czwartek, 23 stycznia 2020

Dwa serca i wyniki Candy dla Babć :)

Witajcie Kochani! Niedawno w naszej Szufladzie ruszyło kolejne wyzwanie z cyklu Otwórz Szufladę i tym razem wyciągamy SERCE :)). Ale spokojnie nikt operacji nie będzie robił i gwarantuje, że Wasze serca pozostaną na swoim miejscu :)). Oczywiście chodzi o wspaniały, uniwersalny, ponadczasowy motyw serca. Przyznam Wam się kochani, że jak byłam mała to bardzo długo myślałam, że to prawdziwe serce wygląda o tak 💗 i nie dopuszczałam myśli, że może być inaczej :)). Zresztą przygotowując tego posta poczytałam troszkę o sercu i jego symbolice na przestrzeni wieków, tak dla siebie i własnej ciekawości :)). I wysnułam jeden wniosek - niezależnie od epoki sercu przypisywano mistyczne cechy, a niekiedy wierzono wręcz, że organ ten posiada boskie i duchowe właściwości. Od zawsze serce kojarzyło się z krwią, namiętnością, uczuciem, a dziś przede wszystkim z miłością. Jeżeli znajdziecie chwilkę to poszperajcie w internecie, można naprawdę ciekawych i zaskakujących rzeczy dowiedzieć się o symbolice serca :)). Przygotowując inspiracje do naszego szufladowego Wyzwana postanowiłam wyhaftować małe serduszko, które niezwykle mnie urzekło :)).


Niestety nie znam autora wzoru :(. Znalazłam go na Pinterest i zakochałam się w jego delikatności, motylku, kwiatach i... kokardkach :)))). Ten piękny kolor zawdzięczam mulinie DMC numer 914 :)). Jest jeszcze drugie serduszko - zawieszka, uszyta z filcu i ozdobiona kwiatami :)). To był prezent od moich chłopców dla Dziadków z okazji ich niedawno obchodzonego święta :)). Prezent tak bardzo spodobał się, że kochana babcia Jadzia powiesiła je na honorowym miejscu :)).


Kochani podzielę się z Wami małą wskazówką. Jeżeli zamierzacie szyć zawieszki, a także ozdabiać je to pamiętajcie, aby dobrze wywarzyć środek ciężkości! To bardzo ważne! W przeciwnym razie zawieszka będzie przechylała się w prawo bądź lewo i cały trud Waszej pracy pójdzie na marne :(. Niestety, ale taka przekrzywiająca się ozdoba wygląda po prostu nieładnie :(.

Moi Drodzy, kto ma ochotę przyłączyć się do naszego sercowego Wyzwania to jeszcze raz serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy z SZUFLADĄ :))).  A zbliżając się ku końcowi posta pragnę właśnie z całego serca podziękować wszystkim cudownym babciom, które zapisały się na moje malutkie Candy z okazji  ich święta :)). Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję💗! Cieszę się, że do którejś z Was pojedzie aniołek. Mam nadzieję, że przyniesie mnóstwo szczęścia, radości i będzie rozjaśniał każdy Wasz dzień :)). No, ale już nie przedłużam :)). Dziewczyny kochane, w takiej kolejności jak zostawiłyście komentarz przypisałam Wam numerek:

1. Anonimowy 
2. Handmade Boni
3. Pasje Violi
4. Marylka
5. Alinka
6. Zaklęta Igiełka
7. Ewa J.
8. Karolinka
9. Nawanna 

Skorzystałam z pomocy strony losowe.pl i wylosowałam :))). Tak więc aniołek babcia pojedzie do:


babci Bożenki autorki bloga handmadeboni.blogspot.com :))). Bożenko kochana, gratuluje z całego serca 💖. Proszę napisz do mnie maila (znajdziesz go TUTAJ) w sprawie wysyłki nagrody :)).

Myślałam, myślałam, aż w końcu posłuchałam głosu własnego serca (w końcu Dzień Babci to takie wyjątkowe święto) i postanowiłam wylosować jeszcze dwie babcie, do których pojadą skarpetkowe aniołki niespodzianki  :))). Oto wyniki:


Aniołek niespodzianka pofrunie do babci Violi, autorki bloga pasjevioli.pl :))). Violuś Tobie również kochana gratuluje 💗i proszę o kontakt :)) oraz do babci Ani „Nawanny” autorki bloga zycienitkmalowane.blogspot.com :))). Aniu kochana, gratuluje 💗  i proszę napisz do mnie maila w sprawie wysyłki (znajdziesz go TUTAJ) .

💗💗💗

Jejku, tak jakoś serduszkowo się zrobiło :))). Nie pozostaje mi zatem nic innego jak pożegnać się z Wami posyłając mnóstwo kolorowych 💗💙💚💜 życząc jednocześnie miłego i udanego dnia! I pamiętajcie „dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” (Mały Książe).



