poniedziałek, 17 grudnia 2018

Śnieżne Anioły

❆❆❆❆❆❆

Witajcie Moi Drodzy! Czy u Was też jest jeszcze tak biało?  U nas w weekend spadł pierwszy śnieg i nagle zrobiło się pięknie! Wszędzie dużo, białego puchu. Aż przygotowania do świąt nabrały innego wymiaru, chociaż ten tydzień dla wielu z nas będzie bardzo pracowity i zabiegany. 

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Korzystając z uroków pogody i krajobrazu zabrałam kilka moich skarpeciaków na spacer. Nie ukrywam, że marzyłam by chociaż kilku z nich zrobić zdjęcie w śnieżnej scenerii. I udało się 😊. Moje trzy malutkie, zimowo-świąteczne aniołki taką okazje miały. 

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Zdjęcia w śniegu robiło się im cudownie! Ich nóżki lekko zakopywały się w białym puchu dzięki czemu same stały. Poza tym wyglądało to bajecznie - las, rozległy obszar pokryty śniegiem i pośrodku moje maleństwa niczym kropki na białej kartce.

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Po intensywnej sesji zdjęciowej moje lalki wymagały porządnego wysuszenia na kaloryferze. Ale nic im się nie stało, bo to tak jakbyśmy suszyli lekko przemoczone skarpety 😊, a aniołki miały mokre przede wszystkim nóżki. 

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,

Podczas naszego zimowego spaceru uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego zdjęcia z własnymi pracami 😔. Więc korzystając z dobrego nastroju mojego fotografa kilka fotek na pamiątkę mam i ja! Przynajmniej możecie teraz zobaczyć jakie te aniołki są malutkie. Kilka razy wypadały mi z rąk bo ciężko było je trzymać w rękawiczkach . 

skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, skarpetki dziecięce, zabawki ze skarpetki, zabawki ręcznie zrobione, herbaciane róże, kryształki dekoracyjne, lalka ręcznie szyta, zima, boże narodzenie, zimowa lalka, niebieskie ubranie, prezent ręcznie robiony, pomysł na prezent pod choinkę, prezenty bożonarodzeniowe, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Kindersocken, Spielzeug mit Socken, handgefertigtes Spielzeug, Teerosen, dekorative Kristalle, handgenähte Puppe, Winter, Weihnachten, Winterpuppe, blaue Kleidung, handgemachtes Geschenk, Geschenkidee unter dem Weihnachtsbaum, Weihnachtsgeschenke, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, children's socks, toys with socks, hand-made toys, tea roses, decorative crystals, hand-sewn doll, winter, Christmas, winter doll, blue clothing, hand-made gift, gift idea under the Christmas tree, Christmas gifts, muñeca de calcetín, muñeca con calcetines, muñeca cosida a mano, medias para niños, juguetes con calcetines, juguetes hechos a mano, rosas de té, cristales decorativos, muñeca cosida a mano, invierno, Navidad, muñeca de invierno, ropa azul, regalo hecho a mano, idea de regalo bajo el arbol de navidad, regalos de navidad, носовая кукла, кукла с носками, ручная швейная кукла, детские носки, игрушки с носками, игрушки ручной работы, чайные розы, декоративные кристаллы, ручная швейная кукла, зима, рождество, зимняя кукла, синяя одежда, подарок ручной работы, идея подарка под елкой, рождественские подарки,


To był bardzo fajny weekend. Lubię śnieg i za każdym razem kiedy spadnie ciesze się jak małe dziecko...

Kochani przed świętami pojawi się jeszcze jeden wpis więc jak znajdziecie chwilkę w tym gorącym, przedświątecznym okresie to serdecznie zapraszam ponownie 😊.

Moc uścisków, Justyna

❆❆❆❆❆❆


82 komentarze:

  1. Cudne. Każdy inny i każdy fajny:) U nas śniegu jeszcze nie było i jakoś się nie zanosi;)).
    Ps.Masz super rękawiczki!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu bardzo :)). Rękawiczki zakupione na Bazarku :))). Ale lubię takie trochę skandynawskie wzory :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ja je wszystkie kocham!♥️ Ale cudnie wyszły na śniegu (też robiłam śnieżną sesję mojemu obrazowi z kotem, ale pokażę ją po świętach).Jak fajnie Ciebie zobaczyć.😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)). O to chętnie zobaczę Twój obraz w śnieżnej scenerii. Zapewne zdjęcia wyszły ślicznie! Moc uścisków!

      Usuń
  3. Justynko, ślicznie wyglądasz!
    Aniołki na białym, puszystym śniegu prezentują się cudownie!
    Urocze maleństwa i śliczna ich Twórczyni! Miło Cię zobaczyć:)
    Uściski mocniaste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu Kochana bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)). A tak pomyślałam sobie, że pokażę się :))). Moc uścisków!

