wtorek, 23 kwietnia 2019

Przesyłka z "Mamelkowa" i zaproszenie do "Podaj dalej" :)

Witajcie Kochani po krótkiej przerwie! Na początku pragnę bardzo podziękować za wszystkie ciepłe komentarze pod poprzednim postem i napływające różną drogą wielkanocne życzenia 😊. Niedługo pokażę na blogu piękne kartki jakie do mnie dotarły od moich blogowych koleżanek, a dziś będzie o wspaniałej przesyłce z "Mamelkowa", która sprawiła mi wiele radości.
Jakiś czas temu zapisałam się u Gosi z bloga http://mamelkowo.blogspot.com na zabawę "Podaj dalej". To bardzo dobrze znana w blogowym świecie zabawa więc i mnie nie mogło zabraknąć; zwłaszcza u Gosi, która robi najpiękniejsze drewniane domki jakie kiedykolwiek widziałam. Od bardzo dawna marzyłam o takim "mamelkowym" domku i Gosia moje marzenie spełniła. Gosiu dziękuję jeszcze raz 💓. Zresztą zobaczcie sami jakie cuda do mnie przyjechały:

http://mamelkowo.blogspot.com

Zakochałam się w tych domkach jeszcze mocniej! Te detale, cieniowanie, wykonanie - perfekcja! Ten największy domek ma pęknie pociągnięty złotą farbą dach. Środkowy zaś jest taki radosny, wiosenny, że rozbroił mnie totalnie. Gosia przepięknie namalowała kwiaty w oknie. Ostatni ma urocze serduszko 💓. Zresztą co ja piszę wszystkie są cudowne tak samo 😍!!
http://mamelkowo.blogspot.com

http://mamelkowo.blogspot.com

W paczce był również liścik, angielska herbatka i słodkości 😊.

http://mamelkowo.blogspot.com

Kochani jeżeli nie znacie bloga Gosi to koniecznie zajrzycie do mamelkowo.blogspot.com i zostańcie na dłużej  Zapewne bardzo Wam się tam spodoba 😊.
No, a ja serdecznie zapraszam do zabawy "Podaj dalej" u siebie. Mam nadzieję, że znajdą się chętne osoby,  które nie brały jeszcze udziału . Zasady zabawy, tak dla przypomnienia:

Dwie pierwsze Osoby, które w komentarzu do tego posta wyrażą chęć udziału w zabawie "Podaj dalej" otrzymają ode mnie przesyłkę - niespodziankę. Na przygotowanie paczki mam rok, ale obiecuję że nie będziecie tak długo czekać 😊. Po otrzymaniu ode mnie paczki w osobnym poście piszecie co dla Was przygotowałam  i zapraszacie kolejne dwie Osoby do zabawy, dla których to Wy będziecie przygotowywać paczuszki. 

Czekam z niecierpliwością na Wasze zgłoszenia do zabawy. 
EDIT : Mam już dwie chętne Osoby: kicikicitata.blogspot.com  oraz  aga-craft.blogspot.com więc nie ma już możliwości zapisania się. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję i z ogromną przyjemnością przygotuję dla Was niespodzianki 💖

A już dziś zapraszam Was serdecznie na kolejnego posta i wirtualny spacer po Odessie 😊.

Buziaki i uściski!
Justyna

51 komentarzy:

  1. No zakochać się można i to bardzo szybko. Zaraz odwiedzę bloga koleżanki. :) Domki zachwycające, dla mnie niesamowicie bajkowe, a ja takie uwielbiam. :))))

    Pozdrawiam Cię wesoło. hehe :)
    Spacer z Tobą? Będzie fajowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zachwycają, zachwycają :)) Dziękuję za odwiedziny i w takim razie zapraszam już w krótce do Odessy :)))). Ściskam!

      Usuń
  2. Extra są te domki, świetny prezent dostałaś.
    Na spacer po Odessie jestem bardzo chętna, bo nie byłam tam nigdy.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :))). Ja byłam pierwszy raz i jestem oczarowana tym miastem. Buziaki!

      Usuń
  3. I love your beautifully decorated cottages, Justyna!
    I find them a lovely recycling.🤗
    A greeting from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much :))) I'm glad that you like them :)) Big hugs!!!

      Usuń
  4. Wspaniałe domki - kamieniczki.:) Mam dwie cudne lale od Ciebie Justynko, więc dam szansę innym. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :)). Mam nadzieję, że ktoś chętny na kontynuację się znajdzie bo wiem, że wiele osób już brało udział w "Podaj dalej". Uściski kochana!

      Usuń
  5. Bardzo miła przesyłka. ;) Te domki możesz wykorzystać jako tło dla Twoich rękodzielniczych perełek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moni :))) Oj ciekawie by lalki wyglądały na tle Gosi domków :))) Buziaki!

      Usuń
  6. Cieszę się Justynko, że domki Ci się podobają:)
    Czekam na post o Odessie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo podobają Gosiu!!!!:))) Dziękuję kochana jeszcze raz!! Buziaczki!

      Usuń
  7. Justynko, ale śliczne i bajkowe te domeczki. Koniecznie odwiedzę bloga Gosi. No i jestem bardzo ciekawa spaceru po Odessie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję kochana i koniecznie zajrzyj do Gosi :))). Jutro zacznę przygotowywać posta więc z chęcią "zabiorę" Ciebie do Odessy :)) Buziaki!

