sobota, 26 grudnia 2020

Świąteczny prezent :).

Witajcie Kochani! Choć święta pomalutku dobiegają końca to zapewne większość z Was jeszcze odpoczywa :). Ja również i ten błogi stan będzie trwał u mnie do Nowego Roku, na który wyjątkowo czekam. Liczę, że będzie znacznie lepszy niż ten mijający. Wpadłam dziś do Was tak na chwilkę, pomiędzy obiadem a poobiednią kawą serwowaną z pysznym makowcem, aby pokazać jaki śliczny prezent zrobiła mi zaledwie dzień przed Wigilią Agnieszka (Akami) z bloga Koralik niejedno ma imię... Igła tańczy nie tylko z nitką...

Agusia ogłosiła przedświąteczne Candy, na które z przyjemnością zapisałam się :)). Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo ucieszyłam się kiedy Aga do mnie napisała, że to właśnie ja wygrałam :))). Spójrzcie jakie cuda do mnie przyjechały właśnie dzień przed Wigilią:

🎄 Śliczna kartka z pięknymi, spersonalizowanymi życzeniami:


🎄 słoiczek miodu (jak wiecie uwielbiam miodek) i obłędnie pachnącą świeczkę z pszczelego wosku w kształcie choinki. Pachnie niesamowicie!!! Dzieciaki pół dnia wąchały, a ja razem z nimi :).


🎄 oraz cudo nad cudami, czyli malutki koralikowy aniołek, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)). Nawet ma aureolkę z cyrkoniami.


Podziwiam precyzję i dokładność, z jaką Agusia go zrobiła i chylę za to nisko czoła. Na razie wisi na choince obok najcenniejszej bombki - po mojej prababci, ale już wiem, że będzie ze mną cały rok!


Aguś kochana, jeszcze raz Tobie bardzo dziękuję za ten piękny świąteczny prezent 💖.

Kochani, odpoczywajcie i w pełni korzystajcie ze świątecznego czasu :). Ja zmykam do mojej rodzinki zostawiając Wam świąteczne uściski!


Do zobaczenia za kilka dni :)

Justyna

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia. Święta jeszcze trwają więc życzę Ci aby były spokojne i zdrowe a Nowy Rok niech przyniesie tylko dobre rzeczy a Boża Dziecina niech Cie obdarzy radością i pokojem na cały Nowy Rok, Wesołych Świąt :)
    Bardzo mi sie podoba to co dostalas, piękne są te koralików zawieszki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. What beautiful gifts you have received, Justyna.
    You are a good lucky person with good friends.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękności otrzymałaś <3 Ściskam Słońce!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna zawieszka , świętuj dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justysiu, piękny i niezwykły prezent.
    Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny aniołek z koralików. Wspaniały prezent... i słodki:))) Buziaki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  7. A to niespodzianka, pięknośći.Odpoczywaj i ciesz się tym czasem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, zostałaś wspaniale obdarowana i jak trafnie :)
    Przesyłam buziaki i życzenia dobrego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczniutki prezent otrzymałaś Justynko, aniołek jest boski!
    Piękny podarek, pachnący i misternie wykonany:)
    Miłego wieczornego świętowania kochana, a w Nowym Roku życzę Tobie i rodzinie dużo zdrowia, tylko pięknych chwil i nieustającej weny twórczej !!!
    Buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty, gratuluję Justynko i ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otrzymałaś przepiękne prezenty Justynko, świece z pszczelego wosku pachną obłędnie, ten zapach jest lekiem na całe zło.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Cię Agnieszka obdarowała. Faktycznie prezenty są niesamowite i niepowtarzalne . Ale i Wasza przedświąteczna przygoda była tego warta . Poza tym Justynko sama Jesteś Aniołem w tym blogowym świecie to i dostałaś cudownego koralikowego Anioła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, najchętniej obdarowałabym wszystkie uczestniczki zabawy, ale gotowy zestaw był tylko jeden :)

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty dostałaś!! Aniołek jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny prezent, miłego dalszego świętowania:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, ogromnie się cieszę, że niespodzianka sprawiła Ci tyle radości :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłe prezenty:) Wszystkiego dobrego na ten czas w domku. Ja już jutro do pracy:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. What a cute and charm angel!
    Beautiful Christmas gift!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prezenty Justynko, zasłużone ❤️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful gifts and I think that the little angel has robbed all our hearts, is gorgeous!
    I wish to you a merry Christmas and a happy new year full of health and blessings!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne podarki dostałaś Justynko a aniołek mnie zauroczył 😍

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).