poniedziałek, 27 grudnia 2021

Świąteczne wianki, zawieszki i gnomek :).

Witajcie Kochani! Jak po świętach? Mam nadzieję, że minęły Wam dokładnie tak jak chcieliście :). U mnie było rodzinnie, spokojnie i co najważniejsze spędziliśmy je w zdrowiu :). Ciągle pozostaję jeszcze w tym magicznym, nieco rozleniwionym nastroju więc dziś taki świąteczny miszmasz zaprezentuję :)). Na początek trzy wianki. Zrobiłam je na bazie styropianowych oponek obrobionych na szydełku bawełnianym sznurkiem. Wianuszki są bardzo podobne. Różnią się wielkością (największy ma średnicę 45 cm, średni 35 cm, mały 25 cm) i niektórymi dodatkami. 



W tym roku udało mi się również zrobić kilka zawieszek, które ze świątecznymi życzeniami pojechały w świat :)). Wykonałam je techniką decu na bazie bombek ze sklejki. Te cudne grafiki to papier ryżowy i serwetki :). Na niektóre zawieszki nałożyłam punktowo bardzo fajny preparat Pentartu imitujący lód. Cudnie to wygląda w rzeczywistości.









Poza tym wyszydełkowałam kilka aniołków oraz gwiazdek. Wszystkie są według kursu Aurelia Myszka Szara.  Na zdjęcie załapały się tylko cztery :). 

I na sam koniec pokażę Wam Moi Drodzy świątecznego, bardzo wesołego gnomka :)). Uszyłam go z kraciastych skarpet, o których wspominałam wcześniej pokazując świątecznego bałwanka (TUTAJ). Skrzata zgłosiłam do konkursu "Świąteczny skrzat" organizowanego na FB grupie Świry Rękodzieła Inspirują i ku mojej ogromnej radości wraz z dwom pracami innych Rękodzielniczek zajął pierwsze miejsce :)). 



Kochani z całego serca dziękuję Wam za wszystkie nadesłane świąteczne życzenia. Za piękne kartki (zdjęcia pokażę po Nowym Roku, ponieważ nie mam teraz możliwości obfotografowania), upominki, maile i smsy 💖. Dziękuję, że o mnie pamiętaliście 💖. Dziękuję również za tyle wspaniałych słów pod Dziadkiem do Orzechów :)). Niedługo pokażę Wam kolejnego :). 

Posyłam moc serdeczności,

Justyna


20 komentarzy:

  1. Wow, zdolniacha .Wszystko przesliczne , szydekiem mnie zaskoczyłaś ,mnie te aniolki wg filmiku takie duże wyszły.Gratuluje pierwszego miejsca.Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, zawsze goszcząc u Ciebie mam wielką ucztę dla ciała i ducha. Patrzę - podziwiam, czytam - ogrzewam się. Tym razem również otrzymałam jedno i drugie. Wszystkie prace mnie zachwyciły!
    Dziękuję za dzierganego aniołka i gwiazdkę - ślicznie wyglądają na choince:)))
    Buziaczki
    PS. Kocham święta, ale uwielbiam również ten czas po. Jeszcze magicznie, nastrojowo, a w duszy aż gorąco od niedawno przeżytych chwil z bliskimi:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko przede wszystkim gratuluję wygranej na Świrach. Jak nic Ci się należało bo ten skarpetkowy Gnomek jest śliczny. Fajne też zrobiłaś te wianki, chyba i ja też muszę sobie takowa zmajestrować, bo oponki jakieś mam ale świątecznego wianka niestety nie. Co do medalionów są cudne tym bardziej że jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich. Mam nadzieję że w Nowym Roku nadal będziemy podziwiać Twoje skarpeciaki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej, Twoje prace to czysta radość i kunszt :) Wszystkie Twoje świąteczne rękoczyny sa wspaniałe. Moje serce skradł tym razem dzwonek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyś, cudne te wianki i na pewno wspaniale pachną cynamonem. Zawieszki są wspaniałe, oczywiście najpiękniejsza ta, która trafiła do mnie:) A gnomek jak najbardziej zasłużył na pierwsze miejsce.
    Czas po Bożym Narodzenia to taka oktawa świąteczna - też uwielbiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te Twoje tworki, Justynko! Mój gnomik też cieszy oczy :-D jednak dziadki to dziadki- czekam z niecierpliwością! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. They are spectacular Christmas designs like all the ones you do, Justyna!
    Thank you so much for sharing it so generously with all of us.
    Our Christmas has also been quiet and familiar, which is how I like it the most.
    Kisses from Spain and Happy 2022

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko , wiele tego i szydełko i medaliony i skarpeciaki, cudna ta twoja choinka

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczy był Twój przedświąteczny czas. Piękne rzeczy wykonałaś i nie dziwię się ze niektóre zostały nagrodzone. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne prace. Jedna ta sliczma bombka z życzeniami jest moja za która jeszcze raz Ci bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej:) Gnomek wyszedł świetny! Śliczne wianki i zawieszki - w tym moja z myszką:) jeszcze raz dziękuję! Aniołki i gwiazdki też piękne.
    Ps. Jak zawsze klimatycznie jest u Ciebie:)
    Buziaki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko wianki na bogato, rewelacyjnie je okleilas! Zawieszki wszystkie urocze, jak niewiele trzeba by sprawić radosc innym :) a gnom jest niesamowity, ta jego broda.... mój tata ma podobna :) tylko czapki brak 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Justynko, Twój gnomek w pełni zasługuje na zwycięstwo:)
    Wianuszki wyszły prześlicznie, podobnie jak zawieszki i szydełkowe aniołki - to cudne, świąteczne ozdoby.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta minęły spokojnie, rodzinnie.
    Piękne zawieszki 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Gnom wiedzie prym, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace powstały Justynko

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest zauroczona Twoimi pracami są cudowne. Skrzat skradły moje serce. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace, zakochałam się w tych myszkowych zawieszkach.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).