piątek, 31 grudnia 2021

Anielskim krokiem w Nowy Rok.

Witajcie Kochani! Jeszcze sporo świątecznych prac pragnę Wam pokazać i miałam mały dylemat co powinno wskoczyć na bloga w sylwestrowy dzień :). Wybrałam aniołki, ponieważ jak mawiała moja babcia "Jak wejdzie się w Nowy Rok, tak będzie cały rok " :)). Niech więc będzie anielsko :))). Tych cudownych istot nigdy nie jest za dużo, a jak wiecie mam do nich słabość.



Aniołki są w bożonarodzeniowym klimacie, ponieważ szyłam je jako gwiazdkowy prezent. Oby dwa są zawieszkami i z tego co wiem pięknie zdobią choinki w swoich nowych domkach :). Mniejszy ma wysokość ok. 15 cm, a większy ok. 20 cm. 



Mały aniołek jest mocno zapachowy, a to dzięki suszonym pomarańczom, goździkom oraz szyszkom tradycyjnie ulokowanym na czapeczce :). Swoje robi również leśny mech :). Całość delikatnie potapowałam białą akrylową farbą, przez co uzyskałam efekt delikatnego szronu :).




Drugi aniołek to prawdziwy zmarzluch, który uwielbia duże, ciepłe szaliki - jak ja :))). 


W odróżnieniu od pierwszego aniołka ten posiada mniej zapachową czapeczkę, ale za to pięknie błyszczą na niej liście otulone kryształkami lodu :)).



I jeszcze jedno wspólne zdjęcie przed odlotem :).


Kochani, wielkimi krokami zbliża się Nowy Roku. 
Życzę nam wszystkim, aby był lepszy od mijającego. 
Niech 2022 będzie rokiem pełnym miłości, spokoju i zdrowia.
Niech to, co złe wraz z naszymi troskami i smutkami odejdzie na zawsze. 
Szczęśliwego Nowego 2022 Roku!!!!


Justyna
















29 komentarzy:

  1. Aniołki są cudne Justynko :-) Życzę Ci dobrego Nowego Roku przepełnionego radością , twórcza weną i dobrym zdrowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są rozkoszne, wszystkiego anielskiego zatem na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Justynko za piękne życzenia:) Niech się Nam darzy w 2022 roku!
    Cudne aniołki. Świąteczny strój i czapusie pachnące - cuda! Ten większy, otulony ma cieplutko jak ja, bo teraz - zimowa porą - otulam się śliczną, niesamowice mięciusią i cieplusią chustą od Ciebie Justynko:)))
    Bardzo ją lubię:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, kolorowe aniołki! Cudne tak jak lubię:)
    Wszystkiego dobrego na ten 2022 rok. Niech będzie lepszy!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko , niech ten rok będzie dobry, szczęśliwy i zdrowy - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołki. Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki milusie.SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU , niech nam się darzy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku, Justysiu. A Twoje aniołki uwielbiam i mogę podziwiać bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne!!! Pomyślnego Nowego Roku Justyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. They have been great, Justyna!
    I loved the chilly angel with his big scarf.
    Hopefully 2022 is the year this damn pandemic takes away.
    Happy New Year!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twoje Aniołki! Na szczęście jeden jest u mnie;)
    Życzę Ci wiele szczęścia i zdrowia w każdym dniu 2022 roku Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki cudowne jak zwykle, dobrego 2022 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko jak zawsze Twoje Aniołki są cudowne. Nawet ja czuję ich zapachy prze monitor. Na choince muszą prezentować się bosko. Jak sama zauważyłaś Aniołków nigdy nie za dużo, więc niech strzegą ich właścicielkę i jej Twórczynię przede wszystkim.
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. To śliczne aniołki Justynko, wszystkie detale przyciągają wzrok.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające !!! Zerkam na mojego od Ciebie Justynko aniołka który zdobi nasza choinke, masz TALENT DZIEWCZYNO💜💚💜 zdrowego i twórczego roku zycze😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołki cudowne! Mnie umilały święta: Gnom i myszka, a u mamy aniołek :-D Wszystkiego dobrego i nowych, wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego, a zdrowia najlepszego w 2022 roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniołki cudne. :)
    Oby Nowy Rok był cały taki Anielski dla Ciebie i całej Twojej Rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDNE aniołki!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! Dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje aniołki są przepiękne ! Wyglądają jak dzieci, które za chwilę będą śpiewać kolędę przed domem.
    Tym razem zwróciłam uwagę na ich niesamowite fryzury. Ich włosy zwinięte w koczki lub kitki opadają na ramiona zupełnie naturalnie. Pięknie !
    Życzę Ci dobrego roku ! Niech poukładają się wszystkie plany i spełnią marzenia ! Niech dopisze zdrowie i uśmiech ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodkie te aniołki. Życzę zdrowia , pomyślności i nowych pomysłów dzięki którym życie jest bardziej ciekawe :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołki piękne! Super fryzurki i kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodkie śliczności. Dawno do Ciebie nie zaglądałam. Też mam słabość do aniołków. Mam nadzieję, że te dobre istoty będą nam towarzyszyć cały rok i Tobie też tego życzę. Wszystkiego co najlepsze Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i oryginalne aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, aniołkowa parka, Justysiu. Nadałaś im "swojski" wygląd i gdyby nie skrzydełka, to pewnie nawet bym nie wpadła, że to wysłannicy z Nieba. A może tak właśnie oni wyglądają, tak zwyczajnie :). Zapachy tego mniejszego aż poczułam w nosie. Dziękuję serdecznie za życzenia. Ja również Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na ten nowy, 2022 rok. Niech każdy jego dzień będzie okazją do rozwijania Twojego rzemieślniczego talentu. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołków nigdy za wiele to fakt :) Anielskiego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).