sobota, 18 maja 2019

Różności

Witajcie Kochani!! Miałam plany na weekend dość aktywne, ale na planowaniu się skończyło. Od rana padał deszcz, który zaliczyłabym do kategorii "ulewa"  (dodatkowo w pakiecie z burzami), a na zewnątrz jest w kratkę - gorąco, deszcz, gorąco, deszcz itd.  Dobrze, że dzisiaj jest "Noc Muzeów" na którą się wybieramy. A wy idziecie na nocne zwiedzanie? Zanim jednak wybędę na wieczorne, kulturalne wojaże pokażę Wam kilka prac, stąd tytuł posta "Różności" 😊. W pierwszej kolejności grzecznie przedstawi się Aniołek, który pojechał do Alinki.


Aniołka uszyłam z dziecięcych skarpet, moich ulubionych, a ozdobiłam w tonacji pastelowej. Wiem, że Alinka lubi pastele więc starałam się, aby był nie tylko w jej ulubionej kolorystycznej tonacji, ale również był małą, skarpetkową damą - elegantką 😊.

Jako drugą pokażę Wam moją pierwszą zrobioną ... kartkę. Tak, tak Kochani dobrze przeczytaliście 😁. Oto ona - moja pierwsza, jedyna i być może ostatnia kartka.


Nawet taki uparciuch jak ja skusił się by spróbować swoich sił w kartkowaniu. Miałam gotową bazę więc sprawa była ułatwiona. Zanim nakleiłam papier ozdobny troszkę go na około przypaliłam by dał ot taki ciekawy efekt. Do tego koronka, serwetka, kwiatki, troszkę perełek i z bliska prezentuje się tak:


Wiem, że  nie jest idealna i daleko jej do poziomu prac moich blogowych koleżanek, ale robiłam ją z ogromną radością, wkładając całe serce i swoje twórcze, papierowe możliwości.  Kartka pojedzie w poniedziałek do Izuni, która ma marzenie "dostać 40 kartek na 40 urodziny". W prawym, bocznym pasku mojego bloga jest banerek odsyłający do bloga Izy więc kto może niech dołączy się do spełnienia tego pięknego marzenia. Oczywiście karteczka jest w pudełeczku 😊.


A na koniec pragnę jeszcze raz baaaaaaaaardzo podziękować Justynce z bloga Trzeci Pokój, za ogromną niespodziankę, życzliwość i serce, które jest znacznie większe niż odległość nas dzieląca. Justynka wysłała mi piękne prezenty, które sprawiły mi ogromną radość. Justynko 💖. W paczce była karteczka pełna ciepłych i życzliwych słów,


Piękne pudełeczko z czekoladą. Oczywiście czekolada zniknęła w tempie ekspresowym, a w pudełku przechowuje teraz igły i mniejsze nożyczki 😊.



Przepiękne pudełko, moje i tylko moje bo z dedykacją 😊, pełne herbatek. Napiszę Wam szczerze, że po otwarciu aromat był przepiękny. Do tego piękny wzór, delikatne barwy i moja wyobraźnia uruchomiła się w pełni. Obok pudełeczka jest śliczna zakładka, która już wylądowała  w książce. 



I niech mi ktoś powie, że marzenia nie spełniają się 😁. Jak zobaczyłam piękne folkowe pudełko na blogu Justynki to właśnie po cichu marzyłam, aby kiedyś takie mieć. A tu rozpakowuje dalej paczuszkę i wyłoniło się ono  - to folkowe cudo 😍. Aż łzy stanęły mi  w oczach.



W środku tego cudeńka były przydasie.



Prace Justynki podziwiam od zawsze, ale mieć je w domu to ogromna przyjemność. Są tak perfekcyjnie wykonane, z dbałością o minimalny detal, że brak mi słów zachwytu by je opisać. Do tego w dotyku są jak atłas, można je godzinami głaskać i dotykać - serio! Uwielbiam styl Justynki bo  jest z klasą, elegancki, ma przysłowiowy pazur, ale nie jest przeładowany. Te pudełka idealnie pasują do mojego wnętrza, dodatkowo je zdobiąc. Justynko kochana jeszcze raz dziękuję 💖!!!


Moi Drodzy zawsze staram się zakończyć posta jakimś podsumowującym zdaniem, ale dziś w głowie siedzi mi tylko jedno słowo - DZIĘKUJĘ!!!! Wam Wszystkim za to, że jesteście, że mogłam Was w tym blogowym świecie poznać, za Waszą życzliwość i serce oraz każde ciepłe słowo. To dzięki Wam Kochani ten blog żyje, a ja rozwijam skrzydła. Dziękuję 💖!