      Usuń
  4. Cudne te Twoje skarpeciaki! :)) Piękne fotki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, Twoje prześliczne skarpeciaczki dobrze bawiły się na śniegu i chyba nawet nie przeszkadza im to, że się trochę zamoczyły.
    Miło Cię zobaczyć, masz przepiękny uśmiech.
    Uściski.
    P.S. U mnie też spadł obfity śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Droga dziękuje z całego serca :)))). Ściskam Ciebie najmocniej jak potrafię :))

      Usuń
  6. Justynko, jak fajnie Cię zobaczyć :) Ten aniołek z pierwszego zdjęcia w zielonym kubraczku wywołał największy mój uśmiech :) Co nie znaczy, że reszta również nie jest urocza. U mnie też spadło troszkę śniegu, ale nie tak dużo jak u Ciebie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuje bardzo :)). Teraz już przynajmniej widać kto te skarpeciaki szyje :))). U nas ten piękny biały puch zamienił się w brudne bryły :(. Ale mam nadzieję, że jeszcze trochę śniegu spadnie. Buziaki posyłam!

      Usuń
  7. U nas też pięknie biało, buzia sie sama uśmiecha :) wspaniała sesja zdjęciowa laleczek i Twoja. A ja sobie własnie uświadamiam , ze moje foty zawsze takie potargane po domowemu przy stole scrapowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo! :) A ja tam wszystkie Twoje foty uwielbiam i to Ty Moja Droga zmotywowałaś mnie by pokazać się na tle swoich prac :)). Więc posyłam buziaki! :)

      Usuń
  8. Piękne są te aniołki, właścicielka zresztą też :) Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuje bardzo! :)) Cieszę się ogromnie, że zostajesz u mnie :)). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Mateńko, jakie cudaczki :) Śliczne :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, zostaję na dłużej u Ciebie :)
    A z racji tego, że jesteś moją 150 obserwatorką zapraszam po małą nagrodę :) Poproszę o maila, dogadamy szczegóły :)
    Ściskam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu Kochana, ale mnie zaskoczyłaś :))) Dziękuję bardzo, chyba od dziś liczba 150 będzie moją szczęśliwą :)). Dziękuję również za rewizytę, ciepły komentarz i to, że zostajesz ze mną :)). Bardzo mi miło :). Moc uścisków! (mail: handmadebyjustyna@gmail.com)

      Usuń
  10. Twoje Aniołki w tej leśno-zimowej scenerii wyglądają jak Leśnie Duszki:)
    Zdjęcie z przytulonymi do serca Aniołkami rozczuliło mnie całkowicie. Widać jaką miłością je darzysz i wcale się nie dziwię. Takie skarby też bym tuliła i cały czas nosiła na rękach:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko Kochana dziękuję bardzo :)). Zawsze Twoje ciepłe słowa mnie cieszą :)). A wiesz dopiero po Twoim komentarzu zwróciłam uwagę, że rzeczywiście trzymam je przytulone :). A one po prostu mi uciekały z rąk :))). Moc uścisków!

      Usuń
  11. śnieg stał się idealnym tłem dla tych laleczek - zdjęcia wyszły świetnie i nie jestem pewna czy aby nie skradłaś swoim Aniołkom całego show ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dziękuje Justynko, ale show jest dzięki nim - moim skarpeciakom :)). Pozdrawiam i ściskam mocno!

      Usuń
  12. Cudne aniołki, cudna sceneria i cudna autorka. Dziękuję za ten piękny post. Pozdrawiam serdecznie i nieodmiennie podziwiam Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo dziękuję za tyle miłych słów :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Lovely little angels!
    I love your sweet expressions.
    And you are very pretty in the final photo!
    Merry Christmas!
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you for such kind words :)). I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year !!
      Hugs from Poland.

      Usuń
  14. The angels are so sweet!! I love the way you decorated each one!! They're beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna Trójca 😀😍 I piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne te Twoje skarpeciaki.
    Zachwyciłam się nimi.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko bardzo dziękuję :)). Moc pozdrowień i uścisków przesyłam!

      Usuń
  17. Laleczki wcale nie są takie malutkie , ale za to przeurocze. Takie małe cukiereczki do schrupania. Bardzo miło zobaczyć równie cudną autorkę tych pięknych laleczek. Ślicznie wyglądasz w tej zimowej scenerii
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana bardzo dziękuje :)). Przesyłam buziaki i serdeczne pozdrowienia!!

      Usuń
  18. Cudne aniołki!! Ten granatowy skradł moje serducho!! Ślicznie wyglądasz ze swoimi aniołkami :)
    U nas też biało się zrobiło :)
    Pozdrawiam :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś :))). A wiesz ja tego w granatowym ubranku też najbardziej lubię :)). Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  19. I zrobiło się anielsko w lesie:) Buziaki przesyłam dla aniołków... wszystkich czterech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko Droga dziękuję, poczułam się jak w domu u mamy :)). Moc uścisków i pozdrowień posyłam z samego rana :))

      Usuń
  20. Your Christmas doll is beautiful !!
    I loved the photos in the snow.
    Happy Holidays!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciana thank you very much :)). I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year :) !!

