sobota, 1 grudnia 2018

Każdy powinien mieć swojego Anioła...


skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Czy wierzycie w istnienie Aniołów? Ja tak. Głęboko wierzę, że mam swoje dwa Anioły - moją kochaną prababcię i babcię. Jeszcze jak żyły to zawsze mi powtarzały, że nawet jak umrą to będą nad nami czuwać i ja wierzę, że tak jest do dziś... Były trudne, niekiedy niebezpieczne sytuacje, których udało się uniknąć i wtedy  pojawiała się pierwsza myśl - moje Anioły mnie ochroniły. Ktoś pomyśli, że jestem głupia, naiwna, że to po prostu szczęście lub szereg innych okoliczności i decyzji na to wpłynęło. Ale czy na pewno jesteśmy w stanie, tak na sto procent, zakwestionować istnienie naszych Aniołów? Ja nie jestem, a żyjąc z poczuciem, że ktoś nad nami czuwa jest łatwiej, lżej, przyjemniej... Czasami mawiamy, że naszymi Aniołami są przyjaciele, rodzina, lub obcy ludzie niosący bezinteresowną pomoc. Jedno jest pewne - szyjąc kolejne aniołki doszłam do wniosku, że każdy powinien mieć swojego ANIOŁA, niezależnie w co wierzy, gdzie mieszka, jak wygląda i co robi. Obdarowując kogoś aniołem to piękny gest, bardzo wymowny. Chcemy po prostu by symbolicznie daną osobę chronił.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

No więc ja też szyję anioły, w różnych wersjach bo chcę by przed świętami trafiły do nowych domków, również takich gdzie są one szczególnie potrzebne. Aniołka, którego dzisiaj Wam przedstawiam (oraz kilka innych) podarowałam na rzecz Fundacji Hospicjum Onkologicznego  św. Krzysztofa  w Warszawie KLIK. To już kolejny rok jak przekazuję im swoje prace i dopóki będę miała siły by szyć  zawsze mogą liczyć na mnie i moje wytwory 💓.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

 Moja "przygoda" z pomocą dla Hospicjum w postaci przekazywania rękodzieła zaczęła się przypadkowo. Kilka lat temu, kiedy Bernard chodził jeszcze do przedszkola przygotowałam, filcowe i z masy solnej, prace na kiermasz przedszkolny. Jak okazało się moje świąteczne cudaczki skradły serce nie tylko wychowawczyni (Pani Jagódko pozdrawiam serdecznie!), ale również Pani Dyrektor. I zapytano mnie czy nie mam nic przeciwko, aby ozdoby zamiast na kiermasz trafiły do Hospicjum jako Cegiełki. Zgodziłam się bez namysłu. Ale co to są te cegiełki? Otóż przekazując fant na rzecz Hospicjum jest on sprzedawany jako tzw. cegiełka, a cały dochód przekazywany na działalność Placówki. Cegiełki można kupić bezpośrednio w budynku Hospicjum lub podczas wielkiej Mikołajkowej imprezki, gdzie Hospicjum ma swoje stoisko. Moje rękodzieło sprzedawane jest przede wszystkim podczas Mikołajek.
Od tamtej pory regularnie przed Bożym Narodzeniem wykonuje bezinteresownie,  z potrzeby serca i niesienia pomocy, prace dla Hospicjum.  Tym razem postanowiłam, że uszyję dla nich Anioły i w piątek już je zaniosłam 😊.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,
Skrzydełka  w świetle mienią się jak diamenty :)

A jeszcze troszkę pochwalę się, że w tym roku również wykonywałam prace, które trafiły do bohaterki Powstania Warszawskiego, wspaniałej autorki wierszy dla dzieci, Pani Barbary Lewandowskiej 💓.  
Więc sami powiedzcie, jak tu nie szyć aniołów skoro niosą ze sobą tyle ciepła, miłości, wiary i za każdym razem wywołują uśmiech na twarzy. A ja jestem szczęśliwa, że chociaż tak mogę wspomóc Hospicjum bo pamiętajcie Moi Drodzy DOBRO ZAWSZE POWRACA!

