piątek, 15 maja 2020

Skarpetkowa skarpetka :)))

Witajcie Kochani weekendowo! Ale ten tydzień szybko mi zleciał. Moje niechcenie odeszło już w zapomnienie więc wszystko wróciło do normy :)). Teraz z kolei wpadłam w wir majowych porządków i jutro zaczynam ogarniać miejsce, które zawsze mnie przeraża - szafa z ubraniami! Ciekawe ile rzeczy skurczyło się przez okres społecznej kwarantanny :))). Aż boje się przymierzać :))).  
Ostatnio robiliśmy także z dzieciakami porządki na biblioteczkach. Mamy w domu mnóstwo książek, ciągle przybywają nowe i część z nich trzeba już oddać w dobre ręce bądź wspomóc biblioteki dla najmłodszych :). Ale są książki, te najukochańsze, które zawsze będą dumnie stały na półkach. Mój młodszy syn ma takie swoje perełki, a jedną z nich jest książka ”Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych” 💖 autorstwa Justyny Bednarek. Jak nie trudno się domyślić i ja ją uwielbiam :))). Czytaliśmy kilka razy, a przygody sympatycznych skarpetoch zawsze nas rozbawiają :)). To właśnie ta pozycja i jej bohaterowie zainspirowali mnie do uszycia zakładki - skarpetkowej skarpetki :)).



Uszyłam ją z jednej pastelowej skarpety, o dość ciekawej fakturze, stąd taka nazwa: skarpetkowa skarpetka :)). Pomysł zrodził się spontanicznie, ale do realizacji minęło kilka dni. Musiałam troszkę pokombinować, aby zakładka miała ładny kształt i dobrze spełniania swoją rolę :). Wycięłam ze sztywnego kartonu taki sam szablon skarpety i włożyłam do środka, delikatnie podklejając aby nic nie przesuwało się :). 


Białą koronkę oraz moje ulubione dyndające tasiemki, wstążki, pastelowe koroneczki mocno przyszyłam aby mieć pewność, że nic się nie oderwie :)).


Oczywiście skarpetkowa zakładka bardzo chętnie wskoczyła do książki i myślę, że zamieszka w niej na długo :)).




Kochani, jeśli  nie znacie tej książki, a szukacie ciekawej, zabawnej, mądrej lektury dla Waszych pociech to śmiało polecam :). Każda skarpetka ma swoją osobną przygodę i jak się okazuje niejednokrotnie wielką misję - jak ta ostatnia, dziesiąta, która była bardzo potrzebna  w szpitalu.


Fajnie, jakby troszkę magicznego, książkowego świata można było przenieść do tego realnego. Wesołe skarpetki w szpitalu niosące uśmiech, nadzieję, radość... to dopiero by było :)))). 

Póki co moja skarpetkowa skarpetka - zakładka posyła Wam wirtualne serduszko, a ja od siebie dołączam dodatkowo wielki uścisk 💖. Trzymajcie się zdrowo!!

