piątek, 29 czerwca 2018

Wakacyjnie


holiday, summer fashion, colorful clothing, summer colors, summer, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano , summer, wakacje, wakacyjna moda, kolorowe ubranie, kolory lata, lato,праздник, летняя мода, красочная одежда, летние краски, лето,

Pierwszy tydzień wakacji za nami, a ja mam wrażenie jakby w magiczny sposób moje miasto trochę zamarło. Mniej samochodów, mniej ludzi, zniknęły dzieciaki dzielnie maszerujące z plecakami do szkoły, nie widać nastolatków zapatrzonych w telefony, no i w metrze jakoś luźniej. Jednym słowem czuć, że są już wakacje. Ja też już niedługo wyjeżdżam na swoją pierwszą wakacyjną wyprawę. Jak nigdy dotąd potrzebuję odpoczynku, "podładowania baterii" i odkrywania tego co jeszcze mi nieznane i inspirujące. Ale jeszcze przed wyjazdem z ogromną przyjemnością pokażę Wam moją  wakacyjną lalkę : CUKIERECZKĘ. Od samego początku te kolorki kojarzyły mi się z  cukierkami  Skittles więc dlatego ją tak nazwałam 😊. Ubranko lalki powstało ze skarpet w pięknych, soczystych, wakacyjnych kolorach.


Wakacje do przede wszystkim czas kolorowej mody, ale i wygodnego stroju. Więc wpadłam na pomysł, że uszyję skarpetkowe spodenki - żeby było lalce wygodniej 😀.


Do tego kolorowa tunika, dodatki, fantazyjna fryzurka i moja Cukiereczka na sezon wakacyjny gotowa !

holiday, summer fashion, colorful clothing, summer colors, summer, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano , summer, wakacje, wakacyjna moda, kolorowe ubranie, kolory lata, lato,праздник, летняя мода, красочная одежда, летние краски, лето,

Jeżeli również wybieracie się na wakacyjny wyjazd to życzę Wam przede wszystkim szczęśliwej podróży, odpoczynku, wielu wrażeń  i inspiracji 😎. Mnie dzisiaj czeka wielkie pakowanie, którego tak nie lubię ...

Moją lalkę zgłaszam na Wyzwanie cykliczne z paletką kolorów - CZERWIEC w Klubie Twórczych Mam (https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-cykliczne-z-paletka-kolorow.html)

Zdjęcie użytkownika Anna Tritt.

Jeszcze raz BAAAAAARDZO DZIĘKUJĘ za te wszystkie wspaniałe komentarze z poprzedniego posta i ogromnie się cieszę, że przybywa czytelników mojego bloga. Im nas więcej tym raźniej 😊. 

Do zobaczenia wkrótce!

51 komentarzy:

  1. Przesłodka laleczka.:) Bezpiecznej podróży i miłego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na zrobienie laleczki, która jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż niemożliwe że takie cuda można robić ze zwykłych skarpetek.. cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można wiele uszyć ze skarpetek :) Dziękuję i pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Dla mnie ona jest jak kolorowe kulki lodów. :) Mniam - nic tylko zjeść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :)) Dobre, w sumie to rzeczywiście jest jak kulki lodów :)) Nie wpadłam na to :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Słodka, śliczna Cukiereczka :o) Jest cudowna :o)
    Dziękuję i życzę Ci udanych wakacji :o)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo Tobie dziękuję :)) Oby pogoda tylko dopisała :) Pozdrawiam wakacyjnie!