Udzielam się w jeszcze jednej grupie wspomagającej hospicja onkologiczne, ale o tym napiszę Wam już niedługo.

Kończąc pragnę jeszcze raz podziękować Pani Jagódce, że pokazała mi tą piękną drogę pomocy i wiarę  w moje twórcze siły oraz Wolontariatowi Hospicjum za możliwość przekazywania prac. A  moje skarpetkowe szyjątka niech przynoszą  w nowych domkach wiele radości i szczęścia💓.

Justyna

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Wszystkich Czytelników bloga zapraszam serdecznie 6 grudnia na bardzo Mikołajkowy posi małą niespodziankę...
Dziękuje Wam również Kochani za odwiedziny i każde miłe słowo, tak dla mnie cenne i motywujące 😊.

97 komentarzy:

  1. Cudowny anioł! Dobrze że są takie osoby jak Ty które tworzą takie cuda i dają kawałek serca innym tak bezinteresownie, ja również wierzę że dobro wraca i to ze zdwojoną siłą i tego Ci życzę :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa :)) Warto od czasu do czasu pomóc, a święta to taki magiczny czas :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniała osoba z Ciebie Justynko i z wielkim sercem. Jak dobrze że jesteś, takich ludzi potrzeba jak najwięcej. I masz rację, każdy powinien mieć swojego anioła, ja w wierzę w anioły i myślę, że ktoś tam u góry też nade mną czuwa, co już wiele razy mogłam odczuć :) Aniołek jak zawsze piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Lidziu :)) Tyle ciepłych słów od Ciebie, aż zawstydziło mnie :)) Ściskam Ciebie mocno i niech Twoje Anioły czuwają nad Tobą Kochana cały czas :) Buziaki!

      Usuń
  3. Justynko, szyjesz cudowne aniołki, ale to Ty jesteś najwspanialszym Aniołem!!! Masz wielkie serduszko. Brawo dla Ciebie!
    Też wierzę w opiekę aniołów, zresztą sama w najgorszym momencie swojego życia odczułam taką.
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie wiem co odpisać - dziękuję, że tak o mnie pomyślałaś ciepło!!! Wszystkiego dobrego Kochana!

      Usuń
  4. Ty jesteś Aniołkiem! :) W dzisiejszych czasach tak trudno spotkać osoby o tak wielkim sercu, jakie masz Ty!
    Aniołek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko Droga ślicznie dziękuję, chociaż do Aniołka to trochę mi jeszcze brakuje :)))Pozdrawiam Ciebie serdecznie i miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  5. Wspaniała inicjatywa Justynko, a aniołek, jak zawsze, cudny.:) Masz dobre serduszko.:) Warto pomagać, bo dobro wraca.:) Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lenko :) Ja również głęboko wierzę, że dobro powraca, zresztą tak zostałam wychowana :). Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na nadchodzący tydzień!

      Usuń
  6. Masz rację, Anioły nad nami czuwają, ja również w nie wierzę. Nade mną czuwa mój tata. Chylę przed Tobą czoła za Twoje wielkie serducho. Piękne prace przekazujesz na kiermasze. Myślę, że każdy pacjent hospicjum powinien takiego aniołka mieć by poczuć spokój i odgonić strach i smutek. Cudny Aniołeczek :) pozdrawiam Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Moniczko za piękne słowa :) Troszkę mnie zawstydziły, ale są dla mnie cenne i jeszcze raz dziękuję!. Masz pięknego Anioła. I dobrze, że te nasze anioły są i czuwają nad nami. Moc uścisków!

