poniedziałek, 23 lipca 2018

W błękicie

Witam Was Moi Drodzy 😊. Kilka dni temu  robiłam porządek w moim folderze ze zdjęciami prac i znalazłam jeszcze sporo fotek moich skarpetkowych lalek, których Wam nie pokazywałam. W ostatnim czasie bardzo dużo szyłam więc zapewne gdzieś w natłoku innych lalek, te skarpetkowe panny mi umknęły 😔. Dobrze, że chociaż zdążyłam zrobić zdjęcia. 

skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano

Jako pierwszą pokażę Wam laleczkę uszytą z bardzo ładnej błękitnej, melanżowej skarpetki. Jak na moje zamiłowanie do dodatków, ta jest zdecydowanie wersją skromną 😊. Ale taka właśnie miała być. Uszyłam ją kilka miesięcy temu i przekazałam wraz z kilkoma innymi na Kiermasz do przedszkola młodszego synka. 

skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano

To była nasza ostatnia  tego typu impreza, bo od września przywita synka szkoła, więc skarpetkowe panny zagościły w przedszkolu po raz ostatni. To co ja uwielbiam w tej lalce to przede wszystkim włosy!!! Są wspaniałej jakości : delikatne  w dotyku, błyszczące i  miękkie. Idealne do czesania 😊.

skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano

Na czapce przymocowałam różowe kwiatki  oraz dokleiłam kryształki, a całość wykańcza gipiurowy fartuszek uszyty z mojego ulubionego wzoru gipiury.

skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, lalki uszyte ze skarpetki, zabawki ze skarpetki, lalki ręcznie szyte, skansen w Klukach, lalki ludowe, polskie lalki ludowe, polski strój ludowy, ludowe lalki ręcznie szyte, polska sztuka ludowa, folklor, polski folklor, ludowe skarpetki, sock doll, sock dolls, dolls sewn from socks, toys from socks, hand-sewn dolls, open-air museum in Kluki, folk dolls, Polish folk dolls, Polish folk costume, folk hand-sewn dolls, Polish folk art, folklore, Polish folklore, folk socks, куклы-носки, куклы, сшитые из носков, игрушки из носков, куклы ручной работы, музей под открытым небом в Клюки, народные куклы, польские народные куклы, польский народный костюм, народные ручные куклы, польское народное искусство, фольклор, польский фольклор, народные носки, calcetín, muñecos, muñecos cosidos, calcetines, muñecos cosidos a mano, museo al aire libre en Kluki, muñecas populares, muñecas populares polacas, trajes populares polacos, muñecos cosidos a mano, arte popular polaco, folklore, folclore polaco, calcetines populares, poupées chaussettes, poupées chaussettes, poupées cousues, chaussettes, poupées cousues à la main, musée en plein air à Kluki, poupées folkloriques, poupées folkloriques polonaises, costumes folkloriques polonais, poupées folkloriques cousues à la main, folklorique polonais, folklore, folklore polonais, chaussettes folkloriques, róże, anioł, pastelowy anioł, różany ogród,  roses, angel, pastel angel, rose garden, garden, hand-sewn angel, hand-made angel, розы, ангел, пастельный ангел, розарий, сад, сшитый рукой ангел, ангел ручной работы,rosas, ángel, ángel en colores pastel, jardín de rosas, jardín, ángel cosido a mano, ángel hecho a mano

Nie wiem do kogo trafiła moja lalka, takie uroki kiermaszu, ale mam nadzieję, że przynosi dużo radości 😊. Poza tym chciałam Wam pochwalić się, że w końcu zmobilizowałam się i zaczęłam haftować Matrioszkę, której wzór dostałam w prezencie od męża, o czym zresztą wspominałam wcześniej (TU). Wzór nie należy do najłatwiejszych, ale dam radę, tak myślę... Kończę więc i idę dalej haftować 😍.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, za te wszystkie cudowne komentarze! Przesyłam milion uścisków!





26 komentarzy:

  1. Delikatna i bardzo ładna:)
    Wytrwałości przy haftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie lalki mnie urzekły, ale moje serce skradła "calineczka" w okularkach!!! (czy można ją nabyć?)
    Podziwiam dokładność i precyzje wykonywanych prac(wszystkich)!!, pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo dziękuję :)). W sprawie nabycia laleczek proszę pisać na maila (adres podany w zakładce KONTAKT). Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Moja córka gdy była małą dziewczynką jak je coś się bardzo , bardzo podobało mówiła " to jest przefajne" Twoje lalki są właśnie takie... przefajne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)). A swoją drogą to słowo "przefajne" jest urocze :). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. I ja lubię dodatki (koraliki, ach koraliki), ale ta panienka jest po prostu cudna i idealna. Niczego jej więcej nie trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No właśnie, te wszystkie dodatki nie zawsze pasują, tak również pomyślałam :))

      Usuń
  5. Wiem że one są ze skarpetek, ale nadal nie mogę uwierzyć, że ktoś ze zwykłej skarpetki potrafi stworzyć tak fantastyczna lalę, to jest talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziękuję :)) Jak widać skarpetki mają ogromny potencjał :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. She's so beautiful!! I love her lace apron and the flowers on her hat!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetkowe lalki w Twoim wykonaniu są urzekające! To fascynujące jak urocze efekty uzyskujesz przy wykorzystaniu najzwyklejszych skarpetek, kilku dodatków i swojej fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za każde tak wspaniałe słowo :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Śliczna lala, a jej włosy są przeurocze.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, kolejne cudo!
    Twoje skarpetkowe laleczki skradły moje uczucia do tego stopnia, że ostatnio w pewnym sklepie na L pomyślałam o Tobie oglądając kompleciki skarpetek dla małych chłopców i dziewczynek:)))... ciekawe, czy nadałyby się do Twoich laleczek:)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie wzruszyłaś tym komentarzem :)) Serio, aż brak mi słów jak mi ciepło zrobiło się na sercu :))) Jak mi miło, że patrząc na skarpetki pomyślałaś o mnie :)). Czasami kupuje skarpetki w marketach i tez można trafić na super jakość. Milion uścisków przesyłam!

      Usuń
  10. Ależ ona śliczna!!!!!! Śliczne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jedna to piękniejsza a te włosy rzeczywiście wspaniałe - wyglądają zupełnie jak naturalne :-)
    Skarpeciaki są tak magiczne że teraz podczas zakupów w sklepach namiętnie oglądam wzorzyste skarpety i próbuję sobie wyobrazić jak wyglądałyby Laleczki z nich uszyte :-))) Przyznam że mają w sobie jakąś niesamowicie sympatyczną moc :-)
    Przesyłam uściski i pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, teraz widzę że Kicikicitata ma tak samo jak ja :-)))- no sama widzisz jak na nas działają Twoje piękności :-))))))))))

      Usuń
    2. Inko bardzo Tobie dziękuję za te wszystkie miłe słowa i to, że zawsze mogę na nie liczyć :)) Jak już odpowiedziałam wcześniej, jestem ogromnie wzruszona, że patrząc na skarpety myślicie o mnie i moich lalkach :)). Uważaj tylko, żebyś nie miała jak ja - żal mi chodzić w skarpetach bo wychodzę z założenia, że przydadzą się do szycia :))). A swoją drogą już pojawiają się wzory jesienne i zaczynam robić skarpetkowe zapasy :))) Moc uścisków i pozdrowień przesyłam!!!

      Usuń
  12. Zachwycająca :) cudne kolory, a jej włosy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję :)) Oj tak, te włosy są wyjątkowe - jedne z moich ulubionych :)

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).