wtorek, 21 stycznia 2020

Naszym Kochanym Babciom

Kochani witajcie w tym pięknym dniu 21. 01! Dziś swoje święto mają bowiem 💖Babcie💖, najcudowniejsze i najukochańsze osoby na świecie :). 

Kochane Babcie, przyjmijcie ode mnie najlepsze, płynące z serca życzenia: duuuuuuużo zdrowia, uśmiechu, pociechy z wnuków, radości dnia każdego, siły, cierpliwości i mnóstwo życiowej energii. Dbajcie o siebie, cieszcie się życiem i nigdy nie zapominajcie o swoich potrzebach, marzeniach oraz pasjach. Realizujcie się, podbijajcie świat i zawsze bądźcie sobą. Zarażajcie optymizmem, bezinteresowną miłością, a swoją wiedzą i doświadczeniem dzielcie się ze wszystkimi. Jeżeli macie ochotę śpiewać to śpiewajcie,  tańczcie, śmiejcie się, otaczajcie kolorami, a latem wplatajcie we włosy kwiaty z Waszych ogrodów. Żyjcie pełnią życia 100 lat albo i dłużej, bo bez Was ten świat byłby smutny!

Nasze Babcie to anioły i nie podlega to wątpliwości :)). Mają wielkie złote serca, przepełnione ogromną miłością do wnuków, a swoimi anielskimi skrzydłami chronią ich oraz otaczają opieką. U Babci w ramionach zawsze jest bezpiecznie, ciepło, można znaleźć w nich schronienie :). I właśnie z myślą o wszystkich cudownych Babciach  uszyłam aniołka - babcię 💖.


Ta laleczka jest niezwykła z kilku powodów. Po pierwsze jest to dopiero druga skarpetkowa babcia, jaką uszyłam (pierwszą możecie zobaczyć TUTAJ), po drugie to jedyny egzemplarz i więcej w tym roku takich aniołków - babć  nie będzie, a po trzecie...


chciałabym komuś ją podarować :)). I w tym miejscu pragnę zwrócić się do licznej grupy naszych kochanych, wspaniałych, o wielkich sercach blogowych koleżanek, które są już babciami. Dziewczyny, babcie kochane, jestem przeszczęśliwa, że mogłam Was spotkać w blogowej przestrzeni. Jesteście wzorem do naśladowania, bo pokazujecie, że niezależnie ile ma się lat można realizować swoje pasje, marzenia, pisać świetnego bloga, a jednocześnie być oddaną babcią, mamą, żoną, przyjaciółką. Wasza energia niekiedy onieśmiela, ale i zaraża. Zawsze znajdziecie czas by zostawić miłe słowo, wesprzeć, dodać otuchy. I choć czasami dzieli nas bardzo duża różnica wieku to ja tego nie odczuwam. Jesteście młode duchem i to jest piękne. Ze łzą w oku czytam Wasze posty, kiedy prezentujecie prace wykonane dla Waszych wnuków lub innych dzieci, a to jak o nich piszecie jest wzruszające. Zawsze sobie myślę „Też taką babcią w przyszłości chciałabym być...". Stanowicie wzór dla innych babć, bo pokazujecie jak wiele rzeczy można w życiu łączyć, a jednocześnie nie zapominać o sobie. Macie pasje, talent i to Was czyni super babciami o wyjątkowych mocach. Dziękuję, że jesteście i bądźcie z nami w blogowym świecie jak najdłużej!!


Aniołek jest delikatny, subtelny, elegancki, ale z nutką szaleństwa,  a są nim kwiaty na głowie :)). Jak już wspomniałam wcześniej chętnie podaruję go jednej z Was kochane babcie :)). A co trzeba zrobić, aby go przygarnąć? Po pierwsze być babcią, po drugie wyrazić taką chęć w komentarzu. I to wszystko :))). W następnym poście podam do kogo maluch pofrunie :)). Wiem, że wiele spośród Was kochane babcie lubi czytać więc do paczuszki dołożę zakładkę do książki wykonaną  w technice dekupażu (zakładka jest dwustronna) :). 



