niedziela, 28 sierpnia 2022

Wielkanocny wianek z owieczką. Pascha 2022 - 2023

Witajcie Kochani! Po dłuższej przerwie powracam do Was mocno stęskniona za naszym twórczym światem :). Oj rozleniwiłam się w sierpniu i dobrze, że już się kończy :). Za kilka dni rozpoczyna się nowy rok szkolny, który wyjątkowo ważny dla mnie będzie. Starszy syn w klasie maturalnej, do tego nowe wyzwania, spełnianie zawodowych marzeń, dalszy rozwój i tak mogłabym jeszcze długo wymieniać :))). Cieszę się ogromnie na ten czas :)). Sama jestem ciekawa jak to będzie, ale póki co optymizm i dobra energia nie opuszczają mnie :). Oczywiście nie zapomnę o blogowaniu, ponieważ Wielkie Małe Pasje to taki mój drugi dom bądź jak śmieję się czasami - trzecie dziecko :)).

Przechodząc do tematu posta, na pożegnanie wakacji pokażę Wam Moi Drodzy jeszcze jeden wianek, ale tym razem w wersji wielkanocnej :)). Od bardzo dawna chodziło mi po głowie jego wykonanie (właśnie w wersji z owieczką) i w końcu zrealizowałam swój pomysł :). Owieczka przymocowana jest na stałe więc nie ma obawy, że spadnie z wianuszka :). Całość utrzymana jest w radosnej, delikatnej wielkanocnej kolorystyce (zdjęcia niestety troszkę zakłamują barwy). Zresztą zobaczcie sami - zapraszam do galerii:






Wianuszek wędruje na zabawę Pascha 2022 - 2023




Kochani to już koniec wiankowej serii :). W kolejnym wpisie pokażę Wam moją ostatnią xxx pracę. Ciekawe czy domyślacie się co to może być :))). 

Uściski, do zobaczenia wkrótce 😘,
Justyna

27 komentarzy:

  1. Esta corona está genial y simpática buen trabajo como siempre
    Buen domingo
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza owieczka. Fajny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie pastelowo, owieczkowo - przytulnie :) Śliczny wyszedł ten wianek.
    Spełnienia marzeń zawodowych i osobistych. Buziaki Justynko

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Justiyna!
    I'm back from my vacation and I'm visiting friends blogs.
    I see that your talent has continued to produce wonderful work these days.
    I really enjoyed this crown in Easter version!!!
    Hugs from Spain and we are going for a new course.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna owieczka i wianek, przepiękna dekoracja, miło popatrzeć 😊a dla mnie sierpień wlasnie był aktywny robotkowo mam nadzieję, że przedłuży sie na miesiąc wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek jest cùuuudowny , owieczka przesliczna, słodziak z niej niesamowity.Bardzo piekna praca.Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te Twoje wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te Twoje wianki Justysiu!!! Zachwycający dobór kolorów i precyzja wykonania!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, zachwycam się kolejnym pięknym wianuszkiem. Jest cudny. Owieczka w tym turkusowym kole jak w ramce obrazka świetnie się prezentuje. Buziaczki, i dobrego roku! Dla nas właśnie się zaczyna:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Justysiu, jaki śliczny ten wianek - cudna wiosenna kolorystyka i ta urocza owieczka zachwyciły mnie. Uwielbiam podziwiać Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze piękny ten wianuszek, a owieczka jedyna w swoim rodzaju. Powodzenia w nowym roku szkolnym oby wszystkie Twoje marzenia się spełniły !!
    Pozdrawiam i ciekawa jestem Twoich xxx. Wg mnie to będą morskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko jesteś mistrzynią. Wianuszek świetny. Ciepłe barwy, wiosna czuć😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek super.taka sympatyczna owieczka może gościć w domu cały rok😊 Wspaniale gdy czlowiek ma przed sobą nowe cele. Życzę powodzenia będę trzymać kciuki.😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny wianek, a owieczka totalnie budzi uśmiech. :) Życzę Ci i Twemu synowi spełnienia marzeń, niech się Wam wszystko uda. Cieszę się, że jesteś na blogu i chcesz na nim być. Pozdrawiam serdecznie, synowi też posyłam pozdrowienia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Owieczka w wianku to po prostu hit!:) Jest cudowna. Mam skojarzenie wianka z kołem ratunkowym takim ze statku...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesympatyczna owieczka przysiadła na wianeczku. :)
    Całość jest cudowna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo urocza owieczka:) Moją uwagę przykuła także dolna kompozycja kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Que corona tan bonita Justyna! Llena de colores alegres! Que gusto que estes de vuelta, yo tambien me tome un buen descanso del blog.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączyłaś tu dwie piękne swoje prace baranka i wianek. Każda z tych rzeczy mogłaby być oddzielną dekoracją Pięknie wyszło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodka owieczka, dodatki doskonale dobrane, kolory radosne i wiosenne :) oglądanie tej pracy to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wianek!!! Wspaniała ozdoba!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny jest, do nas na drzwi przydałby się ktoś z rogami bo my baranki więc muszę o czymś takim pomyśleć, cudny jest Justynko !

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki żeby wszystko układało się po Twojej myśli :).

    Wianek jest cudny, a patrząc na owieczkę buzia sama się uśmiecha :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciągle uroczo zaskakujesz Justynko. Wianek jest zachwycający

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).