sobota, 15 grudnia 2018

Coraz bliżej święta....

🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Ta piosenka ze słynnej reklamy chodzi mi ciągle po głowie. Ale to fakt - coraz bliżej święta, a co za tym idzie więcej gonitwy, szykowania, oczekiwania i świątecznego nastroju. Ja już robię krótką przerwę od szycia. Pochowałam skarpety, przydasie, nici. Najbliższy tydzień poświęcam na przygotowania i drobne babskie przyjemności. Obowiązkowo zaliczę fryzjera i manicure - bo pokłute od igieł paznokcie i palce potrzebują fachowej pomocy. No i trzeba jakoś wyglądać w ten magiczny czas by nie straszyć Rodziny przy świątecznym stole 😂.  Więc dziś krócej, bo  mam jeszcze sporo sprzątania i przedświątecznych przygotowań. 

masa solna, aniołki z masy solnej, boże narodzenie, dekoracje świąteczne, świąteczne aniołki  z masy solnej, salt mass, angels from salt mass, Christmas, Christmas decorations, Christmas angels with salt mass, Masa de sal, ángeles de la masa de sal, Navidad, adornos navideños, ángeles de Navidad con masa de sal, Salzmasse, Engel aus Salzmasse, Weihnachten, Weihnachtsschmuck, Weihnachtsengel mit Salzmasse, соляная масса, ангелы из соляной массы, новогодние, рождественские украшения, новогодние ангелы с соляной массой

W zeszłym roku przed świętami Bożego Narodzenia więcej lepiłam z masy solnej, mniej szyłam, a w tym roku jest odwrotnie. I napiszę szczerze - troszkę  mi tego brakuje 😔. Ulepiłam zaledwie trzy malutkie aniołki (jeden jeszcze czeka na pomalowanie), ale obiecałam sobie, że po Nowym Roku biorę się za solniaki bo mam mnóstwo pomysłów.

masa solna, aniołki z masy solnej, boże narodzenie, dekoracje świąteczne, świąteczne aniołki  z masy solnej, salt mass, angels from salt mass, Christmas, Christmas decorations, Christmas angels with salt mass, Masa de sal, ángeles de la masa de sal, Navidad, adornos navideños, ángeles de Navidad con masa de sal, Salzmasse, Engel aus Salzmasse, Weihnachten, Weihnachtsschmuck, Weihnachtsengel mit Salzmasse, соляная масса, ангелы из соляной массы, новогодние, рождественские украшения, новогодние ангелы с соляной массой

Te aniołki zrobiłam dla mojej serdecznej koleżanki, która mnie o to poprosiła. Miały być świąteczne więc sięgnęłam po moje ukochane bożonarodzeniowe kolory .

masa solna, aniołki z masy solnej, boże narodzenie, dekoracje świąteczne, świąteczne aniołki  z masy solnej, salt mass, angels from salt mass, Christmas, Christmas decorations, Christmas angels with salt mass, Masa de sal, ángeles de la masa de sal, Navidad, adornos navideños, ángeles de Navidad con masa de sal, Salzmasse, Engel aus Salzmasse, Weihnachten, Weihnachtsschmuck, Weihnachtsengel mit Salzmasse, соляная масса, ангелы из соляной массы, новогодние, рождественские украшения, новогодние ангелы с соляной массой

Aniołki są dość zabawne, każdy w innym stylu, ale najważniejsze, że spodobały się 😊.

Kochani dziękuje za odwiedziny, miłe słowa i  serdecznie witam nowych Odwiedzających. Jest mi bardzo miło, że zostajecie u mnie 😊!

Posyłam uściski , Justyna

72 komentarze:

  1. Aniołki przecudownie magiczne!!! Lubię patrzeć na te Twoje cuda:)
    Ps. Ja już wczoraj zaliczyłam wizytę u fryzjera;)))

    Wszystkiego dobrego na ten przedświąteczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu :))). O to masz już chociaż fryzjera załatwionego :)) Ja cierpliwie czekam do środy :)) Niby mała rzecz, a tak cieszy :)). Ściskam mocno i również wszystkiego dobrego życzę!