Będzie też coś słodkiego, przydasiowego i więcej nie zdradzę :)).  Babcie kochane, śmiało zapisujcie się jeśli tylko macie ochotę na małą zabawę z okazji Waszego święta :)).


Dla mnie Dzień Babci to również czas wspomnień i tęsknoty. Jak co roku moim ukochanym Babciom zapalę znicza.  Drodzy wnukowie, prawnukowie! Pamiętajcie o swoich cudownych babciach nie tylko dziś, ale przez cały rok bowiem jak pisał ksiądz Jan Twardowski:

„Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy (...)
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego (...)"


Justyna



PS. Dziękuję Wam również kochane Dziewczyny za tyle wsparcia pod poprzednim postem. Jak widać utrata zdjęć nie tylko mnie spotkała :(. Z całego serca dziękuje również za porady 💗. Przyznam szczerze, że o wielu rzeczach nie wiedziałam! Muszę na spokojnie zabrać się za przeglądanie innych folderów, może rzeczywiście gdzieś tam się zapodziały. Dziękuję Wam jeszcze raz!!

46 komentarzy:

  1. Very sweet angel for your grandmother! Thank you, Justyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. This grandmother angel is wonderful, Justyna!
    And I think this tribute to all grandmothers is great and that you give it to a blog grandmother.😉
    I, like you, hope to be a granny one day.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ,wzruszające życzenia-dla mnie też! Jestem babcią dwóch wspaniałych wnuków!!! Justysiu ustawiam się w kolejce po babcię-aniołka ,który tylko włosy ma babcine, a reszta to młodzieńczy styl!!! Kolory , śliczne ,moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 1

      Usuń
  4. Piękny post przygotowałaś Justynko i cudowne niespodzianki. Powodzenia biorącym udział w losowaniu oraz wszystkiego dobrego. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? to na Babcie nie wygląda, choć jak się tak człek rozglądnie, to nie te czasy, wszyscy jakoś lepiej teraz wyglądamy niż te kilkadziesiąt lat wcześniej.
    Cudowna jak zawsze, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy aniołek i śliczna różana zakładka :-) Dzięki Tobie nabrałam chęci, aby posiać ogórecznik w tym roku. Zupełnie nie znam tej rośliny, a tu walory smakowe i lecznicze całkiem spore :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko cudowna ta twoja babcia. Az żałuje , że wiekowo to by się dawno na bacie nadawała,ale niestety moje dzieci jakoś nie chcą tego zrozumieć i podarować mi wnuki :-).
    Ten Aniołek na pewno trafi w dobre kochające ręce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, przepiękne życzenia dla babć !!!Wspaniałe prezenty !
    Życzę powodzenia wszystkim babciom w losowaniu.
    Ja też jak Ania tylko wiekowo się nadaję ale nie mam tego szczęścia posiadać wnuczęta.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, piękne życzenia , cudowne słowa a ja jako babcia trzech wnucząt aż się wzruszyłam. Bardzo dziękuję :-) Masz rację we wszystkim.Sama, choć stara jestem (metryką nie duchem), pamiętam z czułością moją babcię bo drugiej nie znałam - odeszła za nim przyszłam na świat ale dziergała na szydełku i może w genach mi ten dar , tę pasję przekazała. Sercem zawsze jestem z nimi , zwłaszcza w taki dzień jak ten. Aniołek babcia cudowny i chętnie zapraszam go do mojego domu :-) Ustawiam się w kolejce bo tak pięknego aniołka wiele babć zechce. Serdecznie Cię ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 2

      Usuń
  10. Justynko jaki cudny aniołek wyszedł z pod Twoich zdolnych rączek :) I hurra mogę wziąć udział w zabawie. Zapisuję się. Od dwóch lat jestem przeszczęśliwą babcią cudownej uroczej Kornelci, bycie Babcią to najcudowniejsza przygoda i zabawa, ale i wielka odpowiedzialność. Mam nadzieję, że wieź, która mnie łączy teraz z wnusią zostanie na zawsze taka mocna. Bycie babcią to, to co ostatnio uwielbiam robić i daje masę radości. Ale w takim dniu pojawia się nutka tęsknoty za własną babcią Wandą, której już nie ma tu, ale w sercu na zawsze zostanie. Justynko a ty jesteś tak ciepłą i super kobietką, że do Ciebie zawsze zaglądam z wielką przyjemnością. Pozdrowionka gorące i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 3

