sobota, 21 grudnia 2019

Piernikowy anioł i świąteczne życzenia

Kochani, Boże Narodzenie jest już tak blisko... Ten cały okres oczekiwania, przygotowań, szykowania potraw i świątecznych robótek dobiega końca. Z jednej strony troszkę mi tego żal,  a z drugiej odczuwam w sercu ogromną radość, gdyż nie mogę doczekać się, kiedy zasiądziemy przy wigilijnym stole, połamiemy się opłatkiem, a po wieczerzy wspólnie będziemy wyglądać na Gwiazdora. I znów poczuje się jak mała dziewczynka z nosem przyklejonym do szyby. I te wszystkie miłe wspomnienia, emocje wrócą. Później mama rozpali ogień w kominku, usiądziemy wszyscy razem, będzie radośnie, swobodnie i tak błogo. Śmiech dzieci rozlegnie się w całym domu, a ja poczuje jak ogromna fala miłości wypływa z mojego serca i otacza moją rodzinę :)).  Kocham ten moment, kiedy rozmawiamy o pierdołach,  przekomarzamy się, kiedy mama wchodzi do pokoju ze świątecznymi wypiekami, a zwłaszcza z piernikiem. Myślę wówczas  „Chwilo trwaj wiecznie, a ty kochany pierniczku okaż się mało kaloryczny, bo zjem Ciebie całego" :))). Tak Moi Drodzy, przyznaję się - jestem łasuchem. Kocham wszystko co nazywa się PIERNIK 😍 od zawsze. Jego zapach jest powalający!!!! To zapach mojego dzieciństwa, który uwielbiam! Można zabrać nam wszystko, ale wspomnień nikomu się nie uda, a te piękne zawsze warto pielęgnować. Tak więc co roku przed świętami Bożego Narodzenia moja piernikowa obsesja uaktywnia się  i wiecie co... dobrze mi z tym :)). Odkąd zostałam mamą przejęłam po mojej mamusi przysłowiową pałeczkę i to ja piekę świąteczne pierniczki oraz piernik, a w tym roku dodatkowo dałam upust swojej fantazji i uszyłam PIERNIKOWEGO ANIOŁKA 💖.



No nie mogłam się powstrzymać, musiałam go uszyć, zwłaszcza że pomysł zrodził się spontanicznie kiedy piekłam pierniczki :))). Ciałko  w kolorze świeżo wyrobionego ciasta zrobiłam z najmniejszych skarpetek, jakie są do kupienia.



Od samego początku chciałam ozdobić go tak, aby przypominał pachnącego, lukrowanego, słodkiego, świątecznego pierniczka.  Oprócz ciałka w kolorze ciasta, o czym już wspomniałam, pierniczkowy aniołek ma brązowy uśmiech i lekko czekoladowe policzka :)). Do tego aromatycznie ozdobiona czapeczka cynamonem, goździkami, suszoną pomarańczą oraz malutkimi perełkami niczym cukrowe kuleczki :)). Cynamonowe są również skrzydełka, z kolei włosy zrobiłam dwukolorowe, aby kojarzyły się z lukrem i czekoladą, a najlepiej połączeniem tych obu :))). 



Podstawą wykończenia aniołka są cynamonowe kokardki z perełkami i jak już zapewne zauważyliśmy jest ich dużo :)).



Piernikowy aniołek jest moim drugim skarpeciakiem, który pięknie zdobi naszą choinkę razem z elfem. Może w przyszłym roku uszyje ich więcej, a choinka stanie się iście skarpetkowa :))).



Kochani, to już jest mój ostatni post przed świętami Bożego Narodzenia. Z całego serca pragnę podziękować Wam za piękne życzenia, które jeszcze do mnie napływają, za Waszą obecność na blogu i każde ciepłe słowo. Wspaniale było móc razem z Wami przygotowywać się do świąt i dzielić cząstką siebie oraz własnymi wspomnieniami. Mam nadzieję, że odwiedzając mój twórczy świat - Wielkie Małe Pasje, chociaż troszkę poczuliście magię Bożego Narodzenia i na dobre zagościła ona w Waszych sercach. A jeżeli wybieracie się w podróż by spędzić ten wyjątkowy czas z bliskimi, życzę Wam szczęśliwej i bezpiecznej drogi. 

