piątek, 20 lipca 2018

Pewna PSZCZOŁA...

skarpetki, skarpetki dziecięce, skarpetki dla niemowlaka, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, skarpetkowe zabawki, lalki szyte ze skarpetki, pszczoła, pszczoła zabawka, pluszak pszczoła, lato, kwiaty, miód, zabawki ręcznie szyte,socks, children's socks, baby socks, socks doll, socks dolls, socks toys, dolls sewn from socks, bee, bee toy, plush bee, summer flowers, honey, hand sewn toys, носки, детские носки, детские носки, куклы для носков, куклы для носков, игрушки для носков, куклы, сшитые из носков, пчела, пчелиная игрушка, плюшевая пчела, лето, цветы, мед, ручные игрушки,calcetines, calcetines para niños, calcetines para bebés, calcetines muñecos, calcetines muñecas, calcetines juguetes, muñecas cosidas de calcetines, abeja, juguetes de abeja, peluches, verano, flores, miel, juguetes cosidos a mano

Jestem wybredna... wybredna jeśli chodzi o materiały  i skarpetki do szycia. Zwłaszcza jeżeli chodzi o skarpetki. Wychodzę z założenia, że jak już coś kupować to dobre gatunkowo, bo niestety słaba jakość skarpet będzie widoczna w pracy i nie będzie tego pożądanego efektu. Dobra gatunkowo skarpeta jest bardzo istotna przede wszystkim podczas szycia ciałka lalki.  Dlatego nigdy nie patrzę na firmę, wzór odgrywa drugorzędną rolę - istotna jest jakość. Zdarzyło się, że bardzo podobał mi się kolor, ale nie kupiłam właśnie ze względu na gatunek tkaniny.  A więc jak kupuje skarpety do szycia lalek 😊?  Po pierwsze patrzę czy jest to stopka, czy dłuższa skarpeta - ta ostatnia jest lepsza, ponieważ możemy ją na wiele sposobów wykorzystać. Po drugie sprawdzam jaka jest  w dotyku - musi być delikatna i miękka, jak to kiedyś określiła moja koleżanka "taka milutka i przyjemna ".  Po trzecie sprawdzam jaki ma splot - to bardzo ważny element  bo od niego będzie w dużej mierze zależał efekt końcowy i czy jest troszkę rozciągliwa. Wówczas mogę oszacować wielkość lalki i zacząć dobierać inne dodatki. Po czwarte wzór, a dokładniej jak prezentuje się od spodu i po naciągnięciu. Jeżeli wszystko jest OK to kupuję, a jeżeli chociaż coś mi nie pasuje to rezygnuję . Może brzmi to skomplikowanie, ale mi wystarczy niecała minutka by zadecydować o dalszych losach nowej pary skarpetek 😀. 


Ale  w tym roku zrobiłam wyjątek!  Kiedy byliśmy nad morzem, a każdy doskonale wie ile jest  kramów z różnościami nad naszym Bałtykiem, synek zauważył te malutkie skarpetki pszczółki. Stanął jak zaczarowany i zawołał przejęty "Mamusiu, zobacz jakie znalazłem słodkie skarpetki dla Ciebie ! Kupisz je i uszyjesz pszczółkę?".  Do tej pory nie wiem jak on je wypatrzył, bo tylko przechodziliśmy obok, ale dzieci mają jakieś "rentgeny" w oczach i dostrzegają znacznie więcej niż my dorośli.

skarpetki, skarpetki dziecięce, skarpetki dla niemowlaka, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, skarpetkowe zabawki, lalki szyte ze skarpetki, pszczoła, pszczoła zabawka, pluszak pszczoła, lato, kwiaty, miód, zabawki ręcznie szyte,socks, children's socks, baby socks, socks doll, socks dolls, socks toys, dolls sewn from socks, bee, bee toy, plush bee, summer flowers, honey, hand sewn toys, носки, детские носки, детские носки, куклы для носков, куклы для носков, игрушки для носков, куклы, сшитые из носков, пчела, пчелиная игрушка, плюшевая пчела, лето, цветы, мед, ручные игрушки,calcetines, calcetines para niños, calcetines para bebés, calcetines muñecos, calcetines muñecas, calcetines juguetes, muñecas cosidas de calcetines, abeja, juguetes de abeja, peluches, verano, flores, miel, juguetes cosidos a mano

Jego przejęcie i radość, że znalazł dla mnie śliczne skarpetki było tak wielkie, że nie mogłam ich nie kupić. Pomyślałam, że nawet jeśli okażą się słabej jakości po otworzeniu pudełka, to coś wymyślę i uszyję tą wymarzoną pszczółkę, dla NIEGO 😍. Jak widać słowa dotrzymałam i skarpetkowa Pszczółka powstała. Jest malutka, jak skarpetki z których je uszyłam i bez problemu mieści się w dłoni.

