sobota, 11 czerwca 2022

Wiosenny aniołek

Witajcie Kochani! Obiecałam, że w kolejnym wpisie pojawi się skarpeciak i słowa dotrzymuję :)). Dawno nie pokazywałam Wam aniołków, a cały czas szyję ich najwięcej :). Z racji pięknej, słonecznej aury powstają skarpetkowe skrzydlacze w wersji wiosenno - letniej :)). Jak widać mój twórczy warsztat funkcjonuje w rytm pór roku i wiecie co - podoba mi się to :)).


Dzisiejszy aniołek prezentuje się grzecznie w wersji spodenkowej, dość eleganckiej :). To taki strój wyjściowy w iście wiosennych kolorach nawiązujących do kwiatów. Nie wiem, z jakimi fioletowymi kwiatami kojarzy Wam się maj, a także początek czerwca, ale mi zdecydowanie z bzem i koniczynką :)). Uwielbiam oba!!! Kiedy byłam mała z fioletowej i białej koniczyny plotłam wianki oraz bransoletki :)). To były piękne czasy...



Delikatny, pastelowy aniołek w całości został uszyty ze skarpet, które są nowym nabytkiem :). Tak, cały czas kupuję skarpety więc co ubędzie w mojej kolekcji zaraz zostaje uzupełnione nowymi parami :))).



I jeszcze dwa ujęcia z boku :).



Kochani, życzę Wam spokojnego, słonecznego weekendu :). Już niedługo do Was wracam :)).

Uściski,
Justyna 💙💛


23 komentarze:

  1. Jest taka radosna i delikatna . Piękna jak słoneczny dzień
    Miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To taka dzidzia aniołek, słodka.Troche truskawki z śmietana ,słodki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała zabawka dla dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki róźowiutki! Czysta wiosna! Tobie również udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Aniołki 🙂
    Jesteś mistrzynią w ich robieniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. It turned out great, sweet and delicate, Justyna!
    It is a beauty.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Justysiu, uroczy wiosenny aniołek, taki delikatny i subtelny. Tak, ten kolor kojarzy się z bzami. A wianki z koniczyny to jedno z pięknych wspomnień dzieciństwa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek śliczny, pastelowo piękny . Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, pięknie mu w tych bzach i koniczynie :) Twoje ANIOŁKI nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek prześliczny! uwielbiam je ,no i ta super kolorystyka !! jesteś Justysiu mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny!! Piękne pastelowe kolory!! 😍🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zachwycam liliowym aniołkiem Justynko. Jest niezwykły. Porciaszki cudnie wykończone.
    Wianki z koniczyny... to były piękne dziecięce chwile. Ja do dzisiaj je plotę. Można czasami je u mnie zobaczyć poutykane w "moich sekretnych miejscach" koło domu.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te skarpeciaki :) nie umiem się przyzwyczaić do nazwy bo wyglądają jak małe dzieła sztuki! I ten jest cudowny 😘pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, po prostu cudny i przesłodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy słodziak i te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle uroczy, elegancki. Kolorki piękne, pastelowe. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest taki delikatny, pastelowy aniołek :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, wiosenny aniołek. Lubię jak opowiadasz o tych wszystkich detalach, Twoja dbałość o szczegóły jest zadziwiająca:) Uściski Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, pastelowy, kolorowy, uroczy 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny i dzięki koronkom i pastelowym kolorom jest taki bardzo dziewczęcy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały post pachnie wiosennie!! :) super maluszek, jakie ma urocze spodenki :) znakomite pastelowe kolory - jak zawsze wspaniale je dobierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki aniołek jaki stworzyłaś, prawdziwe cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Justynko każdy Twój skarpeciak wywołuje mój zachwyt, zawsze jestem nimi szczerze oczarowana:)
    Delikatne pastelowe kolorki i bogate prześliczne detale sprawiają, że aniołek wygląda bosko!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).