. To także ich Święto, bo bez nich nie byłabym Matką:))
    Mojej Mamusi nie ma już 8 lat, mogę tylko na Jej grobie złożyć kwiaty i zapalić znicz i pomodlić się za Jej duszyczkę. Czasami mam takie mocne pragnienie, by znów przy nas była, by można było się do Niej przytulić, porozmawiać, poradzić, a nawet usłyszeć Jej reprymendy.
    Piękne wianki i piękną chustę wydziergałaś dla swojej Mamy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja zacznę od końca. Wianuszki są mega czadowe. Nie mogę się napatrzeć. Ten fioletowy to mój faworyt, ale i pozostałe są cudowne.
    Chusta śliczna. Ja też lubię tą prostotę wzoru. Mamusia zapewne zachwycona i wzruszona podarunkiem.
    Za życzenia również dziękuję, wszakże i ja mamą jestem. Dla Ciebie także samych serdeczności oraz dumy i radości z chłopców. Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Justynko czy już Ci pisałam, że jesteś kobietą wielu talentów? Piękna chusta, ale też wspaniale wszystko napisane.
    Zdrowia i pięknej pogody, uściski

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj Justynko cudnie obdarowałas swoja mame, to niesamowita rola i wyjatkowe więzi ktore nas łącza z rodzicielskim i nas rodzicielki ze swoimi dziecmi, każda wież jest inna i wyjątkowa :) wianuszki takze sliczne. Nawet sztuczne kwiatki nie wygladaja na takie typowe sztuczne .... super :) sto lat Mamuska!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny prezent zrobiłaś dla swojej mamy. Chusta zachwyca. Bardzo podobają mi się też wianuszki. Są takie słodkie, romantyczne. Za życzenia - bardzo dziękuję . Rola matki jest chyba najpiękniejszą rolą w życiu i najtrudniejszą zarazem. Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko, piękne prezenty przygotowałaś dla mam i pięknie piszesz o byciu MAMĄ! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe prezenty dla mam!!! Chusta mnie oczarowała!!!
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna chusta! Śliczny kolor! Wianuszki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. It is a beautiful shawl!
    The wreathes are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zjawiskowa chusta!! Widać, że włożyłaś w nią serce :) jest PRZEPIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).