      Usuń
  6. Bardzo wakacyjnie i bardzo energetycznie wygląda Twoja laleczka, taka prawdziwa z niej młodzieżowa modniarka. Kolorki - jak na letni czas przystało - soczyste, iście cukierkowe. Jak się na nią patrzy, od razu człowiek pozytywniej i radośniej myśli. Taka laleczka byłaby idealna dla Dziewczynki na wakacyjny wyjazd bez rodziców - miła, słodziutka przytulanka, żeby za bardzo nie tęsknić za domem i rodziną :-))) Życzę Ci udanego wypoczynku, wymarzonej pogody, wspaniałych wrażeń, znalezienia nowych inspiracji i bezpiecznego, pełnego radości urlopowania oraz powodzenia w wyzwaniu :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję, że zawsze mogę liczyć na Twoje miłe słowo 😙 Póki co urlop udany, a pogoda piękna 💥Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Landryneczka jak się patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my gosh, I love the doll!! She's so beautiful!! You've decorated her so beautifully!! What a fabulous project!! She's gorgeous!! Thanks so much for stopping by my blog!! I'm happy to be your newest follower!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa welcome to my blog :)))I'm very happy too, that you"re my new follower:). It's nice to meet you :) Thank you very much :))Big hugs and warm greetings :))

      Usuń
  9. Słodka, zakochałam się w tej laleczce, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊Cieszę się, że tak podoba się moja wakacyjna lalka ❤Pozdrawiam

      Usuń
  10. Wspaniała jest :) Wygląda na wielką modnisię i wiesz co ja też jak ją zobaczyłam to pomyślałam o Skittles :) Świetnie ją uszyłaś :) Pozdrawiam serdecznie i udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😙 Milion uścisków 😊Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Cukiereczka przesłodka... :) bardzo mi się podoba. Tak patrzę na jej buzię i wydaje mi się, że charakterek ma takiego małego urwisa... ;) ;)
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne skojarzenie 😄. Wakacyjna, słodka urwiska 😄. Moc uścisków!

      Usuń
  12. Ożesz kurczaczki, oniemiałam z zachwytu! Lalka jest przepiękna, te kolory, te kształty, precyzja. Wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Jak mi miło :)) Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  13. Świetne te Twoje skarpetkowe laleczki. Jak widać wiele rzeczy może zainspirować do działąnia. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobuszowałam troszkę po blogu. Jestem zachwycona Twoimi pracami!
    Skarpetkowe laleczki są urocze! Sama też troszkę lepię z masy solnej i własnie próbuję oswoić szydełko:)))
    Chętnie zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Bardzo się cieszę, że zostaniesz ze mną na dłużej :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia z szydełkiem:) Chętnie podejrzę u Ciebie jak postępy :))

      Usuń
  15. Przejrzałam Twój blog i zachwyciłam się tymi laleczkami. Brawo za pomysł!. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tobie za odwiedziny :) Chętnie zajrzę do Ciebie, uwielbiam poznawać nowe, twórcze osoby :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Udanych wakacji :) a co do Twoich skarpecianych laleczek- to są one przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziękuję i przesyłam mnóstwo uścisków:)

      Usuń
  17. Super słodka laleczka:)
    Udanych wakacji! Lekkiego szaleństwa, maksymalnego podładowania baterii i dobrej pogody:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna panienka!
    Udanych wakacji i wspaniałego wypoczynku Ci zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest cudowna. Ja do szycia mam dwie lewe ręce. Więc jestem zachwycona tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Szycie wymaga wielu ćwiczeń i odpowiedniego dobrania tkaniny, nici, igły no i samego wzoru - zwłaszcza na początku :) Jestem pewna, że dałabyś radę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Prześliczna lala! :) :)
    Świetny pomysł na wykorzystanie skarpetek :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna <3 naprawdę cukierczkowa :D a ja tam lubię się pakować, jakoś mnie tak to nastraja wakacyjnie, zawsze robię to wcześniej i walizki sobie leżą, jak czegoś ważnego zapomnę to dorzucę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry patent na pakowanie😊 Muszę wypróbować, bo zawsze jest jakoś nerwowo 😁. Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Zakochałam się w tej panience. Od samego patrzenia mi gorąco bo dziś u mnie upalnie a ona ma czapeczkę. Sama bym jej lepiej nie wymyśliła. Raz uszyłam synowi królimisia ze skarpetek. Był przeszczęśliwy i do dziś to jego ulubiona maskotka. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkości, śliczności! Cudowna laleczka, idealna w każdym calu, aż chce się ją utulić :D Jestem pod wielkim wrażeniem! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę z KTM :D

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).