piątek, 27 grudnia 2019

Wśród ANIOŁÓW, czyli świąteczna wymianka w Art Piaskownicy

Witajcie Kochani! Zaczynając pisać tego posta tylko jedne słowa krążyły mi po głowie -  „święta, święta i po świętach". Zleciało szybko, zresztą jak zawsze, ale ja jeszcze w świątecznym nastroju pozostaje :)). Korzystam ze wspólnych chwil z najbliższymi, troszkę leniuchuje, nadrabiam szydełkowe zaległości, a przede wszystkim czekam na Nowy Rok :)). Moja wena również odpoczywa więc dziś będzie tak konkretnie, więcej zdjęć niż tekstu :).

Wspominałam Wam już wcześniej, że wzięłam udział w świątecznej wymiance na blogu Art Piaskownica. Jej motyw przewodni - ANIOŁ, był przepiękny i nie mogłam się powstrzymać :)).  Zresztą wiecie jak kocham te istoty :)). Bardzo dziękuje całemu Zespołowi Art Piaskownicy za zorganizowanie świątecznej wymianki, a Ki, która koordynowała zabawę za świetną, perfekcyjną organizację i rewelacyjne zasady. Jestem pełna podziwu dla profesjonalizmu i nie ukrywam, że była to bardzo sprawna, pełna miłych wzruszeń wymianka 💖. Jak nie trudno się domyślić z mojej strony poleciały anioły w wersji skarpetkowej :)), a miałam ogromną przyjemność wysyłać je do Joasi „Zębianki” z bloga pracatworzenia.blogspot.com. Szyłam z ogromną przyjemnością i radością! Bardzo zależało mi, aby anioł mógł przynosić szczęście, wywoływać uśmiech oraz cieszyć oko przez cały rok więc postawiłam na nieświąteczny wygląd :). Miało być delikatnie, kobieco, kwiatowo, bajkowo i troszkę słodko. Po trzech dniach szycia ze skarpetek wyłonił się taki oto spersonalizowany aniołeczek:



Poniżej troszkę zdjęć detali :))







Jak wiadomo samotność jest okropna i każdy potrzebuje towarzysza, nawet anioły :)). Postanowiłam zatem uszyć jeszcze jednego. Tym razem małą góraleczkę (a raczej w stylu góralskim) do powieszenia :)).




Aniołki zapakowałam w jedno świąteczne pudełko, aby było im weselej i raźniej, a następnie wyruszyły w długą podróż :)). Zębiance spodobały się i to mnie ucieszyło ogromnie :))! Joasiu, bardzo mi miło, że mogłam dla Ciebie szyć 💖!


Z aniołami nigdy nic nie wiadomo, jedne odlatują, drugie przylatują :)), a uwierzcie Kochani, że do mnie same śliczności przyleciały ;))). Spodziewałam się jednego anioła, a tu cały komplet! Za ten piękny prezent z całego serca dziękuję Ince 💖 z bloga inka-art1.blogspot.com.  Ucieszyłam się ogromnie, kiedy zobaczyłam, że to właśnie Inka ma wysłać mi anielską paczuszkę :)). Znam jej prace doskonale, ponieważ dwa razy miałyśmy już Wymiankę, a oprócz tego jestem wielką fanką jej twórczości. Inka to niezwykle, wszechstronnie utalentowana osoba, a wszystkie jej wytwory cechuje dbałość o detale i wykończenie, estetyka, a poziom prac jest wręcz mistrzowski. Na zdjęciach poniżej nie uchwyciłam tych wszystkich niuansów, szczególików, ale możecie zobaczyć je na blogu Inki, no i uwierzyć mi na słowo :))). 
W paczuszce znalazł się przepiękny dzwoneczek ze świątecznymi życzeniami na odwrocie,


 zawieszka z shakerem, czyli tym co uwielbiam, a czego sama nie potrafię zrobić :)),


przepiękny notes z maleńkim aniołkiem z boku na moje anielskie sekrety :))),


oraz duży czekoladownik z podwójną słodką zawartością :). Obecnie służy on jako pojemnik na moje krawieckie nożyczki :).


A tak prezentuje się cały komplet :)).


Inko kochana, dziękuję Tobie 💖 jeszcze raz za tyle pięknych, robionych od serca prezentów!