Justyna



Skarpetkową zakładkę posyłam za zabawę do Art - Piaskownicy 




45 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś mnie tą zakładką , niepowtarzalna, ciekawa, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie!!! Takiej zakładki to ja jeszcze nie widziałam!!! Wymyśliłaś Justysiu SUPER ! Zyczę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko Twoja pomysłowość w zakresie wykorzystania skarpetek nie ma chyba końca :-). Po raz pierwszy widzę skarpetkową zakładkę i jestem nią zachwycona. A tak niewiele do niej potrzeba. Zarówno pomysł jak i wykonanie rewelacja !!Życzę Ci powodzenia w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zakładka, Justynko - buzia sama się do niej uśmiecha :-)
    Ta książka spodobała się też bardzo mojemu synkowi i nawet szyliśmy pacynkę ze skarpetki. A ostatnio kupiliśmy dalsze losy skarpetek, czyli "Bandę Czarnej Frotte" - równie zabawna.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa zakładka, a taka niby prosta. Bardzo mi się podoba, a książkę też mam już na oku od jakiegoś czasu, ale mój syn jeszcze jest na nią za mały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, śliczna skarpetkowa zakładka. Kolory, koroneczki, wstążeczki cudo! Fajny miałaś pomysł.
    O książce tylko słyszałam. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorei o marca páginas de meia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No w takiej książce nie mogło być innej zakładki:))) Bardzo oryginalny pomysł Justynko, podziwiam Twoją kreatywność. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :). Super oryginalna zakładka, aż ręce same się rwą do książki :D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetkowa skarpetka -niesamowita zakładka Justynko, takie coś to tylko u Ciebie.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. This bookmark is beautiful and ideal to accompany this book.
    Great job, Justyna.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkową zakładkę stworzyłaś, brawo Justynko! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowa zakładka Justynko, a tą książkę mam i czytam mojemu Patrysiowi. Bardzo lubi książeczki i słucha jak mu się czyta :) Powodzenia w wyzwaniu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczas skarpetkowa skarpeta, śliczna jest i cieszy jej zastosowanie. Tak chyba każde dziecko ma taką swoją ulubioną książkę i to bardzo dobrze :-) Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka zyskała odpowiednią zakładkę :)) Prześlicznie i pomysłowo :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bajka o skarpetkach jest fantastyczna, a zakładka to dopiero cos :) brawo za pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładka w kształcie skarpetki? Tego jeszcze nie "grali", jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowa zakładka:) Jeszcze takiej świat nie widział! Powodzenia w wyzwaniu:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No niemożliwe, zakładka ze skarpetki! :D Tylko Ty Justynko mogłaś wpaść na taki cudny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładka w kształcie skarpetki zrobiona ze skarpetki - takie cuda to tylko u Ciebie, Justyś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Wyrosłam " z bajek ale są ciągle obecne w moim domu , tej nie znam. Zakładka bardzo pomysłowa i pasuje jak żadna inna do opowieści o skarpetkach:) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka niespotykana zakładka,ależ ty masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja kreatywność jest ogromna, idealna zakładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega oryginalny projekt:) jak zobaczyłam Twoją wyjątkową zakładkę aż zaczęłam się uśmiechać- jest taka pozytywna: zarówno ze względu na kolory jak i dodatki... naprawdę fajnie to wymyśliłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najcudowniejsza zakładka jaką widziałam :D Chociaż zaraz mi się widzi Zgredek i jego skarpeta ;) Cudowny pomysł i wspaniale pasuje do książki.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na zakładkę :D Super wygląda :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta skarpetka. Pomysł bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny pomysł Justynko . Zakładka tak pogodna jak Twoje pisania, doskonała jak Twój blog i nietypowa ....zachwycająca . Wirtualne serduszko wysyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Justynko! Uwielbiam Twoją wyobraźnię :-) Skarpetkowa zakładka jest rewelacyjna! Nie dość, że idealnie pasuje do ulubionej książki to jeszcze zachwyca wykończeniem :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety biioteki nie przyjmują książek, do odwołania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. :) Uwielbiamy tą książkę z córką :) zarówno pierwszą jak i drugą część. Najbardziej moja córka kocha skarpetkę w czerwone kropki, która zabawia w szpitalu dzieci. Jak ona się śmieje, gdy ją czytam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam tą książkę. Moja siostrzenica też jest fanką przygód skarpetek :).

    Pomysł na zakładkę rewelacyjny. I jak super wygląda taka skarpetkowa zakładka. Super :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaskakujesz Justynko. Ciekawa jestem ile jeszcze rzeczy można zrobić ze skarpet;) Urocza zakładka i idealna do tej książki.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Justynko, fantastyczna,prześliczna i bardzo oryginalna zakładka 🌷

    OdpowiedzUsuń
  35. książka świetna! syn miał ja jamko lekture niedawno. Też zrobiłam do niej zakładeczkę, ale ta Twoja jest fantastyczna! W życiu bym nie wpadła na taki oryginalny pomysł. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna zakładka! Uwielbiam Twoje prace Justynko :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego sie nie spodziewałam- uszyc zakładkę ze skarpetki i to w formie skarpetki właśnie?! rewelacja:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  38. Skarpetka, w odsłonie zakładkowej jest fantastyczna! Super pomysł:)
    Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Justynko ty to jak coś wymyślisz to szczęka opada 🙂 skarpetkowa zakładka to tylko u Ciebie można było się spodziewać,no cudna jest !!!
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega kreatywny pomysł! Uważam, że jest genialny! Takiej zakładki jeszcze nie widziałam, już o niej zamarzyłam! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysłowa i prześliczna zakładka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakładka jest cudna i pomysłowa. Bardzo mi się podoba. Fajnie że poleciłaś książkę o skarpetkach. Z pewnością jej poszukam przy najbliższej okazji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna!!Takiej jeszcze nie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny i bardzo oryginalny pomysł Justynko. Od razu wiadomo do kogo należy ta zakładka :-))) Genialna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).