sobota, 22 czerwca 2019

Truskawkowa Dziewczynka

Witajcie Moi Drodzy! Ale się za Wami stęskniłam! Troszkę mało mnie było ostatnio w blogosferze, gdyż moje myśli krążyły wokół bliskich i spraw szkolnych. Ale w końcu mamy WAKACJE i można odpocząć. Kochani dziękuję Wam bardzo za wszystkie słowa wsparcia, dziękuję również w imieniu syna 💕. Udało nam się złożyć już wszystkie niezbędne dokumenty, lekko zweryfikować listę szkół więc teraz tylko czekamy na wyniki. I chociaż my już wyciszyliśmy się i przestaliśmy „nakręcać”, to uwierzcie mi ogólna panika wzrosła. Ja jestem jednak dobrej myśli. No, ale dosyć już o szkolnych sprawach, rekrutacji itp. - czas na coś milszego i słodszego, a mianowicie na 🍓 Truskawkową Dziewczynkę 🍓:


Jak tylko zobaczyłam tą uroczą, piękną truskawkową parę skarpet już wiedziałam jak ją wykorzystać - oczywiście na truskawkowe ubranko.


Nie wiem gdzie jest granica pomiędzy pasją, a szaleństwem, ale ja chyba moją przekroczyłam. Jak dotąd są to najdroższe skarpetki, z jakich uszyłam lalkowe ubranko. Czy warto było? No pewnie — dla takiej skarpetkowej maniaczki jak ja to istne perełki w kolekcji 😍. Oczywiście markowe skarpety znanych sportowych lub odzieżowych firm są droższe, ale niestety płacimy za logo firmy a nie jakość więc nie biorę ich pod uwagę. Pamiętajcie, jeżeli chcecie szyć ze skarpet liczy się przede wszystkim ich jakość bo to ona zadecyduje o wyglądzie skarpetkowej zabawki.


Szyjąc Truskawkową Dziewczynkę wiedziałam, że jej ubranko będzie skromniejsze więc postawiłam na bujną fryzurę, która przykuje uwagę. Napracowałam się przy niej, ale powiem nieskromnie, że jestem zadowolona z efektu 😊. Cała laleczka utrzymana jest w kolorystyce truskawek. Czerwony, biały, zielony i brązowy - jako symbol ziemi (kolor na zdjęciu jest troszkę przekłamany) to dominujące barwy.  



Bluzeczkę ozdobiłam małą truskawką - grzechotką, która stała się zmorą moich bliskich 😀. Jest tak głośna, że nawet przy najmniejszym poruszeniu lalki słychać ją baaaaaaardzo wyraźnie, a do tego przyszywałam ją przed  pierwszą w nocy i pechowo spadł mi na podłogę cały woreczek tych grzechotek 😱. Rozsypały się po całym pokoju i  narobiły ogromnego hałasu. Tak więc uważajcie małe nie oznacza braku siły 😉.


Z tyłu możecie Kochani zobaczyć jak bujna jest fryzurka lalki, natomiast dół spódniczki wykończyłam podobnie jak jest na głowie:



Kochani mam nadzieję, że taka wersja truskawki przypadła Wam do gustu i choć troszkę narobiła Wam smaku na ten cudowny owoc. Mamy wakacje, więc jedzmy dużo owoców, bo oprócz cukrów (które i tak inaczej rozkładają się w organizmie niż te sztuczne) zawierają mnóstwo witamin i składników odżywczych, które potrzebne są nam do prawidłowego funkcjonowania. 


Ja i moja Truskawkowa Dziewczynka ściskamy Was dzisiaj mocno i owocowo!
Do zobaczenia w następnym poście 😊.