Choć wirtualnie to ściskam Was bardzo mocno i do zobaczenia po świętach :))!

Justyna



48 komentarzy:

  1. Justyna! Happy Christmas! I like you Christmas celebrations. You Christmas tree looks nice with angels.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pierniczek, aż mi tu pachnie przez ekran;))
    Cudowna opowieść Wigilijna!
    I takich właśnie cudownych Świąt Wam życzę. Dużo miłości, rozmów i błogosławieństwa Bożej Dzieciny!
    ps. i dziękuję za świąteczną karteczkę wraz z życzeniami!!! Mam nadzieję, że moja do Ciebie też dotrze, bo wysłałam jeszcze w UK:)
    Buziaki świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, pierniczkowy anioł! Do schrupania :) Justynko, życzę również wspaniałych, radosnych Świąt i mnóstwa prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana
    Z ♥️ miłych, spokojnych, rodzinnych świątecznych chwil życzę Tobie i bliskim 🎄🏵️🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko pięknie dziękuje za życzenia i Wam również życzę cudownych chwil w rodzinnym gronie i oby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od tego :) a lala jak zwykle jest przesłodka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Justysiu w Twoich postach jest ogrom miłości ,serdeczności i moc pięknych wspomnień!!Czytam je i czuję ,jak anielsko robi mi się serduchu. Uwielbiam zaglądać do Ciebie-tyle tu spokoju i serdeczności połączonej z cudami wytworu Twoich rąk!!! Piernikowy aniołek, taki słodki ,taki do zjedzenia-tylko szkoda .Również wszystkiego dobrego i wspaniałych, radosnych Swiąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. What cute dolls, both dolls are looking good in the Christmas tree.
    I wish you have very merry Christmas, Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki aniołeczek, niech czuwa i opiekuje się Wami. Justynko życze Tobie i Twoim bliskim radosnych świąt, pełnych wiary, nadziei i miłości oraz błogosławieństwa Bożej Dzieciny. Ściskam serdecznie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa jesteś jeżeli chodzi o te skarpeciaki. Piernikowy aniołek super wygląda i prawie czuję jego zapach :-). Radosnych i rodzinnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj cudny jest ten aniołek. Pierniczki też piekę sama dla tradycji. Moja mam nie piekła pierniczków a ja piekę bo dawno temu moja córka zatrudniła mnie do tej pracy. Przyszła ze szkoły i powiedziała " Mamo zgłosiła się ,że upieczemy pierniczki na kiermasz bożonarodzeniowy , pieniążki zostaną przekazane potrzebującym". No i co było robić trzeba było się nauczyć piec pierniczki;)) Udały się a potem piekłyśmy je co roku i pieczemy nadal;)) Justynko Tobie i Wszystkim życzę radosnych , spokojnych, zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądają twoje skarpeciaki na choince.
    Radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. I also enjoy Christmas preparations so much that I am very sorry that this waiting time is over!
    But I am also happy with family celebrations, Justyna.
    Your ginger angel looks radiant on the tree next to the elf.
    Merry Christmas to you and your family, may everything be wonderful in 2020. I wish you the best today and always.🤗
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczkowa lalunia jest przeurocza :) Zdrowych rodzinnych Świąt Justyś dla Ciebie i Twojej rodziny :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna!!!
    Wesołych, przepełnionych spokojem i miłością świąt, Justynko, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita jesteś Justynko. Ileż masz pomysłów. Piernikowy aniołek!!! Cudo!
    Śliczną masz choinkę! Tak, super pomysł na ubranie drzewka w skarpetkowe aniołki.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko dziękuję a cudowne świąteczne życzenia, Twój pierniczkowy Aniołek jest cudowny i na choince wygląda uroczo, fajnie gdyby było ich więcej , koniecznie w przyszłym roku szyj co miesiąc jednego choinkowego, a jeszcze w tym roku uszyj noworocznego :-)
    Tobie i Twoim bliskim również radosnych, pogodnych Świąt a Gwiazdor niech spełni wszystkie Wasze życzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, wszystkiego dobrego na Święta dla Ciebie i wszystkich Twoich bliskich!