Moi Drodzy, mam nadzieję, że święta minęły Wam spokojnie, radośnie i spędziliście je tak jak sobie wymarzyliście :). Przed nami Sylwester zatem życzę Wam dobrej zabawy :). Ja spędzę go tak jak lubię najbardziej, czyli z całą rodziną w domu ogrzewając się w blasku kominka, popijając szampana oraz oglądając familijne filmy - niektóre po raz setny, ale tak właśnie lubimy :))). 

Ściskam Was bardzo mocno i do zobaczenia  w Nowym Roku :)).

Justyna

44 komentarze:

  1. Hello, Justyna! Your angels are very beautiful as always! Very nice dresses and hats!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Дорогая Юстина, я очень люблю твоих кукол! Одну из моих кукол ты можешь увидеть здесь -

      https://librarytreasurer.blogspot.com/2019/12/Happy-New-Year.html

      Usuń
  2. Justynko, ta anielska wymianka była wspaniała. Widziałam już wszystkie anielskie prace i bardzo żałuję, że przegapiłam tak wspaniały temat. Twoje cudne aniołki mnie zachwyciły... jak zwykle:) Są przepiękne. A anioły od Inki także są niezwykłe. Cudnie wyglądają i czarują swoją delikatnością, kolorami. Piękne!
    Przesyłam ukochy i lecę popatrzeć jeszcze na anielskie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your doll-angels always have something special that makes them unique and original, Justyna!
    I love it!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się powymieniałyście ! Same cudeńka wychodzą z Waszych rąk - jak zawsze!
    pozdrawiam serdecznie jeszcze w Starym Roku!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, Ty wiesz jak dużo radości sprawiły mi nasze wcześniejsze wymianki i ta, aniołowa była pełna takich samych emocji. Z wielką przyjemnością przygotowałam dla Ciebie aniołkowy komplecik i ogromnie cieszy mnie fakt że również tym razem moje prace się spodobały:-)))
    Serdecznie dziękuję za przemiłe słowa uznania - sprawiłaś że dzisiaj mnie urosły skrzydła :-)))
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałego, szczęśliwego, twórczego i pełnego niezapomnianych wrażeń Nowego Roku oraz fantastycznego Sylwestra :-))) Buziaczki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, aż miło patrzeć na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie aniołkowo jest na Twoim blogu. Życzę wspaniałego 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justysiu, jakże piękna anielska wymianka. Twoje skarpetkowe anioły cieszą oczy i serca.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknymi rzeczami się wymieniałyście. Trochę przegapiłam wymiankę bo przecież i ja jestem aniołkowa :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna wymianka.:) Justynko życzę Tobie i Twoim bliskim w nadchodzącym nowym roku dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne Aniołki - Twoje jak i te co do Ciebie przyfrunęły. ;)
    Buziaki. ;***

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie święta też przeleciały bardzo szybko. W drugi dzień świąt skończyłam na jelitówce, mąż z gorączką, więc no cóż... dochodzimy do siebie na szczęście.
    Piękny aniołek, chociaż powiem Ci, że góralka mnie wręcz zachwyciła! uwielbiam folk i góralskie klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna anielska wymianka. :)
    Twoje skarpetkowe, jak zawsze mnie urzekają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, Justynko od Aniołów :-) Za każdym razem zamieram z zachwytu gdy widzę Twoje Anioły :-) To, że jesteś perfekcjonistką i wszystko każdy najmniejszy szczególik jest dopieszczony i dopracowany to oczywiste... Ale ja zamieram też z zachwytu na uczuciami, które z Twoich Aniołków emanują...
    Cudna wymianka, tak anielsko się u ciebie zrobiło!
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, cudnie się wymieniłyście prezentami! Dla Ciebie również szczęśliwego, pełnego pokoju i miłości Nowego Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałą wymianka! Dbrego Nowego Roku dla Ciebie i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie anielsko u Ciebie Justynko. Wszystkie anioły prześliczne, ale w góralce jestem zakochana, może dlatego że tęsknię za górami.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDNE aniołki przygotowałaś !!
    Wspaniała wymianka!!
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anioły są cudowne, stoją w mojej sypiali, do której wpasowały się świetnie. Strzegą:) Justyno bardzo serdecznie jeszcze raz dziękuję za te piękne anielskie prezenty:):) Pozdrawiam zimowo z Podhala:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne anioły przygotowałaś, jesteś w tym specjalistką! :) Te od Inki podziwiałam u niej na blogu - otrzymałaś naprawdę wyjątkowy prezent! :)
    pozdrawiam serdecznie, i życzę wszystkiego dobrego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, i po Świętach... ;)