Justyna

40 komentarzy:

  1. To haftowane serduszko mnie też urzekło:)
    Gratulacje dla "Babć" które zostały wylosowane !

    OdpowiedzUsuń
  2. This embroidered heart has also conquered my heart, Justyna!
    Congratulations to the lucky grandmothers with your prize.
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  3. Юстина, очень понравилась вышивка с сердцем! Красиво!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn, ja również życzę wszystkiego dobrego. Cudna zawieszka. Pozdrawiam Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję babciom (kciuki pomogły):) Serduszka przepiękne, a ten wzór rzeczywiście urzekający.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne haftowane serduszko Justynko, gratuluję wspaniałym babciom wygranej,a Tobie Justynko dziękuję za zabawę ❤️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Great and beautiful gifts!
    Congratulations for the lucky ladies :)

    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla babć ) a Toluje najbardziej Twojego wieeeelkigo serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, to serducho urzeka wzorem .Takie romantyczne. Czerwone serce tez piękne. A mnie cudownie dzień się zaczął. Już dawno nic nie wygrałam. Ogromnie się cieszę . I aż się wierzyć nie chce ,ze ta cudna laleczka do mnie trafi. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne serduszka!!! Wzór haftu rzeczywiście zachwycający.
    Gratulacje dla Babć, do których polecą nagrody:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje drogie Babcie! Justynko, zachwyca mnie Twoja kreatywność, a jeszcze bardziej wdrożenie jej w życie, Twoje dzieła są zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny serduszkowy post. Cudowne serduszka. To haftowane jest niezwykłe, też muszę go poszukać, bo takie wzorki są prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka przepiękne i nie dziwię się ,że jedno z nich wisi na honorowym miejscu!!! Gratuluję wygranym i czekam cierpliwie na swój czas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne serduszka! Wzór haftu jest tak delikatny i piękny, że można się w nim zakochać :-) Pozdrawiam serdecznie i ściskam oraz gratuluję babciom :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serduszka! A szczególnie to haftowane <3. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!!!! Prawie zakrztusiłam się herbatą;) Czytam sobie spokojnie posta, oglądam prześliczne haftowane serducho, później szyte i ślicznie ozdobione, dalej wyniki... wygrała Bożenka, której serdecznie gratuluję:) Nagle patrzę, a Justynka, ta cudowna, wrażliwa, o wielkim serduszku osóbka wylosowała jeszcze dwie osoby, w tym mnie! Dziękuję Justynko:) Sprawiłaś mnie mnóstwo radości. Aniołek od Ciebie będzie jak następny członek rodziny;) Jeszcze raz dziękuje:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radości narobiłam błędów...wrrr. Oczywiście "sprawiłaś mi...";)

      Usuń
  17. To haftowane serduszko wygląda bajecznie, a filcowe zachwycające!!!
    Gratuluję wszystkim babciom, a Tobie Justynko moc uścisków przesyłam:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje babciom któte wygrały. Ale tak naprawde wszystkie sa wygrane bo maja swoje małe aniołeczki w postaci wnucząt. Wspaniała babunie uszyłaś. A serduszko zarówno haftowane jak i filcowe sa piękne. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Babciom! Serduszko śliczne Justynko:)
    Uściski🧡

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje serca i haftowane i z filcu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały haft, bardzo subtelny, elegancki :) ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik to jednak hafcik. Cudne serduszko przygotowałaś, filcowe też pełne uroku. Dziękuję Justynko za zabawę a cudownym babciom, do których pofruną aniołki, serdecznie gratuluję. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Justysiu, piękne serca zrobiłaś i sama masz piękne serduszko - piękne, dobre i wielkie.
    Gratuluję zwycięskim Babciom.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. To haftowane serduszko mnie zauroczyło jest cudowne , tak samo jak cudowne jest filcowe serduszko dla Babci. Masz niesamowity talent nie tylko do skarpeciaków.
    Gratuluję szczęśliwym Babciom do których polecą Twoje Aniołki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękne serduszko ślicznie wygląda na tamborku . Jak zawsze wszystko starannie i pięknie wykonane. Ja dziś namalowałam monidło akurat na... sercu;)) Pozdrawiam serdecznie:) A gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba serduszka są prześliczne! Serdecznie gratuluję wylosowanym babciom a Ciebie Justynko gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, cudny hafcik, cudne czerwone serduszko😍 a dziewczynom gratuluję pięknych wygranych. Pozdrawiam serdecznie Justynko😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, zdolne masz łapki :-) Wspaniale radzisz sobie z każdą techniką - oba serduszka piękne, a anielinka dla babć urocza.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  29. Bożence i Ani gratuluje, a ja skacze z radości, bardzo sie ciesz, ze jeden aniołek trafi do mnie, to dla mnie wyjatkowo szcześliwy dzień. Justynko twoje haftowane serce jest sliczne takie delikatne. Ja coś sercowego przygotowuję na wyzwanie w szufladzie. Masz wielkie serduszko, jak dobrze, ze jestes w naszej blogowej roodzince.Buziaczki i jeszcze raz dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję babciom którym udało sie wygrać twojego aniołka. Justynko jak zawsze śliczne rzeczy nam pokazujesz, serduszka są przeurocze, szczególnie to drugie filcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serduszka - oba są przepiękne!! oba zachwycają i to na swój sposób:)
    Gratuluję dziewczynom i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te Twoje prace, zawsze się zachwycam. :)

    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje wszystkim Babciom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wylosowanym Babciom :-)
    Serca piękne. Zachwycam się haftowanym, wzór cudny! Filcowe rewelacyjnie ozdobione!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW te serduszka to cuda absolutne. A to haftowane to już arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne serca!
    Gratulacje dla Babć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne serduszka :) Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).