      Usuń
  7. Piękny Anioł! :) Masz wielkie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszający post. Masz serce przepełnione miłością i otwarte na potrzeby drugiego człowieka. Niby tak niewiele, a ogrom mocy zarazem, bo jak zmierzyć dobroć Anioła takiego jak Ty ? Trochę późno się dowiaduję o tej pięknej inicjatywie, bo sama chętnie się włączam w takie akcje. Jak Bozia da to w przyszłym roku, tylko poproszę o przypomnienie w odpowiednim czasie, wiesz, stara jestem , skleroza i takie tam ;) Aniołek prześliczny i w jedynym słusznym dziewczęcym kolorze :)
    A co do istnienia Aniołów, kto nie chce niech nie wierzy, jego problem :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo Tobie dziękuję Kochana za te wszystkie ciepłe słowa pod moim adresem i mojej pracy :)) Jest mi niezwykle miło! Bożenko jeszcze nic straconego, na grupie Bazarek na rzecz podopiecznych Hospicjów https://www.facebook.com/groups/bazarek.hospicjum/ przyjmują jeszcze rękodzieło na licytacje dla Hospicjum :)) Jedna z moich lalek jest własnie licytowana :)). Moc buziaków!

      Usuń
  9. She is a lovely angel!
    So cute and beautiful.
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  10. Hermoso Ángel !!!
    Felicitaciones, por tan hermoso y perfecto trabajo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek śliczny i idealny, jako prezent z przesłaniem :) sama inicjatywa zaś jest mi bardzo znajoma - też wspieram tę samą fundację od kilku lat :)
    Pozdrawiam z pierwszego brzegu Wisły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo Tobie dziękuję :)) Ciesze się ogromnie, bo mam wrażenie że coraz więcej nas łączy :)) Super, że również pomagasz. Ściskam mocno!

      Usuń
  12. Dobre serduszko masz i sama takim Aniołem Jesteś:) Piękny gest i wspaniały aniołek szyty z miłością Ci wyszedł!
    Też wierzę w opiekę aniołów:)
    Ps. Gratuluję wygranej w konkursie halloweenowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu Kochana buziaczki!!! Dziękuję bardzo. Ale ty również masz wielkie serduszko bo angażujesz się w akcję "Robótka" i dzięki Tobie i ja o niej się dowiedziałam :)). Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  13. Justynko, kolejny przepiękny anioł wyszedł z Twoich zdolnych rąk, a do tego na jakże szczytny cel. Sam jesteś Aniołem, kochana. I tak - wierzę w istnienie Aniołów, niejednokrotnie doznałam ich opieki i wsparcia. I tych duchów niebieskich, i tych ziemskich - dobrych ludzi, którzy są naszymi Aniołami.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Małgosiu dziękuje bardzo!!! Jest mi miło, że tak mnie oceniasz, ale wiesz święta to jaki wyjątkowy czas, warto pomyśleć o innych i wspomóc wedle własnych możliwości :)) Życzę Tobie Kochana by Twoje Anioły zawsze nad Tobą czuwały :)

      Usuń
  14. Rozpisałam się wczoraj, ale zerwało mi internet i komentarz wcięło... Wracam więc dzisiaj, żeby wyrazić mój zachwyt Twoimi prześlicznymi laleczkami i aniołkami! Myślę, że każde z nich przyniesie radość i uśmiech wszystkim, którzy je zobaczą, dotkną, przytulą :). Świetna akcja, w której bierzesz udział! Muszę się rozejrzeć czy gdzieś blisko mnie nie ma czegoś podobnego. Człowiek goni za swoimi sprawami i nawet nie zdaje sobie sprawy, jak małym gestem może komuś innemu pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa Małgosiu niekiedy z internetem. Dziękuję za wspaniały komentarz i odwiedziny :)! Jest mi bardzo miło! Małgosiu to prawda tak szybko czas leci, ciągła gonitwa, że w tym wszystkim zapominamy często o innych. A tak niewiele potrzeba by wywołać u kogoś uśmiech na twarzy. Ściskam mocno!!

      Usuń
  15. Też wierzę w anioły i że dobro powraca :) Twoje laleczki skarpetkowe są cudne i super, ze ciewszą już tyle osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za te miłe słowa :)) Moc uścisków!

