niedziela, 13 marca 2022

Kwiatowy elf

Witajcie Kochani! Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Jak nikt inny dodajecie sił i energii. Witam również nowe Czytelniczki 💗 bloga - cieszę się bardzo, że dołączyłyście do świata moich pasji :)). Rozgośćcie się wygodnie :)). 

Za oknem coraz więcej słonka, na drzewach pojawiają się pierwsze pączki, ptasie trele jest wyraźniejsze, bardziej różnorodne więc nie da się ukryć - wielkimi krokami nadchodzi Wiosna, a wraz z nią nowe życie i nadzieja. Coraz śmielej rozwijają się pierwszowiosenne kwiaty, a w jednym to nawet malutkiego elfa spotkałam :). 

Słodki, pastelowy elfik - wiosenny duszek dobrych myśli. Wprawdzie jest on w wersji skarpetkowej, ale kto wie może takie prawdziwe też istnieją? Pomarzyć można :).

Szyjąc go nie mogłam zdecydować się na jakiś jeden przewodni kolor. Tego dnia podobały mi się wszystkie skarpety z mojej pastelowej, wiosennej kolekcji. Wykorzystałam cztery i bardzo żałuję, że więcej na tym malutkim ciałku nie zmieściło się.

 

Nadrobiłam za to ozdabianiem główki :)). W końcu wiosna to kwiaty więc jak najbardziej bogactwo roślin jest wskazane :). 



Dawno już nie szyłam elfów... Zapomniałam jak bardzo je kocham...

Skrzydełka pożyczyłam od motylka, ale myślę, że pasują. Przecież jest to kwiatowy elf :)).



Te śliczne błyskotki i perełki, które zdobią laleczkę dostałam od Agniesi. Od razu jak je zobaczyłam wiedziałam, że będą idealne dla wiosennych oraz letnich lalek :))). 



Moi Drodzy życzę Wam miłego, udanego i słonecznego tygodnia, pełnego nadziei na lepsze jutro...

Do zobaczenia za tydzień,
Justyna 💙💛



30 komentarzy:

  1. Jakbyś mi dała do wyboru, które z Twoich skarpeciaków kocham najbardziej to wierz mi nie potrafiłabym wybrać.Każde z nich ma w sobie to coś , czemu ciężko się oprzeć. Elfiki mają te słodkie uszka i bogactwo kwiatów na głowie. Cudny , pastelowy, wiosenny efik. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze i tym razem Twój sparpeciak wywołał na mojej twarzy uśmiech. Jest śliczny.Lubię takie pastelowe prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny elfik Justynko, przepięknie dobrałaś kolory.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfik zwiastunem wiosny:) Śliczny jest! Cudne ozdoby i te słodkie uszka!
    Wszystkiego dobrego na ten tydzień Justynko:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenny elfik pełen życia, kolorów i nadziei .Masz wielki dar tworzenia tych skarpeciakow, wszystkie które tworzysz są cudowne, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, wiosenny i kolorowy elfik. Cudnie go ozdobiłaś kwiatami. Z pewnością wiosna już nadejdzie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your elf is so cheerful and spring, Justyna!
    I love his pastel colors and the calm and joy that he conveys.
    Kisses from Spain and happy week

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała zawsze wypatrywałam elfikow w gąszczach bluszczu, kiedy dzisiaj przechodzę tą drogą mimo wszystko zawsze zerkam w ten bluszcz. Kto wie kiedy elfy postanowią się pokazać :) Twoje małe cudeńka są piękne. Uwielbiam je oglądać. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola Justyna!
    Te vi en el blog de Diana...Me han encantado tus trabajos...Me quedó aquí para ver tus próximos proyectos.

    Ha llegado la primera aquí...preciosa representación.

    BESOS desde Sevilla España

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten Twój Elfik faktycznie bardzo wiosenny w tych pastelach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mil gracias por pasarte por mi blog, yo seguiré visitándote y admirando tus preciosos trabajos gracias por decirme que los Girasoles es la flor de Ucrania, esa será la escogida para un próximo diseño Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciosa Muñeca tan dulce y tierna.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, cudnie kolorowo i pastelowo:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Justysiu, wiosenny elfik na motylich skrzydełkach jest przepiękny. I na pewno gdzieś istnieje taki naprawdę, może tej wiosny właśnie uda się go wypatrzeć?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko , ja też wypatruję wiosny - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo! <3

    U mnie dziś było bardzo wiosennie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. t'ha quedat una fada preciosa i molt dolça
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycona jestem za każdym razem, wiec i dzisiaj siedzę i sie gapię jak sroka ....;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo na taką wiosne czekam z utęsknieniem, pełną kolorów, słońca i radości :) niech Twój elfik ja przywoła :)cudne te skarpeciaki szyjesz, zachwycam się nimi nieustannie:) Wiedziałam ,że ten mały woreczek błyskotek Cię ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny słodziak Justynko, taki mały cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba to bogactwo na jego głowie - na pewno przywoła wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To fakt, wiosna juz blisko, uwielbiam ten czas ptasich treli i gdy przyroda budzi sie do zycia 💜 elfik przecudny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko, Twoje prace są zawsze magiczne i optymistyczne, a elfy dodatkową zawierają tego cząstkę.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, wiosenny elf jest cudowny Justynko. Maluszek w ślicznych kolorach. Te elfie uszka mnie zachwycają:) Wiosennie i radośniej zrobiło się na duszy! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wrażeniem cudownego elfa. Jestem nim zauroczona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a sweete and lovable doll, love her pastel colors in her dress and flowers!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNY wiosenny elfik!!! Śliczne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest prześliczny i przecudowny! :) pachnie wiosną ;);)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).