      Usuń
  11. Justynko, cudowna, a jakie ma podwójnie kolorowe, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko Twój aniołek- babcia jest cudowny,ma wspaniałe ubranie i super włoski,no i te kwiaty we włosach -:) zakładki równie pięknie zrobione :)
    Ja jak wiesz jestem podwójną babcią,mam dwie kochane wnusie,mój mąż się zawsze śmieje że nie jest dziadkiem,tylko mężem babci -:)))
    Jestem szczęśliwą babcią,zawsze spędzam czas z moimi wnuczkami o ile jest to możliwe,nawet teraz w czasie ferii które u nas obecnie trwają, dziewczynki są u nas,śpią i do domu nawet nie ma mowy żeby szły :) One mają takie pomysły że czasami wieczorem nie wiem kiedy zasypiam ze zmęczenia,ale to są dla mnie najpiękniejsze chwile z nimi spędzone,uśmiech dzieci,ich przytulanie i słowa " Kocham Cię Babciu " to najpiękniejsze co może spotkać w życiu każdą babcię :)))
    Justynko z przyjemnością ustawię się kolejce po tego cudnego babciowego aniołeczka :)
    Serdeczności dla Ciebie zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 4

      Usuń
  13. Piękna skarpetkowa babcia. Cudowna. Wszystkiego najlepszego wszystkim babciom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny aniołek i jeszcze ten gest podarowania go jakiejś fajnej babci. Szczerze to też podziwiam te wszystkie panie co są babciami, mają czas ogarniać codzienność i prowadzą jeszcze bloga, biorą udział w wielu wyzwaniach i zawsze znajdują czas dla swoich wnuków. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna babulinka wyszła spod Twoich rąk Justysiu. Szczęśliwa będzie ta Babcia do której on trafi. My z Mężem niestety nie mamy już żadnego ze swoich Dziadków, pozostała nam już tylko modlitwa za nich i zapalone znicze na grobach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Justysiu Kochana dziękuję za życzenia! Właśnie wróciłam z imprezy babciowej w przedszkolu mojej wnusi Poli. Jestem wzruszona i troszkę rozedrgana. Jak miło jest doczekać takich chwil, kiedy można cieszyć się radością wnuków. Patrzeć na ich rozwój, radości i lęki przed czymś nowym. To wielkie moje szczęście w postaci dwóch wnuczek Poli i Julii. Justynko podziwiam Twoje skarpetkowe laleczki, każda ma w sobie niepowtarzalny urok. Babciowy aniołek jest wyjątkowym egzemplarzem. Podobnym do mnie; lubiącym pastelowe kolory, w tym różowy, kwiaty i inne osobiste dekoracje; koronki, perełki, koraliki.
    Bo babcia przecież nie musi chodzić w chuście wełnianej na głowie i długiej spódnicy. Nie mogę więc przejść obojętnie koło tak urodziwej i radosnej Twojej laleczkowej babci.
    Pozdrawiam gorąco i liczę na łut szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 5

      Usuń
  17. Jest cudowna! Ale ten konkurs mnie nie obejmie, bo nie jestem babcią i nigdy nie będę. Zatem kibicuję wszystkim tu zebranym babciom, a po cichu się przyznam, że szczególnie za jedną trzymam kciuki- wybaczcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycajaca lalusia :) Ja jeszcze babcia nie jestem ;) ale świetuje razem z babciami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci Kochana. Dziś jest dla mnie wyjątkowy dzień, bo to pierwszy dzień babci jaki mam radość obchodzić. Mój Patrysio to taki promyczek dnia codziennego. Nawet jak jestem bardzo zmęczona to nie sposób się nie uśmiechnąć do tego malucha. Ustawiam się więc z nadzieją w kolejce i wszystkim blogowym babciom życzę dziś cudownego dnia :) Pozdrawiam Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 6

