środa, 12 września 2018

Jesienny Motyl

Witam Was Moi Drodzy w ten słoneczny, wrześniowy dzień 😊. Póki co zapowiada się piękna, złota Jesień i mam nadzieję, że tak już zostanie.  U mnie troszkę  uspokoiło się, powoli wpadamy w rytm codzienności, wiele spraw już zostało ogarniętych  więc teraz tylko "do przodu"... 
W poprzednim poście obiecałam, że pokażę Wam bardzo wyjątkową skarpetkową lalkę i słowa dotrzymuję. Oto ona - Jesienny Motyl uszyty dla pewnej nastoletniej Dziewczynki, dobrze zresztą mi znanej 😊.

motyl, jesienne kwiaty, jesień, wrzosy, złota jesień, lalka ręcznie szyta, jesienne robótki, jesienne dekoracje, skarpetkowa lalka, lalki ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie szyte, wrzesień,butterfly, autumn flowers, autumn, heather, golden autumn, handmade doll, autumn needlework, autumn decorations, sock doll, dolls with socks, toys with socks, hand sewn toys, September,  mariposa, flores de otoño, otoño, brezo, otoño dorado, muñeca hecha a mano, costura de otoño, decoraciones de otoño, muñeca del calcetín, muñecas con calcetines, juguetes con calcetines, juguetes cosidos a mano, septiembre,бабочка, осенние цветы, осень, вереск, золотая осень, кукла ручной работы, осеннее рукоделие, осенние украшения, носовая кукла, куклы с носками, игрушки с носками, ручные швейные игрушки, сентябрь

Szyjąc lalkę dla tak młodziutkiej Osóbki, chciałam aby zawierała w sobie odrobinę szaleństwa oraz odzwierciedlała upodobania nowej Właścicielki. Po pierwsze Dziewczynka uwielbia kolor fioletowy.  Mam kilka par skarpetek w różnych odcieniach tego koloru, ale jakoś żadne nie pasowały mi na ubranko. I chociaż ja sama bardzo lubię fioletowy, to kolor skarpetek nie współgrał  z  moją koncepcją lalki.  Myślałam, myślałam, aż wpadłam na pomysł, że ubranko będzie symbolizowało koniec Lata i początek tego co nadchodzi - Jesieni. 

motyl, jesienne kwiaty, jesień, wrzosy, złota jesień, lalka ręcznie szyta, jesienne robótki, jesienne dekoracje, skarpetkowa lalka, lalki ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie szyte, wrzesień,butterfly, autumn flowers, autumn, heather, golden autumn, handmade doll, autumn needlework, autumn decorations, sock doll, dolls with socks, toys with socks, hand sewn toys, September,  mariposa, flores de otoño, otoño, brezo, otoño dorado, muñeca hecha a mano, costura de otoño, decoraciones de otoño, muñeca del calcetín, muñecas con calcetines, juguetes con calcetines, juguetes cosidos a mano, septiembre,бабочка, осенние цветы, осень, вереск, золотая осень, кукла ручной работы, осеннее рукоделие, осенние украшения, носовая кукла, куклы с носками, игрушки с носками, ручные швейные игрушки, сентябрь

Stąd żółta jak słońce sukienka i fioletowe akcenty niczym wrzosy lub lawenda, którą Dziewczynka uwielbia 🙂.  Chciałam również, aby laleczka miała filcowy element, ponieważ jej Właścicielka to początkująca rękodzielniczka, która rozkochała się właśnie w filcowych robótkach.  Idealne okazały się w delikatnym odcieniu fioletu skrzydła z żółtymi, połyskującymi  w słońcu kryształkami, które oczywiście uszyłam z wełnianego filcu. I tak właśnie lalka stała się motylkiem 🦋. Włosy....

motyl, jesienne kwiaty, jesień, wrzosy, złota jesień, lalka ręcznie szyta, jesienne robótki, jesienne dekoracje, skarpetkowa lalka, lalki ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie szyte, wrzesień,butterfly, autumn flowers, autumn, heather, golden autumn, handmade doll, autumn needlework, autumn decorations, sock doll, dolls with socks, toys with socks, hand sewn toys, September,  mariposa, flores de otoño, otoño, brezo, otoño dorado, muñeca hecha a mano, costura de otoño, decoraciones de otoño, muñeca del calcetín, muñecas con calcetines, juguetes con calcetines, juguetes cosidos a mano, septiembre,бабочка, осенние цветы, осень, вереск, золотая осень, кукла ручной работы, осеннее рукоделие, осенние украшения, носовая кукла, куклы с носками, игрушки с носками, ручные швейные игрушки, сентябрь

To one sprawiły mi sporo kłopotów, ponieważ nie mogłam dobrać odpowiedniej fryzury do ubrania. Nic  nie pasowało. W końcu przypomniałam sobie, że mam jeszcze schowane piękne lalkowe włosy w odcieniu jagodowym delikatnie przechodzącym w róż. I to było to 😍. Idealnie komponowały się z całą stylizacją. Laleczka jest już w nowym domku i wiem, że bardzo się podoba. Jest piękną dekoracją w pokoju nastolatki i stoi na honorowym miejscu. Ech... cudownie dostawać zdjęcia i widzieć na nich swoje prace w nowym miejscu, bardzo mnie to wzrusza. Zaraz przypominam sobie jaką drogę pokonuje moja praca od pomysłu, po realizację i daleką podróż. I jestem szczęśliwa, że mogę sprawić komuś tyle radości. Niech Jesienny Motylek dobrze służy 😊!

