środa, 25 lipca 2018

KAKTUSOWA LALKA

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Witam Was bardzo serdecznie! Nie wiem czy u Was też jest tak gorąco, ale u mnie w Warszawie jest istny żar tropików! Odliczam dni do wyjazdu bo jak wiadomo upał + miasto  nie może dać nic dobrego.  I właśnie w ten gorący czas postanowiłam uszyć sobie KAKTUSA, a raczej PANIĄ KAKTUS 😊. Raz już szyłam skarpetkowego kaktusa (TUTAJ), ale tym razem chciałam stworzyć lalkę inną, taką trochę wakacyjną, szaloną, a jednocześnie wyglądającą jak kaktus. Poszperałam w moich skarpetkach i znalazłam nawet jedną parę z motywem kaktusa, ale nie miałam do nich przekonania. I wtedy zrodził się pomysł na uszycie właśnie takiej lalki, jaką Wam przedstawiam 😊.

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Zgromadziłam niezbędne materiały i przystąpiłam do szycia. Jako pierwsze powstało ciałko lalki i ubranko. Następnie zaczęłam szyć małego filcowego kaktusa, którego przyszyłam do żółtej tuniki.

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Najwięcej pracy i dokładności wymagały hafty na nogach. Zupełnie przypadkowo wymyśliłam, aby właśnie w ten sposób je ozdobić. By wszystko wyszło tak jak planowałam, musiałam użyć najcieńszej igły jaką miałam. Zbyt gruba i duża mogłaby wyciągnąć  nitki ze skarpetki lub zrobić dziurki. Szyłam więc powoli, delikatnie ściągając.

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Włosy zrobiłam z przepięknej, grubej, ale delikatnej w dotyku włóczki. Po bokach są różowe włóczkowe kwiatki, podobne do tych jakie widziałam kiedyś w ogrodzie botanicznym😊. Można zatem powiedzieć, że to prawdziwy kaktus i jego urok mnie zainspirował. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://cn.dreamstime.com (KLIK)

Zdjęcie pochodzi ze strony http://photos.linternaute.com (KLIK)

To jeden z najpiękniejszych gatunków. Bardzo go lubię!

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Czapeczkę lalki ozdobiłam dość fantazyjnie - kaktusów nigdy nie jest za dużo 😊. Kaktusa wycięłam w innego koloru filcu niż na tunice i ozdobiłam dodatkowo zielonymi cekinami. 

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

I wiecie co? Jak już uszyłam czapkę, przymocowałam kaktusa to pomyślałam, że w takim nakryciu głowy moja Kaktusowa Lalka śmiało mogłaby udać się na Royal Ascot - tam przecież kobiety mają takie udziwnione, sterczące nakrycia głowy 😂. Czapka obszyta jest również żółtą koronką oraz ma kryształki w dwóch odcieniach zieleni.  Inne detale możecie zobaczyć  na zdjęciu poniżej.

kaktus, motyw kaktusa, lalka kaktus, kaktus zabawka, kaktus pluszak, skarpetkowa lalka, lalka uszyta ze skarpetki, skarpetki, zabawki ze skarpetki, lato, wakacje, Meksyk, lalka ręcznie szyta, fantazyjny kapelusz, lalki ręcznie robione, zabawki ręcznie szyte, cactus, cactus theme, cactus doll, cactus toy, cactus soft toy, sock doll, doll sewn with socks, socks, toys with socks, summer, holidays, Mexico, handmade doll, fancy hat, handmade dolls, hand-sewn toys,кактус, кактусовая тема, кукольная кукла, кактусовая игрушка, кактусовая мягкая игрушка, кукла-носок, кукла, сшитая носками, носками, игрушки с носками, лето, праздники, Мексика, кукла ручной работы, маскарадные костюмы, куклы ручной работы, cactus, tema del cactus, muñeca del cactus, juguete del cactus, juguete suave del cactus, muñeca del calcetín, muñeca cosida con calcetines, calcetines, juguetes con los calcetines, verano, vacaciones, México, muñeca hecha a mano, sombrero de lujo, muñecas hechas a mano, juguetes cosidos a mano,

Szyjąc ją świetnie się bawiłam i uśmiechałam sama do siebie 😊. Spodobały mi się kolorowe włosy i już planuje następną... Poza tym cały czas, pomalutku haftuję Matrioszkę i pracuję nad nową lalką, tym razem z filcu. Nie wiem czy przed wyjazdem ją skończę, ale prędzej czy później pojawi się na blogu 😊.
 Tymczasem Kaktusową Lalkę zgłaszam na Wyzwanie Lipcowe Otwórz Szufladę  (TUTAJ)


Do zobaczenia! Bardzo dziękuje za odwiedziny i przemiłe komentarze 😊.