      Usuń
  21. Od razu widać że nie tylko laleczkom ale też i Tobie Justynko bardzo się na tym śniegu podobało, masz fajny szeroki uśmiech i pięknie wyglądasz z tymi swoimi skarpeciakami :) U nas już od kilku dni leży śnieg, więc nie zazdroszczę :) A lalunie ą śliczniutkie, fajne takie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu Kochana dziękuje bardzo :))). Zgadłaś - podobało mi się i to bardzo :))). Razem z dziećmi nawet orła zrobiłam, hihihi :)). Fajnie czasami w sobie obudzić dziecko i tą beztroską radość :). Ściskam mocno!

      Usuń
  22. Justynko pięknie wyglądasz z ta małą gromadka😊 jestem zachwycona. Pozdrowienia zasylam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Kochana ślicznie dziękuję!!!:)) Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  23. nie jestem w stanie słowami określić mojego zachwytu! Jak one mogą być aż tak słodkie!? <3 Ja wciąż czekam na śnieg, uwielbiam zimę! Więc z lekką zazdrością patrzę na białe zdjęcia <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję Olu bardzo :)). Ja również lubię zimę, ale tą śnieżną i mam nadzieję, że śniegu będzie więcej :). Miłego dnia!!

      Usuń
  24. No moja droga skora tworzy te lale tak słodka dziewczyna to nie dziwota że powstają takie cuda :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu Droga dziękuje bardzo, aż zarumieniłam się :))). Wszystkiego dobrego i miłego dnia życzę! :)

      Usuń
  25. Ojej ależ urocza gromadka Aniołków ze swoją Mamusią - Justynko jak miło Cię widzieć tak rozpromienioną i tulącą do serca swoje małe skarpetkowe pociechy :-))) Wyglądacie bosko - bardzo mnie wzruszyłaś tym zdjęciem:-))) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko Kochana bardzo dziękuję :)). Tak sobie pomyślałam, że jak tylko będzie jeszcze okazja to chętnie zrobię sobie jeszcze zdjęcia ze swoimi lalkami, na pamiątkę jak będę już stara :))))). I pochwalę się Tobie, że wykonałam trzy świeczki według Twojego kursu :))) Pokażę je po Nowym Roku :)). Moc uścisków!

      Usuń
  26. Cudowne są te Twoje skarpeciaki!!! Jestem nimi zachwycona!!! Z wielką przyjemnością będę podglądała Twoje prace :DDD. Aniołki są przepiękne, fantastyczne kolory i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)). Ogromnie się cieszę, że zostajesz u mnie :). Moc uścisków!

      Usuń
  27. U mnie niestety jeszcze śniegu nie ma. Świetne te laleczki, uwielbiam anioły! :) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Weroniko :)). Z miłą chęcią zajrzałam do Ciebie :)). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  28. Tak, śnieg nadal się utrzymuje ;) urocze są te aniołki, a Ty pięknie z nimi wyglądasz! Świetna robota <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga bardzo :)). Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  29. Tak, śnieg nadal się utrzymuje ;) urocze są te aniołki, a Ty pięknie z nimi wyglądasz! Świetna robota <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko,przepiękne zdjecia,aniołki są do schrupania,nieustannie Cię podziwiam za to jak robisz swoje cudne prace,mam namacalny dowód,aniołka - Hanię :)
    Miło Cię widzieć tak radosną,uśmiechniętą :)
    Przesyłam gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko Kochana bardzo Tobie dziękuję za tyle ciepła :)). Mam nadzieję, że Hania sprawuje się dobrze i nadal przynosi wnusiom radość :) Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  31. Bardzo miło zobaczyć Cię Justynko, a aniołki śliczne.:) Szczególnie podoba mi się ten ze śnieżynkami i kiteczkami.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Lenko :)). Mi również podoba się najbardziej ten sam co Tobie :)). Ściskam mocno!

      Usuń
  32. Śliczniutkie aniołki, ładną masz czapeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Margotko :)). Czapka to prezent urodzinowy od męża :))). Serdeczności posyłam!

      Usuń
  33. Urocze aniołki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownych świąt💞🎄🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) i również życzę wszystkiego dobrego na ten świąteczny okres :).

      Usuń
  34. Piękne aniołki *.* Bardzo mi się spodobały ^^
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. O jenysiu jakie one słodkie i śliczne . Jak pięknie popatrzeć na Ciebie aniele ze swoimi aniołkami w rękach. Życzę radosnych i cudownych Świąt :),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu Kochana ślicznie dziękuję :)). Również życzę Tobie zdrowych i spokojnych Świąt, a w Nowym Roku samych pomyślności :).

      Usuń
  36. Zdjęcia "w terenie" absolutnie rewelacyjne! Wyglądają jak malutkie leśne duszki, po prostu fantastyczne. :) A i Tobie pięknie w zimowej scenerii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kamelio :)). Od mistrzyni zdjęć w plenerze taki komentarz to wielka uciecha :)). Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  37. Piękna sesja zimowa :) I Ty też cudnie wyglądasz, dobra energia od Ciebie promienieje!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko :)) Miło mi :)). Moc uścisków!

      Usuń
  38. Pięknie zimowa sceneria dla tych Twoich przepięknych śniegowych aniołów . Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Bożenko :))!!Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  39. Śliczne aniołeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).