czwartek, 14 lutego 2019

Tulipany

Witajcie Kochani! Jak Wam mija tydzień? U mnie ciężko - pogoda  w kratkę, w domu ogromna góra rzeczy do prasowania po wyjeździe (swoją drogą nie cierpię prasowania), a mi ciężko wrócić do codziennych obowiązków po feriach. Chyba za bardzo rozleniwiłam się... Ale przynajmniej wiosnę czuć coraz bardziej 😄. Dzień coraz dłuższy, ptaki zaczynają częściej śpiewać, w sklepach pojawiają się skarpetki z kolekcji wiosennej - oczywiście kilka par zakupiłam, ale przede wszystkim są już pierwsze tulipanki 🌷. Dlatego dzisiaj pokażę Wam właśnie wiosennego aniołka z masy solnej z dużym bukietem tulipanów.


Od jakiegoś czasu moim solniaczkom nie maluje twarzy, rączek, nóżek, czasami i włosów.  Stawiam na naturalny kolor masy solnej, która jeśli jest dobrze rozrobiona i prawidłowo wypieczona ma na prawdę piękną barwę i nie wymaga poprawek. Delikatne rumieńce, czasami namalowane oczy i usta  w zupełności wystarczają.  Włosy u tego aniołka delikatnie przyrumieniłam  podczas wypiekania, a jak to zrobić pisałam już TUTAJ. Chciałam, aby cała praca była delikatna, "świeża", wiosenna.




Ubranko pomalowałam moimi nowymi farbami Cadence, ponieważ byłam ciekawa jak będą współpracowały z masą solną i czy w ogóle do jej malowania nadają się. I napiszę Wam szczerze, jest ok. Najważniejsze, że nie powodują pęknięć, mają dobrą przyczepność i w miarę szybko schną. Myślę, że jeszcze po nie sięgnę 😊. Jak już zapewne zauważyliście aniołek trzyma w ręce bardzo duży bukiet tulipanów i to one są głównym elementem mojej pracy. Ostatnio dostałam nową formę i nie mogłam się powstrzymać by jej szybciutko nie wypróbować. 


W weekend planuję malowanie innego solniaczka. Poprzeczkę postawiłam sobie wysoko więc aż się  sama boję czy dam radę. Trzymajcie kciuki, chociaż więcej nie zdradzę... jak skończę to z przyjemnością  Wam  pokażę 😊.

Kochani dziękuje za odwiedziny, ciepłe komentarze, a jeśli obchodzicie Walentynki to życzę Wam miłego, romantycznego świętowania chociaż pamiętajcie uczucia trzeba okazywać sobie codziennie, a nie tylko 14 lutego 💑.

 Justyna

88 komentarzy:

  1. Pomyśleć, że takie cuda powstają z masy solnej. Genialna praca, cudowny bukiet tulipanów. <3

    Ciekawe co tam tworzysz, trzymam kciuki, a myślę, że tworzysz kolejne cudo. No, a co do prasowania, unikam, jak mogę, co tak nie lubię prasować. heheh Pozdrawiam, cudownego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana bardzo :)). I fajnie wiedzieć, że nie tylko ja nie lubię prasowania :)). To chyba największe marnotrawstwo czasu :)). Uściski i również miłego walentynkowego dnia życzę :)

      Usuń
  2. She's so sweet and beautiful!! I love her hair and the pretty flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł aniołek, podobają mi się jak zrobiłaś włosy i kolory takie delikatne :) śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały aniołek i gołym okiem widać Twoją świetną technikę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Olu :)) Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  5. Justyś, Twoje solniaczki są równie piękne jak skarpeciaczki. Urocza jest ta Pani Wiosna z bukietem tulipanów i jakie ma cudowne loki.
    Mnóstwo buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu uściski, buziaki i jeszcze raz uściski!!! :)))) Dziękuje kochana!! Staram się jak tylko mogę :))).

      Usuń
  6. Justynko, śliczny aniołek. Zapachniało wiosną, bo tulipanki tak bardzo ją przypominają. Piszesz, że kwiatuszki z formy? Własnie miałam pytać, jak je ulepiłaś, bo wyglądają bardzo realistycznie. Świetnie pomalowałaś figurkę. Czekam na kolejnego solniaczka i przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje kochana!! Przy lepieniu z masy solnej często sięgam po różne wykrawaczki do ciastek, formy bądź przedmioty o wyraźnej fakturze, które można odbić na solnym cieście. Jednym słowem wykorzystuje wszystko co nada ciekawy i ładny kształt. I właśnie za to lubię masę solną!! Daje mnóstwo możliwości! Uściski i walentynkowe buziaki posyłam! :)

      Usuń
  7. Śliczna :) Tulipany jak żywe :) Czekam na kolejną pracę, zaciekawiłaś mnie :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Aguś :)) W weekend zamierzam malować :)). Ale więcej nie zdradzę, chociaż kusi mnie by to zrobić :)))) Miłego dnia kochana!