    A mały Skarpetkowy Pierniczek cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Le cose più belle della vita non si trovano sotto l’albero, ma nelle persone che ti stanno vicino nei momenti speciali.
    Buon Natale!

    OdpowiedzUsuń
  20. Justysiu, wszystko, co tworzysz jest piękne i przesycone magią, a Twoje słowa trafiają prosto do serca. Piernikowy anioł zachwyca i mam wrażenie, że czuje zapach piernika i korzennych przypraw wokół siebie.
    A pierniczki od Ciebie cierpliwie czekają na święta, choć kuszą, oj kuszą:)
    Radosnych i błogosławionych Świąt, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twój aniołek! <3 Jest przeuroczy! <3
    Dzięki za życzenia. Tobie także życzę wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek do schrupania! Aż tu czuję jego zapach.;) Kochana, życzę Ci takich świąt, jakie sobie wymarzyłaś. Do zobaczenia po świętach!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniolek pysznie cudowny. 🎄🎄🎄Wesołych Świat Justynko i dobrego, zdrowego i kreatywnego Nowego Roku😍😍😍 Ściskam serdecznie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudny, az by sie chciało tego pierniczka schrupać całego :) Prześliczny jest i jak pięknie prezentują sie oba na choince. Fajny pomysł żeby uszyc takich więcej i nimi choinkę ozdabiać :) Jak ładnie napisałaś o świętach i Waszych tradycjach o byście mogli w takim gronie spędzać je wszyscy razem jak najdłużej w zdrowiu, radości, życzliwości i wzajemnej miłości, tego Wam życzę z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknych Świąt Justyno! Aniołek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach tak pięknie opisałaś święta, że już sama poczułam ten nastrój. U mnie jeszcze tyle do przygotowania ale to przecież nie jest najważniejsze :) To jest ten dzień kiedy w każdym z na ożywa dziecko :) Również uwielbiam pierniki. A ten aniołek, och chowaj go bo ukradnę i zjem taki słodziki :D Pierniczkowe cudeńko ^^ Elf również wspaniały. Pięknie się prezentują na choince. Koniecznie musisz w przyszłym roku zrobić więcej. Taka skarpetkowa choinka będzie mega <3
    Wesołych Świąt Kochana, niech ten czas będzie ach po prostu taki jak opisałaś <3 i samych serdeczności życzę na Nowy Rok, dużo weny, byś nadal tworzyła takie wspaniałości :* Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka skarpetkowa choinka to byłby czad:-) Piernikowy aniołek przesłodki, taki... do zjedzenia;-) Pięknych, pachnących piernikami i grzejących ciepłem najbliższych Świąt Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak Ty to robisz, że nie nudzi mi się oglądanie Twoich aniołków :) Ten piernikowy pachnie przez ekran ;) Z przygotowaniami do świąt jestem w lesie, ale i tak czekam z niecierpliwością na ten wieczór, kiedy czas zwolni, cisza stanie się jeszcze cichsza, kiedy wezmę oddech i z wydechem pozbędę się smutku, żalu i złych wspomnień :)
    Wciąż nie jestem pewna, gdzie zasiądziemy do tego stołu, ale to jest fajna niepewność. Pewne jest to, że po kolacji wigilijnej wyjdziemy na spacer, żeby poszukać świętego Mikołaja. Taka nasza tradycja odkąd pojawiły się dzieci :) Niestety ;) zawsze wtedy Mikołaj pojawia się w domu, zostawia prezenty i pędzi do innych dzieci nie czekając na nasz powrót ;)
    Justynko, dziękuję za piękne życzenia świąteczne! Niech Twoje Święta będą tak piękne, jak te życzenia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. zapach Twoich pierniczków poczułam u siebie :) Aniołek uroczy i pachnący - niech takie będą także Święta Twoje i Twoich Bliskich - pachnące smakołykami, zdrowe, pełne pięknych chwil i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego, wesołych Świąt Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie napisałaś wstęp... Bardzo nastrojowo :)