skarpetki, skarpetki dziecięce, skarpetki dla niemowlaka, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, skarpetkowe zabawki, lalki szyte ze skarpetki, pszczoła, pszczoła zabawka, pluszak pszczoła, lato, kwiaty, miód, zabawki ręcznie szyte,socks, children's socks, baby socks, socks doll, socks dolls, socks toys, dolls sewn from socks, bee, bee toy, plush bee, summer flowers, honey, hand sewn toys, носки, детские носки, детские носки, куклы для носков, куклы для носков, игрушки для носков, куклы, сшитые из носков, пчела, пчелиная игрушка, плюшевая пчела, лето, цветы, мед, ручные игрушки,calcetines, calcetines para niños, calcetines para bebés, calcetines muñecos, calcetines muñecas, calcetines juguetes, muñecas cosidas de calcetines, abeja, juguetes de abeja, peluches, verano, flores, miel, juguetes cosidos a mano

Same skarpetki nie były takie złe gatunkowo, ale troszkę musiałam  pokombinować  by Pszczółka wyszła sympatycznie. Całą pracę utrzymałam w kolorystyce  skarpet. Oczy to przyszyte koraliki złożone z malutkich sześcianów, by chociaż troszkę przypominały oczy owada. 

skarpetki, skarpetki dziecięce, skarpetki dla niemowlaka, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, skarpetkowe zabawki, lalki szyte ze skarpetki, pszczoła, pszczoła zabawka, pluszak pszczoła, lato, kwiaty, miód, zabawki ręcznie szyte,socks, children's socks, baby socks, socks doll, socks dolls, socks toys, dolls sewn from socks, bee, bee toy, plush bee, summer flowers, honey, hand sewn toys, носки, детские носки, детские носки, куклы для носков, куклы для носков, игрушки для носков, куклы, сшитые из носков, пчела, пчелиная игрушка, плюшевая пчела, лето, цветы, мед, ручные игрушки,calcetines, calcetines para niños, calcetines para bebés, calcetines muñecos, calcetines muñecas, calcetines juguetes, muñecas cosidas de calcetines, abeja, juguetes de abeja, peluches, verano, flores, miel, juguetes cosidos a mano

Do czapeczki przyszyty jest czarny tiul, dzięki czemu wyszedł mi jakby kapelusz. Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatka i niebieskich skrzydełek uszytych z filcu.

skarpetki, skarpetki dziecięce, skarpetki dla niemowlaka, skarpetkowa lalka, skarpetkowe lalki, skarpetkowe zabawki, lalki szyte ze skarpetki, pszczoła, pszczoła zabawka, pluszak pszczoła, lato, kwiaty, miód, zabawki ręcznie szyte,socks, children's socks, baby socks, socks doll, socks dolls, socks toys, dolls sewn from socks, bee, bee toy, plush bee, summer flowers, honey, hand sewn toys, носки, детские носки, детские носки, куклы для носков, куклы для носков, игрушки для носков, куклы, сшитые из носков, пчела, пчелиная игрушка, плюшевая пчела, лето, цветы, мед, ручные игрушки,calcetines, calcetines para niños, calcetines para bebés, calcetines muñecos, calcetines muñecas, calcetines juguetes, muñecas cosidas de calcetines, abeja, juguetes de abeja, peluches, verano, flores, miel, juguetes cosidos a mano

Pszczółka już skradła serce  i na dobre zadomowiła się u nas.  W końcu to wyjątkowa Pszczoła, bo powstała dzięki bystrym oczkom mojego synka...

















26 komentarzy:

  1. Jest idealna!
    Sympatyczna, słodka i wyjątkowa pod każdym względem - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest obłędna!!! Za każdym razem myślę WOW teraz zrobiłaś najlepszą lalkę. A później robisz następną i znów jest super!!! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Gosiu bardzo dziękuję :)) Przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Przesłodka jest Twoja skarpetkowa pszczółka :) nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my goodness, this is so absolutely adorable!! I love it!! It makes me smile!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, a dzięki zamówieniu tak szczególnej osoby jest tym bardziej wyjątkowa 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu, myślę, że gdyby nie syn to nie kupiłabym tych skarpetek :). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Po prostu rewelacyjny Bzyczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pszczółka jest fantastyczna, pełna wdzięku i uroku :) Polubiłam Twoje skarpetkowce :)
    P.S. śledzenie mail'em działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)). Super, że śledzenie przez maila działa :)) A ja jeszcze raz dziękuję za sugestię. Jak widać człowiek całe życie się uczy :). Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  8. Przesłodka pszczółeczka - dama, tak słodka jak miód.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow prześliczna pszczólka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu brak słów - rewelacyjnie wyszła Ci ta Pszczółka. A jaka z niej dama w tym kapelutku z dodatkiem czarnego tiulu. Jest słodka, urocza i pełna wdzięku :-) Podziwiam precyzję wykonania wszystkich Twoich prac, odkąd trafiłam na Twojego bloga nie mogę wyjść z podziwu nad wszystkimi pracami jakie tu prezentujesz. U mnie w domu nikt nie uwierzył że laleczki od Ciebie są uszyte ze skarpetek a kiedy pokazałam Rodzinie Twoje prace na blogu - oniemieli z wrażenia :-) :-) :-)
    Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za wakacyjny klimacik, jaki tu dzisiaj zastałam. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko z całego serca dziękuję Tobie za te wszystkie miłe słowa :))). Aż brak mi dalej słów by wyrazić wdzięczność za docenienie mojej pasji i skarpeciaków :). Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich! Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Oniemiałam z wrażenia i zachwytu, jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).