      Usuń
  8. Ślicznotka z kwiatami :) a jakie ma piękne włoski :) udanych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aguś bardzo :)) Mocno kręcone włosy to zawsze było moje marzenie więc lubię chociaż solniakom takie fryzury robić :)) Walentynkowe buziaki i uściski posyłam :))

      Usuń
  9. Przepiękna dziewczyna❤️ Osiągnęłaś wszystko to co zamierzałam . Jest delikatna i wiosenna z tym ogromnym bukietem tulipanów . A tak na marginesie 😀 nie lubię tez prasowania 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko :)) Ufff, cieszę się że udało mi się :)). Uściski!

      Usuń
  10. Prześliczny aniołek! Włosy są niesamowite. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)) A takie kręciołki zrobiłam :)) Uściski i serdeczności posyłam!

      Usuń
  11. Piękna, wiosenna praca. Widać, że bardzo lubicie się z masą solną. Bukiet tulipanów śliczniutki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję bardzo :)) Teraz się lubimy, ale początki były bardzo trudne i burzliwe :))) Buziaki!

      Usuń
  12. Śliczny aniołeczek.:) Wygląda jakby przynosił wiosnę, a po drodze spotkał jeszcze zimę (kwiatki muśnięte szronem). Pozdrawiam Justynko i życzę duzo miłości oraz ludzkiej życzliwości.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuje ślicznie :))) Pięknie odebrałaś moją pracę :))) Tobie również życzę dużo miłości i życzliwości!!

      Usuń
  13. It's very pretty, Justyna!
    I love that delicate bouquet of tulips.
    A hug from Seville

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!! Te tulipany jak wisienka na torcie:)))
    Pozdrawiam walentynkowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu :)) A tak już zatęskniłam za tulipanami :)) Uściski!!

      Usuń
  15. Cudny aniołek! Piękne kolorki, tulipanki i koronki :) Ciekawa jestem co powstanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Małgosiu :))) Dziś troszkę malowałam, jutro dokończę więc postaram się w niedzielę pokazać :)) Uściski!

      Usuń
  16. Uroczy aniołeczek i te tulipanki w jego dłoni... po prostu śliczności Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny, wyjątkowy aniołek! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuje bardzo :))) Serdeczności i uściski posyłam!!

      Usuń
  18. Aniołki z natury są śliczne przynajmniej taka jest o nich opinia;) Tulipany zawsze mi przypominaja ,że wiosna tuz, tuż. Słowem jestem na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję :))) Jutro ma być +10 więc może poczujemy namiastkę wiosny :)) Uściski!!

      Usuń
  19. Uroczy Twój solny aniołek Justynko! Kolory subtelne, kwiaty wiosenne, ciężko od niego oderwać oczy.
    Wszystko u Ciebie zawsze perfekcyjnie wykonane, dopracowane w najmniejszym szczególe. Pozdrawiam walentynkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, przepiękny ten aniołek, a te tulipany, to masa solna, jejku ale cuda robisz, u mnie to z masy solnej wychodzą jakieś szkarady :P, aaa i zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/01/na-szlaku-wina-i-miodu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Weroniko :))) Żałuj, że nie widziałaś moich pierwszych solniaków :))) Oj byłoby dużo śmiechu :))) No, ale już po ponad 10 latach zaprzyjaźniłam się bardziej z masą solną :)). Chętnie zajrzę do Ciebie :)) Uściski!

      Usuń
  21. Urocza wiosenna lala! świetnie wyszły cieniowania/przetarcia (nie wiem, jak je nazwać) nadając lalce retro wygląd. Podziwiam!
    Udanego skarpetkowego polowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justynko :))) Tym razem są cieniowania, ale delikatne :)) Uściski i miłego weekendu życzę!!!

      Usuń
  22. Justynko,wszystko co robisz,robisz z wielką pasją z wielką starannością a każdy szczegół jest przemyślany dokładnie :)
    Śliczna ta solniaczka,nie przypuszczałam że z masy solnej można robić takie cuda !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana dziękuje bardzo :)) Kolejna praca jaką pokażę na blogu będzie również z masy solnej, ciekawe czy również się Tobie spodoba :)) Buziaki!!

      Usuń
  23. Zachwycający jest Twój aniołek Justynko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko śliczny solniaczkowy Aniołek . Masz zgrabne łapki i do formowania i malowania. Bukiecik tulipanków rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana Aniu :))) Taki komplement to miód na moje serce :)) Uściski!!

      Usuń
  25. Ale cudny solniaczek!
    Szczerze podziwiam staranność i precyzję wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ślicznie dziękuję :)) Buziaki i miłego weekendu życzę!! :)

      Usuń
  26. Piękny ten balejaż na włosach taki naturalny:) Moją uwagę przyciągnęła koronka na dole spódniczki a całość pięknie dopełniają oszronione tulipany. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko jak mi miło, że dostrzegłaś tą koronkę :))) To jeden z moich ulubionych kolorów :)). A tulipanki to takie pierwsze, jeszcze z przymrozkiem :)) Buziaki!!!

