poniedziałek, 30 lipca 2018

Słonecznie

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Witam Was Moi Drodzy !  Na dworze ciągle upały, połowa wakacji za nami, a ja jeszcze wyjeżdżam. Walizki spakowane, pełna gotowość do lotu i odkrywania uroków Gruzji i ta ciągła myśl w mojej głowie "Jak ja wytrzymam bez bloga, bez Was i szycia 😞". No, ale mam cichą nadzieję, że "przyjaciel" WiFi dobrze się spisze i od czasu do czasu zajrzę 😊.  Chciałam Wam jeszcze pokazać, nie tylko bardzo słoneczne lalki, które uszyłam kilka miesięcy temu, a zdjęcia robiłam jak trawa nie była jeszcze wypalona, ale również opisać pewną zabawną sytuację.

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Dziewczyny, nie wiem czy też tak macie, ale mnie przed każdym wyjazdem ogarnia jakieś szaleństwo. Pakując walizkę nagle odkrywam, że wszystko może się przydać albo, że czegoś nie mam  albo mam za mało, i koniecznie trzeba dokupić. Chyba mam tak po mamie 😂.
W tym roku odkryłam, że koniecznie brakuje mi i muszę dokupić... SKARPETKI!!! Tak, tak Moje Drogie, dobrze przeczytałyście, brakuje mi skarpetek. I chociaż moja  kolekcja wzrosła do 254 pojedynczych skarpet to nie mam takich zwykłych, do chodzenia, do trampek 😊. No więc pełna energii  udałam się na Bazarek, do mojej ulubionej Pani, po skarpetki ...

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Oglądałam, wybierałam, przebierałam, nawet trzy pary wzięłam, no ale pomyślałam, że może dokupię jeszcze do szycia lalek - tak na zapas, bo  ładne, bo przyda się ... (Też tak macie, że kupujecie więcej przydasi niż potrzebujecie?). Pani była bardzo zadowolona, bo już widziała, że ze mnie będzie dobry zysk 😀 i cała przejęta, chcąc zapewne mi pomóc, zapytała się jakiego jeszcze rozmiaru szukam. A ja na to "Obojętny rozmiar, mogą być i męskie i niemowlęce byle wzór i jakość była dobra". I wtedy  w oczach owej miłej Pani zobaczyłam milion znaków zapytania (??????) i lekkie przerażenie 😱. Pewnie nie ma innych klientów, którzy kupują tylko dla wzoru i jakości...

lalka, lalka ręcznie szyta, lalka materiałowa, lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, zabawki ze skarpetek, skarpetki, pomysł na uszycie zabawki ze skarpetek, lato, łąka, polne kwiaty, szycie lalek, sesja na łące, polska, folk, zachód słońca, ręcznie szyte zabawki, pomysł na prezent, lalki szyte,  doll, hand-sewn doll, fabric doll, doll with socks, socks doll, toys from socks, socks, idea for needlework toy from socks, summer, meadow, field flowers, sewing dolls, session on meadow, Poland, folk, sunset, hand sewn toys, gift idea, sewn dolls, muñeca, muñeca cosida a mano, muñeca de tela, muñeca con calcetines, muñecas calcetines, juguetes de calcetines, calcetines, idea para costura de calcetines, verano, prado, flores de campo, muñecas de costura, sesión en prado, Polonia, folk, puesta de sol, juguetes cosidos a mano, idea de regalo, muñecas cosidas, кукла, кукла-кукла, кукла из ткани, кукла с носками, куклы из носков, игрушки из носков, носки, идея для рукоделия из носков, лето, луг, полевые цветы, швейные куклы, сеанс на лугу, Польша, фолк, закат, ручные сшитые игрушки, идея подарка, сшитые куклы, Puppe, handgenähte Puppe, Stoff Puppe, Puppe mit Socken, Socken Puppe, Spielzeug aus Socken, Socken, Idee für Handarbeit Spielzeug aus Socken, Sommer, Wiese, Feldblumen, Nähen Puppen, Sitzung auf der Wiese, Polen, Folk, Sonnenuntergang, handgenähte Spielzeuge, Geschenkidee, genähte Puppen,