      Usuń
  2. Some beautiful little dolls!
    You always have ideals, dear friend.
    A hug from Seville

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank You very much for every kind word :)). Best wishes from snow-covered Warsaw :))

      Usuń
  3. Aniołki śliczne ,świąteczne!-i tak podziwiam, jak Ty wszystko ogarniasz łącznie z rękodziełem przez duże R!! Pozdrawiam i życzę wszystkiego DOBREGO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Jakoś ogarnęłam, ale teraz przyszedł czas na malutką przerwę :)). Ściskam mocno!!

      Usuń
  4. Seus lindos trabalhos sempre me encantam ,amiga !
    Muito linda sua postagem.
    SEmpre muito agradável ver suas mensagens em meu blog , sempre cheias de carinho !
    muito obrigada pela companhia de mais um ano.
    Feliz Natal !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caro amigo! Estou muito satisfeito que o meu blog agrade você :) Obrigado por cada palavra e visita agradável e calorosa. É ótimo que eu pudesse conhecer você :). Saúdo calorosamente da Varsóvia coberta de neve!

      Usuń
  5. Justynka, chylę czoła dla Twych zdolności, piękne! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko! :)) Miłego weekendu życzę!

      Usuń
  6. Justynko, nie wiem, co bardziej podziwiam - Czy Twoje skarpeciaczki, czy solniaczki. Masz cudowną wyobraźnię, zdolne łapki i złote serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Kochana dziękuje bardzo :))!! Mi jest miło, że zawsze mogę liczyć na Twoje ciepłe słowo i to mi wystarcza :)). Miłego weekendu!!

      Usuń
  7. Zabawne i śliczne Justynko! Fajny pomysł na skrzydełka. Kolory świąteczne, cudne!
    Także mam takie niepomalowane aniołki. Czekają i czekają :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Izuniu!!! A tak ostatnio wzięło mnie na skrzydła z koła robione. Może nie są typowo anielskie, ale przynajmniej oryginalnie wyglądają :)). Ja mam tylko jednego niepomalowanego aniołka i coś myślę, że też trochę poczeka... Ale jestem ciekawa Twoich aniołków :)) Buziaki posyłam!

      Usuń
  8. Fakt. W tym gorącym okresie trzeba pamiętać też o sobie. Fryzjer obowiązkowo! Ja już zaliczyłam:)
    Koniec starego i początek nowego roku to dobry czas na podsumowania i postanowienia. Bajeczne są te dzisiejsze solniaki i ciekawa jestem nowych pomysłów na nie, ale skarpet nie chowaj za głęboko:)
    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko :)). Skarpet głęboko nie schowałam, a jak twierdzi mój mąż długo nie wytrzymam i przed świętami na pewno coś jednak uszyję :))). Ale myślę, że wytrzymam w postanowieniu i malutka przerwa dobrze mi zrobi - przede wszystkim łapkom :)). I masz rację Kochana o sobie też trzeba pamiętać! Niby wizyta u fryzjera to nic szczególnego, ale jak cieszy :))) Ja wybieram się środę :)). Ściskam mocno i posyłam uściski z zasypanej śniegiem Warszawy :)).

      Usuń
  9. Jakie słodziaki :) Ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne i figlarne w sam raz na świąteczny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lucynko :)). Właśnie takie trochę zabawne miały być :). Moc uścisków!

