wtorek, 27 listopada 2018

Kryształowy Anioł

Witajcie Moi Drodzy! Listopad pomalutku dobiega końca i rozpocznie się grudzień - czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia. Kalendarze adwentowe "pójdą w ruch", a niektórym udzieli się przedświąteczna gorączka. Jeżeli martwicie się, że tak właśnie będzie u Was to spokojnie - u mnie też tak jest, co roku😀. Już na zapas martwię się, że nie zdążę ze wszystkimi przygotowaniami, sprzątaniem, dekoracjami, czy oby na pewno prezenty dotrą na czas itd. Mogłabym wymieniać bez końca... No, ale póki co cieszę się pierwszym od tygodnia słońcem i zbliżającymi się Andrzejkami 😊.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Jak już wspominałam w poprzednich postach dużo teraz szyję aniołków. I dzisiaj pokażę Wam  aniołka bardzo błyszczącego, a to za sprawą kryształków. Nie wiem czemu, ale jak go szyłam to zaraz pomyślałam o biegunie północnym, zaspach śnieżnych, siarczystym mrozie i zamarzniętych kroplach wody w których pięknie odbija się słońce.  

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Aniołek został uszyty ze skarpetek w rozmiarze 24 - 26 i w całości utrzymany jest w niebiesko - białej tonacji. Śmiało mogłabym go określić jako klasyczny model, ponieważ jego wygląd oraz sposób szycia nawiązuje do tradycyjnych skarpeciaków. Pewnie się dziwicie co ja wypisuję? Ale tak jest Moi Drodzy - i skarpetkowe lalki mają swoje klasyki 💙.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Od czasu do czasu lubię powracać do ich tworzenia bo przypominam sobie początki skarpetkowego szycia,  a me serducho ogarnia nostalgia i miłe wspomnienia. Lalek o podobnym modelu uszyłam jeszcze kilka i  są to lalki, które powędrują na szczytne cele, ale o tym napiszę innym razem...

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Miałam tylko małą, nazwijmy roboczo, przygodę podczas sesji fotograficznej. Wymyśliłam sobie, że zrobię aniołkowi zdjęcia w zimowej scenerii  ❄❄❄. Śniegu nie ma - wiadomo, więc wykorzystałam sztuczny śnieg, sypki.  Zdjęcia robiłam na komodzie, a otwartą torebkę ze śniegiem położyłam obok i .... nie wiem jak to się stało, ale woreczek spadł i cała jego zawartość wysypała się 😱 . Sztuczny śnieg był po prostu wszędzie! Dwie godziny sprzątałam! Mam jednak nauczkę, bo nie zamknęłam szczelnie torebki od razu.  Z całego zdarzenia cieszyły się tylko dzieci, że cyt. "mamy  w domu śnieg". Jak widać  w każdej sytuacji, nawet tej najbardziej beznadziejnej, można znaleźć jakieś plusy...



💙💙💙💙💙💙💙💙💙

I pragnę się jeszcze pochwalić, że niedawno wygrałam Candy u Małgosi  z bloga https://papierowy-jarmark.blogspot.com (to zresztą moje pierwsze  wygrane candy) , a dzisiaj dotarł do mnie cudowny Grudniownik 💓💓💓. Małgosia przysłała mi również śliczną kartkę z życzeniami  i słodkości.

Prace autorstwa Małgosi z bloga https://papierowy-jarmark.blogspot.com

Nie wiem jakich słów mogłabym użyć by opisać nie tylko swoją radość, ale przede wszystkim zachwyt! Kochani, ten Grudniownik to istne cudo!!! Papierowe dzieło!!! Wszystko dopracowane  w najmniejszym detalu, każda strona inna, piękna, spójna z całością... coś wspaniałego!!! Małgosiu Kochana dziękuje z całego serca 💓💓💓. Jestem szczęśliwa, że mogłam poznać w naszym blogowym świecie Ciebie, Twoje prace i jedną z nich mieć już u siebie! Jak małe dziecko milion razy przeglądałam Grudniownik wyjmując wszystko po kolei i wkładając z powrotem 😃. Coś czuję, że to będzie wspaniały miesiąc!!! Po więcej zdjęć tego cudeńka koniecznie zajrzycie do Małgosi TUTAJ, a kto może niech zostanie u niej na dłużej . Małgosiu jeszcze raz dziękuje 😘.