Na dworze upał, wszyscy zmęczeni więc nie trzymałam przemiłej Pani w niepewności i powiedziałam, że szyję skarpetkow lalki, pokazałam kilka zdjęć i troszkę porozmawiałyśmy. Widziłam jak Panią ogarnia ogromna ulga, a jej wątpliwości i ciekawość zostały rozwiązane. Wyjęła nawet kilka pudełek z innym skarpetkami, umówiłyśmy się, że na koniec sierpnia coś jesiennego mi sprowadzi, a ja ostatecznie zakupiłam 10 par  z czego tylko 3 do chodzenia 😄. 
I powiedźcie sami, czyż nasze pasje nie łączą ludzi ...?!

Kochani, bardzo dziękuję za wspaniałe komentarze pod ostatnim postem, a kto jeszcze nie był u Inki to gorąco  polecam jej bloga, koniecznie zajrzyjcie tam Inka - art  😊. Inko jeszcze raz BAAAAAARDZO dziekuję za wszystko. Nici już posegregowałam  i wyglądają przepięknie w szkatułce od Ciebie 💗. Od razu lepiej się szyje, bo jak na nią spojrzę to myślę ile serca i pracy włożyłaś w wykonanie jej 💗. A w skrzyneczkę pochowałam moje sentymentalne drobiazgi.
Ogromnie się cieszę, że wielu  z Was, Drodzy Czytelnicy, tak wspaniale odebrało naszą wymiankę  i razem z nami dzieliliście  radość. Cieszę się, że jesteście!!! Serdecznie witam nowych Obserwatorów i  do zobaczenia po moim powrocie !!!!!

Zdjęcie pochodzi ze strony www.expecting.director (TUTAJ)




58 komentarzy:

  1. Przede wszystkim cudownych wakacji!!! W Gruzji nas jeszcze nie było;) Jeszcze!
    Piękne lale pełne słońca:)
    A reakcja pani od skarpetek bezcenna;))
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Słoneczne " lale są śliczne!!!Zapewne będą tęsknić za Tobą ,jak ja za Twoimi nowościami!!!! Uwielbiam czytać i oglądać Twojego bloga ,jest w nim moc pozytywnej energi i życzliwości !!! Cudownych wakacji!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem co odpisać na ten piękny komentarz, a rzadko zdarza się, że brakuje mi słów ... Bardzo zatem dziękuję za tak wspaniały odbiór mojego bloga :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wspaniałe sa te Twoje skarpeciaki :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! :)

    Laleczki oczywiście cudne, w sam raz pasujące do aury za oknem. :)

    Ja mam taki sklep z tkaninami, gdzie Panie są przemiłe, wiedzą, że szyję dla lalek i zawsze pomagają wyszukać coś ciekawego. :) Ogromnie się z tego cieszę, bo to jednak co innego jest pójść do sklepu, obejrzeć, pomacać i wybrać sobie coś w rzeczywistości.

    I tak, też kupuję za dużo. Ale ćśśśśś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, a już myślałam, że ja tak tylko mam :))). Masz rację warto mieć ulubione sklepy stacjonarne :)). Czasami coś fajnego w oko wpadnie, co nie przyciągnęłoby naszej uwagi w sklepie internetowym. No, a skarpetek nie lubię kupować w ciemno. Pozdrawiam urlopowo :))