Justyna

39 komentarzy:

  1. Super niespodzianki dostałaś Justynko.:) Cudny aniołek, w którym nie sposób się nie zakochać i bardzo udany debiut karteczkowy. Justynko, nie rezygnuj z karteczkowania, masz do tego talent. Na prawdę karteczka jest wspaniała i Iza ma dużo szczęścia. Ściskam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ,ale się zdziwiłam , Justysia zrobiła kartkę!!!Gratulacje-jest śliczna! Prezenty super ,też w moim stylu. Aniołek dla Alinki ,jak zawsze perfekcyjnie wykonany. Jak dobrze mieć przyjazne osoby wokół siebie- świat jest piękniejszy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości dostałas od Justynki :) robi cudne prace i ja też mam od niej taką skrzyneczkę :) Aniołek skarpetkowy śliczny jak wszystkie Twoje skarpeciaki :) no ale szczęka mi opada na tą kartkę :) pierwsze koty za płoty. Trzymam kciuki za kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Some beautiful gifts, full of love for art and crafts.
    And your new doll is as precious as ever.😊
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, dostałaś tak wiele serca, bo sama je rozdajesz, a przecież "dobro, wraca" i to prawda, czysta prawda. Pięknego Aniołka przygotowałaś, kartka jest jak zrobiona przez rasową scraperkę, więc nie ma tu mowy, o żadnym pierwszym razie. Prace Justymki znam, bo też jestem ich szczęśliwą posiadaczką i muszę powiedzieć, że masz absolutną rację, są perfekcyjne i z pazurem itd. Piękny post, piękne słowa i czyny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace i kartka i laleczka. Jesteś Mistrzynią🌞Prezenty tez super i widać serce w nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta kartka cudnie Ci wyszła, zdolniacho! 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, jak zresztą wszystko, ale te pudełeczka są po prostu genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous, gorgeous projects!! The doll is so stunning!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny aniołek i BARDZO ładna karteczka!!! Kolejna umiejętność:)
    Prezenty wspaniałe.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace a najbardziej podoba mi się aniołek,gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie, nie! Nawet nie dopuszczaj Justynko myśli, że kartka będzie ostatnią. Jest piękna! Wydaje się jakbyś kartkowała lata. Kompozycja, dodatki, kolory - wszystko gra i daje niesamowity efekt. Ja będę czekała na inne kartki!:)
    Cudownie obdarowała Cię Justynka. Jej prace również mnie zachwycają!
    Aniołek dla Alinki śliczny!
    Miłej niedzieli Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, nie wiesz jaki to dla mnie zaszczyt. Dostanę od Ciebie kartkę, którą zrobiłaś po raz pierwszy. Jak to czytałam aż się wzruszyłam i kilka łez z radości poleciało :) Kartka jest wspaniała i idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy do Ciebie przywędrowały. Jest co podziwiać. Twojego aniołka dla Alinki podziwiałam już na jej blogu- jest jak cukiereczek słodziutki. A co do kartki- jest śliczna, więc nie kończ na tej jednej. Milutkiej niedzieli Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś dawno temu zrobiłam kilka kartek ale to były "kartki użytkowo wspomnieniowe" czyli zwyczajnie użyłam do ich wykonania własnych fotografii a raz rysunku mojej córki. Ciągle sobie obiecam ,że zrobię kartkę nawet nazbierałam trochę potrzebnych elementów ale na razie to tylko plany;) Aniołek i wszystko co do Ciebie przywędrowało naprawdę jest cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, piękny prezent dostałaś, cieszę się razem z Tobą. Kartkę zrobiłaś cudowną, myślę, że to nie będzie Twoje ostatnie słowo w temacie kartkowym. Aniołek dla Alinki to kolejny aniołek, którym się zachwycam.
    Miłej niedzieli, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobał mi się ten aniołek *.* Śliczna kartka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniołek jak zwykle cudowny <3 i widzę, że poszerzamy horyzonty :D barwo, karteczka przepięknie Ci wyszła i myślę, że to nie będzie ostatnia ^^
    Niespodzianki również cudne otrzymałaś ^^ Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko, piękny i słodki aniołek, karteczka także prześliczna i czemu ostatnia, skoro Ci tak dobrze idzie?
    a niespodzianka, no cóż fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, Twoja lalunia przecudna jak zawsze <3 A i karteczka zachwyca, aż nie mogę uwierzyć, ze to Twoja pierwsza :))
    Prezenty dostałaś super, to niesamowicie miłe :D
