środa, 4 maja 2022

Różowy wianek

Witajcie Kochani! Jak po majówce? :) U mnie jest jeszcze małe rozleniwienie :). Nie ukrywam, że czekam na piątek i kolejny weekend, choć niestety nie tak długi. Zaczęłam również wielkie odliczanie do końca roku szkolnego... Coraz piękniejsza pogoda, a przede wszystkim ogrzewające słonko wywołało we mnie tęsknotę za wakacjami :))). To również czas na aktywność poza domem zatem na robótki będę miała mniej czasu, ale nie martwię się - co roku tak jest :))). 


Pozostając we wspomnianym lekkim rozleniwieniu, dzisiaj będzie króciutko, ale konkretnie :)). Pokażę Wam Moi Drodzy kolejny wianek, dość bogato zdobiony, który zrobiłam dla miłośniczki różu. W roli głównej ponownie wystąpiła styropianowa oponka obrobiona bawełnianym sznurkiem :). 



To nie koniec kwiatowych wianków :). Bardzo lubię je robić, ponieważ są dla mnie świetną odskocznią od szycia. Troszkę ich już zrobiłam, a można wszystkie zobaczyć pod etykietą wianek i wianuszek :)). 

Kochani życzę Wam udanego tygodnia, pełnego słońca i pozytywnych myśli!😘

Justyna 💙💛

PS. Mocno trzymam kciuki za wszystkich tegorocznych maturzystów! :)

22 komentarze:

  1. Na bogato Justynko zrobiłaś wianek :) Śliczny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek jest śliczny, delikatny ,piękne kolorki .Jeszcze miesiąc i będzie urlopik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo nad cudami!!! uwielbiam Twoje wianki -są wyjątkowe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. You have created a beautiful spring wreath, Justyna!
    It is full of joy and color.
    When May arrives I always start to dream of the sea.
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justysiu, cudowny wiosenny wianek, jestem nim zauroczona.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek Justynko. Wspaniale je wykonujesz. Podziwiam wszystkie.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny , nigdy nie obrabiałam tak wianuszków , chyba spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko podziwiam Twoje wianki. Lubię takie połączenie. Sznurek do tych oponek świetnie pasuje Podoba mi się też jak je ozdabiasz. To zawsze jakaś odskocznia od szytych lalek. Fajnie że masz komu podarowac te wianuszki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. M'encanten les corones i les teves son especialment delicades i espectaculars. Petons

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful wreath, I love everything in it!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle bogato ozdobiony wianuszek, jest prześliczny. Ogromnie mi się podoba kolorystyka!
    Jutro już piątunio więc weekend tuż, tuż:) Buziaki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudny wieniec:)Zawsze tworzysz prawdziwe wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny wianek Justynko .Buziaki przesyłam wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek na bogato! I bardzo wiosenny.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za uczta dla oka, sama radośc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek jest przecudny:) taki kawałek wiosny, którym można cieszyć się dłużej... :)
    Pogoda coraz piękniejsza, zdecydowanie to juz czas na odliczanie do wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianek naprawdę piękny. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny!! jak i reszta wianuszków:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNY wianek!! Pięknie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny jest ten wianek. Taki bogaty i w pastelowych kolorach. Cudo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twoją wszechstronność, bo ja do tego typu dekoracji nie mam talentu ani żadnych umiejętności a u Ciebie takie bogactwo!🙂 trochę Ci zazdroszczę ❤️ bardzo się cieszę z tego że zdecydowałaś dołączyć do zabawy.Twoje prace są tak piękne i wyszukane i na pewno wzbudza zachwyt jak nie zazdrość 😉

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).