      Usuń
  27. O, kochana, jeśli chodzi o mnie to trafiłaś w dziesiątkę: ty może jeszcze nie wiesz, ale ja mam fiola na punkcie tulipanów.;) Śliczny solniaczek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) O jak fajnie :))) I warto wiedzieć :))) Ja również lubię te kwiaty - są takie delikatne. Buziaki Justynko!!

      Usuń
  28. Cudowny! A tulipany jak żywe ;). Też już czuję w kościach wiosnę, a żółte tulipany, które stoją u mnie na stole, jeszcze wzmagają tą tęsknotę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak masz fajnie Kasiu, tulipanki u Ciebie zagościły :)) Ja jutro idę na bazarek z zamiarem ich kupienia :)). Dziękuję za miłe słowa i przesyłam uściski!

      Usuń
  29. olá amiga:
    que trabalho maravilhoso!! Piekne !!!!
    adoro trabalho com massas, e a massa de sal eu ainda não fiz.
    parece ser muito interessante trabalhar com ela !!
    que trabalho delicado e lindo feito por suas mãos abençoadas !!
    grande abraço.
    bom fim de semana
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito bom para mim :))) Obrigado por este comentário maravilhoso cheio de palavras quentes! Experimente! Você pode fazer coisas bonitas :) Eu aperto muito !!

      Usuń
  30. Tulipany, to moje ulubione kwiaty :).

    Pięknego aniołka zrobiłaś :).

    Trzymam kciuki za weekendowy projekt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :)) Dzisiaj już zaczęłam malować, myślę że w przyszłym tygodniu pokażę :))) Miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  31. Śliczna ta posolona, aniołkowa wiosna. Uwielbiam tulipany a one coraz śmielej wyglądają z ziemi, idzie wiosna, hura:-) Pozdrawiam a prasowania nie zazdroszczę, bo też go nie cierpię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :))). Tulipany mają niezwykły urok :)) Jutro już planuje zakup pierwszych sztuk, chociaż najpiękniej wyglądają w ogrodzie :). Uściski i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  32. Prześliczny wiosenny aniołek! Podziwiam, bo mnie jakoś z masą solną nie po drodze.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :))) W tym roku jest już 11 lat jak po raz pierwszy sięgnęłam po masę solną :)).Buziaki i miłego weekendu!!

      Usuń
  33. Cudeńko! I kolory pięknie dobrane.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny! Oby zwiastował wiosnę. :)
    A kolory dobrałaś rewelacyjnie. Uwielbiam takie barwy. I efekt "postarzonego" koloru pasuje tu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kamelio :))) Oby ta wiosna już przyszła :) Buziaki!

      Usuń
  35. I dla mnie Kochana w prasowaniu nie ma niczego przyjemnego, a wręcz przeciwnie - także nie znoszę tego zajęcia.
    O tak, pogoda nas nie rozpieszcza! Ale czekam na więcej słońca za oknem i przede wszystkim - kolorowe kwiaty! To zdecydowanie najbardziej mi się marzy na ten moment:) Dlatego bardzo zachęcił mnie Twój tytuł! Masz rację, pierwsze tulipany pojawiają się i baaardzo mi to odpowiada!
    Kochana, Twój wiosenny aniołek dodatkowo ocieplił moje serduszko i jestem nim zachwycona! Pozdrawiam serdecznie i wysyłam dużo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja również tęsknię za kolorowymi kwiatami, zresztą w ogóle już za kolorami. Czekam na wiosnę z niecierpliwością i na pierwsze wiosenne kwiaty :)) Uściski i dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  36. Śliczny aniołek! Jestem zakochana w jego włosach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :))). Ciesz się, że mnie odwiedziłaś :) Pozdrawiam!

      Usuń
  37. śliczności! uwielbiam anioły w każdej postaci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu :)) Ja również jestem wielbicielką aniołów, mam do nich słabość :) Uściski!

      Usuń
  38. Wyszło ślicznie, lekko, wiosennie... :) Ma w sobie mnóstwo ciepła, widać, że powstał z czystej przyjemności :) takie prace mają moc! Oby Twój aniołek zachęcił Wiosnę, żeby przyszła jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo dziękuję :))) Teraz już bardziej wiosenne prace robię, tęsknię za kolorami i nie ukrywam tego :) Uściski i miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  39. Czarodziejka! Piękny ten tulipanowy Anioł, wiosna tuż, tuż!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Justynko jesteś prawdziwą Artystką, a Twój aniołek jest Zachwycający i Piękny:-) I przywołał wiosnę;-))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Cuda potraffisz wyczarowac z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna jest :) zawsze mnie zaskakujesz swoimi pracami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :))) fajnie wiedzieć :))) Miłego dnia życzę!

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).