niedziela, 16 października 2022

Wianek z dyniami

Witajcie Kochani! Jesień nas rozpieszcza. Słońce, kolorowe liście i mnóstwo przyrodniczych różności, które uwielbiam :)). Jak jesień to i sezon na moje ukochane dynie - zarówno te prawdziwe jak i skarpetkowe. W tym roku zaszalałam i wkomponowałam swoje dyńki w jesienne wianki. Od dawna chciałam je zrobić i cieszę się, że w końcu zmobilizowałam się :). Ostatnio w ogóle wzięło mnie na tworzenie wianków ze skarpeciakami w tle. Jakby powiedział mój młodszy syn "mam na nie fazę" :)). No, ale cóż... nic nie poradzę na tę przypadłość o nazwie pasja :)). Zresztą to jest właśnie prawdziwy urok rękodzieła :))). Wianki zrobiłam trzy, ale dzisiaj Moi Drodzy pokażę Wam jeden, ponieważ został podarowany jako prezent z okazji niedawno obchodzonego Dnia Edukacji Narodowej, a pozostałe dwa będą niespodzianką dla moich bliskich :). Zapraszam do oglądania :).





 I na koniec jeszcze jedno zdjęcie, na którym wianek kamufluje się z jesiennym tłem :)).


Kochani bardzo dziękuję Wam 💗 za obecność i każdy pozostawiony komentarz. Ostatnio troszkę zaniedbałam nasz blogowy świat, ale w tygodniu nadrobię zaległości. Intensywnie zawodowy czas trwa nadal, ale jestem na dobrej drodze w odnalezieniu równowagi :). 

Ściskam Was mocno i do zobaczenia,
Justyna


27 komentarzy:

  1. Wow, piekny wianek a kolory jak żywe jesienne liscie .Czekam na kolejne 2 wianki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest. Wspaniałą ozdobą będzie domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa jesień pełna barw i kolorów. Symboliczne dynie doskonale oddają jesienny klimat:)
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wianuszek, kwintesencja jesieni, cudne ciepłe barwy :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. m'encanten els colors de la teva corona, i les carbasses t'han quedat precioses
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję zawodu. Wiem, bo mam. Coś koło tego. W każdym razie belfruję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A really gorgeous fall wreath, Justyna!
    You did a good job with those beautiful pumpkins.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny jesienny wianek!!!!! Bardzo mi się podoba jego sesja zdjęciowa:) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudo. Jakie kolory, cała kompozycja iście jesienna. Buzia się uśmiecha jak się patrzy i żyć się chce. Pozdrawiam serdecznie Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienny wianek jak marzenie, Justysiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Preciosas coronas decoradas con esas flores. Buen trabajo
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko wianek zachwyca no i te Twoje dynie.... u mnie też dyniowy czas, wkrótce pokaże co wymodziłam w tym temacie na blogu hihi 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Your wreath and pumpkins are beautiful! I have mine made by you in my fall didsplay in my living room!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wianuszek uplotłaś z dyniek. Pory roku są różne i można tworzyć do nich różne przepiękne kompozycje. Ty sobie radzisz z tym wyśmienicie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek !!! kolory dodają energii w te krótkie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek świetny typowo jesienny a dynie skarpetkowe idealnie tam pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I tej równowagi Justynko Ci życzę :)
    Piękny wianek wyszedł i te dyńki skarpetkowe są ładniejsze od moich z materiału. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest taki jesienny wianek wspaniały na prezent o tej porze roku.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek jest prześliczny Justynko i na prezent doskonały. Jesień zachwyca i niech ten czas trwa i trwa...Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko! Cudny wianek! Oby jeszcze wróciły takie piękne, słoneczne jesienne dni :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo efektowny wianuszek, jest prześliczny! Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jesienny wianek :) niech "faza" trwa, to wspaniałe znaleźć zajęcie które się kocha, które zajmuje myśli, i pozytywnie napędza:) uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia:) Dynie zachwycają, jak i cała kompozycja wianka:) Powodzenia w odnajdywaniu równowagi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy ten wianek! Będzie piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).