poniedziałek, 27 czerwca 2022

Wakacyjna zakładka

Witajcie Kochani wakacyjnie!:)) W końcu już są, a wraz z nimi upragniony odpoczynek :). Planów twórczych na ten czas mam dużo, ale czy uda mi się je zrealizować - zobaczymy, ponieważ przede mną półtora miesiąca w rozjazdach :)). Nie zapomnę jednak o Was, o blogu i wpisy będą pojawiały się, chociaż nie wiem z jaką częstotliwością :). 

Pogoda dopisuje, mamy wręcz tropikalne upały, zatem dzisiaj pokażę Wam zakładkę do książki w iście wakacyjnym wydaniu :)).

Od razu zakochałam się w tym wzorze, który znalazłam w jednym z numerów czasopisma Cross Stitcher (Aguś jeszcze raz dziękuję).  Dla mnie to kwintesencja letniego, błogiego czasu w wersji xxx.

Sam haft nie jest duży, ale był pracochłonny, ponieważ ma mnóstwo kolorów - właściwie to, co kilka x trzeba było zmieniać mulinę. Do tego doszły obszycia, za którymi nie przepadam, ale jesteśmy na dobrej drodze ku wielkiej przyjaźni :))). 

W czasopiśmie haft widniał jako propozycja ozdoby etui na telefon, ale ja od razu widziałam go na wakacyjnej zakładce :).  

Ciepły, słoneczny dzień, a my siedzimy w cieniu z ciekawą lekturą w rękach. Obok na stoliku stoi szklanka truskawkowo arbuzowej lemoniady z nutą mięty, a w tle słychać szum morza dobiegający z zakładki... Rozmarzyłam się - juz myślami jestem na urlopie :))).

Kochani życzę Wam udanego, spokojnego i szczęśliwego tygodnia. Jeśli już wypoczywacie to bawcie się dobrze :) i uważajcie na upały. Ja zmykam do najchłodniejszego pokoju oddać się swojej skarpetkowej pasji :)).


Do zobaczenia,

Justyna 💙💛

28 komentarzy:

  1. śliczna prawdziwie wakacyjna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    Faktycznie pracochłonna zakładka, ale warto było... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudna Justynko! Kolory, detale i... konik morski:) Bardzo je lubię. Udanego wypoczynku!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna!!! ,ale inna nie może być-przecież to Ty ją Justysiu robiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza, subtelna. Kolorki śliczne, delikatne. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam 🍉🍓🍊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna zakładka,słońce, morze i piasek typowo wakacyjna.Fajnych wakacji.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wonderful bookmark, Justyna.
    It contains the essence of summer in these embroideries.
    Have a very happy holidays!!!
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, to bardzo wakacyjna zakładka:) Mam nadzieję Justynko, że Twój wymarzony urlop będzie dokładnie taki jak w marzeniach. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, uroczy wakacyjny haft... A ja niedługo nad morze, oby było tak, jak na twojej zakładce.:) I tobie również życzę wspaniałych wyjazdów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory typowo wakacyjne na zakładce. Fajnie wyszła. Życzę udanego urlopu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie wakacyjna i równie gorąca jak pogoda za oknem;) udanych wakacji Justynko:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego wzoru jeszcze nie widziałam, super ten haft. Justynko, życzę Ci wspaniałych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam haft jest cudny iście wakacyjny . Lubię wyszywać literki ale nie cierpię wyszywać konturów . Co do zakładki to chyba jestem tradycjonalistkę bo lubię zakładki długie i wąskie tym bardziej że zazwyczaj wyszywam je na taśmie zakładkowej 5 cm ( max ilość krzyżyków na niej to 26. ) W sumie to nie wiem czemu tak się uparłam . Tobie również Justynko udanego urlopu a przede wszystkim zdrowia na nim dla całej rodzinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, to najcudniejsza zakładka jaką mogłam sobie wymarzyć.
    Udanych wakacji, Justyś.

    OdpowiedzUsuń
  15. That is a beautiful bookmark, I really love the pattern!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. No masz też się rozmarzyłam patrząc na Twoja zakładkę. Jest naprawdę super . Udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała zakładka Justynko! 😁
    Uwielbiam takie wakacyjne, pastelowe hafty a kiedy są tak pięknie i praktycznie wykończone to już jest pierwszy krok do zakochania😉🥰
    Cudownych wakacji Ci życzę!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jystynko zakładka jest cudna w tych pastelowych kolorkach bajecznie się prezentuje 😍
    Pozdrawiam serdecznie i miłych wakacji życzę 🙂🌷🌈🌞🌊

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za kolory... i śliczne motywy... całość ma prawdziwie wakacyjny klimat :) wspaniały hafcik, fantastycznie sobie z nim poradziłaś:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, nietuzinkowa i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muy bello trabajo .
    Felices vacaciones.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe faktycznie wakacyjny hafciki, cudna zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. I od razu zrobiło się wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny hafcik wykonałaś . Jest w takich letnich kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj takie hafty są naprawdę pracochłonne, ale jak pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).