💙💙💙💙💙💙💙💙

I jeszcze jednej Dobrej Duszyczce chciałbym podziękować, naszej kreatywnej Lidzi z bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com. Zamawiałam u Lidzi grzybki, muchomorki które docelowo zawisną na choince 🎄, a po przyjściu paczuszki doznałam szoku. Lidzia obdarowała mnie dodatkowo pięknymi koronkami, bardzo fajną kartką, szydełkowymi, cudnymi pracami, herbatką i czymś dla urody oraz przepięknym, małym wazonikiem z sową - a wszystko z okazji moich  urodzin obchodzonych niedawno!! Przeogromna, wzruszająca niespodzianka! Lidziu jeszcze raz dziękuję Kochana 💓.

Prace autorstwa Lidzi "Czarnej Damy" z bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com

Nie ukrywam, że bardzo wzruszył mnie gest Lidzi, która pomyślała o moim Bernardku i w podziękowaniu za halloweenową laurkę przysłała mu świetną mumię - solarną figurkę i słodkości.  Jak stwierdził synek "Pani Lidzia jest najfajniejsza "  😊.

💙💙💙💙💙💙💙💙

Kochani na dzisiaj to tyle.  Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca posta. Dziękuję za odwiedziny, każde miłe słowo, witam nowych Odwiedzających i mam nadzieję, że chociaż zapowiada się intensywny, przedświąteczny okres to znajdziecie chwilkę by do mnie wpaść 😊.

Ściskam mocno, Justyna



71 komentarzy:

  1. An adorable ángel, muy friend!
    I love it!!
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much :)) I'm glad that you like my angel :))
      Big hugs !

      Usuń
  2. Prześliczny aniołek :)
    No i gratulacje Kochana!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martynko :))) Na Twoje ciepłe słowo zawsze mogę liczyć :)) Buziaki posyłam!

      Usuń
  3. Niesamowite są te Twoje skarpeciaki :) pani zima cudnie prezentuje się z tymi kryształkami :) Gratuluje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuje bardzo :)) Na początku miałam wątpliwości jak wyjdzie ten anioł, taki wydawał się skromny, smutny, ale błyskotki zrobiły swoje :)). Moc uścisków!

      Usuń
  4. O rany Justynko ale on jest śliczny, może i klasyczny, ale jak dla mnie cudo, ja się na patrzeć nie mogę. Taki delikatny i te kryształki... uwielbiam świecidełka, sama wszędzie gdzieś wciskam jakieś dżety w moje prace :) I gratuluję wygranej u Gosieńki, mam Jej prace w domu więc wiem jakie są śliczne, zachwycające :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Lidziu i za komentarz i jeszcze raz za tą paczuszkę :)))) Ja kryształki też uwielbiam, a zwłaszcza te które tak pięknie się mienią kolorami tęczy :)). Nic nie poradzę - chyba jestem po prostu jak sroka :)). Buziaki i uściski posyłam :)

      Usuń
  5. Uroczy aniołek.:) Śliczności przygotowały też dziewczyny dla Ciebie.:) Pozdrawiam Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że będę tu zaglądać nawet podczas świątecznych przygotowań:)
    Aniołek klasyk i klasycznie piękny!
    Wspaniałe prezenty od dziewczyn:)

    Ps. Skłamałabym pisząc, że nie uśmiechnęłam się wyobrażając sobie jak sprzątasz ten sztuczny śnieg;)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu co jak co, ale widzę, że na Ciebie i Twoją obecność mogę liczyć :))) Fajnie :))) A sprzątanie po tym sztucznym śniegu to był istny koszmar przez duże "K". Z drugiej strony, łacinę przynajmniej przypomniałam sobie :))))). Ściskam mocno !!!