Laleczkę zgłaszam na zabawę


103 komentarze:

  1. Piękna Truskaweczkowa Panienka. <3
    Życzę Tobie i Twojej rodzince wspaniałych wakacji. Odpoczywajcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni dziękuje bardzo :)) Również wszystkiego dobrego na wakacje Tobie życzę :)

      Usuń
  2. Fantastyczna truskawkowa panienka, dojrzała, czerwona, śliczna :) lato wszedzie :)Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna truskawkowa panienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Podziwiam jak TY je szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawkowe cudo !!!Podziwiam jaka misterna fryzurka i ta grzechotka .Zupełnie nie wyobrażam sobie jak można ze skarpetki taką lalę uszyć ,no ale na wszystko jest jakiś sposób.
    Życzę całej Rodzince wspaniałego lata i pomyślnych wyników w rekrutacji do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu dziękuję kochana!!! Mnie skarpetki cały czas zadziwiają, a niekiedy i zaskakują :)). Choć wakacje już trwają to dopiero będziemy mogli odpocząć po ogłoszeniu wyników, to czekanie jest najgorsze. Buziaki!

      Usuń
  6. This little strawberry steals the heart, friend!
    I loved it!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka dziewczyna.:) Justynko życzę powodzenia w wyzwaniu oraz udanych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uma moranguinho muito linda !!
    fiquei encantada com o resultado tão fofo !!
    as cores de Natal sempre me encantam.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliane muito obrigado :)) É bom ler essas palavras! :)
      grande abraço.

      Usuń
  9. Cudowna laleczka, dokończona z najmniejszymi detalami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita lala, i ta dbałość o każdy szczegół, podziwiam szczerze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Miło mi taki komentarz czytać :)) Uściski posyłam!

      Usuń
  11. Dawno mnie tu nie było! Zaglądam dzisiaj , a tu truskawkowe cudo-dopracowane i wypieszczone! Fryzurka boska, a jaka pracochłonna!! Podziwiam i pozdrawiam Cię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana :)) i również pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  12. She's so sweet and beautiful!! Her hair looks amazing!! I love the details you added and the strawberry!! Gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZECUDOWNA!!! Zakochałam się od razu:)) Misterna fryzura i cała reszta to mistrzostwo świata!!! Wierzę, że wygrasz!!!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Gosiu dziękuje bardzo kochana :). A taką miałam szaloną wizję tym razem :)). Buziaczki i miłego popołudnia!

      Usuń
  14. Justynko, coraz bardziej mnie zaskakujesz. Ileż Ty masz pomysłów! Prześliczna Truskawkowa Dziewczynka. Skarpetka piękna. Tak świetnie laleczka wygląda z tą zieloną szypułką. Super pomysł i cudowne wykonanie. Fryzurka - rewelacja. Ozdoby świetne. I grzechotka:)))
    Udanych wakacji Justynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję bardzo kochana!!!:)). Jak tylko zerkam na skarpety to pomysły same wpadają, nigdy nie jest odwrotnie :)). Skarpety inspirują mnie najbardziej :). Buziaczki i uściski!!!

      Usuń
  15. piękna jest! fryzurke ma cudowną! robiłas kiedyś makową panienkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję kochana!! Makowej panny jeszcze nie robiłam, ale ostatnio kupiłam scrapkowe kwiatuszki — maki i jak czasu wystarczy w wakacje to mam w planach uszyć lalkę w wersji „polnej” :)). Widziałam kilka skarpet w makowy wzór, ale nie podobały mi się. Buziaki!

      Usuń
  16. Truskawkowa dziewczynka od razu wywołuje uśmiech na twarzy, jest pełna miłości i talentu twórczyni. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks dziękuje Tobie za te słowa! Bardzo mi miło :)) Miłego popołudnia życzę!:)

      Usuń
  17. Sama słodycz ! Cudna truskawkowa laleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo, kolejne cudo przygotowałaś- podziwiam nieustannie i bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, dziękuję kochana :)) Ciesze się bardzo, że tak Tobie podoba się :)) Buziaki i miłego popołudnia!

      Usuń
  19. Piękna i apetyczna lalunia! Podziwiam każdy detal i dopiero dziś pomyślałam sobie, że oprócz zdolności krawieckich jesteś również utalentowaną fryzjerką;)
    Pozdrawiam Justynko, a synowi życzę by dostał się do wymarzonej szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Aniu dziękuję Tobie kochana!!! W tym roku egzaminy i cała ta rekrutacja to priorytet, czekamy na wyniki a potem można dopiero spokojnie zacząć wakacje :)) Buziaki!