      Usuń
  16. Przepiękny aniołek i wspaniały gest!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny anioł ale pomoc jakiej udzielasz szyjąc te aniołki jest wspaniała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo bardzo dziękuję za te słowa :) Szyje bezinteresownie, a jeśli chociaż raz na jakiś czas mogę tak pomóc to dodatkowa dla mnie radość :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Słodki, też oddawałam moje zabawki do Hospicjum, może jeszcze uda mi się zrobić coś dla Domu Dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Margotko! Ja kiedyś przekazywałam zabawki do Domu Samotnej Matki. Warto raz na jakiś czas pomyśleć o innych, a święta Bożego Narodzenia to taki wyjątkowy czas. Moc uścisków!

      Usuń
  19. Anioły- oczywiście ,że istnieją tu i tam!!!Każdy ma go w sobie, tylko nie zawsze się urealnia w czynach i gestach!!(to już zależy od nas).Ty je masz-TAM i tu-w sercu. Jest to piękne!!Aniołek -prześliczny





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś Moja Droga! Bardzo poetycko i wiesz masz rację - każdy ma w sobie Anioła, trzeba go tylko odkryć i pozwolić rozwinąć mu skrzydła! Wszystkiego dobrego Tobie życzę i miłego, spokojnego tygodnia!

      Usuń
  20. She is so absolutely adorable!! I love her beautiful hair and the sparkly wings!! She's stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko Droga - Anioły są wśród nas - Ty jesteś takim serdecznym Aniołem dla Osób, którym w bardzo szlachetnym geście niesiesz pomoc tak jak potrafisz i jak lubisz. Takie piękne gesty powinny być dla wszystkich dobrym przykładem, bo nieraz nie trzeba zbyt wiele żeby zrobić bardzo dużo !!! Twoje Piękne Anioły z pewnością będą miłą niespodzianką ale również wyrazem otuchy i wsparcia pochodzącego z serca pełnego miłości, empatii i zrozumienia. Jestem pełna podziwu, bo sama też biorę udział w takich akcjach i wiem jak bardzo jest to ważne i jak dobry skutek odnosi.
    Justynko - szacunek i wielki ukłon w Twoją stronę za tak szczytną akcję i podanie ręki Osobom, które tej pomocy duchowej na prawdę potrzebują.
    Uściski i gorące pozdrowienia przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko Kochana dziękuję za te wszystkie ciepłe i miłe słowa :)). Troszkę mnie zawstydzają, ale jest mi miło :) Boże Narodzenie to wyjątkowe święta, bardzo rodzinne, nastrojowe więc warto w tym okresie pomyśleć o innych. I fajnie jeśli można pomóc chociaż na swój sposób...byle od serca :)). Kochana wiem, ze również jesteś wspaniałą Osobą o dobrym serdeuszku więc jestem tym bardziej szczęśliwa, że mogłam Ciebie poznać w naszym blogowym świecie :)). Wszystkiego dobrego i moc uścisków posyłam!

      Usuń
  22. Dla wszystkich pacjentów z Hospicjum to Ty jesteś Aniołem. Twój Aniołek na pewno przyniesie chwilę ulgi osobie obdarowanej i sprawi, że choć przez chwilę poczuje dotyk prawdziwego Anioła.
    Ja też mocno wierzę, że mój Anioł Stróż dobrze mnie strzeże i w złej godzinie pomaga:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko Kochana dziękuje ślicznie za wszystko co tak pięknie napisałaś :)) Cieszę się, że masz swojego Anioła. Ja też w ich istnienie wierzę i dobrze mi z tą świadomością, że ktoś nade mną czuwa :)). Moc uścisków!

      Usuń
  23. Jaki piękny Aniołek...masz wielkie i otwarte serce...to cudowne! Uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne przesłanie. A aniołek jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Madziu :)) Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mnie :) Moc pozdrowień!