      Usuń
  7. ja aktualnie nawet nie wiem gdzie spedze swieta
    czy wigilia bedzie u mnie czy u moich rodzicow
    bo moja tesciowa niczego nie planuje i nie potrafi sie okreslic
    a ja takiej niepewnosci bardzo nie lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak niepewność jest okropna. Też jej nie lubię. Z drugiej strony nie ważne jest miejsce tylko atmosfera w jakiej święta obchodzi się :)). Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Justynko, przeuroczy ten zimowy aniołek i faktycznie kojarzy się z lśnieniem lodowych kryształków. No to miałaś przedsmak śnieżnej zimy podczas sesji zdjęciowej:)
    Serdeczne uściski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Kochana a ja jeszcze raz Tobie za wszystko dziękuje! Tyle radości mi sprawiłaś :)) A co do śnieżnej zimy to zdecydowanie wole ją na zewnątrz :)) Buziaki!!!!

      Usuń
  9. Aniołek po prostu cudny. Nigdy nie szyłam żadnych skarpetkowych lalek i przyznam szczerze zaciekawiłaś mnie do tego stopnia, że mam ochotę spróbować ;) Przygoda ze sztucznym śniegiem rzeczywiście ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))) Uważaj tylko, żeby Ciebie nie wciągnęło bo skarpetki silnie uzależniają :))). Dziękuje za odwiedziny i to, że zostajesz u mnie :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  10. Delikatny, błękitny puszek skojarzył mi się ze śnieżynką. Można powiedzieć, że to przedsmak prawdziwej Pani Zimy:) Jest Cudny!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko bardzo :))) Nie ukrywam, masz piękne skojarzenie :)) Aż zatęskniłam za taką baśniową zimą :). Ściskam mocno!

      Usuń
  11. Aniołek jest bardzo uroczy i pięknie się prezentuje *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doris bardzo :)) Również pozdrawiam i miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  12. Cudny, cudny aniołek! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko Droga nie wiem czemu, ale zniknął mi Twój śliczny komentarz, który zdążyłam przeczytać :(((((. Dziękuje za niego i ściskam Ciebie bardzo mocno! Nie wiem co się stało :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutki aniołek w barwach szczególnie przeze mnie ukochanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :)) Widzę, że lubisz niebieski jak mój starszy syn :)) Kiedyś chciał tylko niebieskie ubrania nosić, teraz mu mija :). Buziaki przesyłam!

      Usuń
  15. Kolejny ,śliczny Aniołek. Cudny upominek dla maluszka. Jak już będę wiedziała co moja córcia nosi pod sercem to uśmiechnę się o takie cudeńko dla wnusia bądź wnusi :)Oczywiście jeśli zgodzisz się dla mnie takiego Aniołka wykonać. Pozdrawiam Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuje bardzo za miłe słowa :)) Będę przeszczęśliwa móc wykonać aniołka dla Twojego wnusia lub wnusi więc śmiało pisz Kochana :)). Moc uścisków!

      Usuń
  16. Bardzo ładny aniołek. Sprawi wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny aniołek a śnieg rozsypał się na szczęście albo aniołek chciał dać znać ,że ma "duszę" ;) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko bardzo dziękuję :)) Może i masz rację, a ja nie dostrzegłam pewnych znaków :)). Na samą myśl o takiej wersji już mniej nerwowo to wspominam :))). Buziaki!

