niedziela, 23 października 2022

Wielkanocny aniołek. Pascha 2022 - 2023

Witajcie Kochani! Mamy już drugą połowę października, a ja prawie zapomniałam o blogowej zabawie, w której z przyjemnością biorę udział :). Oczywiście chodzi o Paschę 2022 - 2023. Pokazywałam Wam już różne prace, ale chyba nie było jeszcze aniołka w wersji wielkanocnej :)). Tak więc z ogromną przyjemnością zaprezentuję go dzisiaj:



Aniołek uszyty został ze skarpet w delikatnych, pastelowych kolorach, a jego atutem są długie, proste włosy, które można czesać, zaplatać w warkoczyki. Pierwszy raz taką fryzurkę zrobiłam małemu skarpeciakowi zawieszce i nawet jestem zadowolona z efektu :).



Wielkanocnego looku dodają piórka i małe, nakrapiane jajka umieszczone na czapeczce. Zresztą wiecie Moi Drodzy, że uwielbiam ozdabiać nakrycia głowy swoich lalek :)). 





Aniołek bardzo spodobał się mojej mamci, zwłaszcza motyw piór, zatem na Wielkanoc będzie zdobił jej dom :). Już nawet domyślam się gdzie zostanie powieszony :).


A co poza tym słychać u mnie w twórczym świecie? Zamykam już sezon jesiennych prac, zwłaszcza dyń. Został mi jeszcze jeden halloweenowy projekt na specjalne zamówienie i niedługo w ruch pójdą bożonarodzeniowe przydasie :)). Zacznie się jak dla mnie najpiękniejszy czas - oczekiwania i świątecznego nastroju :). Jak co roku będą aniołki, bałwanki, Dziadki, wianki i filcowe pierniczki :). Już nie mogę się doczekać! :)

Dziękuję Wam Kochani za odwiedziny i do zobaczenia 😘,

Justyna



30 komentarzy:

  1. The Easter version of the angel has been adorable, Justyna !!
    The detail of the feathers is charming and the egg and the flowers of the headdress have enchanted me!
    A hug from Spain

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko aniołek wielkanocny jest obłędny, długie włosy i te jajeczka ahhh...cudny jest!:)
    Zresztą co ja tu dużo będę pisać, dobrze wiesz że zakochana jestem w Twoich skarpeciakach na zabój i podziwiam Cię za pomysły na skarpetkowe lale i ich wykonanie:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wielkanocny aniołek!! Ma cudowne kolorki!!! Ja na razie mniej tworzę (inne wyzwania przede mną), ale może jakieś świąteczne prace powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny słodziak wielkanocny, jajko we włosach bajecznie wygląda, kolorki delikatne, odskocznia od grzybków, dyń ale za chwilę ozdoby BN to znów będzie się działo, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek wielkanocny cudo nad cudami!!! Dla mnie ozdoba czapeczki to istne dzieło sztuki, a ten dobór kolorów -do zakochania!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko aniołek jest cudny i nie dziwię się, że skradł serce Twojej Mamy. To zdobienie nakryć głowy dodaje wielkiego uroku Twoim pracom. Czekam na ciąg dalszy Twoich prac i pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justysiu, wielkanocny aniołek skradł moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek uroczy, jak wszystkie Twoje skarpeciaczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny ten aniołek wielkanocny . Czekam na te cudeńka bożonarodzeniowe. Wszystkiego dobrego i udanego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny w takiej delikatnej kolorystyce.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jak zawsze Twój Wielkanocny Aniołek jesteś w ich tworzeniu rewelacyjna. Te piórka i jajeczko na czapce dodają mu Wielkanocnego charakteru, Jak zawsze u Ciebie jest świetny, ale tak jak i Ty już nie mogę się doczekać Świątecznych prac i tego oczekiwania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo wyszedł aniołek, to jajeczko na głowie od razu widać, gdy tylko się spojrzy na słodziaka. Piękna praca.
    Pozdrawiam Justynko

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawny pomysł z tymi jajeczkami:) Cudny ten aniołek Justynko, jak zawsze dopieszczony we wszelki możliwy sposób. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko! Każdy Twój skarpeciak wywołuje we mnie radość i zachwyt! Każdy jest dopieszczony, ozdobiony zgodnie ze swoim charakterem i cudownie oddaje całe Twoje serce przelane w te małe dzieła sztuki!
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwa strojnisia z tej anieliczki. Piórka dodają elegancji. Cudnie❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. que bonic que ha quedat aquest àngel! la idea del cabell és molt bona queda una nina molt llüida. Petons

    OdpowiedzUsuń
  17. No śliczny jest, taki słodziak :) od razu widać, ze Wielkanocny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach fajny czas twórczy przed Tobą 😀 święta bożonarodzeniowe są bardzo klimatyczne 😀 a aniołek pierwsza klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy kolejny aniołek mnie zachwyca równie mocno jak i ten pierwszy. Każdy inny,a jednak mają coś wspólnego. Cudowny jest i jak dla mnie nie tylko wielkanocny:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze przecudny aniołeczek! Podziwiam Twoją pomysłowość i oczywiście wykonanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodki ten aniołek, uroku mu dodają te piórka, a włoski mega efekt :) Czekam na więcej takich prostych włosków, i również zacieram rączki na zimowe święta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie było jeszcze u Ciebie Justynko skarpeciaczka, do którego bym się nie uśmiechnęła. Ten aniołek jest śliczny. Włoski ma cudne, a na główce przepięknie ozdobioną czapeczkę. Wszystko mi się w nim podoba:)
    Uściski ogromne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, patrzę na Twojego aniołka i zatęskniłam za wiosną... :) jakie ma piękne długie włosy... śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny jest! Płaszcz z włosów dodaje mu urody.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko, chociaż mało się ostatnio udzielam na innych blogach niż mój osobisty, to lubię wpadać do Ciebie i zobaczyć kolejne cudowne prace. Jestem zachwycona aniołkiem. Od Ciebie też mam słodkiego Aniołeczka, który w domu zajmuje szczególne miejsce.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, jak zawsze zachwycam się Twoimi aniołkami Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy aniołek, i doskonale wpisuje się w święta Wielkanocne. A "nakrycie głowy"? No zachwyciło mnie, krótko mówiąc. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Całe szczęście, że nie zapomniałam o zabawie, bez Twoich aniołków była by ona niepełna 😊 przepięknie go zrobiłaś i to jajo w kapeluszu...poezja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Es un angelito de pascua precioso y muy dulce y me encanta su cabello lacio y largo!
    Besos

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).