      Usuń
  25. Jak się cieszę, że mnie odwiedziłaś, bo dzięki temu mogłam poznać twojego bloga.:) Robisz prześliczne lalki, chwytają za serce i wszystkie od razu zapragnęłam mieć.;) Przeczytałam post o aniołach i jestem pod ogromnym wrażeniem ciebie, jako człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Drogi "Promyczku" za te wszystkie ciepłe słowa :)) Mi również jest bardzo miło i ciesze się, że mogłam Ciebie i Twoje prace poznać :)). Moc uścisków!

      Usuń
  26. CUDOWNY aniołek !!! Te kręcone włosy bardzo mu pasują!!! Masz wielkie serducho!!!
    Masz rację dobro powraca, a anioły istnieją i nad nami czuwają - wierzę w to mocno :)
    Są też anioły w śród nich i Ty też jesteś takim aniołem :) :) :)
    Pozdrawiam gorąco Justynko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Kochana dziękuję bardzo!!!! Pomagam jak mogę, staram się chociaż raz w roku :). Ściskam mocno!

      Usuń
  27. Czyli Ty też jesteś takim Aniołem. :)
    A skarpetkowy skrzydlaty oczywiście cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio Droga, Dziękuje Tobie bardzo :))) Miłego wieczoru i moc uścisków!

      Usuń
  28. Justynko kolejny cudowny Anioł i do tego na szlachetny cel przekazany. Sama jesteś takim Aniołem o wielkim sercu. Też czasem przekazuje swoje prace na takie cele. Wierzę że każdy ma swojego Anioła - moim jest moja mam, która odeszło dawno temu ale wierzę , że czuwa nade mną z góry. A dobro zawsze powraca i ja doświadczyłam już tego wiele razy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc Aniu jesteś również pięknym i wspaniałym Aniołem o dobrym sercu!!! Przykro mi, ze twojej mamy już nie ma :(, ale cudownie, ze czuwa nad Tobą!!! Aniu Kochana dziękuje za miły komentarz i ślę moc buziaków!

      Usuń
  29. ja w anioly nie wierze, raczej twardo stapam po ziemi tu i teraz, ale ten tutaj wyglada cudnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś szczególna i wyjątkową osobą a Twoje anioły powstają z czystego serca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuje za tak miłe słowa :)) Ściskam mocno! :))

      Usuń
  32. Kolejny uroczy aniołek powstał Twoimi rękami Justynko! Ja od zawsze wierzyłam w moc aniołów i wiem, że mnie strzegą w różnych sytuacjach. Inne chodzą wokół mnie czyniąc wiele dobra i dobrym słowem dają mnóstwo energii. Jednym z nich stałaś się dla mnie Ty dobra Duszko!
    Ja też mam swoje hospicjum dziecięce, któremu staram się pomóc swoimi wytworami.
    Pozdrawiam najpiękniej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko Kochana i cóż ja mam odpisać na tak wzruszający komentarz...brakło mi słów. Dziękuje bardzo, z całego serca! Jest mi ogromnie miło i ciepło na sercu :)) Ciesze się, że tak o mnie serdecznie myślisz :)) Milion uścisków i buziaków przesyłam!

      Usuń
  33. ja też wierzę w anioły - są w nas i koło nas, po prostu wszędzie :-) Piękny gest i cudne prezenty . Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko bardzo :)). Również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  34. Nie wiem, czy wierzę w Anioły, czasem pewnie by się przydało "zwalić" trochę trosk na jakiegoś anioła, ale jak byłby taki śliczny jak Twój, to chyba byłoby mi żal go obarczać;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo :))) Mój aniołek dużo udźwignie :)) Serdeczności posyłam!

      Usuń
  35. Piękne słowa, piękny Anioł, piękna misja i piękna pasja :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko :)). Pięknie wszystko ujęłaś, jest mi miło :). Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  36. lovely dolls. Like them all.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny post Justynko bardzo wzruszający,twoje aniołki są cudne,brak mi słów zachwytu :) trzeba być dobrym człowiekiem o wielkim sercu,i Ty taka jesteś !!!
    Serdeczności przesyłam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Marylko :)) Ciesze się, że post spodobał się Tobie :)). Warto chociaż raz w roku pomyśleć o innych :) Ściskam mocno!

