sobota, 17 marca 2018

Paryski Anioł

anioł, masa solna, spring, flower, róże, Paryż, salt dough, retro, ангел, соль тесто
Jak wam mija weekend? Ja wstałam o piątej rano by dokończyć kolejnego anioła - była wówczas mroźna zima, a teraz pisząc posta wiosna 😄. Pogodę trudno zrozumieć... Ważne, że anioł skończony i gotowy do drogi. "Paryski Anioł" to nazwa, którą wymyślił mój syn. Jak tylko zobaczył go skończonego powiedział "Ten anioł kojarzy się z Paryżem". Więc niech już tak będzie 😊. Anioł jest duży i troszkę  w stylu retro. Od dawna chciałam połączyć stary róż z ciepłym odcieniem brązu i w końcu trafiła się okazja. To pierwszy anioł z wymodelowaną twarzą, którego wam pokazuję, ale nie pierwszy  taki ulepiony. Jeszcze sporo nauki przede mną, ćwiczeń, ale idzie mi coraz lepiej. Najważniejsze, że nie poddaje się 😊. Jak modelować twarz figurkom z mas plastycznych podpatrzyłam u samej mistrzyni Imayara Pascual, ale jest wiele innych dobrze opracowanych tutoriali. 

Miłego weekendu!

Aniołka z masy solnej, z guziczkami na bucikach i pelerynce zgłaszam na wyzwanie
http://diytozts.blogspot.com/2018/10/inspiracje-guziki.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).