    Aniołek jest po prostu przeuroczy, zachwyciły mnie jego cudowne kolory, absolutnie słodkie, całość jest bardzo apetyczna :)
    Jak już będziesz miała skarpetkową choinkę koniecznie musisz ją zaprezentować:D
    Wszystkiego cudownego dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko! Pierniczkowy Aniołek zachwycił mnie szczególikami. Oglądając zdjęcia poczułam zapach pomarańczy i cynamonu... ach jak ciepło mi się na sercu zrobiło...
    Pięknych Świąt w otoczeniu bliskich! I zdrowia dla całej Rodziny!
    ściskam serdecznie i bardzo dziękuję za kartkę :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny i wyjątkowy jest ten piernikowy aniołek!
    Dziękuję Justynko za piękne życzenia. Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Justynko, pierniczkowy aniołek jest bajeczny, podziwiam ogromnie jak zawsze ♥ Wesołych świąt! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyszedł!!! Cudownie prezentuje się na choince!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Justyś ale piękny aniołeczek piernikowy. Nie żartyj że masz tylko dwa skarpeciaki na choince??? Ty? Tyle ich szyjesz a są tylko dwa okazy? Kochana to od nowego roku co miesiąc jeden skarpeciak proszę mi szyć.
    Życżę Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego dobrego na święta. Dużo miłości i szczęścia. Niech Nowonarodzone Dziecię błogosławi Wam na każdy dzień. Wesołych świąt.
    Ps. Ja w tym roku po raz pierwszy robiłam pierniczki ze swojego robionego casta. Troche za późno bo w czwartek więc pewbie do świąt nie zmiękną. Ale dzieciaki miały radość z dekorowania. Za rok bardziej się zmobilizuje. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam tu niedawno i pewnie zostanę na zawsze ;) Cudne te aniołki. Życzę Ci spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Justynko jak zwykle pięknie i romantyczne u Ciebie, już wyobrażam sobie tę choinkę z cudnymi skarpeciakami -)
    Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze.
    Piękna jest radość w Święta,
    ciepłe są myśli o bliskich,
    niech pokój, miłość i szczęście,
    otoczy dzisiaj nas wszystkich.
    Życzę cudownych, białych, miłych, radosnych,
    pogodnych, spokojnych, zdrowych Świąt
    upływających we wspaniałej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Małe cudo!
    Dziękuję Justynko:) Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych
    Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej,
    rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Justynko, czarujesz i ożywiasz te skarpetki :) Cudeńka wychodzą spod Twych rąk! Życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  42. ojej, cudna Piernikowa Księżniczka wręcz! Jaki słodki cynamonek ma na główce :) Uwielbiam te Twoje cuda skarpetkowe. Kochana, życzę Ci zdrowych, wesołych, pogodnych i spokojnych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Justynko ,radosnych Świat i szczęścia w kolejnym roku -wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniołek jest prześliczny. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Justynko, pierniczkowy aniołek pysznie się prezentuje!!! Jesteś Mistrzynią w zagospodarowywaniu skarpetek każdej wielkości. Dajesz im inne życie, troszkę niezgodne z przeznaczeniem. Ale to przecież nieistotne. Ważne, że tworzysz cudne anielskie ozdoby, które ucieszyły już niejedną osobę.
    Pozdrawiam i dziękuję za karteczkę i życzenia świąteczne:))

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).