    Aniołki wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba anioły piękne, ale w góralce zakochałam się na zabój - w dzieciństwie miałam takie warkocze.:) Przepiękny prezent otrzymałaś w zamian. Udanego Sylwestra Ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała anielska wymianka :) komplecik Halinki to prawdziwe cacuszka a twoje lele to sama wiesz- mistrzostwo :) najlepszego Ci zycze na Ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie się wymieniłyści. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się obdarowałyście, oba prezenty są przepiękne.
    Ja w tym roku też będę witać Nowy Rok w domu przy kominku:)
    Szczęśliwego Nowego Roku Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne anioły poleciały w obie strony, wspaniała wymianka :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Justynko dla Ciebie i twoich bliskich ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Cud, miód... i Anioły :) Jestem zakochana w Twoich Aniołach. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczna wymianka!-Zaglądam już wcześniej do Piaskownicy i widziałam :) Żałowałam, że tym razem nie dałam rady dołączyć się do piaskownicowej zabawy, ale 4 wymianki to i tak było za dużo.
    O moich świętach wolę nie pamiętać. Wrogowi nie życzę takich "atrakcji". Plany były ambitne,nic z nich nie wyszło i dlatego na Sylwestra nic nie planuję ;) Może uda się tak, jak u Ciebie-spokojnie przy filmach. Bardzo mnie ucieszy taka nuda ;)
    Kochana, życzę Ci udanej zabawy sylwestrowej, w takim stylu, jaki lubisz :) A w Nowym Roku niech będzie zdrowie, szczęście, miłość i serce do szycia. Pieniędzy rzecz jasna też Ci życzę mnóstwo, bo może i szczęścia nie dają, ale ile skarpetek można za nie kupić ;)
    Ściskam mocno i posyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wymianka aniołkowa przepiękna. Twoje anioły są przecudne. Detale tak dopracowane. Zawsze podziwiać będę Twój kunszt wykonania Twoich laleczek i nie tylko ja. Prezenty, które otrzymałaś też bardzo mi się podobają. Trzeba mieć wyobraźnię i wrażliwość, by takie prace wykonać. Gratuluję Wam takiego talentu, a w Nowym Roku życzę wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie i najbliższych:):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpetkowe aniołki przecudne - jak zawsze!!! Uwielbiam to co tworzysz:)
    Udana wymianka i miło, że obydwie Jesteście zadowolone:)
    Udanego Sylwestra i dobrego 2020 roku!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie oglądałam Anielską wymiankę u Alinki, a teraz i u Ciebie cudeńka podziwiam. Piękni Aniołowie fruwają między Wami. Cudnie się obdarowałyście. Wszystkiego dobrego Justynko w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  32. te aniołki są magiczne! niesamowite, a te detale! majstersztyk! :)

    wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna, anielska wymianka!
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  34. Those pretty angel dolls are so lovely! Love all the beautiful details you put in your creations, and Im' sure Inka will adore them. Her gifts to you are amazing too!
    Wish you have a Happy New Year, besitos...

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne te ANIOŁY, zresztą jak każdy który stworzyłaś :) Ja też Sylwestra spędam w domu, rodzinnie przy kominku z igłą w ręce i tak sobie dziubię i robię plany na Nowy Rok a Tobie życzę Ci SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2020 :)
    Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Justynko, piękną miałyście wymiankę z Aniołem!
    Pozdrawiam sylwestrowo znad komputera zaatakowana przez rwę kulszową:))
    Życzę Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Te skarpetkowe laleczki niezmiennie mnie zachwycają, a aniołkami jestem wręcz oczarowana :))).
    Wszystkiego co najlepsze na ten kolejny rok! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Che l'anno nuovo possa riempire la tua vita con felicità, gioia, prosperità e che possa realizzare tutti i tuoi sogni.
    Un augurio per te è quello di trovare sempre l'alba anche quando arriva l'imbrunire.
    Buon 2020!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję ,gratuluję awansowania w świecie blogowym!!!!!! Ogromnie się cieszę! Szczęśliwego Noego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).