środa, 1 września 2021

Zapach jesieni

Witajcie Kochani wrześniowo! Chociaż mamy jeszcze kalendarzowe lato to zdecydowanie czuć unoszący się zapach jesieni :). Cieszę się z tego powodu bardzo, ponieważ jestem typową "jesieniarą" :)). Poza tym im niższe temperatury tym lepiej funkcjonuję - czuję jak życie we mnie powraca :)). Kocham również wszystko, co łączy się z tą porą roku zatem pomalutku będę Was wprowadzała w jesienny, nostalgiczny klimat z nutą radości i malowniczych skarpetkowych (i nie tylko) tworów :)).  

Inaugurację rozpoczyna skarpetkowy gnomek łączący w sobie dwie pory roku: lato i jesień. Jak wiecie uwielbiam te brodacze :)). 



Nie umiałam się powstrzymać przed kolejną sesją zdjęciową w lesie :)). Zapraszam do oglądania z różnych ujęć :)).



Gnomek znalazł nawet kurki, chociaż na zdjęcie załapała się tylko jedna :)).


I podgrzybka :))).


Gnomek jest jednym ze skarpeciaków jaki pojechał do naszej utalentowanej, kochanej Basi z bloga Mój świat kolorów... w podziękowaniu za śliczne prace, które Basia dla mnie zrobiła :)). Miały być dwie karteczki, a dostałam takie cuda!!! Zobaczcie sami :)). Słodkości nie załapały się na zdjęcie ;)). 

💓 Wróżkowa kartka w pięknym pudełku dla małych księżniczek :)).


💓 Muchomorowa kartka, idealna dla mnie :))).


💓 Karteczka  w niebieskościach


💓 Piękny album w ozdobnym pudełku :). Niestety środka nie pokażę, ponieważ już zapełniłam go zdjęciami z naszych leśno - grzybowych wypadów :))). 



Basiu kochana z całego serca dziękuję jeszcze raz 💗!!


Kochani początek września zawsze jest u mnie bardzo intensywny zatem dziś krócej :)). 


Wszystkim uczniom, nauczycielom i rodzicom życzę udanego startu w nowym roku szkolnym. Niech  będzie lepszy oraz spokojniejszy od poprzedniego! 


Ściskam Was mocno i pędzę na rozpoczęcie :)). Czas wrócić do rzeczywistości.

Justyna


40 komentarzy:

  1. Чудесные осенние работы!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku szkolnym !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fikuśny ten jesienny gnomik!!! Przepiękne kartki i album otrzymałaś, tylko zazdrościć :) Pozdrawiam wrześniowoszkolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny leśny gnomek Justynko, jest super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jesienny gnomek,ja też uwielbiam jesień i czekam na jesienne kolory.
    Dobrego roku szkolnego dla Twoich dzieci i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie Justynko, ja też się zawsze ogromnie cieszę na jesień, uwielbiam ją!
    Zresztą jestem jesienną dziewczyna, bo jesienią urodzona i i jesienią wyszłam za mąż... i uwielbiam wszelkie jesienne klimaty. Sama już kilka prac jesiennych sobie zrobiłam a i pierwsze kasztany w domu już mam :)
    Gnomek jest śliczny, piękna sceneria na zdjęcia. A karteczki które dostałaś są niesamowite, ta jesienna - cudo, raz że klimat jesienny, a dwa że z wróżką (elfem), czyli motywem który bardzo lubię. Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko jesienny gnomik jest przeuroczy i cudnie pokazany w leśnej scenerii :))
    Karteczki i album przecudne :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym, moja córcia też jest nauczycielką i zastanawia się, czy obecny rok będzie równie szalony jak poprzedni i co znów wymyślą :/
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny gnomek, sesja w jesiennej scenerii super pokazuje jego uroki :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym :)
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki rozkoszny skrzacik :) a w towarzystwie leśnych grzybków wyglada bardzo okazale :) Piekne prace dostałaś od Basi :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyś, cudny jesienny gnomek :-) Sesja zdjęciowa idealnie oddaje jego urok a zdjęcia z grzybkami są najlepsze :-) Cudnie zostałaś obdarowana :-)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym, ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny klimatyczny wpis.Gnomek miał cudowną sesję pośród soczystej zieleni i grzybków.Mam nadzieję że grzyby zerwałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. This gnome between two seasons has completely fallen in love with me, Justyna!
    I find the gifts you have received from your friends lovely.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  13. Gnomek jest rozczulająco śliczny.:) Piękne prezenty dostałaś, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gnomek jak zwykle uroczy, ale sceneria iście jesienna- tyle grzybów juz dawno nie widziałam;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jejku co za cudny gnom. Sesja leśna bardzo mu pasuje. U nas początek września też intensywny. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny gnomek i idealne miejsce dla niego na leśnym poszyciu. Śliczne karteczki.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gnomek uroczy:) A rzeczy, które dostałaś od Basi są niesamowite! Same wspaniałości. Jesień lubię tylko ciepłą, złotą z kolorowymi liśćmi i kasztanami. W tym roku u nas pogoda jest niezwykle beznadziejna, więc ciut się boję tej jesieni - hi,hi:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny gnomek Justynko. Po pięknym lesie wędrował:) Zdjęcia zrobiłaś piękne i kartki od Basi są śliczne.
    Powodzenia w nowym roku szkolnym! Mój będzie "zakręcony" - tak go nazwę.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent dostałaś Justynko. A gnomek wymiata - jest przesympatyczny!!!
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, masz zupełnie tak jak ja. Większość osób tęskni za słońcem, a ja właśnie za jesienią i zimą. Kocham ten czas i właśnie wtedy mam najwięcej sił i energii na wszystko (nie tylko na czytanie) :)
    Gnomek śliczny i jaki przydatny - tyle grzybów obok niego znalezionych :)
    Życzę Ci udanego września i jak najwięcej czasu i weny na wykonywanie Twoich pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko cudny jest tan GNOMEK a w tej leśnej scenerii jeszcze fajniejszy!! Bardzo fajną miałyście wymiankę. Faktycznie Basi kartki są cudowne!!.
    Ja generalnie też wolę jesienną pogodę od tych afrykańskich upałów byle tylko lać przestało!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gnomek skradł moje serducho, no cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy breloczek.Jesień kojarzy mi się z nostalgią więc raczej nie przepadam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh my gosh! Your sock gnome is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  25. Justysiu, uwielbiam Twoje gnomki, ten tez jest cudowny. Pięknie Cię Basia obdarowała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gnomek jest uroczy! Wspaniale wpasował się w leśny krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że gonmek jest bardzo przydatny w poszukiwaniu i zbieraniu grzybów:) Tajemniczy skarpeciak może służyć nawet jako przytulasek:)
    Prezenty Basi są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sesja zdjęciowa z udziałem gnomka. Niestety u mnie jest całkiem inaczej. Jesienią chętnie zapadłabym w sen zimowy. Radość życia odzyskuję wiosną. Jesień lubię tylko za jej kolory.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeuroczy gnomek. Sesja w lesie bardzo mi się podoba. Prezenty wspaniałe otrzymałaś. Życzę Ci spokojnego roku szkolnego. Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko przeuroczy ten jegomość Gnomek. Piękną sesję fotograficzną mu zrobiłaś i jakie piękne grzybki spotkaliście w lesie.
    Wspaniałe karteczki dostałaś od Basi i jaki cudny album. Życzę Ci spokojnego roku szkolnego. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko, Gnomek jest bardzo rozkoszny, na żywo prezentuje się cudnie! bardzo dziękuję Kochana za taką fantastyczną wymiankową niespodziankę. Właśnie wstawiłam na blogu informację o niej. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sesja zdjęciowa i uroczy gnomek Justynko. Jesiennie bardzo i dla mnie szkoda trochę ale jesien tez lubię zwłaszcza za poczatkowe kolory. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. To zdjęcie brodacza w lesie obok grzybów jest fantastyczne :) wybrałaś wspaniałą scenerię :) ja także czuję jesień w powietrzu, i choć nawet lubię tę porę roku (żeby tylko deszczu za dużo nie było!) to jakoś w tym roku wszystko wydarzyło się zbyt szybko... ;);)
    Piękne prace od Basi! Wróżki podziwiałam u niej; za każdym razem robią wielkie wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cuda wyczarowałaś na ten początek powiewu jesieni, gnomek jest rewelacyjny i ma piękne zdjęcia plenerowe, aż zachciało mi się poszukać tak klimatycznego lasu do wędrówki. Kartki są przepiękne, zwłaszcza te wróżkowe zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Album widzę już miła pamiątka. Za jesienią nie przepadam, a wrzesień zawsze był dla mnie rozpoczęciem sezonu ponurawych, zimnych dni i choć w tym roku przyszło nagłe załamanie temperatur tak ja pierwszy raz odetchnęłam po upałach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny gnomek i idealnie wpasował się w leśną scenerię!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).