      Usuń
  18. A u mnie za oknem sąsiedzi dach skrzy się właśnie cieniutka warstwą pierwszego śniegu, prawdziwego😉 Śliczny aniołek a prezenty od dziewczyn są kolejnym dowodem na wielkie serducha bijące w blogosferze. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja zazdroszczę Tobie nawet tej cienkiej warstwy śniegu :)). I zgodzę się z Tobą Olu - w naszej blogosferze jest wiele wspaniałych serc :)). Dziękuje za komentarz i odwiedziny:)).Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  19. Oh my goodness, it's so sweet!! Your details are perfection!! I just love this!! It's so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyka - klasyką, ale wszystkie Twoje laleczki mają w sobie to charakterystyczne 'COŚ' po którym można rozpoznać Twoją rękę :) Nawet Aniołka w wersji zimowej chce się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję :)). Jest mi miło za taki cudowny komentarz :)) Ściskam Ciebie mocno z drugiego brzegu Wisły :))

      Usuń
  21. CUDOWNY aniołek !! Idealny na zimę!
    Te kolorki kojarzą mi się z zimą i skrzącym się śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :)) Taki własnie miał być i ciesze się, że udało mi się :)) Buziaki!

      Usuń
  22. No cudny jest ten Aniołek, taki delikatny, zmrożony jak płatek śniegu.
    A u mnie chyba będą Mikołaje, upolowałam taśmę na brodę i 4 pary czerwonych skarpetek, choć Sprzedawczyni dziwnie na mnie patrzyła jak powiedziałam, że rozmiar nie ważny byle były czerwone :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje Kochana :))) Pociesze Ciebie - na mnie zawsze patrzą jak na wariatkę gdy np. kupuję 16 par skarpet i mówię, że rozmiar nieważny :)))). A jak jeszcze je naciągam, oglądam od spodu, dotykam to już w ogóle chyba myślą, że nienormalna baba przyszła :)))))). Mam sklepy, gdzie wiedzą po co kupuję skarpety i wtedy jak wchodzę to jest radość ekspedientki bo wie, że zostawię u nich sporą sumę :)))). Aniu trzymam kciuki za Mikołaje :)) Chętnie je zobaczę :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  23. Przepiękny Aniołek - istny mały pomocnik św. Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko, Twój Aniołek choć klasyczny i z Bieguna Północnego to bije od niego takie błogie ciepło i sympatia że buzia sama się uśmiecha a oczu nie można oderwać. Cudowny odcień koloru niebieskiego nadaje mu "niebiańskiego" charakteru. Przepiękna praca, dopracowana w każdym szczególiku - siedzę i podziwiam już chyba po raz dziesiąty :-))) Pięknie zostałaś obdarowana przez nasze uzdolnione Dziewczyny, tylko pozazdrościć tych cudeniek :-))) Pozdrawiam cieplutko i moc uścisków przesyłam :-)))
    P.S. Ja miałam taką samą przygodę z brokatem jak Ty ze śniegiem hi, hi :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje bardzo :))) Zdradzę Tobie, że te skarpetki to wzięłam synowi :)))) Najpierw kupiłam jemu dwie nowe pary, ale jestem okrutna i zabrałam :)))))). Ten niebieski kolor tak bardzo spodobał mi się, że stwierdziłam iż szkoda je nosić :)))). Jako ubranko będą lepiej się prezentowały :))). O ja, współczuje rozsypania brokatu chociaż zapewne wszystko pięknie się błyszczało :)). Buziaki i uściski posyłam!

      Usuń
  25. Gratuluję wygranej, pięknych upominków od Lidzi. Aniołek wyszedł ślicznie, widać, że mu trochę zimno bo nabrał rumieńców :) To taka kwintesencja pięknej i mroźnej zimy.
    Nie zazdroszczę Ci tylko tego sprzątania. Swego czasu ja też zafundowałam rodzicom sprzątnie sztucznego śniegu. Zrobiłam go z waty. Nie dało się jej wciągnąć do odkurzacza i rodzice musieli rolować palcami tą watę żeby dało się ją podnieść z wykładziny. Miałam wtedy 3 latka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga :))) Mam słabość do rumieńców u lalek i chyba ze wszystkich jakie uszyłam może ze dwie ich nie miały :)))). Współczuje sprzątania po wacie, jak wejdzie w dywan to już koniec! No, ale takie uroki dzieciństwa :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  26. Gratuluję wygranej:-) A anioleanie nieważne czy klasyczny czy też nie bo dla mnie jest rewelacyjny. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Olu :))) To miłe, że podoba się Tobie :)) Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień!

