środa, 29 stycznia 2020

Abecadło z igły spadło

Witajcie Kochani! Dziś wpadam do Was na chwilkę, aby pokazać efekt końcowy pewnego haftu :)). Niestety jeszcze czekam na ferie i jak to przed końcem semestru bywa, pracy i zebrań jest więcej.

Na początku stycznia zapisałam się na pierwszą część hafciarskiej blogowej zabawy organizowanej przez Anię z bloga Ręczne Robótki Anny  oraz  Olę - pomysłodawczynię zabawy, z bloga PapierOlki. Wszystkie szczegóły i informacje znajdziecie  TUTAJ, więc kto jeszcze nie słyszał o „Abecadle, które z igły spadło”  koniecznie zajrzyjcie do Dziewczyn :)).


Ja tylko tak w skrócie wspomnę, że autorką wzorów jest Ola, a my zapisując się na zabawę mamy możliwość ich haftowania i przetestowania :)). Uwielbiam Oli minimalizm więc z wielką przyjemnością podjęłam się zadania :))). Do tego, nie mogłam przejść obojętnie obok motta „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej". Dokładnie takie słowa zawsze wypowiadam, kiedy wracamy do domku po dłuższej nieobecności :))).  Docelowo obraz będzie oprawiony i zawiśnie w przedpokoju :)).

Spośród dwóch wzorów otrzymanych na maila wybrałam jeden. Haftowałam na kanwie DMC 18, pojedynczą nitką, mulina DMC kolor 934.  A tak prezentuje się mój ukończony hafcik:


Ogromnym plusem tej zabawy jest jej kreatywność 😍. Wzór jest czarno - biały więc sami decydujemy o kolorystyce, możemy go dowolnie modyfikować, zmieniać, łączyć z drugim. Więc troszkę poszalałam i wprowadziłam minimalne zmiany :)). Po pierwsze,  w wyrazie NAJLEPIEJ  do literki P dodałam dwa krzyżyki, a kropkę w wykrzykniku zastąpiłam serduszkiem :)).  Po drugie przedłużyłam literkę M i U w wyrazie DOM (zmiany podkreśliłam na czerwono ) żeby wyrównać do pozostałych liter z rzędu :)).


W wyrazie WSZĘDZIE literka Ę i E różniły się od siebie kilkoma krzyżykami więc wyhaftowałam tak, aby wyglądały identycznie  :)).


I na koniec jeszcze jedno zdjęcie całości :)).


Bardzo dziękuje Dziewczynom za wspaniałą zabawę, a Oli za udostępnienie świetnego wzoru :)). Nie wiem, czy dam radę przyłączyć się do kolejnej części, ale śmiało mogę polecić wspólne haftowanie z Olą i Anią każdej hafciarce :). Jak tylko Żabka będzie aktywna na blogu Ani, nakarmię ją moim domkiem )).

Kochani moc buziaków Wam posyłam i miłego tygodnia życzę :). Już za kilka dni weekend więc oby do piątku :).

Justyna


43 komentarze:

  1. Pięknie prezentuje się Twój domek, Justynko!
    A ja ciągle w rozterce, który wzór wybrać...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisać tak ładnie to wyczyn, a jeszcze wyhaftować krzyżykami... Świetnie wyszło. Bardzo trafne motto. Do tych zabaw się nie przyłączę, ale z przyjemnością popatrzę na Twoje zmagania :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na zabawę hafciarską.Taki domeczek będzie witał już w przedpokoju wszystkich domowników
    uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te wszystkie zmiany wprowadziłaś Justynko. Ja też często we wzorach "równam" jak są takie drobne różnice. Fajnie Ci haft wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justysiu, jaki śliczny hafcik i z jakże prawdziwym hasłem.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie postawione krzyżyki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft, a dodatkowe krzyżyki dodatnio wpłynęły na efekt końcowy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem tak perfekcyjnego haftu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawy mobilizują. Hafcik śliczny. Czekam na następny. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. It is a lovely embroidery, Justyna!
    The design is ideal, the wonderful phrase and the changes you have introduced are very successful.
    Great job!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny projekt, perfekcyjnie wyhaftowane i za pewne cudnie go wykorzystasz:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie zaprojektowany napis, wygląda wspaniale!
    Serdeczności Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zaliczyłaś falstart Justynko ;) Też mam już dawno wyszyty, ale Ania prosiła o pokazywanie od 15 lutego;) Ups.
    Jednak hafcik śliczny. Brawo!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurka, no to się wyrwałam jak Filip z konopii :((. Myślałam, że od 15 linkujemy :(. Ale mi teraz głupio :(((. Mam nadzieję, że Ania nie pogniewa się. Chyba potrzebuje już tych ferii i odpoczynku. Buziaki Aniu!