      Usuń
  11. They are both so sweet and beautiful!! I love them both!! They're gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Lisa! Thank you very much for these warm words :)) Best wishes from snow covered Warsaw :))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!!:)) Moc pozdrowień i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Basieńko Kochana dziękuje bardzo :)). Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  14. Super aniołki :) Pięknie lepisz z masy solnej, Twoje prace mają taki domowy klimacik :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko :)). Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  15. Justynko, Twoje Aniołki z masy solnej są prześliczne a zieleń i czerwień to również jedne z moich ulubionych świątecznych barw :-) Pozdrawiam milutko i moc uścisków przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Inko :)). Te kolory są tak piękne, że mogłabym je zestawiać na różne sposoby w każdej świątecznej pracy :)). Buziaki i miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  16. Dzień dobry, Kochana:)
    O tak, zdecydowanie trzeba sobie zafundować trochę przyjemności na ten czas i zrobić odpoczynek od, chociażby szycia, ale tylko na chwilkę! Bardzo rozbawił mnie fragment ze straszeniem rodziny przy świątecznym stole:) Chociaż z moją nową, wielką szopą na głowie może być ciężko :D
    Trzymam kciuki za to, abyś w Nowym Roku troszkę więcej lepiła; te dwa piękne aniołki skradają serce. Nie wątpię w to, że koleżanka również była nimi zachwycona. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Droga dziękuję bardzo :)). Święta to czas wyjątkowy, warto i sobie małą przyjemność zafundować :)). Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  17. Zachwyca mnie twoja dbałość o szczegóły - przecudowne te aniołki.👍Fryzjer tak, w czwartek, z paznokciami gorzej, może sama sobie pomaluję.😁 Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)). Moje włosy już w środę zrobią się ładniejsze :))). Ech, fajne są te różnorodne przygotowania do świąt ... Buziaki!

      Usuń
  18. Oj tak, coraz bliżej święta... ja na szczęście wczoraj oficjalnie zakończyłam przedświąteczne porządki i nawet dekoracje w domu już porobione. Ten tydzień poświęcam na pakowanie prezentów, pakowanie się na wyjazd i pieczenie ciast :)
    Justynko fajne i urocze są te Twoje aniołki z masy. Miłego przygotowań do świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :). Mój tydzień będzie wyglądał podobnie jak Twój, tylko jeszcze mam troszkę sprzątania. Ale najważniejsze, że wszystkie prezenty już mam dla najbliższych :)). Ja również wyjeżdżam do rodziców i szczerze to już odliczam dni :). Ściskam mocno!

      Usuń
  19. Znakomite solniaki Justynko, aż się buźka sama do nich uśmiecha.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz bliżej coraz bliżej i coraz bardziej dopada świąteczny nastrój ^^ aniołki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne takie magiczne te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :)). Wszystkiego dobrego na ten przedświąteczny czas :)

      Usuń
  23. Justynko śliczne aniołki,takie radosne,mają wesołe minki i piękne świąteczne kolory :)
    Nie było innej opcji,musiały się podobać :)
    Serdeczności przesyłam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko dziękuje bardzo za ciepłe słowa :)). Ściskam mocno i również dobrego dnia życzę!

      Usuń
  24. Masz rację, że powinnaś wrócić do masy solnej skoro tyle pomysłów masz w głowie. Te dwa są doskonałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuję :)). Jak tylko mam chwilkę wolną to lepię, a po Nowym Roku będzie ich na szczęście więcej :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  25. Justynko Twoje solankowe laleczki są równie piękne jak i te szyte. Masz niewątpliwy talent, bo to wcale nie jest takie proste. Cudowny prezent dla koleżanki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Droga dziękuję bardzo :)). Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  26. Prześliczne są! Tyle mają w sobie wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejna porcja śliczności, a dla koleżanki - z całą pewnością są ogromną radością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuje bardzo :). Spodobały się więc to jest najważniejsze :). Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  28. Cudowne! Zazdroszczę umiejętności, bo ja do takich rzeczy mam dwie bardzo lewe ręce :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu :)). Ty za to robisz inne piękne rzeczy :)). Moc uścisków!

      Usuń
  29. Czy uszyte, czy ulepione - piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic dziwnego, że się spodobały! Są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam napisać komentarz jak wyżej , uprzedziła mnie Kamelia 😀 No cóż, powiem za tem : są śliczne 😍

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).