piątek, 29 maja 2020

Sto lat! Sto lat! Na ludowo! :))

Kochani dziś kolejny wspaniały dzień :)). Niedawno obchodziliśmy Dzień Matki, a teraz razem możemy zaśpiewać „Sto lat” :)). Nie ja, nie mój blog obchodzi urodziny, lecz bliska memu sercu Szuflada 💗. To już 10 lat !!! Piękne urodziny musicie Moi Drodzy przyznać :). Ogromnie się cieszę, że dołączyłam do tak wspaniałego DT, że mogę być częścią szufladowego świata i w tym niezwykłym dniu, razem z innymi Projektantkami świętować :)). Ale gdyby nie Wy Kochani to nie byłoby naszej Szuflady. Dzięki temu, że jesteście z nami, że tak chętnie bawicie się i zgłaszacie cudowne prace nasze twórcze skrzydła wciąż rozwijają się, a głowa od pomysłów wręcz pęka :))). Jesteśmy dla Was i w tym ważnym dla nas dniu serdecznie pragniemy zaprosić Was do wspólnego świętowania :). Duże, huczne, wirtualne urodziny bloga szuflada-szuflada.blogspot.com :))).


Jak urodziny to oczywiście prezeny, niespodzianki i emocje :)). O szczegółach nie będę tutaj pisała, ponieważ kto jest chętny na urodzinową zabawę z pięknymi, nietuzinkowymi nagrodami przygotowanymi przez Projektantki Szuflady to zapraszam po więcej informacji na naszego bloga TUTAJ. Naprawdę warto :)).

Kochani nie zaskoczę Was niczym nowym, gdyż zapewne spodziewacie się, że ode mnie nagrodą będzie skarpetkowy aniołek, choć tym razem w wersji folkowej, konkretniej łowickiej :).


Dlaczego akurat taki? Bardzo zależy mi aby osoba, do której aniołek pofrunie choć przez chwilkę poczuła magię mojego skarpetkowego świata i tego co kocham w rękodziele - folk, kwiaty, kokardki, kryształki, motyw anioła. Poza tym mamy ciężki czas więc nawet ta symboliczna ochrona skrzydlacza każdemu się przyda :).


Wyobraźcie sobie najpiękniejszy ogród, jaki może istnieć, a w nim gdzieś pomiędzy kwiatami, trawami i starymi pniami drzew siedzi mały ludowy skarpetkowiec zerkający nieśmiało czarnymi oczkami. Pod starą wiśnią jest stolik i ławeczka, a tam siedzicie Wy - popijając wrzosową herbatkę w kubeczku z polnymi kwiatami, zajadając domowej roboty ciasto, a na Waszych stopach są dokładnie te same folkowe skarpety, z których uszyte jest ubranko aniołka :). Jest cicho, przyjemnie, w oddali słychać śpiew ptaków, bzyczenie owadów,  a promyki słońca przebijają się przez duże gałęzie wiśni. Siedzicie i patrzycie na tego malucha, a  wasze serca ogarnia miłe ciepło. Kochani jeżeli potrafiliście wyobrazić sobie to wszystko to znaczy, że udało mi się przenieść Was, choć na chwilkę do mojego zaczarowanego, skarpetkowego królestwa i sesji zdjęciowej aniołka :)).  A była ona niezwykła!


Oj i zapomniałabym o zdjęciach detali :)). A przecież wiecie jak bardzo je lubię :)).






Aniołek nie jest duży, niecałe 20 cm do kochania :)). Chciałabym aby w nowym domku było mu dobrze i bezpiecznie :)). Kochani jeszcze raz serdecznie zapraszam i zachęcam Was do wspólnego świętowania z Szufladą. Zresztą zajrzyjcie i zobaczcie sami, jakie wspaniałe prezenty przygotowały także inne Projektantki :)).

💗💗💗

Zanim z Wami się pożegnam pochwalę się jeszcze pięknym, od serca prezentem, jaki dostałam od Małgosi z bloga  Papierowy Jarmark. Jak otworzyłam paczkę to aż wypieków dostałam i łzy szczęścia w oczach mi stanęły. Do tej pory nie mogę uwierzyć, że jeden z cudownych albumów Małgosi jest mój. Spójrzcie sami, jaki jest piękny, magiczny, elegancki, kobiecy, pełen detali, delikatnych kryształków i zakamarków. A do tego taki naturalny i w ogóle bez końca  mogłabym się nim zachwycać tak mi się podoba :)).




I jeszcze równie wspaniała kartka z tak pięknymi słowami, że w gorszych chwilach czytam je w kółko - są dla mnie jak balsam.


 Małgosiu 💗 kochana, dziękuję jeszcze raz z całego serca, za ten niezwykły prezent i Twoje dobre serce!

💗💗💗

Kochani i to już wszystko na dziś :)). Życzę Wam miłego, słonecznego, bezpiecznego weekendu i jeszcze raz serdecznie zapraszam na urodziny Szuflady :). 