    Ściskam Cię serdecznie i życze pięknego tygodnia, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołek przesłodki:-) a karteczka jest cudna! To nie może być pierwsza i ostatnia stanowczo się nie zgadzam, widać, że masz dar wrodzony do komponowania kartek bo to wcale nie jest takie oczywiste jak się wydaje;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ma quante super creazioni!
    E la tua prima card è venuta benissimo!
    Un abbraccio
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz tu na Twoim blogu baaaardzo dziękuję za uroczego aniołka. Stoi na półce i pilnuje mojej pracowni.
    Justynko, karteczka świetna! Próbuj dalej, bo z pewnością stworzysz niebywałe prace!!! Gratuluję niespodzianki od Twojej Imienniczki - rewelacja!!!
    Pozdrawiam i słońca życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniołek piękny, jak wszystkie inne w Twoim wykonaniu. Kartka bardzo ładna oraz uroczy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. aniołek cudo - jak zawsze! ja również od początku z niezmienną przyjemnością śledzę Twoje poczynania - nie tylko skarpetkowe ; karteczka fantastycznie Ci wyszła, i powiem Ci więcej - działaj dalej w tym temacie, masz naprawdę wiele zdolności w tym względzie :)
    no i te prezenty - cudownie zostałaś obdarowana - i to jak:)
    wszystkiego pięknego - ściskam Cię mooocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołek cudny! Ach! Sama bym chciała takiego dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie rzeczy, które robi się ręcznie są najpiękniejsze i stale cieszą oko!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach Justysia, że kolejny aniołek jest prześliczny to Ty przecież wiesz :) Ja Ci dziś kochana napiszę, że jestem w szoku ciężkim jak zobaczyłam Twoją karteczkę, jest rewelacyjna! W życiu bym nie powiedziała, że to pierwsza, u mnie nawet dwudziesta nie była tak śliczna jak Twoja. Mam nadzieję, że to nie będzie ostatnia bo widać że masz do tego talent. A prezent dostałaś śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też uwielbiam prace mojej imienniczki. Podobnie jak Ty jestem nimi zachwycona. To jeden z tych blogów (Twój też jest w tym gronie), które lubię odwiedzać i choć nie zawsze jest czas aby przystanac i napisać choć jedno zdanie to wizyty na Waszych stronach są miodem na serce.
    Pozdrawiam serdecznie
    J.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana! Zdecydowanie, to nie powinna być Twoja ostatnia kartka! piękna jest! Laleczka dla Alinki piękna. Gratulacje z otrzymanych przydasi i pięknej skrzyneczki.
    Pogoda jest straszna, dzisiaj głowę rozwala, przynajmniej w okolicach Wrocka.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka wyszła Ci rewelacyjnie! Jest piękna! Chwalę w pierwszej kolejności, bo to nowość. Co nie oznacza, że Aniołek mniej piękny. :D
    Pudełka są cudne. Sama nie wiem, które podoba mi się najbardziej. Super, że trafiły do Ciebie!
    Aż mi się przypomniało, jak spędzaliśmy Noce Muzeów szwendając się po warszawskich ulicach (najczęściej rowerem) i zwiedzając to tu, to tam. :) Fajne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycający Aniołek :) A kartka wyszła Ci świetnie ;) Super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. que anjo lindo !! amo suas pequenas bonecas de meia. São lindas.
    seu cartão também ficou muito bonito !
    parabéns pelos seus talentos maravilhosos.
    Adorei o desenho da caixa .
    grande abraço
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja mam nadzieję, że jeszcze jakieś karteczki stworzysz :) przecież ta jest naprawdę ładna i taka zgrabna ;);)
    Twój aniołek to jak zwykle - uosobienie słodyczy ;);)
    Cieszę się ogromnie, że mogłam się odwdzięczyć za prezenty od Ciebie i że moja przesyłka sprawiła Ci tyle radości :):) Kolejny raz ciepło mi przy serduszku jak czytam o tym, co i jak piszesz o mojej twórczości :):)
    Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny wspaniały aniołek. Justynko proszę proszę, nigdy bym nie powiedziała że to Twój debiut w kartkowaniu, bo wyszła Ci karteczka ślicznie. Fajny pomysł na ta przypalankę. Czekam na więcej karteczek bo widac dryg do nich masz. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to kochana muszę Ci pogratulować pierwszej karteczki , a teraz też już wiem gdzie i do kogo pojechały te piękne pudełka Justynki. Czasem mamy okazję się spotkać twarzą w twarz i wszystko co o niej piszesz to czysta prawda . Także ten - tego ..., twórz laleczki a do nich karteczki - ale mi się zrymowalo . Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę się napatrzeć. Piękności 😍😍😍
    Ściskam Cię mocno. Życzę ci dużo zdrowia szczęścia i uśmiechu. Chętnie tu zaglądam oglądać te cuda!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).