wtorek, 6 grudnia 2022

Mikołajki

Witajcie Kochani mikołajkowo, chociaż 6 grudnia bardziej pasowałoby przywitać się z Wami HO, HO HO 🎅! :)) Po pełnym emocji i pozytywnych wrażeń dniu przyszedł czas na wieczorny reset. Nie wiem, czy Wy byliście grzeczni przez cały rok, ale ja chyba tak, ponieważ Mikołaj nie zapomniał o mnie :)). Drobne gesty sympatii, upominki od serca, połączone z moimi ukochanymi Dziadkami do Orzechów w różnej postaci potrafią zdziałać cuda :).

 Ach, co to był za dzień ... 


W tak radosnym dniu nie mogłam pokazać Wam innej pracy niż tej nawiązującej do Mikołaja. Uwielbiam jego filmowo - bajkowy wizerunek, ma w sobie jakąś magię, urok, coś, co przyciąga. Mój Mikołaj wykonany jest na drewnianej, płaskiej bombce klasycznym decu. Dodałam tylko białe kropki, gdzieniegdzie cieniowania oraz pasmanteryjne dodatki. 



Tył bombki wykończyłam delikatnymi, pięknie mieniącymi się sztucznymi płatkami śniegu. Na zdjęciu niestety efekt jest słabo widoczny.


I jeszcze jedno ujęcie całości.


Kochani, obiecałam, że dzisiaj puszczę posta z wynikami mikołajkowego Candy (Post TUTAJ). Bardzo Wam 💖dziękuję za przyłączenie się do zabawy. Cieszę się, że skarpetkowy bałwanek spodobał się :)). Jest już gotowy do podróży więc nie będę przedłużała. Do zabawy zgłosiła się:

1. Agata
2. Anonimowy
3.  Karolina90
4. Urszula97
5. kicikicitata
6. Promyk
7. Anna Iwańska
8. Paniuśka
9. Małgosia X
10. Lady Savage
11. aga - craft
12. skrawek tęczy
13. Leacathy
14. Renata
15. Mój świat kolorów
16. Pasje Violi
17. Czarna dama

A oto wyniki losowania:


Pod numerem 4 chęć udziału  w zabawie wyraziła  Urszula97 autorka bloga Niesforne druty
Urszulko, serdecznie gratuluję 🎉 i proszę Ciebie o kontakt mailowy w sprawie wysyłki nagrody.

🎅🎅🎅 


Moi Drodzy, życzę Wam spokojnego, mikołajkowego wieczoru,

Justyna



28 komentarzy:

  1. Gratuluję, ech może za rok się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justysiu, dziękuję Ci za zabawę, a Urszulce serdecznie gratuluję
    Bombka z Mikołajem prześliczna
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justysiu, dziękuję Ci za zabawę, a Urszulce serdecznie gratuluję
    Bombka z Mikołajem prześliczna
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję..........jestem w szoku.Cudowny Mikołaj, kocham
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Uli wygranej. Dziękuję Justynko za zabawę.
    Zawieszka cudna. Ja również lubię czerwonego Mikołaja:) Mam jednak przed oczami obraz św. Mikołaja z dzieciństwa - tego w stroju biskupa. Tego kocham najbardziej:)
    Do tej pory taki Mikołaj "chodzi" po mojej malutkiej miejscowości i odwiedza nasz kościółek:)
    W szkole natomiast dzisiaj było mnóstwo czerwonych czapeczek:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. que adorno tan bonito y delicado, seguro que te has portado super bien y que tus regalos son todos muy merecidos
    Bsos

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna.bombka z Mikołajem. Do nas ciut się spóźnię ale już się zapowiedział😉 Serdecznie pozdrawial

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm glad St. Nicholas has been good to you....that means you were a good girl all year, Justyna!!
    You have done a very delicate job and with a beautiful vintage style.
    Congratulations to the winner of the raffle.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm glad St. Nicholas has been good to you....that means you were a good girl all year, Justyna!!
    You have done a very delicate job and with a beautiful vintage style.
    Congratulations to the winner of the raffle.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje dla Uleńki.
    U nas dzisiaj Mikołaj był w kościele po roratach. Przyniósł dzieciakom po Mikołaju z czekolady. Tylko, że ten nasz to bardziej przypominał biskupa Miry niż amerykański wizerunek. No, ale ważne, że dzieciakom się podobało. I żadne z nich nie wyszło z pustymi rękami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nádherná vianočná ozdoba, krása.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj jest cudny Justynko . Też mnie ta postać zachwyca. Do mnie nie zagladnął ale to nic nie szkodzi. Gratuluję Urszulce wygranej. Bedzie miała skarb w domu. Buziaki wysyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, przesłodki ten Mikołaj! bardzo dziękuję za zabawę i gratulacje dla Uli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna zawieszka z Mikołajem. :)
    Gratulacje dla Urszuli. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna bombka. Gratulacje dla Uli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mikołajkowa zawieszka jest przeurocza :) :) :) graulacje dla Uli :)t

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Uli wygranej a Tobie wielkie dzięki za zabawę. Mikołaj świetny , czyli nie tylko szyjesz cudne lalki ze skarpetek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna jest ta zawieszka, pięknie ją zrobiłaś. Uli serdecznie gratuluję wygranej. Buziaki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny Mikołaj i przepiękna świąteczna ozdoba. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Uli:) a Mikołaj prawdziwie bajkowo-filmowy, bardzo klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny Mikołaj:) Uleńce gratuluję a Tobie bardzo dziękuje za zabawę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Uli gratuluje wygranej a Tobie Justynko cudnego Mikołaja, piękna praca 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Rany, gdzie ja byłam ,że przegapiłam mikołajkową rozdawajkę... hm... Gratulacje dla Uli, to ogromna przyjemność posiadać skarpeciaki od Ciebie. Bombka z Mikołajem śliczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna zawieszka i w 100% świąteczna czyli jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne prace!!! Gratuluję wygranej Uli!

    OdpowiedzUsuń
  26. Congratulations to the winner!! Your snowman is such a treasure! And this ornament too, it's beautiful!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Uli, dziękuję za zabawę. Śliczna bombka!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się o9zdoby decu :) Mają taki czar w sobie.
    Gratulacje dla Urszuli.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).