      Usuń
  8. Podziwiam te domki już jakiś czas. Na spacer czekam wiem ,że laleczka została zakupiona ale pewnie cudow tam nie brakowało ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) A nawet wiem skąd wiesz Lucynko :)))) Lalka już stoi i mam nadzieję, że jej moc działa :)) A i o magnesie dla Ciebie pamiętałam - jutro wyślę :)) Buziaki!

      Usuń
  9. Justynko, domki są cudne! Jeszcze nie widziałam takich. Bajka! to określenie przyszło mi do głowy jako pierwsze. Urocze i ciepłe, ale takie powinny być własnie domy:)
    Zaglądałam już do Ciebie trzy razy i biłam się z myślami, czy mogę zgłosić się do zabawy? Bo laleczkę od Ciebie miałam. Oj, ciężko było mi się z nią rozstać. Ale dla pewnego małego serduszka w tamtym czasie zrobiłabym wszystko! Dlatego, jeśli mnie przyjmiesz Justynko do zabawy - będę bardzo wdzięczna. Zrozumiem też, jeśli chciałabyś wykonać swoją cudną pracę dla kogoś innego.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu kochana nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że zgłosiłaś się do zabawy :))) Nawet ostatnio myślałam ciepło o Tobie i o tym, że mogłabym dla Ciebie uszyć znowu :))). Więc oczywiście przyjmuję Ciebie z otwartymi ramionami, szczerym sercem i ogromnym uśmiechem :))) Super i już cieszę się na samą myśl o przygotowywaniu paczki dla Ciebie :)))). Napiszę do Ciebie maila :)). Buziaki i na prawdę ogromnie się cieszę :))

      Usuń
    2. Justynko bardzo się cieszę i dziękuję!

      Usuń
  10. Łał super są te domki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Weroniko :)) Gosia pięknie je zmalowała :) Serdecznści!

      Usuń
  11. Niesamowite te domki! Biegnę zobaczyć więcej.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Aniu zajrzyj do Gosi :)) A domki to na prawdę cudeńko :) Buziaczki kochana!

      Usuń
  12. Those cottages are so fabulous!! I love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, dostałaś przepiękny prezent. Domki wykonywane przez Gosię zachwycają mnie nieustanie, są tak cudnie wypieszczone :D
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo :)) Prezentem od Gosi jestem zachwycona bo domki są prześliczne! Buziaczki! :)

      Usuń
  14. piękny!
    I świetny pomysł zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! A może miałabyś ochotę się przyłączyć? :) Usciski i miłego dnia!

      Usuń
  15. Domki śliczne, super dekoracja !Szkoda ,że nie mogę uczestniczyć w zabawie -nie jestem, jak ja to mówię blogowa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i rzeczywiście szkoda :(. Miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  16. Justynko prześliczny prezent dostałaś, te domki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zajrzę do Mamelkowa, nigdy nie widziałam takich domków - są prześliczne.
    Gratuluję Ci Justynko wspaniałego prezentu i życzę dobrej zabawy.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuje bardzo :) Gosi domki są na prawdę wyjątkowe i oryginalne więc zajrzyj koniecznie :). Buziaki!

      Usuń
  18. Odessa?! Muszę przyznać, że zazdroszczę, takie nietypowe są twoje podróże. Z przyjemnością poczytam następnego posta. Do zabawy, choć już kiedyś brałam w niej udział, chętnie bym się zapisała, licząc po cichu na twoją laleczkę, ale cóż... U mnie priorytetem jest HAED, póki go nie skończę, nie mogę podejmować innych zobowiązań. Może w przyszłym roku... Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Justynko, mamy dość speceyficzne kierunki podróży :) Post już prawie gotowy, dzisiaj go jeszcze skoryguję i bedzie gotowy do publikacji więc zapraszam ponownie :). Rozumiem, że musisz skończyć obraz zwłaszcza, ze będie piękny :)). Ale jakby co to pisz śmiało :)). Buziaki!

      Usuń
  19. Justyś jak nie masz drugiej chętnej osóbki do podaj dalej to może ja :) Miałabym laleczkę dla Roksanki :) W następnym poście pokażę swoje podaj dalej, które dziewczyny już dostały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś super!!!! Dziękuję kochana, że zapisałaś się :))) Przyjmuję Ciebie podobnie jak Izunię z otwartymi ramionami, szczerym sercem i dużym uśmiechem :). Będzie laleczka dla Roksanki :)). Napiszę później do Ciebie maila :). Buziaki!

      Usuń
  20. Jakie cudowne domki!!!! 😍😍😍 Arcydzieło!!! Obłędne. Takie przesyłki to można dostawać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te domki, ale jestem pewna że Ty też przygotujesz cudowna niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny domek otrzymałaś. Lubię zabawę "Podaj dalej". Niestety mam wrażenie, że trochę odeszła w zapomnienie. Sama zgłosiłam się kilka razy do zabawy i dostałam wspaniałe upominki. Niestety u mnie w ramach zabawy "Podaj dalej" zgłosiły się jedynie dwie osoby, a szkoda bo miałam szczere chęci obdarować więcej ;-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny domek otrzymałaś. Lubię zabawę "Podaj dalej". Niestety mam wrażenie, że trochę odeszła w zapomnienie. Sama zgłosiłam się kilka razy do zabawy i dostałam wspaniałe upominki. Niestety u mnie w ramach zabawy "Podaj dalej" zgłosiły się jedynie dwie osoby, a szkoda bo miałam szczere chęci obdarować więcej osób...

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).