      Usuń
    2. Zdarza się Justynko, ale przecież to tylko zabawa;) Zresztą szefowa to Super Babeczka!

      Usuń
  14. Wspaniale Justynko, a zmiany na plus.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokojnie Justynko jest mały falstart ale przymykam oko, bo może jeszcze ktoś zechce się zapisać ( do 14 lutego) Żabka do gotowego haftu będzie czynna od 15 lutego i wtedy zapraszam do linkowania.
    Hafcik wyszedł Ci cudnie , z tego co wiem to większość wybrała własnie ten drugi wzorek. Fajnie że pokazałaś zmiany wprowadzone w hafcie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję kochana ❤❤❤. Tak mi się pomieszało jakoś :(. Buziaki kochana!

      Usuń
  16. Cudnie wyhaftowałaś!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, w domu najlepiej :) ślicznie to wyhaftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Я в восторге от вашей вышивки! Спасибо, Юстина!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez bym wybrała ten wzór z mottem prawdziwie wszech obecnym, tkwiącym w nas.. Nie ma jak we własnym domu. Z czasów dzieciństwa pamietam makatki z haftem na białym płótnie i mottem ludowym lub życiowym przesłaniem. Chyba były w każdej kuchni. Twój haft jest śliczny. Fajna zabawa. Buziaki ślę🌞

    OdpowiedzUsuń
  20. Super motto i super zaprojektowany! Krzyżyki perfekcyjne, no i ta świeżość Twoich prac jest powalająca!!

    OdpowiedzUsuń
  21. super Kochana. Fajnie, że wróciłaś do hatu. Fajny pomysł z tym serduszkiem, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak w domu najlepiej, właśnie doświadczam:-)
    A ja jeszcze nie zaczęłam swojego haftu:-) Tym e we wszędzie to mnie zaskoczyłaś bo M i U już poprawiłam, ale o to właśnie w testowaniu chodzi by lapsusów szukać.
    Niech Ci motto dobrze służy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zabawa , podobno haftowanie uspokaja u mnie rożnie z tym bywa;) Jestem zachwycona tym haftem bo jest elegancki i głosi moje ukochane hasło wszak z podróżowania najlepiej lubię powroty do domu;)). Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny hafcik! Też uważam, że w domu najlepiej :-)
    serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. W domu zawsze najlepiej! ;) ja jestem typową domatorką :)
    bardzo estetyczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż to nie moja działka to potwierdzam - haft jest prześliczny a wykonanie perfekcyjne:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko haft robi ogromne wrażenie a motto jeszcze większe. Zgadzam się z nim w 100 procentach. Pięknie go wykonałaś i dumnie będzie zdobił Twój dom :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako zapalony domator powiem- świetny hafcik! I jaki prawdziwy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Justynko zgadzam się w 100% Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej 🏠❤
    Piekne powitanie w formie haftu.
    Pozdrawiam serdecznie Justynko 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł i piękne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny hafcik i piękne przesłanie :}
    Justynko taka prawda, wszędzie dobrze ale w domu pełnym kochających ludzi najlepiej!!!
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten hafcik. Ja też biorę udział w zabawie ale jeszcze nie pokazuję. Dostrzegłam te same pomyłki i podobnie skorygowałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietnie wyszło! Ja jeszcze dziergam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny domek, z pięknym abecadłem 😊 mój się jeszcze haftuję, ale już niedługo będzie gotowy. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wygląda ten napis. Może zgapię serduszko w wykrzykniku, jeśli można :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyszło🙂 Ja niestety nie jestem tak kreatywna w haftach i błędu bym nie dostrzegła 😔
    Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).