      Usuń
  20. Jaka piękna, brak słów <3
    Wzruszam się za każdym razem, gdy czytam te słowa Twardowskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem babcią od pięciu lat i to jest najpiękniejsze co może się przydarzyć kobiecie w pewnym wieku:)
    Pięknie napisałaś Justynko o babciach, jestem pewna, że i Ty będziesz kiedyś najwspanialszą babcią na świecie. Jestem zachwycona dzisiejszym aniołkiem - jak na babcię ma młodziutką buzię i to jest bardzo motywujące. Oczywiście ustawiam się w kolejce! Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 7

      Usuń
  23. Piękna skarpetkowa Babcia i wspaniały gest z podarowaniem jej jakieś blogowej Babci:*
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny Aniołek :-) też tęsknię za moimi Babciami. Z jedną pożegnałam się już wiele lat temu a druga odeszła w zeszłym roku i jakoś dziś mi tak szczególnie tęskno za Nią...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. No masz takie cudo do wygrania ale na razie nie dla mnie ciekawe , która "blogowa babcia" będzie tą szczęściarą. :) Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny aniołek-babcia Justynko i cudowny pomysł aby obdarować właśnie Babcię.
    Ja za swoimi bardzo tęsknię.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lindo anjo e o marca página é maravilhoso, parabéns!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko wspaniały pomysł by uczcić Święto Wszystkich Babć.
    Aniołek będzie cudownym upominkiem bo jak piszesz Wszystkiego Babcie to Anioły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna ta Twoja laleczka Justynko i taka radosna jak prawdziwa babcia:-)
    Ja też jestem babcią i uwielbiam Twoje skarpeciaki, a lala bardzo mi się podoba, więc zdecydowanie ustawiam się w kolejkę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 8

      Usuń
  30. Justysiu, jaka piękna, miła i pełna ciepła jest ta babcia. Podziwiam też niesamowitą zakładką.
    Babcią nie jestem i niestety nigdy nie będę.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny post! Wywołał u mnie wiele emocji! Na początku czytałam i myślę sobie - tak, tym razem nieskromnie przyznam Ci rację, jestem właśnie taką babcią;) Później zakręciła mi się w oku łezka. Masz dar do pięknego ujmowania w słowa tego, co myślę że większość z nas czuje.
    Mam to szczęście mieć dwóch wspaniałych wnuków (zdjęcie w moim poście) i szaleję za nimi. Na szczęście mieszkają kilkadziesiąt metrów ode mnie i albo ja idę do Nich, albo Oni do mnie. Każdy kocha swoje dzieci, ale wnuki kocha się zupełnie inną miłością.Bardzo chętnie ustawię się w kolejce po tą cudowną babcię;)
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, ślicznie dziękuję za zapisanie się na zabawę ❤.
      Nr 9

      Usuń
  32. Piękny post i śliczny aniołek. Nie mogę brać udziału w zabawie bo babcią nie jestem i nie będę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała lala :) poprzednią Twoją babcię podziwiałam, ta jest również pełna uroku i ciepła, babcinej życzliwości :) ja babć już nie mam, natomiast moja mama od dwóch lat jest babcią i powiem szczerze, że bez babci byłoby ciężko być mamą :D :D Mam cudowną Mamę, a Ewa ma cudowną Babcię :) ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniołek śliczny, zresztą jak wszystkie twoje skarpetkowe lale. Jestem babcią trójki wspaniałych wnuków za którymi świata nie widzę, Zuza 9 lat, Jaś 5 lat i Kubuś 3 latka. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny aniołek, taki słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo lubię te Twoje skarpetkowe laleczki. Każda z nich jest inna i jedyna w swoim rodzaju. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  37. Justynko wzruszyłam się czytając Twojego posta, moja ukochana, najwspanialsza babcia zmarła rok temu, ale ciągle jestem przy niej myślami. Była mądrą cudowną osobą, czułam jak wielką miłością mnie darzyła.
    Aniołek, który wykonałaś jest cudowny, niech któraś babcia się ucieszy, wspaniały gest z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).