      Usuń
  20. Znakomity pomysł na truskawkową panienkę a wykonanie jeszcze lepsze. Tak misternej fryzury to jeszcze chyba żadna laleczka nie miała. Warto było się napracować bo prezentuje się obłędnie:)
    Justynko! Życzę Tobie i Całej Twojej Rodzinie wspaniałych wakacji:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dziękuje kochana!!!:)) A wiesz, że te włoski zrobiłam z włóczki od Ciebie :)) Uwielbiam ją, jest idealna na lalkowe włosy!:) Buziaczki i uściski!

      Usuń
    2. No właśnie miałam takie wrażenie jakbym ją już gdzieś widziała:)))

      Usuń
    3. Bożenko to najwspanialsza włóczka na lalkowe włosy jaką kiedykolwiek miałam :))). Wspaniale współgra ze skarpetkową główką i jeszcze ten kolor cudny! Jeszcze raz bardzo dziękuję ❤

      Usuń
  21. To lala na czasie :) Zajadam się ostatnio truskawkami bo w tym roku są wyjątkowo słodziutkie :)
    A laleczka jak zwykle Justynko pomysłowa, śliczna i dopieszczona. Ogromnie mi się podoba jej fryzurka - to taka mała elegantka.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuje kochana!!:)) I zgadzam się, w tym roku truskawki są wyjątkowo smaczne. Szkoda tylko, że już sezon na nie mija. Buziaczki i miłego popołudnia!

      Usuń
  22. Piękna truskawkowa dziewczynka :) Powodzenia w wyzwaniu!
    Trzymam kciuki, żeby wszsytko ułożyło się po Waszej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuje kochana!! Te kciuki są nam teraz bardzo potrzebne więc i za nie dziękuję :) Buziaki!

      Usuń
  23. Justynko kolejna cudowna laleczka. Truskaweczka jest przepiękna a skarpetki to faktycznie prawdziwe perełki.
    Dziękuję Justynko za udział w zabawie na DIY i życzę powodzenia .
    Trzymam kciuki za syna, oby dostał się do wymarzonej szkoły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo kochana :)) Ściskam Ciebie mocno!
      PS. Dziękujemy za kciuki, przydadzą się!

      Usuń
  24. Och u Ciebie kolejna zjawiskowa i piękna laleczka, jestem nimi zauroczona :) Wspaniałe są :) Trzymam kciuki i życzę wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam słonecznie 💛

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko przepiękna truskawkowa panienka. Wspaniała ma fryzurkę. Wszystko masz perfekcyjnie dopieszczone, podziwiam:-)
    Nie wiem czy wszędzie ale u nas 16 lipca dowiemy się czy udało się Dawidowi dostać na wybrany kierunek. Powiem szczerze że trochę tej papierologi i bieganiny jest a i stres wtedy bardziej się udziela. Mam nadzieję że będzie dobrze. Wypoczywajcie kochani:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana!!! U nas też wyniki są 16 lipca, w całej Polsce są w tym dniu. Aguś ja okropnie się stresuję, chociaż najgorsze przed nami - przepełnione klasy, gorsza podstawa programowa (niestety), i jedna wielka niewiadoma co dalej z oświatą, bo zapowiada się kolejny strajk we wrześniu. Aguś trzymam kciuki za Twojego syna!! Buziaczki!

      Usuń
  26. O, widzę, że sezon truskawkowy w pełni, także u Ciebie :) Bardzo wspaniała, misterna fryzura!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna Truskawkowa Panienka z perfekcyjną fryzurą, sukienką wakacyjną i ślicznymi policzkami. Jesteś mistrzynią. Podziwiam Twoją twórczość. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuje kochana za te słowa :)) Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  28. Przepiękna, pomysłowa i baardzo smakowita ^^ Śliczne ma te włoski i grzechotka też jest fajnym hałasującym dodatkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady dziękuje kochana!! :)). Rzeczywiście fajny z niej, mega głośny dodatek :))) Buziaki!

