środa, 5 października 2022

Zaproszenia

Witajcie Kochani! Nareszcie zaczyna się piękna, słoneczna, złota polska jesień :)). Od piątku zapowiadają babie lato... czekam... uwielbiam ten czas 💗. Coraz bardziej szaleję w wolnych chwilach z jesiennymi robótkami, chociaż na chwilkę muszę odłożyć je na bok. Powód? Ślubowanie klas pierwszych i ogrom przygotowań, w tym plastycznych. Weekend spędzę z brystolami, szablonami i kubkiem ulubionej herbaty w ręku :)). Do tego musiałam sprostać ogromnemu (jak dla mnie) wyzwaniu o nazwie ZAPROSZENIA na wspomnianą uroczystość. Jak wiecie nie tworzę z papieru i scrapbooking jest mi obcy, ale jak "mus to mus" :). Trzy dni pracy i zaproszenia powstały :)).



Długo nie wiedziałam jaką formę mają przyjąć, ale od czego jest internet i "wujek Google" ?:))) Znalazłam kartki w formie ołówka autorstwa Magdaleny Zawadzkiej (TUTAJ) i tak bardzo mnie urzekły, że postanowiłam spróbować zrobić zaproszenia właśnie w tym stylu. Pierwsze nie wyszły, ale nie poddałam się. Przy kolejnych było lepiej :)).


Nie ukrywam, że jestem z siebie dumna, bo dałam radę i całkiem mi się podoba efekt końcowy :)).



Pewnie zastanawiacie się Moi Drodzy, czy scrapbooking mnie wciągnął? Nie, w ogóle, zdecydowanie wolę szycie! Jednak na potrzeby szkolne będę po tą technikę sięgała - byle nie za często :))).

Trzymajcie się zdrowo, 

do zobaczenia 😘,

Justyna


33 komentarze:

  1. Brawo i gratulacje, zaproszenia wyszły rewelacyjnie, jesteś wszechstronnie utalentowana.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, brawo, nie ma dla Ciebie rzeczy niemozliwych :) Cudne te kredki, bardzo mi sie poodbają )

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś! Genialne! Jesteś wszechstronnie utalentowana i wiem, że każdemu wyzwaniu sprostasz a ja z przyjemnością będę podziwać efekty Twojej pracy :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. There are always surprises on your blog, Justiyna!!
    What wonderful and elegant works with the flowers.
    to not work with paper you made great cards!!!
    Thanks for sharing
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zaproszenia. Urodą dorównują uroczym skarpeciakom :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwyraźniej scrapbooking nie jest Ci obcy - wyszło prześlicznie! Zaproszenia są bardzo pomysłowe, świetnie skomponowane i starannie wykonane. Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zaproszenia! Bardzo mi się spodobały - zarówno forma jak i twoje wykonanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko cóż oprócz cudnych sparpeciaków, potrafisz też wspaniałe stworzyć prace z papieru🤩 Zaproszenia bardzo pomysłowe i rzeczywiście ten motyw ołówka świetnie dla maluszków pasuje. Ozdobiłaś je przepięknie 🤩🤩🤩 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zaproszenia , bardzo się wpisują w szkolny charakter uroczystości - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko jak to mówią potrzeba matką wynalazku. Świetnie Ci wyszły te zaproszenia a kształt ołówka dla mnie genialny , w sklepie takich nie kupisz na bank. Są genialne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Są ekstra . Pięknie wyszły, pracuś z Ciebie Justynko. Brawo!!! Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawą formę wynalazłaś. Po wręczenia będą na pewno miłą pamiątką. Pięknie ozdobione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są piękne!!! Uwielbiam Twoje prace- są takie eleganckie , świeże i ten idealny dobór kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko,ujawniłaś jeszcze jeden swój talent-pracę z papierkami .Prześliczne zaproszenia i fajna forma.Jedna ze scraperek Asie Szulik zorganizowała on-line warsztaty na ołówkowe kartki.
    Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są! W zeszłym roku też próbowałam, nawet trafiłam na tą samą stronę, ale moje przy Twoich to karzełki xD. A ta koronka, co za kapitalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Justynko, bardzo ładne zaproszenia w kształcie ołówka, to super pomysł na taką uroczystość :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za jakąkolwiek dziedzinę byś nie "złapała" to dajesz radę;);) bo jesteś mega kreatywna i masz świetne wyczucie kolorów:) zaproszenia są pełne radości, dobrej energii, fajnie się je ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, podziwiam Cię szalenie. Masz tyle talentu w sobie, że za co się nie zabierzesz - zachwyca mnie. Piękne te zaproszenia Ci wyszły. Przesyłam ogrom uścisków i trzymam kciuki za kolejne prace na ślubowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zaproszenia Justynko! Forma ołówka, cudne papiery i śliczne kwiatowe kompozycje - cudowne!
    Jesteś niesamowita i tworzysz zawsze pięknie - złote rączki masz:) Twoje dzieciaczki szkolne na pewno będą czerpały przykład z wychowawczyni. Wiesz Justynko, że ja swoją kochaną panią Zosię z nauczania wspominam najcieplej ze wszystkich nauczycieli? Ona też takie cudowności tworzyła:)
    Buziaczki. Trzymam kciuki za pasowanie - dla nauczyciela to też ważny dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Justysiu, cudne są te zaproszenia, masz złote rączki. Mam nadzieję, że jeszcze jakieś prace scapbookingowe się pojawią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Zaproszenia są wspaniałe! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Your invitations are gorgeous and elegant, I love them!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  23. qwue bonitas, un regalo para los sentidos
    Bsos

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko, wyszły przepiękne. Fanie, że nie wybrałaś standardowej formy zaproszenia. Na pewno będą wspaniałą pamiątką. Zgrabnie Ci poszło, ale przecież nie mogło być inaczej:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko czego Ty nie potrafisz zrobić? Zaproszenia są śliczne i ta forma ołówka. Gratuluję talentu. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sięgaj Justynko sięgaj, bo wychodzi Ci fantastycznie- przepiękne kartki powstały:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wykonałaś te zaproszenia!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. No wyszło świetnie Justynko !!! Powodzenia na ślubowaniu maluszków hihi i udanych kolejnych przygód z papierem 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. Muy bellas estas tarjetas de invitaciones que han quedado geniales con esas flores , buen trabajo .
    Buen fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zaproszenia!!! Super sobie poradziłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale sobie poradziłaś. Piękne zaproszenia wykonałaś.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko podziwiam! fantastyczne zaproszenia:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Doskonały pomysł Justynko . Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).