czwartek, 20 września 2018

Nowy Przyjaciel

"Witam Was serdecznie. Pragnę się przedstawić. Mam na imię GIENEK i nie wiem czy jestem stworkiem, czy potworkiem więc po prostu Gienek. 

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков

Jestem nowym przyjacielem synka mojej Twórczyni i bardzo się cieszę, że zostałem uszyty. Ale po kolei... Justyna, moja Twórczyni uszyła mnie jako prezent dla swojego młodszego synka Bernarda. Powstałem z pięknej kobaltowej skarpetki, o takiej jak na zdjęciu poniżej


Bernardek w tym roku poszedł do pierwszej klasy.  A to już poważna sprawa ! Jego mama bardzo go kocha i uczy wielu  ważnych rzeczy. W tym wieku najważniejsze jest jednak, aby droga do szkoły zawsze była bezpieczna, a dziecko dobrze widoczne dla każdego kierowcy! I tak właśnie powstałem JA - ODBLASKOWY, WESOŁY GIENEK 😊. Pewnie zapytacie się czemu mam tak na imię ? Nie wiem, ale jak Bernardek mnie zobaczył to powiedział " O! Gienek!" i tak już zostało. Mi to imię bardzo się podoba! Chociaż znamy się kilka dni to bardzo się polubiliśmy!!! Bernardek to mój najlepszy przyjaciel, który bardzo o mnie dba! Nie pozwala by inne dzieci mnie szarpały i ciągnęły, a raz jeden chłopiec z klasy chciał mi wydłubać oczy! Ale mój przyjaciel mnie obronił! Uwielbiam te nasze wspólne podróże do szkoły! Czasami siedzę tu,

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков

a czasami tam obok strasznego dinozaura.

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков

Jestem wyjątkowy i pełnię bardzo ważną funkcję! Przede wszystkim mama Bernardka uszyła mi odblaskową czapeczkę byśmy zawsze byli widoczni. Jako ciekawostkę napiszę Wam, że ta czapeczka została uszyta ze starej odblaskowej kamizelki Bernardka, w której chodził na przedszkolne wycieczki.  Oj było sporo pracy przy jej szyciu, bo wszystko zostało zszyte ręcznie. Raz nawet igła złamała się, ale ciiiiiii ja Wam tego nie mówiłem. 

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков

Mam też kilka par oczu po to, aby przypominać Bernardkowi, że przechodząc przez ulicę zawsze trzeba dokładanie spojrzeć w prawo, lewo, prawo  - nawet jeśli są światła. Moje oczy również rozglądają się w każdą stronę. A czerwone guziczki na ramionach oznaczają "Stój! Czerwone światło".

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков

Moja żółta bluzeczka nie oznacza nic, ale jest śliczna i bardzo ją lubię 😊. Jak zauważyliście nie mam dwóch nóg tylko aż 5, po to abym nadążył za moim przyjacielem kiedy szybko biegnie.  
Po całym intensywnym dniu lubię odpoczywać w domowym zaciszu i zbierać siły na kolejny wspaniały, szkolny dzień...

bezpieczne dziecko, odblaski, odblaski dla dzieci, jak zrobić odblaski dla dzieci, pomysł na odblaski dla dzieci, bezpieczna droga, odblaski w kształcie zabawki, odblaski własnoręcznie zrobione, skarpetkowa zabawka, skarpetkowy pluszak, safe child, reflections, reflections for children, how to make children's reflections, idea for children's reflections, safe road, toy shaped reflectors, self-made reflections, sock toy, sock soft toy, niño seguro, reflejos, reflejos para los niños, cómo hacer reflejos de los niños, idea para los reflejos de los niños, camino seguro, reflectores en forma de juguete, reflejos hechos a sí mismos, calcetines de juguete, calcetín de peluche, безопасный ребенок, размышления, размышления для детей, как сделать детские размышления, идеи для детских размышлений, безопасную дорогу, отражатели в форме игрушки, самодельные отражения, игрушку для носков, игрушку для носков


Pozdrawiam Was serdecznie, Gienek "

PS. Nie wiem czy tak wypada, ale chciałbym się zgłosić do wyzwania na https://diytozts.blogspot.com/2018/09/inspiracje-szkolne-akcesoria.html




56 komentarzy:

  1. Ale świetny stworek :D I w sklepie takiego nie uraczysz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko dziękuję w imieniu swoim i Gienia :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Znakomity stworek.:) Życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sympatyczny Gienek. Będzie wspaniałym szkolnym towarzyszem.
    Uściski, Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo :)) Póki co dzielnie towarzyszy, zobaczymy na jak długo :)))) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :)) Pomocny, dzielny i przystojny - facet wymarzony :)))) Pozdrawiam Gosiu!