46 komentarzy:

  1. Śliczna pani Kaktusowa. Zauważyłam też piękną dzianinkę. Zdradzisz skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 Lalka uszyta jest w całości ze skarpetek, a to na czym stoi to papier ozdobny, ale faktycznie
      ciekawy wzór 😊.Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetna!!! Taka, że od razu przywołuje uśmiech na twarzy:) Nóżki mistrzostwo!
    Pozdrawiam serdecznie i udanego urlopu życzę:))

    Ps. Tak, u nas też praży jak na plaży tylko, że bez piasku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaktusowa panna jest prześliczna!!!!Podziwiam kolorystykę i wykonanie! Twoja pomysłowość jest niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊. Staram się by każda lalka była inna 😊.Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Znakomita Kaktusowa Pani.:) Włosy kojarzą mi się z hipisami. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁 Fajne skojarzenie 😁. Nie pomyślałam o tym 😊. A zamierzeniem miał być wygląd chociaż trochę podobny do faktury kaktusa 🌵. Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  5. Ach, to Mammilarki Ci się podobają? :) Mi też. Ale moja jeszcze nie kwitła, za to inne kaktusy dają radę. :)
    A Twoja kaktusowa panienka jest prześliczna. Uwielbiam Twoje pomysły. :) A może powstanie druga i na czapce będzie miała wianuszek kwiatów, jak roślinny pierwowzór na zdjęciu? :) Tak tylko mówię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że podobne rośliny nas urzekły 🌵😊. Hmmm... zainteresowałaś mnie tym pomysłem. Pomyślę, pomyślę... W sumie jakaś córeczka przydałaby się Pani Kaktusowej 😉.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊. Pięknie ją nazwałaś 😊. Właśnie takiego słowa mi brakowało do określenia 😊. Zatem jeszcze raz dziękuję ❤

      Usuń
  7. Miałaś świetny pomysł na tę Laleczkę - Kaktusia wygląda fantastycznie z zielonymi włosami i tymi haftowanymi kolcami na nóżkach - aż buzia się sama do niej uśmiecha. A filcowy kaktusik na czapeczce jest niczym wisienka na torcie:-))) Podobają mi się soczyste i energetyczne kolory, które rzeczywiście kojarzą się z latem i wakacjami. Jak zawsze wyszło uroczo :-))) Powodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam z równie upalnego Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta kaktusowa panienka!
    Mój sąsiad ma ogromną kolekcję kaktusów, które w okresie letnim rosną w ogrodzie i na balkonach, więc mam co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊. To widzę, że masz piękne widoki 😊. Ja kaktusy mogę podziwiać tylko w ogrodach botanicznych 🌵. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  9. Kolejna super laleczka. Za te wzorki na nogach to ja Cię podziwiam, perfekcyjna robota i jaki fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest! taki przytulny kaktusik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊. O tak, tego Kaktusa można akurat przytulić 😊. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Świetna Kaktusiara! bardzo fajnie się tu wszystko zgrywa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za komentarz i odwiedziny 😊. Pozdrawiam!!

      Usuń
  12. Piękna kaktusowa lala. Życzę wygranej w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Przeurocze te Twoje skarpetkowe panienki. I jeszcze bardzo spodobała mi się myszka w wieńcu. Przeczytałam bloga od początku do końca i mam wielka ochotę zaglądać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, ze poświęciłaś trochę czasu by pobuszować u mnie :)). No to już troszkę mnie znasz :)). Cieszę się, że zostaniesz na dłużej :). Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Urocza kaktusowa laleczka, pięknie się prezentuje i trafnie nawiązuje do upalnej pogody.
    Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity talent! Tylko pozazdrościć zdolności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i przemiły komentarz!!!:)) Skarpetki mają ogromny potencjał :)). Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i witam serdecznie w moim małym twórczym świecie :)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Co za szczegóły :) laleczka pięknie dopracowana, wykonana z prawdziwą fantazją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. :)) Thank you very much :)) Thank you for visiting and invite you again. I'll be glad :)) Big hugs :))

      Usuń
  19. Lovely cactus doll!!! The embroidery details looks great in the outfit. I like cactus very much!!! Besitos...

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza laleczka!!! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł jest niesamowity, Kaktusowa Panienka wygląda prześlicznie. Dziękuję za udział w konkursie Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).