Kochani! Dziękuję Wam jeszcze raz za te wszystkie ciepłe słowa pod moim poprzednim postem!! Wiem, że zawsze mogę na Was liczyć, ale nie spodziewałam się, że aż tak Dziewczynka z masy solnej spodoba się. Dziękuję Również Czytelnikom za miłe maile 😊. Zaskoczyły mnie, ale baaaaardzo ucieszyły 😊. Zadawaliście różne pytania i uświadomiłam sobie, że lepienie z masy solnej rzeczywiście może sprawić sporo kłopotów.  Postanowiłam więc w przyszłym poście przygotować dla Was bardzo łatwy i przyjemny tutorial  "Jak ulepić prostego aniołka z masy solnej ". Więcej nie zdradzę, tylko chętnych zapraszam ponownie do siebie. Szykujcie się na lepienie 😃.

Pozdrawiam Serdecznie!
Justyna

motyl, jesienne kwiaty, jesień, wrzosy, złota jesień, lalka ręcznie szyta, jesienne robótki, jesienne dekoracje, skarpetkowa lalka, lalki ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie szyte, wrzesień,butterfly, autumn flowers, autumn, heather, golden autumn, handmade doll, autumn needlework, autumn decorations, sock doll, dolls with socks, toys with socks, hand sewn toys, September,  mariposa, flores de otoño, otoño, brezo, otoño dorado, muñeca hecha a mano, costura de otoño, decoraciones de otoño, muñeca del calcetín, muñecas con calcetines, juguetes con calcetines, juguetes cosidos a mano, septiembre,бабочка, осенние цветы, осень, вереск, золотая осень, кукла ручной работы, осеннее рукоделие, осенние украшения, носовая кукла, куклы с носками, игрушки с носками, ручные швейные игрушки, сентябрь

64 komentarze:

  1. Jesienny motyl to cudeńko w każdym calu!!!Słodki , ale zadziorny!-a co mi tam , jestem wyjątkowy!! Kolory Twoich prac mówią o Twojej radosnej duszy, smutasów nie ma w Twoim wykonaniu !!Jest to wspaniałe. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziękuję!! Tak ładnie zawsze wyrażasz się o moich pracach :)) Dziękuję z całego serca! To prawda mam radosną i kolorową duszę :)) Kocham kolory, mam to po mojej cudownej prababci :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ładna lalunia , masz racje to naprawdę wielka frajda zobaczyć swoją "pracę" jak cieszy osobę dla , której została wykonana. Czekam na przepis na masę solną tez spróbuję zrobić np. aniołka na choinkę. Samych dobroci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko bardzo dziękuję :) Od jutra zabieram się za przygotowywanie tutorialu :)) W przyszłym tygodniu pojawi się na blogu. Dasz radę :)) A ja chętnie zobaczę u Ciebie jak Tobie wyszło :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczny motylek! Piękne kolorki, a włosy ma ładniejsze od niejednej lalki :-). W ogóle cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Tobie Moja Droga :))) W rzeczywistości te włoski są bardziej jagodowe :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetny motylek :) bardzo mi się te Twoje lale podobają :) z przyjemnością zobaczę Twój kursik z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! W takim razie zapraszam w przyszłym tygodniu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczny motylek���� baaaardzo mi się podoba��������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ślicznie dziękuję za miły komentarz i odwiedziny :)). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękny motylek. Te włosy to idealne dopełnienie!!! Wyszedł super i nic dziwnego, że nowa właścicielka zadowolona:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! Chociaż przyznam się, że mniej stresuję się kiedy szyję dla dorosłych :))) Dzieciaki są bardziej wymagające :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Uroczy i bardzo energetyczny motylek, a włoski ma wręcz cudne.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuję bardzo :))) Na Twoje ciepłe słowo zawsze można liczyć :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Justysia pierwsze na co zwróciłam uwagę u Twojej lali były włosy i zastanawiałam się z czego są zrobione? W pełni zaspokoiłaś moją ciekawość opisując to w poście. A sama lala/motylek jest urocza i piękna jak zawsze :) Uwielbiam te Twoje skarpetkowe śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu bardzo dziękuję :))) Te włosy mają tak oryginalny kolor, że zdecydowanie rzucają się w oczy :)) Bardzo mi miło, że lubisz moje skarpeciaki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Que linda muñeca, una tierna hada, felicitaciones. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boris, muchas gracias por tus amables palabras! Estoy muy contento de que mi muñeca te guste :)) Veré tu blog de inmediato :). Saludos desde la soleada Varsovia.

