środa, 11 lipca 2018

Dama


haft, haft krzyżykowy, dama, haftowany obraz, haftowanie, wzory na haft krzyżykowy, embroidery, cross-stitch, lady, embroidered picture, embroidery, patterns for cross-stitch, crossstich, crossstiching,вышивка, вышивка крестом, леди, вышитая картина, вышивка, узоры для вышивки крестом,

Witam Was bardzo serdecznie po krótkiej nieobecności. Nie ukrywam, że bardzo mi brakowało bloga, chociaż starałam się zaglądać co jakiś czas - w zależności od zasięgu WiFi 😀. Dziękuję, że Wy ze mną byliście, za wszystkie wspaniałe komentarze, odwiedziny i witam nowych Obserwatorów😊. Mój pierwszy wyjazd udał się w 100%; odpoczęłam, wróciłam z głową pełną pomysłów i nowych planów. Chociaż przede mną jeszcze jedna podróż, znacznie dłuższa bo w tym roku odwiedzimy Gruzję, ale póki co zostaję i z ogromną przyjemnością pokażę Wam moje najnowsze wytwory.


Każdego roku na wakacje zabieram ze sobą haftowanie. Zawsze stawiam na monochromy i w tym roku wybór padł na wzór pewnej Damy. Monochromy haftuję głównie muliną w odcieniu bordowym, czerwieni lub brązu, ale tym razem postawiłam na ciemny fiolet. Kiedy w pasmanterii zobaczyłam ten cudowny odcień koloru śliwkowego wiedziałam, że moja Dama będzie właśnie w tym odcieniu (DMC numer 154). A do tego zauważyłam przepiękną metalizowaną mulinę z najnowszej kolekcji, cudownie mieniącą się w słońcu 😍. Miałam już konkretną wizję więc zaczęłam haftować jeszcze na krótko przed wyjazdem.


Haftowałam kiedy tylko miałam chwilkę wolnego dla siebie i swojej pasji. I tak nowe krzyżyki powstawały  w pokoju hotelowym,


na plaży; i tu Wam zdradzę, że to miejsce było najlepsze 😊. Idealne oświetlenie, słońce, szum morza, widok rozbijających się o brzeg fal... i w tym wszystkim Ja i moja robótka.

haft, haft krzyżykowy, dama, haftowany obraz, haftowanie, wzory na haft krzyżykowy, embroidery, cross-stitch, lady, embroidered picture, embroidery, patterns for cross-stitch, crossstich, crossstiching,вышивка, вышивка крестом, леди, вышитая картина, вышивка, узоры для вышивки крестом

Wieczorami zasiadałam w ogrodzie, a z krzyżyków wyłaniała się piękna postać Damy.

haft, haft krzyżykowy, dama, haftowany obraz, haftowanie, wzory na haft krzyżykowy, embroidery, cross-stitch, lady, embroidered picture, embroidery, patterns for cross-stitch, crossstich, crossstiching,вышивка, вышивка крестом, леди, вышитая картина, вышивка, узоры для вышивки крестом

A co z metalizowaną muliną? W trakcie haftowania podjęłam decyzję, że użyję jej do wyhaftowania małych serc. Dzięki temu wzór troszkę się ożywił, nabrał elegancji i w słońcu delikatnie się mieni. Uwielbiam ten efekt 😍.


haft, haft krzyżykowy, dama, haftowany obraz, haftowanie, wzory na haft krzyżykowy, embroidery, cross-stitch, lady, embroidered picture, embroidery, patterns for cross-stitch, crossstich, crossstiching,вышивка, вышивка крестом, леди, вышитая картина, вышивка, узоры для вышивки крестом

To jest właśnie magia haftowania. Krzyżyk do krzyżyka i powstaje nam obraz, który wystarczy  wyprać, wyprasować, oprawić i już będzie gotowy do powieszenia 😊.

haft, haft krzyżykowy, dama, haftowany obraz, haftowanie, wzory na haft krzyżykowy, embroidery, cross-stitch, lady, embroidered picture, embroidery, patterns for cross-stitch, crossstich, crossstiching,вышивка, вышивка крестом, леди, вышитая картина, вышивка, узоры для вышивки крестом

 Moją Damę zgłaszam na wyzwanie bloga art-piaskownica 
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/06/style-barok.html


A z Wami żegnam się, ale na krótko 😊. Do zobaczenia!







32 komentarze:

  1. Cudny obrazek <3 <3 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te metalizowane serduszka niczym wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna, mnie zachwyciła. A na początku myślałam, że to jest czarna dama tak jak ja, a ona jest fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) A nie pomyślałam, by wyhaftować Czarną Damę :)

      Usuń
  4. Przepiękny haft :) udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik, a serduszka wyszyte metalizowaną muliną pięknie wykańczają dzieło :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam haftować, także krzyżykami. Niedawno skończyłam obraz właśnie, ale kolorowy, w zasadzie tylko beże i brązy (sepia taka). Wiem doskonale ile to daje frajdy! Dama urocza i świetny pomysł z tą muliną ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O jak w kolorach sepi to zapewne jest piękny Twój obraz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Wow, your embroidery is so stunning!! I love the beautiful lady!! The metallised floss is so gorgeous!! It sounds like such a wonderful trip, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny projekt, metalizowana nitka do doskonały dodatek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Ja też wybieram się wkrótce nad morze, ale z szydełkiem. Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).