sobota, 26 czerwca 2021

Letnia myszka

Witajcie Kochani wakacyjnie! Po wczorajszym pełnym emocji i wzruszeń dniu czas zacząć WAKACJE :))). Każdego roku czekam na nie z utęsknieniem, ale tym razem szczególnie wyczekiwałam :))). To był wyjątkowo ciężki rok szkolny i dobrze, że już się skończył. Wielkie odliczanie do urlopu i pełnego resetu rozpoczęte :)). Nie wiem co będzie na jesień zatem w pełni pragnę wykorzystać te dwa luźniejsze miesiące. 


Swój wakacyjny okres blogowania rozpoczynam od pokazania Wam Moi Drodzy pewnej pastelowej, cukierkowej, malutkiej myszki :)). Jak wiecie uwielbiam szyć te gryzonie, ale w takim wydaniu jeszcze ich nie było :). To taki mój delikatny kolorystycznie mysi debiut :).


Ciałko uszyłam ze skarpet niemowlęcych w rozmiarze 11-15, natomiast ubranko jest kombinacją przeróżnych pastelowych wariacji :). Nie mogłam zdecydować się na jeden kolorek zatem mysia ma stylizację niczym lukier na babeczce :)).  Albo jak lody smakowe by bardziej pasowało do wakacyjnego szaleństwa :).


Lato to czas kiedy słońce mocno grzeje więc nakrycie głowy jest obowiązkowe - u mojej myszki w postaci cienkiej, bawełnianej chustki w kolorze miętowym :).



Ogonek uszyłam z filcu, a końcówkę delikatnie pocieniowałam (mam nadzieję, że widać na zdjęciu).


Ciekawa jestem czy w takim wydaniu myszka podoba Wam się :). Mam jeszcze jedną do pokazania, ale wskoczy na bloga później :). 


Pastelową myszkę posyłam na zabawę do Art Piaskownicy


Kochani życzę Wam spokojnych, udanych, zdrowych wakacji. I oczywiście bezpiecznych!! Ostatnio pogoda szaleje zatem tym bardziej uważajcie. Kilka dni temu takie piękne bąbelkowe chmury mogłam podziwiać na moim niebie, później niestety było już burzowo.


Dziś żegnam się już z Wami posyłając mnóstwo wakacyjnych uścisków :). 


Justyna



35 komentarzy:

  1. Słodka ta mysia, jakby odrobinkę zawstydzona:) Jak zawsze podziwiam wszystkie detale.
    Wspaniałych wakacji Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brrr..nie lubię myszy i się ich brzydze ale Twoja pokochałam, taka jest słodka.Miłego wypoczynku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudny słodziaczek🤩 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pastelowa mysia. Cudny każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszka piękna. Pastelowe kolory pasują do niej jak ulał. Udanych wakacji Justynko, i czasu spędzonego z rodziną. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych wakacji to Ci zazdroszczę, ale życzę Ci byś wypoczeła jak najlepiej i z nowymi siłami wróciła do pracy.
    Myszka jest zachwycająca, jedyna w swoim rodzaju, aż brakuje mi słów, nie mogę uwierzyć, że to Twoj debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana
    Cudna myszka, pastelowa i sympatyczna😊🐭
    Pozdrawiam niedzielnie bardzo serdecznie, zdrówka, pogody ducha i uśmiechu życząc🍬😉
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorowa myszka !
    Udanych ,wspaniałych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna myszka- podziwiam niezmiennie:)
    ale miałaś fajne niebo- takiego jeszcze nie widziałam, chociaż szkoda, ze skończył się burzowo:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się na nią napatrzec, dosłownie :) Pięknych wakacji Tobie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna jest ta Twoja myszunia i w pastelach jej wprost cudownie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Molto bello.
    Buon fine settimana.

    OdpowiedzUsuń
  13. A very nice little mouse, Justyna!
    You have been beautiful with these pastel colors.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, czy nam się mysia podoba? Bardzo! Jest przeurocza. Myszki takie kocham, te żywe też, o ile nie mieszkają razem ze mną:) A bąbelki na niebie? Takich chmur nie widziałam nigdy. Piękne!
    Udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo pisać... CUDNA MYSZKA! Oczu od niej nie można oderwać :) Pięknie Ci wyszła <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mysia fantastyczna! Może bez problemu być częścią ilustracji bajek dla dzieci:)
    Takie chmury widzę pierwszy raz w życiu!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wiadomo koty i myszy raczej unikają wzajemnych kontaktów ale moje koty zakochały by się od pierwszego wejrzenia w takiej ślicznej myszce;) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justysiu, nie sposób nie pokochać od pierwszego wejrzenia tej pastelowej cudnej mysi. A jaki ma słodki ogonek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko uwielbiam Twoje uszytki a myszki są niezwykle sympatyczne. Poza tym uwielbiam pastelowe kolory i kolor miętowy bardzo lubię !! Faktycznie kojarzy mi się z owocowymi lodami. Jak dla mnie jest boska!!. Piękna letnia inspiracja. Tobie też życzę udanych wakacji, abyś dobrze odpoczęła przed nowym rokiem szkolnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh my goodness, such a cute and beautiful mouse doll!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Myszorka cudna, jak każda skarpecianka uszyta przez Ciebie Justynko. Cudownych wakacji Wam życzę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myszka cudna, mam nadzieję, że żaden kotek w pazurki jej nie złapie :)
    Wspaniałych wakacji! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za myszami, ale Tobie Justynko udało się oswoić to niezbyt przyjemne zwierzątko.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne te chmurki :)
    Justynko mysia jest śliczna, te pastelowe kolorki cudnie jej pasują, a ja jak zawsze jestem zachwycona tymi wszystkimi detalami, choćby właśnie takimi jak ta końcówka ogonka :) Udanego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękna, pastelowo-słodka mysia :0)
    Cudna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja pomysłowość Justynko jest niewyczerpalna :d Cudna mysia. Każda lalunia zachwyca, każda inna i pomysłowa, każda piękna :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myszka cudownie słodka . Życzę Ci Justynko wspaniałych wakacji i wypoczynku 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, no co mam Ci napisac.... zachwycam sie i zachwycam , no cbhba sie nie dziwisz.... projekt fantastycznie dopracowany, kolory niesamowite.... Justynko zakochałam sie 💚💜💚

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne to myszątko, ale czemu takie smutne? Powodzenia w zabawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lukrowana Myszka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, jakie cudowne letnie i lekkie połączenie kolorów:) uczta dla oczu! A Myszka to jak najbardziej udany debiut myszkowo-skarpetkowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudeńko,perfekcyjne wykonanie, jestem zachwycona.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam -made by Aluu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale słodziak <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).