      Usuń
  5. Jak to mówią szewc bez butów chodzi. tyle skarpetek w domu, a jednak zabrakło :) Ja jadę do moich Rodziców na weekend a zabieram tyle rzeczy że na tydzień by starczyło, żeby czasem czegoś mi nie zabrakło :) Co do przydasi to po wielu latach doszłam już do takiego etapu, gdzie potrafię sie powstrzymać, choć z ciężkim sercem, bo jeszcze do niedawna kupowałam na zapas ile się dało, a potem to leżało i leżało i leżało... :) Miłego urlopu Ci życzę, baw się dobrze i wypoczywaj.
    No i najważniejsze - kolejne cudne laleczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Tobie tego etapu nie gromadzenia przydasi. Ja go nie mam i nie wiem czy będzie. Jak widzę bajeczne tkaniny, kryształki i kwiaty, które uwielbiam (!) to nie mogę się powstrzymać :))). No i koronki zawsze się przydadzą :)) Pozdrawiam!!! PS. Ja tym razem walizkę spakowałam jakbym jechała na miesiąc :)))

      Usuń
  6. They are so gorgeous!! I love their outfits!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się bez bicia, że wczoraj tylko dwa ostatnie posty przeczytałam, a później zastanawiałam się z czego są uszyte te cudne lale, dzianinka jak skarpetkowa, ale czy na pewno, bo jakość fantastyczna, a teraz wszystko jasne :) Lale jak malowane i przy okazji podsunęłaś mi niezły pomysł, kiedyś może go zrealizuję, a wtedy napiszę, kto był matką tego pomysłu :)
    A do wyjazdów i pakowania. Chyba ( ? ) większość z nas tak ma, w każdym razie ta zdecydowana większość, co to nie lubi chodzić na pożyczki. Czyli na wyjazd musi być wszystko co potrzeba - od porządnego zaopatrzenia aptecznego, po ubrania na każdą pogodę w tym oczywiście jakieś nowe t-shirty i kilka par nowych skarpet, w końcu nie po to się jedzie odpoczywać, by w połowie robić pranie. Spokojnie wszyscy jesteśmy " normalni " :)
    Udanego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, że się przyznałaś... :)))))) Cudownie, że jakoś mogłam Ciebie zainspirować :)))) Ciekawa jestem co zakiełkowało Tobie, jaki projekt ? Jak pojawi się w nim chociaż jedna skarpetka to już go uwielbiam :))) I zgadzam się - na wyjeździe trzeba odpoczywać a nie stresować się, że czegoś nam brakuje :)). Pozdrawiam wakacyjnie!

      Usuń
  8. Ale super wykonane,piękności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję bardzo :)) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

      Usuń
  9. Bardzo ładne lale.:) Przydasi musi być na zapas, nigdy nie wiadomo co nas zainspiruje, co się przyda w trakcie tworzenia, oj tam chomik jestem i tyle.:) Życzę udanego wyjazdu, miłego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :)) Ja też jestem chomik :))). Super to określiłaś :)) Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za komentarz :))

      Usuń
  10. Cudowne te Twoje laleczki!!! Ślicznie je ubrałaś :)
    Wspaniałej podróży Ci życzę!! Ja również tak mam przy pakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko!:)) Dobrze, że nie jestem sama jeśli chodzi o pakowanie :) Czyli wszystko ze mną OK :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Masz talent
    Udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona Twoimi laleczkami!

    co do skarpetek - ostatni modne jest noszenie ich nie do pary ... może to rozwiązanie dla Ciebie? z zakupami każda z pasjonatek ma zapewne tak samo; ja z pewnością tak mam :)

    chętnie poznam Twoją opinię o Gruzji po powrocie - wybieram się tam w przyszłym roku i chłonę wszystko co się da na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 Może to i sposób na chodzenie nie do pary, nie pomyślałam o tym 😀. Z chęcią po powrocie troszkę wrażeń opiszę 😊. Moc uścisków!

      Usuń
    2. spróbuj koniecznie - na portalach typu pakamera i dawanda to hit sezonu; np. jedna z pszczółkami, a druga w paski żółto-czarne.