      Usuń
  27. Niebieski, zimowy aniołek kojarzy się z mrozem ,a czuć od niego milutkie ciepełko- jak Ty to robisz!!!!?? Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!!! :)) To chyba kwestia dodatków, skarpet, ogromnej pasji i mojego serca :))) Buziaki posyłam!

      Usuń
  28. Śliczny aniołek, jest jednocześnie mroźny i ciepły, bo taki uroczy :)
    Gratuluję wygranej w candy, pięknych prezentów od dziewczyn i jeszcze zwycięstwa w Art-Piaskownicy (zdecydowanie zasłużone) :)
    ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Tobie dziękuje :)) Rzeczywiście troszkę tego nazbierało się :)) Bardzo mi miło, że aniołek podoba się Tobie :)). Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  29. Cudny aniołek, taki słodziaczek 🌸

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokazałam siostrze tego aniołka i jest zachwycona i zresztą ja również jestem zakochana! Również od razu skojarzył mi się z północą i bardzo dobrze jest inspirować się takimi rzeczami na święta:) A i gratuluję tej wygranej! Wyobrażam sobie tę radość, kiedy przyszła ta paczka. Grudzień będzie niesamowitym miesiącem i trzymajmy się tej myśli! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Tobie dziękuje :)) Fajnie, że tak go odbierasz :) Taki był mój zamysł :)) Oj tak moja radość była mega wielka :)) Gosia stworzyła prawdziwe cudo! I zgadzam się, grudzień będzie niesamowity :)) Ściskam mocno i wspaniałych Andrzejek życzę :))

      Usuń
  31. Justynka Ty masz tutaj taki ruch, że moje kilka słówek pewnie niewiele zmieni, ale zawsze Ci będę powtarzała, że kazda twoja lala jest wyjątkowa ...ja kryształy ostatnio rzucałam na szkoło, a Ty na materiał :) Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Kochana każda wizyta bardzo mnie cieszy i każda jest dla mnie cenna. A na Twoją czekam zawsze z niecierpliwością ❤. I każde ciepłe, pozostawione słowo bardzo mnie wzrusza, raduje i motywuje więc pisz Moja Droga jak tylko podpowiada Tobie serducho :)) Ściskam mocno i przesyłam buziaki!!!

      Usuń
  32. Piękne błękity! :)
    Oj ta przygoda ze śniegiem to pewnie w chwili kiedy się działa przyjemna nie była, ale myślę, że sytuacja trafi do rodzinnych anegdot i będzie chętnie wspominana ;) ;) ;)
    Śliczne paczki-prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Myślę, że to jest jedna z tych przygód, której się nie zapomni szybko :). Moc pozdrowień!

      Usuń
  33. Przepiękny aniołeczek!
    Pięknie Cię dziewczyny obdarowały! Gratuluję:)
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Droga ślicznie dziękuję :)) Również pozdrawiam!

      Usuń
  34. cute dolls. love them all.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniołek jest przepiękny. Prawdziwie zimowy, błyszczący jak Śnieżynka. :)
    Prezenty urocze. :)
    Ja nie przepadam za świąteczną krzątaniną, no ale co zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha :P przyznaj się, podejrzałaś moją 3 letnią córkę, która zwinęła mi idąc spać srebrny brokat, gdy ja z kolei położyłam się do łóżka i odkryłam ją, bo spała zakryta po uszy kołdrą, odkryłam brokatową katastrofę, do tej pory mi się podłoga świeci, choć minęło prawie 2 miesiące xD. Lalka piękna, ja ciągle z niecierpliwością czekam na Panią Zimę, tak kocham tą postać!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).