      Usuń
  5. Niech żyje Gienio i niech przynosi piątki ze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat!!!:))) Póki co jest jedna piątka, a raczej słoneczko uśmiechnięte :)) Ale dzieciaki już wiedzą, ze to taka jakby piątka :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Wesoły Gienku! Dobrze Ci z oczu patrzy! (:D) A bycie przyjacielem Pierwszoklasisty to WIELKA SPRAWA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Eunice :)) Oczy to podstawa, zwłaszcza jak ma się ich tyle :)) Dzisiaj u nas na wesoło :)) Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  7. Gieniu żółta koszulka oznacza uwaga za chwilkę będzie zmiana " uważaj zaraz będziesz mógł przejść na druga stronę (światło zielone) albo nie teraz musisz poczekać bo za chwilkę będzie czerwone światło.:) Cudny jesteś Gienu na pewno Bernardek cię pokocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko bardzo dziękuję, że podoba się Tobie :))) Rzeczywiście nie wpadliśmy na to, że ten kolor sweterka może to oznaczać :)) Dziękujemy bardzo !!!!!!

      Usuń
  8. Opowiadanie Gienka przypomniało mi Plastusia z piórnika Tosi. Jak ja go uwielbiałam.
    Gienek jest świetny Justynko. Fajny pomysł na umieszczenie odblasków i zadbanie o bezpieczeństwo Synka. Bernardkowi na pewno jest raźniej w szkole, gdy ma takiego przyjaciela wykonanego przez Mamusię:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję! Brawo za skojarzenie!! Zgadłaś! To Plastusiowy Pamiętnik był inspiracją do tekstu posta :)) To moja i synów ukochana książka. Czytałam ją 6 razy :)) I za każdym razem tak samo mnie bawi i wzrusza :). Plastusiowy Pamiętnik to również pierwsza książka, którą Bernard przeczytał sam :)) A pochwalę się, że czyta już od roku :))). Serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  9. olá amiga Justyna:
    o amigo Gienek é muito simpático e muito divertido.
    vai dar bons conselhos ao seu filho e alegrá-lo muito nas idas à escola.
    Maravilhoso trabalho.
    :o)
    grande abraço.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá também amigo :)) Obrigado por um bom comentário :) Gienek também obrigado :)) Desde Gienek está conosco o caminho da escola é muito alegre :)) Eu envio o poder de abraços e desejo-lhe uma noite tranquila!

      Usuń
  10. Ha, Justynko - to się nazywa kreatywna Mama - miałaś znakomity pomysł - Gienek jest po prostu "Gienialny" :-) Każdy pierwszoklasista byłby dumny z takiego przyjaciela jakiego ma Twój Synek i dumny z takiej Mamy, która sprawiała że droga do szkoły jest bezpieczna i przebyta w miłym towarzystwie :-) Jestem zachwycona Gienkiem - sympatyczny z niego kumpel :-) Dziękuję za wspaniałą inspirację zgłoszoną do naszej zabawy na blogu DIY, myślę że skradnie serca nie jednej z moich Koleżanek z DT - Powodzenia! Ja już od dzisiaj mocno trzymam kciuki za Gienka i jego Twórczynię, Justynkę.
    Przesyłam moc uścisków i serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko Droga dziękuję za tyle wspaniałych słów pod adresem Gienka i moim :)) Przyznam się Tobie, że pomysł na niego zrodził się spontanicznie, a dokładniej kiedy miałam gorączkę bo od tygodnia walczę z zapaleniem oskrzeli :(( Jedyny plus tej choroby jest taki, że mam mnóstwo nowych pomysłów i czas na ich realizację :))). Gienek dzielnie chodzi do szkoły i robi furorę, a co ważniejsze widać go z daleka :)) Pozdrawiam serdecznie i moc uścisków przesyłam!

      Usuń
    2. Czyli wynika z tego że w czasie choroby twórcze umysły działają ze zdwojoną siłą. Możemy zatem podać sobie rękę, ja też walczę z chróbskiem a owcem większej ilości wolnego czasu związanego z nieobecnością w pracy jest Błękitny Anioł. Wniosek taki mi się nasuwa - "Artyści" nigdy nie marnują wolnego czasu :-))) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i dobrej formy. Uściski!

      Usuń
    3. Dziękuję Inko :) Również dużo zdrówka życzę!