      Usuń
  38. Dobroć i bezinteresowność, piękne cechy! Justynko, cudny Aniołek jak i cała Ty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Droga bardzo dziękuję :)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  39. prześliczna praca:) widać ile serca w nią włożyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful this angel.
    I loved the head and the flowers ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe nie można oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Ogromnie mi miło, że aniołek podoba się :)) Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  42. Justynko, przyznam Ci szczerze, że uważam, że czuwają nad nami Aniołowie Stróżowie - kim są, nie wiem. Myślę jednak, że są. Twoje prace jak zawsze cudne :) Piękne jest to, że oddajesz je na taki cel :) Myślę, że to dodaje sensu naszemu tworzeniu. Zawsze zgadzam się, kiedy ktoś prosi mnie o przekazanie jakiejś mojej pracy na cel charytatywny - cieszę się, że dzieło moich rąk może komuś pomóc, nawet jeśli w niewielkim stopniu :) Ale ziarnko do ziarnka ;) Serdeczności dla Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Anua za pełen ciepła komentarz :)) I zgadzam się z Tobą "ziarenko do ziarenka ". Niby tak niewiele, a w sumie jak dużo... Ściskam mocno i posyłam serdeczności!

      Usuń
  43. Oj pewnie, że wierzę w anioły. A ty Justynko jak pomagasz Hospicjum to jesteś również takim aniołem, ja staram się co roku oddać swoje prace na kiermasz dla jakiegoś chorego maluszka. Twoje anioły są cudowne, podziwiam nieustannie i strasznie się cieszę, że trafiłam na twojego blogaska. Apropo skarpetek jeszcze nie trafiłam na czerwone, ale jutro będę na targu. Posyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :)). Więc i Ty jesteś Aniołkiem :)). A ja chociaż tak mogę pomóc. Na targu powinnaś znaleźć czerwone skarpety - uwielbiam targi i bazary bo jest tam największy wybór skarpet :)))). Trzymam kciuki za udane skarpetkowe łowy :). Pozdrawiam!

      Usuń
  44. Jesteś nie tylko bardzo pomysłowa i utalentowana, ale i masz przepiękne serce. Podziwiam. <3 Ja również wierzę w Anioły i wiem, że mam swoich, wiem, że zawsze są ze mną i robią wszystko dla mojego dobra. :)

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, niech dużo dobra Cię spotyka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję Tobie!!!! Wzruszyłam się i nie będę ukrywała tego :). Jest mi bardzo miło móc mieć Ciebie w gronie Czytelników bloga :). Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  45. Justynko, piękna inicjatywa, piękny gest z Twojej strony :) Masz wielkie serce... Wspaniale, że chcesz pomagać innym... I robisz to tak ślicznie, tworząc takie cudeńka :)
    Ja też wierzę w anioły, i wierzę, że dobro powraca :)
    wszystkiego dobrego dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko za te ciepłe słowa :). Ściskam mocno!

      Usuń
  46. To prawda, każdy powinien mieć swojego anioła

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny aniołek, a jakie ma świetne włosy (od razu mi się rzuciły w oczy, bardzo fajna fryzurka) :)
    W dodatku powstał w takim szczytnym celu - masz wielkie serce, a pomoc dla hospicjum to naprawdę piękny gest i bardzo wiele znaczy. Wierzę, że wróci do Ciebie całe to dobro, które dajesz innym - i to jeszcze pomnożone kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana dziękuję Tobie bardzo za te słowa! Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  48. Ta lalka - Anioł jest przecudnej urody :))
    Dobro zawsze powraca!! Odczułam to kiedy mąż zachorował na raka , dużo osób nam pomaga bezinteresownie !! W hospicjum byłam ......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję!! Wszystkiego dobrego dla Ciebie i męża!!! Oby sami życzliwi ludzie Was otaczali! Ściskam mocno!

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).