      Udanego wyjazdu i wypoczynku :) niecierpliwie czekam już na Twój powrót i wrażenia :)

      Usuń
  13. Po raz kolejny napiszę że jestem teraz wielką fanką skarpetek bo wiem że z nich powstają takie niesamowite cuda. Na prawdę mam teraz do skarpet szacunek i zupełnie inne podejście :-)))) Jak widzę je w roli materiału na te urocze Lalunie to po prostu nie mogę wyjść z podziwu. Ale skarpety to dopiero połowa sukcesu a ta druga to Twój talent i miłość, z jaką do nich podchodzisz :-)))
    Co do zakupów, mam to samo - nieraz idę do mojego ulubionego sklepiku w Krakowie by niewinnie dokupić sobie np. papier w odpowiednim kolorze a wychodzę z całą siatą różnych skarbów. A po drodze zerkam i oglądam już w tramwaju co też takiego pięknego nabyłam i już myślę jak to fajnie zagospodarować. O dziwo prędzej czy później zawsze wszystko się przydaje - więc może warto być takim Chomiczkiem :-)))) Pięknych, słonecznych wakacji życzę i naładowania akumulatorów - Ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko bardzo dziękuję za ten piękny komentarz ❤❤❤. Cieszę się, że troszkę zmieniłam Twoje podejście do skarpetek. Teraz zresztą tak piękne wzory szyją, że czasami muszę się powstrzymywać by nie zbankrutować 😁. W naszym chomikowaniu jest jednak urok. Wiesz ja też tak mam, że jak już kupię to zanim dotrę do domu to oglądam w komunikacji miejskiej 😀. Cieszę się, że nie jestem sama w tym cudownym szaleństwie. Pozdrawiam i ślę moc uścisków!!!

      Usuń
  14. Sono adorabili e molto curate☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful and sweet dolls!!! It's amazing what you can do with lots of colorful socks. I love your work !!! Besitos...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mariela, I am very happy that you look at my blog, you comment beautifully on my work and appreciate my passion. Thank you very much ❤!!! I greet you warmly and send you the power of hot hugs!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak z tym pakowaniem mam dokładnie tak samo, a po powrocie okazuje się że połowa z tych rzeczy wcale nie była taka niezbędna. ;) Lalki jak zwykle świetne! Udanego wypoczynku życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne laleczki, a historię opowiedziałaś tak lekko i zabawnie! życzę Ci udanego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Basiu ❤!! Cieszę się, że w te upały dobrze czytało się mój post🤔. Moc uścisków!

      Usuń
  19. Hahaha, tha story of the lady in the store is very funny! You make such lovely dolls! Enjoy your holiday!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem Twojego dzieła ^^ Gratuluję talentu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziekuję za komplement i odwiedziny ❤. Zaraz zajrzę z przyjemnością do Ciebie 😉. Pozdrawiam!

      Usuń
  21. ojaaa :d ale talent! zazdroszczę aż :D
    udanych wakacji!
    www.czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 Dziękuję 😊 Pozdrawiam wakacyjnie! Chętnie zajrzę do Ciebie 😊

      Usuń
  22. Jakie fantastyczne te laluchy. Takie słoneczne.
    Historia ze skarpetki zabawna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie piękne! Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te lale. Zabawa takimi laleczkami to ogromna przyjemność. Można się do nich przytulać, bo są mięciutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 Dziękuję. Oj tak, są miękkie i przutulaśne, chociaż niektóre nadają się tylko do ozdoby 😊. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  25. Niepowtarzalne lale szyjesz! Bardzo mi się podobają. Udanego wypoczynku Ci życzę i do zaś:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Są urocze...Aż by się chciało przytulić...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne lale :) Udanego wypoczynku! :) A Inkę oczywiście znam i zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊. Inka tworzy niesamowite rzeczy! Uwielbiam jej prace ❤. Pozdrawiam i jest mi miło, że odwiedziałaś mojego bloga! 😊

      Usuń
  28. cudne słoneczne lalki :) :)
    Fajna ta sytuacja z Panią z Bazarku :D :D
    udanego miłego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).