      Usuń
  29. Jaka cudna truskaweczka! Bardzo mi się podoba :-) Dopracowana w każdym szczególe! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę słodka ta truskawkowa panienka, Justynko. I jaką ma wspaniałą fryzurę.
    Truskawki bardzo lubię, ale na pierwszym miejscu wśród owoców są dla mnie maliny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuje kochana :)) Mój młodszy synek uwielbia bardziej maliny niż truskawki :)). I twierdzi, że najlepsze są te na działce babci :)). Buziaki!

      Usuń
  31. Jest super. Tak mi przyszło do głowy, że nie potrafiłabym wybrać jednej ulubionej lalki. Co jedna to ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta fryzura jest obłędna :) widać, że pracochłonna, ale efekt jest WOW, więc ilość pracy zdecydowanie warta zachodu! :) bardzo podoba mi się Twoja truskawkowa laleczka, taka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję bardzo :))). Lubię czasami zrezygnować z czapeczek i innych nakryć głowy, chociaż nie ukrywam, że to one są nadal moimi faworytami :)). Uściski!

      Usuń
  33. Fantastyczna truskawkowa panienka!!! Fryzjer z Ciebie doskonały Justynko. Takie uczesanie zrobić na małej główce to nie lada wyzwanie. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję bardzo kochana :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!:))

      Usuń
  34. Justynko, cudna truskawkowa panienka! wszystko idealnie dopracowane i jedynie wzbudza zachwyt! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ownnn amei a boneca morango!!
    Muito fofinha, e delicada, parabéns.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciana, muito obrigada :)) O poder dos abraços e saudações!

      Usuń
  36. Śliczna truskawka :) a wykonanie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Justynko truskawkowa dama,jest tak słodka jak truskawki, które już chyba się kończą -:)
    Włoski ma pięknie ułożone w fantastyczną fryzurkę, prezentuję się wspaniale ♥️
    Trzymam kciuki żeby wszystko poszło hi myśli syna ♥️
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być po myśli syna ♥️
      Telefon czasami wie lepiej 🙂

      Usuń
    2. Marylko dziękuję kochana ❤. Trzymaj kciuki bo są nam potrzebne, a tak życzliwe wsparcie dodaje nam nadziei :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  38. Cudowna i taka słodka 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  39. Padłam i zbieram szczękę z paneli. Boska lala, super truskawkowa :) Dziękuję za udział w zabawie DIY DT Barbetka

    OdpowiedzUsuń
  40. Brakuje mi już ochów i achów by wyrazić zachwyt nad tymi lalami. Co jedna to piękniejsza i każda na nowo zachwyca. W Truskaweczce się wprost zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. O rany jaka ona cudna. A jaka dbałość o szczegóły. Prześliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY zrób to sam. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta truskaweczka jest cudowna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeurocza laleczka, bardzo ładne wykonanie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna laleczka, jestem pod dużym wrażeniem jej wykonania i tych pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dziękuję bardzo kochana!:)) Trochę napracowałam się przy włoskich :)). Uściski!

      Usuń
  45. Truskaweczka jest po prostu przepiękna! Idealna! Brakuje tylko zapachu świeżych truskawek. ;)
    Fryzurę ma imponującą, wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona z efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio dziękuję kochana!:)) szkoda, że sezon na truskawki dobuega końca :(. Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  46. your strawberry girl is real cute. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again

    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, no boska. Za kazdym razem dziwie sie jak z takich zwyklych skarper mozna zrobić takie cudo!!! Jestem pod ogromnym wrazeniem. Gratuluje talentu i umiejętności. Dziekuje za udział w zabawie wyzwaniowej DIY. Pozdrawiam Cie cieplutko DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję bardzo za te słowa :)). Uściski posyłam!

      Usuń
  48. Ona jest CUDOWNA! *_* Prawdziwe mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczna ta truskawkowa lala! Dzięki za udział w wyzwaniu truskawkowym na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)) Pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).