niedziela, 13 listopada 2022

Zakładka z zającem. Pascha 2022 - 2023

Witajcie Kochani! Zastanawiałam się co dzisiaj Wam pokazać, ponieważ kilka bożonarodzeniowych prac już czeka grzecznie w kolejce do publikacji :). Bałam się jednak, że magia zbliżających się świąt spowoduje, iż zapomnę o innych równie ważnych świętach, a co z kolei z nimi się wiąże w blogowym świecie - zabawa  Pascha 2022 - 2023, w której jak wiecie z ogromną przyjemnością biorę udział :)). 



Były już owieczki, zające, aniołki, jajka, ale nie było jeszcze wielkanocnej zakładki do książki :). Do jej zrobienia zainspirowała mnie pewna urocza serwetka z motywem zajęczej rodziny. Wybrałam jej fragment (mamę zajęczycę) i techniką decoupage ozdobiłam drewnianą zakładkę (to taka krótka informacja dla czytelników niezajmujących się rękodziełem).



Nie ukrywam, że trochę ją przerobiłam lub pisząc bardziej twórczo - pobawiłąm się farbami i mediami :)). Tło pocieniowałam farbami kredowymi, farbami do postarzeń, woskiem do złoceń.



Dół zakładki to mój malutki debiut, jeśli chodzi o domalowywanie tła roślinnego :)). Bałam się czy kwiatki, trawa i liście mi wyjdą identycznie jak na serwetce, ale chyba dałam radę :)). 



Boki z kolei to różne odcienie brązowej farby plus dużo złoceń. Starałam się uchwycić efekt na zdjęciach: 



Tył zakładki zdobi przede wszystkim kwiatowy motyw z szablonu, białe kropki, cieniowanie i przetarcia.


I na koniec jeszcze jedno ujęcie całości :).


Ech, trochę tęsknie za decu, dawno nic większego nie robiłam w tej technice... Muszę jakoś zmobilizować się, ponieważ pewna bożonarodzeniowa szkatułka chodzi mi po głowie od zeszłego roku.  Materiały mam tylko ciągle odkładam jej zrobienie "na później".

Do zobaczenia wkrótce, ściskam Was mocno 😘,
Justyna

30 komentarzy:

  1. Piękna zakładka. Przypomniałaś mi że u mnie leżą niedokończone zakładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. This have been phenomenal!!!
    Good artwork!
    Hugs and happy week

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta zakładka!! Śliczna Pani zając :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza zakładka, pani zającowa jest cudowna, bawisz się farbami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka jest śliczna i jeszcze tyle pracy przy jej tworzeniu zrobiłaś :).

    Kwiatki wyszły Ci super. Myślałam, że są oryginalne z serwetki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka, Justysiu. Zajączek jest bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo ładna zakładka

    OdpowiedzUsuń
  8. quin punt de llibre més bonic i més elegant, m'encanta
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka Justynko. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, pięknie wyszła Ci zakładka - czy to jest z bajki pani Potter o Piotrusiu Króliku?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co Justynko... chętnie zobaczę u Ciebie coś innego niż skarpetkowe lalki, choć i one mi się podobają, zwłaszcza że każda jest inna!!! Co do zakładek to bardzo je lubię, ale ja tradycjonalistka jestem , choć podziwiam wszystkie inne to sama najchętniej używam tych papierowych bo są płaskie i nie odkształcają książek. Twoja z królica jest bardzo fajna ale u mnie by powędrowała do pudełka i nie byłaby w użyciu, a chyba nie oto chodzi !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna jest ta zakładka, króliczka przeurocza i jestem pewna że po Twoim "podrasowaniu" tylko zyskała. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodziak :) pięknie wyszło, króliczek jak malowany nie widać gdzie się kończy :) brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani króliczkowa bardzo wytworna .Super zakładka dla mnie te wszystkie materiały i wykonanie ,to jakiś kosmos ale podziwiam bo efekt fantastyczny.
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. It's a wonderful job, Justyna!!
    Really delicate and charming.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza pani zajączkowa. :)
    Śliczna zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko zakładka jest śliczna a królisia mama przesłodka i jak pięknie wystrojona!😍
    Podoba mi się bardzo i na pewno umili czas spędzony z książką.
    Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziutka jest ta grafika, zakładka wyszła prześlicznie. Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudna zakładka Justynko! Widzę, że gładziutka, wyszlifowana, dopracowana w każdym kawałeczku. Motyw zajączka jest bardzo sympatyczny. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buen trabajo es preciosa esta madre conejo.
    Buena semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna ta zakładeczka a króliczek taki słodziak do przytulenia... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładka jest urocza prześliczną zajęczycą i Twoją Justynko pracą. Super. Debiut z malowankami jest niezwykle udany. Całość doskonała. Buziaki wysyłam. Bozena z HandmadeBoni

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj cudeńko aż zal bedzie lsiazke zamykać . Śliczna i perfekcyjnie wykonana jak zawsze. Miłego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Escogiste la imagen perfecta para el separador de libros, la conejita se ve preciosa asi como el reverso del separador.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. O matulu jaka słodka :D ;D. Coś pięknego. Masz złote ręce Justynko. Wszystko wychodzi Ci idealnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna zakładka i dałaś radę z tymi kwiatuszkami, gdybyś nie napisała, nie zwróciłabym na nie uwagi, a tak wiem, że masz kolejny talent do pokazania:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna, mało takich devu zakładek zrobiłam ale mi się zdarzały, też ostatnio.mam mało czasu na Decu więc Cię rozumiem.... sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. O rety, jaka śliczna zakładka!!! Cudnie podkreśliłaś motyw poprzez postarzanie, delikatny złoty blask to wisienka na torcie ;) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka urocza króliczkowa zakładka :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).