      Usuń
  11. Gienek jest fantastyczny!!! Super go wymyśliłaś :0) Nic dziwnego, że syn go pokochał!!! Każde dziecko by pokochało!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ on jest CZADOWY! To pierwsze skojarzenie jaki mi się nasunęło, jak tylko zobaczyłam zdjęcie, więc nie dziwię się, że robi furorę - te oczy mnie rozłożyły :)
    Dziękuję za miłą wizytę, na pewno będę częściej zaglądać do Wielkich Małych Pasji :)
    pozdrawiam już prawie weekendowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!! Fajnie, że spodobał się Tobie :)) Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie o każdej porze :))

      Usuń
  13. Gienek jest po prostu rewelacyjny! Masz niesamowite pomysły! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję Kamelio! Pomysł na Gienka zrodził się kiedy miałam gorączkę, więc jakiś plus choroby jest :)) Pozdrawiam!!

      Usuń
  14. Uroczy stworek :) Z takim przyjacielem raźniej iść do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!:) Oj tak, we dwoje zawsze raźniej :) Moc pozdrowień przesyłam!

      Usuń
  15. Tak barwnie opisałaś tworzenie Gienka, że cały post z powodzeniem możne posłużyć jako książeczka dla dzieci i w dodatku pięknie ilustrowana:) Super pomysł i wykonanie.
    Chociaż chorowanie przynosi tak piękne rezultaty to jednak życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Bożenko za wspaniały komplement oraz życzenia powrotu do zdrowia:)). Już czuję się lepiej, antybiotyk zaczął działać. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Gienek jest fantastyczny! i zabawny i bardzo opiekuńczy, a to najważniejsze 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję za tak wspaniały odbiór Gienka :)) Przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  17. Zabawny post i uroczy Gienek! Gratuluję pomysłu i dobrego humoru:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Alinko! :)) Pozdrawiam i miłego dnia życzę!

      Usuń
  18. Nowy post wymyśliłaś super , niczym bajka dla dzieci!!! Ujawniły się Twoje, powiedziałabym ,zdolności literackie! Jestem zachwycona . Gienek na swój sposób jest śliczny!! Najważniejsze pomocny i widoczny! Pozdrawiam i życzę wygranej w wyzwaniu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Ciesze się, że post podobał się :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  19. Rewelacyjny stworek. Z takim przyjacielem bezpiecznie i przyjemnie chodzić do szkoły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko :)) Moc pozdrowień i uścisków przesyłam!

      Usuń
  20. Gienek wymiata 😀 jest przesłodki,jedyny w swoim rodzaju 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marylko :))) A najważniejsze, że jest widoczny i cały czas cieszy synka :)). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  21. Post super-rewelacja! bardzo fajnie mi się go czytało :) Gienek jest odlotowy! :) Podbił moje serce... wykonany przez Mamę, z sercem, z pomysłem... jest przesympatyczny :) Gratuluję pomysłu!
    Wygląd Gienka kojarzy mi się z ufoludkami z Toy Story, czy to przypadek, czy inspirowałaś się postaciami z tego filmu? ;) ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo dziękuję :)) Gienek i post to efekt mojej choroby, a przede wszystkim gorączki :)). Długo myślałam nad jego wykonaniem, głównie nad kształtem tak by pasował do plecaka i trafił w gust synka :). Ale nie czerpałam inspiracji z Toy Story, chociaż rzeczywiście podobieństwo może być :)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Genialny i przesłodki <3 świetny pomysł z odblaskową czepeczka, idealny jako breloczek i przytulanka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sady 😊. Rzeczywiście jest wielofunkcyjny 😊. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  23. Lindo monstrinho de meia!!!
    Adorei a ideia do chapéu reflexivo, parabéns pela criatividade!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado :)) Eu também amo monstros e gosta deles, então a idéia de costurar um monstro :)) Primeiro de tudo, era para ser reflexivo, de modo que o filho estava sempre visível. Fico feliz que você gostou :). Eu mando o poder dos abraços!

      Usuń
  24. Kolejna mistrzowska robótka! Gienek jest superowy pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję bardzo za te wspaniałe słowa:)) Moc pozdrowień przesyłam!

      Usuń
  25. Rewelacja! Pomysł na Gienka świetny, a opis tak mi sie spodobał że dwa razy pod rząd go przeczytałam :) Fajny przyjaciel dla synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :)) Byłam wtedy chora i miałam wenę twórczą :)) Cieszę się, że spodobało się Tobie :). Moc uścisków:)

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).