Moc uścisków i buziaków Wam posyłam!

Justyna

30 komentarzy:

  1. Jak zwykle u Ciebie można nacieszyć oczy pięknem i kolorami.
    Prezent wspaniały.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny skarpeciak i te kolorki... są cudne, takie żywe, oj przyciąga wzrok a buzia sama się do niego śmiej :)
    A prezent od Gosi dostałaś suuuper :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Śliczny aniołek i prezent. Wspaniałej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę się za długo rozpisywać , wszelkie prace zaczęłam wkładać do Szuflady nie dawno. Wcześniej omijałam, te wymianki, zabawy wyzwania. Tu, a raczej w Szufladzie mnie wciągnęło i staram się zawsze coś podesłać. Jubileusz zacny , więc spróbuję coś zrobić . Twój aniołek w tej sesji ogrodowej piękny. Od Małgosi po cichutku uczę się robić albumy A jej sentencje to miód na moje serce Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko Twój łowicki Aniołek jak zawsze cudowny , zaraz zerknę co tym razem szuflada szykuje za prezenty z okazji swoich urodzin, ale o Twojego Aniołka warto powalczyć :-) już na zdjęciach wygląda extra
    Prezent od Małgosi cudowny wierzę na słowo a w maturze pewnie jest jeszcze ładniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały ludowy aniołek :) super podarek dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity Aniołek! Te kolory, hafty i kwiatki sprawiają że na jego widok sam buzial się uśmiecha.
    Gosia obdarowała Cię wspaniałym prezentem.
    Buziaczki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybacz, ale nie mogę oderwać wzroku od folkowej laluni! Kocham folk, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko dobrze wiesz, że jestem zakochana w Twoich skarpetkach😊 Jesteś Mistrzynią i każda kolejna lala jest cudowna, zachwyt!!!❤ Pięknie gratuluję żadnej rocznicy w Szufladzie i jestem pewna,że Twoja obecność wzbogaca to miejsce bardzo!:)))
    Album od Małgosi...cudo 🥰
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek jak zawsze przecudny :) uwielbiam folklorystyczne wzory, a Ty jeszcze sesję zdjęciową w niezapominajkach robisz;) ojej, szczęście w pełni <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek skąpany w folklorze od czubka wianka po małe nóżki!!! Zachwycona jestem niezmiernie!!! Jest cudny!
    Album również wspaniały nic dziwnego, że aż tak Cię wzruszył:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your angels!
    I am lucky to enjoy one of them and it has me in love.
    Its folk air is adorable.
    Congratulations on those ten years of creativity.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolorowy aniołeczek, kogoś na pewno uszczęśliwi:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justysiu, jak tu nie kochać Twoich aniołków? Ten jest taki śliczny i tak ładnie pozuje w niezapominajkach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny Skarpeciulek <3
    Cudowną paczkę otrzymałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko cudnej urody Twój folkowy anioł 🌷 a niespodzianka od Małgosi zachwyca. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Kolejny cudowny Skarpeciak, Aniołek jest przepiękny i z pewnością wiele osób o niego powalczy ;)
    Niespodzianka jest prześliczna, nic tylko się zachwycać ;)
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, Aniołek jest cudowny, co tu więcej mówić, ja się napatrzeć nie mogę, Twoja twórczość jest tak niesamowita... Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko Kochana! Zachwycam się kolejnym cudnym Aniołkiem! Uwielbiam Twój skarpetkowy świat i cuda, które w nim kreujesz! A najbardziej atmosferę bijącą z każdego nawet najmniejszego drobiazgu! Dziękuję Ci Kochana!
    Uściski gorące posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny aniołek- wspaniałe kolorki!!
    Cudny prezent dostałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołek jest prześliczny, czarujący cuuudny!!! Album od Małgosi wspaniały:)
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek jest przepiękny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. A kysz cieżki czasie! Niech sobie odejdzie od Ciebie ta paskudna zmora. Laleczka jest cudowna. Zaraz zajrzę do szuflady złożyć życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam aniołka. Ten szlaczek kwiatowy super pasuje do całości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Zauroczona jestem tym aniołkiem jest cudowny. Kolory są czarujące. Piękny albumik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie wiem, co mam pisać, jak ty wszystkie laleczki robisz perfekcyjnie. Kolory w tej folkowej podobają mi się bardzo, a twoja wizja ogrodu jest we mnie.:) Śliczny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała rocznica :)
    Lala folkowa-łowicka prezentuje się wspaniale, podziwiam jak zgrabnie połączyłaś mnogość kolorów, i jak pięknie uzupełniłaś całość dodatkami :)
    Otrzymałaś wspaniałe prezenty! Album wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniołek jest piękny, sprawi komuś wiele, wiele radości. :)
    Tak, jak ten cudny album Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).