      Usuń
  10. Justynko, przepiękne są Twoje laleczki. Wspaniale realizujesz swoje pomysły.
    Stworzyłaś kolejne cudo. Od jakiegoś czasu inaczej patrzę na skarpetki:)))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu bardzo Tobie dziękuję :)) Jak wypatrzysz fajne skarpetki np. w jakiejś sieciówce daj znać :))) Skarpetek nigdy nie jest za dużo :) Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  11. Motylek to po prostu cud miód! :) Kolory połączyłaś fantastycznie. Sama mogłabym takiego mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli trafiłam kolorystycznie :)). Kamelio Droga dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa :)) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  12. Wow!! This is so stunning!! She's gorgeous!! I love her pretty wings!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Lisa! I am glad that you like it :)) Big hugs too!

      Usuń
  13. fantastyczny Jesienny Motylek :) kolory są świetnie dobrane, a całość robi wrażenie! z pewnością będzie ulubienicą dziewczynki do której trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! :)) Wiem, że lalka podoba się bardzo więc to jest najważniejsze :) Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  14. Śliczna!!!!!!!! Te włosy idealnie do niej pasują!!!
    Kolorystyka bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko 😊. Starałam się by była wyjątkowa 😊. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Śliczna skarpetkowa panienka, i pomyśleć do czego to skarpetki przydać się mogą. Na tutorial sie zgłoszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję :)) Mnie skarpetki cały czas zaskakują :) A na tutorial serdecznie zapraszam :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. A boneca ficou linda!!!
    Amarelo e roxo combinam perfeitamente e a meia e o feltro, tudo ficou incrível.
    Parabéns!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado! Estou feliz que minha boneca gosta de você :))). Na verdade, essas cores combinam entre si :). Felicidades!

      Usuń
  17. Obłędny motyl, lala jak zwykle cudna, a sposób w jaki kszałtujesz wgl. materiał, żeby powstało coś takiego, majstersztyk*-*
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie Kiro za te wszystkie wspaniałe słowa :))) Bardzo mi miło!! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Idealna do pokoju nastolatki :) czapeczka i fryzura są właśnie takie młodzieżowe ;) ;)
    z przyjemnością zerknę na kursik o masie solnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justynko :) W takim razie zapraszam! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. This doll is so pretty whith her butterfly wings and lovely colors!!! Besitos...

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, kolejna piękność wyszła spod Twoich zdolnych rąk. Te jesienne Laleczki są tak pozytywne i niosą ze sobą zarówno ciepło jak i dobrą energię - każda, którą uszyjesz podoba mi się na maxa. To majstersztyk w pełnym tego słowa znaczeniu - wiem, bo właśnie doświadczam tego naocznie, trzymam je w swoich rękach i nacieszyć się nie mogę. Moc uścisków i pozdrowień:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Inko, aż zawstydziłam się troszkę - tyle pięknych słów! :)) Cieszę się, że lalki na dobre zadomowiły się u Ciebie i cały czas sprawiają radość. To dla mnie najpiękniejsza nagroda! Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  21. Justynko, Jesienny Motylek jest przepiękny i taki uroczy. Obejrzałam też Twoje poprzednie laleczki, również te z masy solnej i jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności i zdolności.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję!😊 Jest mi ogromnie miło, że poświęciłaś chwilkę i obejrzalaś inne moje prace ❤ Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę 😊

      Usuń
  22. Lala ze skrzydełkami mnie zachwyciła. Pomysłowa z Ciebie dziewczyna :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 Bardzo dziękuję Alicjo 😊. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś 😊. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  23. Genialny jest ten motylek. Wszystko tak ładnie dobrane i wyważone, że aż dech zapiera:) Każdy szczegół przemyślany i wykonany perfekcyjnie a skrzydełka są bajeczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Bożenko za tyle ciepłych słów, zwłaszcza, że dopadło mnie choróbsko i nastrój mam taki sobie :(. Starałam się by wyszło młodzieżowo i dużo kombinowałam podczas szycia. Moc uścisków!

      Usuń
  24. Justynko, cuda jesienna panienka! kolory idealnie współgrają ze sobą i nic tylko podziwiać:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute cute cute thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Och jaki on piękny...prześlicznie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne ! Czekam z niecierpliwością na nowy post.👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zapraszam już w tym tygodniu :)) Będziemy lepić :)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  28. Przepiękna lala !!! Pierwszy raz widzę takie cudo,ona jest fantastyczna 😃 dobrze że moje wnuczki tego nie widzą,oj miałabym przerąbane 😀 bo nawet gdybym chciała im zrobić taką lale to i tak nie wiem jak 🙂
    Także na chwilę obecną pozostaje mi podziwiać Twoje 🙂
    Poczekam na kursik o masie solnej, może coś uda mi się zrobić z dziewczynkami 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Jak czytałam Twój komentarz to zaraz pomyślałam o mojej mamie, którą wnuki tak "męczą" by coś zrobiła :))) Jednym słowem dzieci wiedzą, ze babcie są niesamowite i wyjątkowe :)). Zapraszam na kursik bardzo serdecznie :)) Już w tym tygodniu pojawi się :) Będzie aniołkowo i jesiennie :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).