wtorek, 29 grudnia 2020

Przedświąteczne Wymianki :)

Witajcie Kochani już po świętach! Jak Wam minęły? Mam nadzieję, że przede wszystkim w zdrowiu. Od wczoraj siedzimy pupami w domu. Nie będzie łatwo, zwłaszcza że dzieciaki mają ferie, niedługo Sylwester, ale wyboru nie ma. Nie podoba mi się tylko nadużywanie słowa „narodowa/y". Wolę inną terminologię. Najbliższe dwa tygodnie planuję wykorzystać przede wszystkim twórczo (w ruch pójdzie szydełko oraz krzyżyki xxx) i filmowo :). Odpoczywam jeszcze wśród najbliższych więc jest raźniej, weselej i zawsze coś się dzieje. Grzecznie siedzimy w domu :). Niestety pogoda wciąż paskudna i nie sprzyja nawet spacerom w maminym ogródku :(. Ech, gdzie ten śnieg? 

Chociaż teraz mam troszkę luzu i zaplanowałam do końca ferii odpocząć od lalek by powrócić z nową energią i pomysłami, to przed świętami uszyłam ich bardzo dużo. Każda jest już w nowym domku, a dwie anielice pojechały do naszych blogowych koleżanek w ramach Wymianek :).

🎄🎄🎄

Pierwsza w wersji świątecznej, jako zawieszka na choinkę, pojechała do Agatki z bloga Robótki ręczne na wesoło. Aniołek jest w bardzo świątecznych kolorach, z mnóstwem pachnących elementów :)).


W zamian za skarpeciaka poprosiłam Agatkę o wyhaftowanie serduszka, które zaniosłam już do oprawy i docelowo powieszę w sypialni. Uwielbiam te agatkowe serca :)! To moje jest przepiękne, bardzo ładnie, estetycznie wyhaftowane, idealne pod względem kolorystycznym! Po prostu cudo! 

Przed świętami jeszcze jedna niespodzianka dotarła do mnie od Agatki. Dwa słoiczki z aromatyczną zawartością - w jednym były suszone grzyby, w drugim pierniczki :). Motyw serwetek, jaki Agatka wybrała jest idealnie dopasowany do mnie :). 


Agatko dziękuje kochana jeszcze raz 💗!

🎄🎄🎄

Drugą Wymiankę miałam z niezwykle utalentowaną hafciarką Justynką, znaną w blogowym świecie jako Promyk, autorką bloga Świat Promyka haftem malowany. Do Justynki pojechał również skarpetkowy aniołek w wersji bardziej wiosennej, z dominującym kolorem czerwonym :).

Podobnego aniołka Justynka wypatrzyła na moim blogu, bardzo jej się spodobał więc z ogromną przyjemnością uszyłam dla niej identycznego :).

Ja z kolei uwielbiam Justynki haftowane bombki w stylu norweskim. Tak bardzo podobają mi się, że poprosiłam właśnie o taką bombeczkę na moją choinkę :)). Bombka jest przeeeeśliczna 💗!!! Bardzo mi się podoba i cieszę się, że jestem jej posiadaczką :)!

Oprócz wymarzonej bombki dostałam jeszcze takie cuda!

Wzruszyłam się gdy zobaczyłam nie tylko wspaniałe przydasie, słodkości, ale i cudne skarpety oraz szydełkowe muchomorki, które  w realu są jeszcze piękniejsze :)!

Justynko kochana z całego serca jeszcze raz Tobie dziękuję 💗!

                                                                            🎄🎄🎄

W tym roku świąteczną Wymiankę zorganizowałyśmy między sobą w Szufladzie :). Pierwszy raz brałam udział, ponieważ jak wiecie należę do DT zaledwie od roku :). Z ogromną radością przygotowywałam paczuszkę dla Zosi „Licho nie śpi". Oczywiście obowiązkowo znalazły się w niej laleczki w ulubionej kolorystyce i stylu Zosi :). Dziś pokażę Wam zdjęcie zbiorcze, a w innym poście zaprezentuję skarpeciaki dokładniej, chociaż gnomka już widzieliście (pokazywałam go TUTAJ). W paczce były jeszcze inne drobiazgi, które obdarowaną ucieszyły :).


Do mnie dotarła paczuszka od Grejsi, a w niej same cuda 💗!!! Przepięknie, prosto z serca, zostałam obdarowana, zresztą zobaczcie sami, chociaż zdjęcia nie oddają w pełni uroku :(. 



Niesamowite wrażenie zrobił na mnie notes, który Grejsi dla mnie zrobiła. Już pomijam przepiękną okładkę z cudownie cieniowaną magnolią, ale jego zawartość powaliła mnie i wzruszyła. Na pierwszej stronie (również ozdobionej) znajduje się wyjątkowa dedykacja i fragment wiersza Baczyńskiego 💗. Wszystko to pisane ręcznie więc dodatkowo zyskuje mocy. Pewnie niektórzy uśmiechają się, o co mi chodzi? W czasach, gdzie myślą i piszą za nas maszyny, pismo ręczne jest dla mnie bezcenne.


Grejsi kochana, dziękuję Tobie jeszcze raz 💗!

                                                                           🎄🎄🎄

Kochani z całego serca dziękuję także za nadesłane różną drogą życzenia świąteczne! Bardzo mi miło, że o mnie pamiętaliście :). Wiem, że jeszcze kilka kartek czeka na mnie w domciu, ale nie widziałam ich :(. Jak tylko wrócę i osobiście odbiorę pocztę to jeszcze raz podziękuję :)). 

 I to już koniec posta :)). Właściwie to już mój ostatni post w 2020 roku. 


Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia w Nowym Roku :),

Justyna

44 komentarze:

  1. Пускай наступающий Новый год будет полон чудесных событий, волшебных подарков и приятных сюрпризов! Желаю праздничного настроения, огромного счастья и стального здоровья! Пусть все заветные мечты сбудутся в эту сказочную ночь!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka, świetne prezenty sobie zrobiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wymianki !Justynko ,niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich spokojny,pełen zdrowia i radosnych chwil.
    Noworoczne uściski !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wymianki , wszystkiego najlepszego w Nowym 2021` roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty pokazałaś Justynko. Obejrzałam wszystkie bardzo uważnie, podziwiałam szczegóły. Cudownie się obdarowałyście. Cuda.
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianki sa super, zyskuje sie nie tylko fajne rzeczy, ale przede wszystkim dzięki nim można poznać super ludzi i zawrzeć wspaniałe przyjaźnie. Zdrowia kochana Ci życze i wszystkiego dobrego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie piękne wymianki cieszą bardzo- piękne prezenciki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości latały po Polsce :) brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cudnie wymieniłyście z dziewczynami, nie dziwię się nad Twoimi zachwytami Justynko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne prezenty! Podziwiam i gratuluję :). Wszystkiego najlepszego w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great gifts you have received from all your blogger friends!
    The love they feel for you is the payment you give to them.
    May 2021 come loaded with good things for you and your family.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne i bogate wymianki.Aniolki rewelacyjne.Pozdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale radośnie tu u Ciebie tyle cudnych rzeczy. Podziwiam Twoją pracowitość tyle cudnych skarpeciaków stworzyłaś. Życzę dobrego, zdrowego 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wymianki, które sprawiły tyle radości.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wspólnie sprawiłyśmy sobie tyle radości - jeszcze raz ci serdecznie dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, pozostałe wymianki na najwyższym poziomie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

      Usuń
  16. U Ciebie to zawsze w zachwyt można popaść. Same wspaniałości!
    Zdrowia i uśmiechu na twarzy, buziaki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe wymianki, super się dziewczyny obdarowałyście. Miło, że w tym naszym blogowy świecie jest tyle dobra. Życzę Wam dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Justysiu, wymianki naprawdę od serca i na bogato. Same cudeńka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prezenty! Justynko, przyjemnego odpoczynku i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj piękne prezenty sobie sprawiłyście dziewczyny :) Tylko podziwiać :)
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok Justynko, dla Ciebie i Twoich bliskich. Odpoczywaj twórczo a potem chwal się efektami. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądam, oglądam i się zachwycam. Zarówno Twoimi cudnymi laleczkami jak i tym co dostałaś :).
    Super wymianki :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe wymianki!
    Miejmy nadzieję że to już ostatni lockdown, bo o ile na wsi człowiek aż tak tego nie odczuwa to i tak przeszkadza. Buziaczki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama radość taka wymianka.Wspaniale się obdarowałyście.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wymianki. Dużo dobroci poleciało do zdolnych rączek:) Twoje prace jak zawsze cieszą oko!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko jak widzę wymianka niezwykle udana . W obie strony poleciały cudowne prezenty. Ale nie ma się co dziwić Anioł obdarowany po anielsku. Podobają mi się wszystkie prezenty i te wysłane i te dostane. Odpoczywaj na łonie rodziny i wracaj z naładowanymi akumulatorami w Nowym Roku. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich najbliższych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł żeby się wymienić. Same cuda. Notes piękny jak i wyszywane serce Agaty. Twoje skarpeciaki urocze. Nie dziwię się, że dziewczyny chciały je na wymianę. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne wymianki Justynko, pięknie się obdarowałyście.
    Życzę Ci miłego Sylwestra i dużo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wymianki,chyba obie strony zadowolone.Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wymianki, wspaniałe prezenty:) aż nie wiem na które cuda patrzeć ;);)
    Wszystkiego dobrego i pozytywnego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prezenty wysłałaś i otrzymałaś. Oczy się cieszą, że tyle piękna wokół :) Twoje anioły nie mają sobie równych. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałymi prezentami się obdarowałyście!!! Każdy z wielkim sercem przygotowany, a to bardzo ważne w czasie Bożego Narodzenia. Niech taka dobroć i życzliwość kwitnie w 2021 roku u każdej z nas! Wszystkiego dobrego Justynko na ten nadchodzący rok:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne dary wymianki Justynko. Cudnie obdarowałeś i cudnosci dostałaś. Ile serca i pasji tworzenia w tych cudnosciach. Życzę zdrowia, pomyslnosci i pięknych dni w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńka dostałaś ale i sama przygotowałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te Wasze wymianki i każda paczuszka zachwyca:-)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego Justynko w Nowym roku ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczne wymianki!!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Serdeczności przesyłam, Justynko:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wymianki - cudowności. Życzę Ci i Twoim bliskim Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne wymianki, śliczne te Twoje lale:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justynko fajnie jest widziec radosc z wymianek ktore poczynilas :) nasz aniołek wisi na czubku choinki jak wspominałam Ci w meilu, jest cudowny i bedzie nam towarzyszył przez wiele wiele świat :) brawo Ty Justynko i spełnienia zamierzeń zycze :):):) Usciski !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe wymianki!!!
    Notes - przepiękny - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).