sobota, 6 października 2018

Wspomnienia Gościnnej Projektantki. Dla Kasi

jesień, jesienne prace, jesienne robótki ręczne, skarpetkowe lalki, lalki szmaciane, lalki recznie szyte, zabawki ze skarpetki, Pani Jesień, elf, magiczny las, jesienny las, jesienne inspiracje, jesiennautumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys,e kwiaty, ręcznie zrobione zabawki, autumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys, lalki szyte ze skarpetki, lalki ze skarpetki,dolls sewn from socks, dolls from socks, idea for dolls,осенние, осенние работы, осенние рукоделия, куклы для новорожденных, куклы из тряпичной куклы, куклы с ручным заводом, игрушки для носков, осенняя леди, эльф, волшебный лес, осенний лес, осенние вдохновения, осенние цветы, игрушки ручной работы, куклы, сшитые из носков, куклы от носков, идея для кукол, otoño, trabajos de otoño, costura de otoño, muñecas de calcetines, muñecas de trapo, muñecas cosidas a mano, juguetes de calcetines, dama de otoño, duende, bosque mágico, bosque de otoño, inspiraciones de otoño, flores de otoño, juguetes hechos a mano, muñecas cosidas de muñecas de calcetines, idea para muñecas,  Herbst, Herbstarbeiten, Herbst Handarbeiten, Socken Puppen, Stoffpuppen, handgenähte Puppen, Socken Spielzeug, Herbst-Dame, Elf, Zauberwald, Herbstwald, Herbst-Inspirationen, Herbstblumen, handgemachtes Spielzeug, Puppen aus Socken genäht, Puppen aus Socken, Idee für Puppen

Witam Was bardzo serdecznie w sobotni wieczór! Dzień był piękny, słoneczny, a mnie naszło na sentymentalne wspomnienia. Jak już wiecie miałam ogromną przyjemność wystąpić we wrześniu na blogu Szuflada w roli Gościnnej Projektantki.  Trochę wahałam się czy zgłosić się, gdyż nigdy wcześniej nie przeprowadzałam żadnego wyzwania i miałam obawy czy podołam temu zadaniu bo to przecież duża odpowiedzialność. No, ale pomyślałam "do odważnych świat należy" i zgłosiłam się. Udało się, hura, zostałam Gościnną Projektantką 😊. Wybór tematu nie był dla mnie trudny, bo wiedziałam od razu, że będzie to las - moje magiczne miejsce i źródło tak wielu inspiracji. Od dziecka wychowywałam się w otoczeniu lasów i nigdy nie zapomnę wspólnego zbierania z babcią jagód i poziomek, ogromnych kani, momentów kiedy po przebudzeniu czekała na mnie metalowa miska pełna leśnych owoców i ten cudowny ich aromat, nie zapomnę pięknych wrzosowisk, zapachu sosny i leśnych ziół, wieczornego pieczenia ziemniaków w popiele z rodziną, nocnych odgłosów zwierząt, leśnych zabaw w podchody, długich spacerów i zimowych wypraw na sanki, bo jak wiadomo najlepsze górki do zjazdów były w lesie. Później doszły harcerskie obozy, nocne warty, zabawy i gry na orientację i cały czas to jedno wyjątkowe miejsce LAS. Całe szczęście mój mąż podziela moją miłość do tego miejsca więc teraz razem odkrywamy jego uroki. Bo chociaż mieszkam w Warszawie to ciągle jestem blisko lasu i codziennie podziwiam jego widok  z okna...

jesień, jesienne prace, jesienne robótki ręczne, skarpetkowe lalki, lalki szmaciane, lalki recznie szyte, zabawki ze skarpetki, Pani Jesień, elf, magiczny las, jesienny las, jesienne inspiracje, jesiennautumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys,e kwiaty, ręcznie zrobione zabawki, autumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys, lalki szyte ze skarpetki, lalki ze skarpetki,dolls sewn from socks, dolls from socks, idea for dolls,осенние, осенние работы, осенние рукоделия, куклы для новорожденных, куклы из тряпичной куклы, куклы с ручным заводом, игрушки для носков, осенняя леди, эльф, волшебный лес, осенний лес, осенние вдохновения, осенние цветы, игрушки ручной работы, куклы, сшитые из носков, куклы от носков, идея для кукол, otoño, trabajos de otoño, costura de otoño, muñecas de calcetines, muñecas de trapo, muñecas cosidas a mano, juguetes de calcetines, dama de otoño, duende, bosque mágico, bosque de otoño, inspiraciones de otoño, flores de otoño, juguetes hechos a mano, muñecas cosidas de muñecas de calcetines, idea para muñecas,  Herbst, Herbstarbeiten, Herbst Handarbeiten, Socken Puppen, Stoffpuppen, handgenähte Puppen, Socken Spielzeug, Herbst-Dame, Elf, Zauberwald, Herbstwald, Herbst-Inspirationen, Herbstblumen, handgemachtes Spielzeug, Puppen aus Socken genäht, Puppen aus Socken, Idee für Puppen

Byłam bardzo ciekawa jak Dziewczyny zinterpretują "Wrześniowy las", ale przyznam szczerze, że obawiałam się czy w ogóle ktoś zgłosi się do mojego wyzwania. Taki mały stres towarzyszył mi i nie chciał odejść. Frekwencja przerosła moje najśmielsze oczekiwania - 15 wspaniałych, cudownych, wyjątkowych prac. Każda inna, a tak niesamowita. Wśród tych wspaniałości pojawiła się również  praca Kasi autorki bloga kasirekodzielo.blogspot.com, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie. "Magiczna jesień"  to praca niesamowita, pełna magii, tajemnicy i ciepła, wykonana w technice decoupage, a możecie zobaczyć ją na blogu Kasi właśnie  TUTAJ.
Kochani koniecznie odwiedźcie bloga Kasi KLIK i zobaczcie sami jakie cuda ona tworzy, a kto może niech zostanie u niej na dłużej!! To dziewczyna z ogromnym talentem i pasją, które widać w każdej jej pracy!  Kasiu dziękuję Tobie jeszcze raz za udział i ciesze się, że dzięki temu mogłam Ciebie i Twój magiczny świat poznać 💓!!!

jesień, jesienne prace, jesienne robótki ręczne, skarpetkowe lalki, lalki szmaciane, lalki recznie szyte, zabawki ze skarpetki, Pani Jesień, elf, magiczny las, jesienny las, jesienne inspiracje, jesiennautumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys,e kwiaty, ręcznie zrobione zabawki, autumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys, lalki szyte ze skarpetki, lalki ze skarpetki,dolls sewn from socks, dolls from socks, idea for dolls,осенние, осенние работы, осенние рукоделия, куклы для новорожденных, куклы из тряпичной куклы, куклы с ручным заводом, игрушки для носков, осенняя леди, эльф, волшебный лес, осенний лес, осенние вдохновения, осенние цветы, игрушки ручной работы, куклы, сшитые из носков, куклы от носков, идея для кукол, otoño, trabajos de otoño, costura de otoño, muñecas de calcetines, muñecas de trapo, muñecas cosidas a mano, juguetes de calcetines, dama de otoño, duende, bosque mágico, bosque de otoño, inspiraciones de otoño, flores de otoño, juguetes hechos a mano, muñecas cosidas de muñecas de calcetines, idea para muñecas,  Herbst, Herbstarbeiten, Herbst Handarbeiten, Socken Puppen, Stoffpuppen, handgenähte Puppen, Socken Spielzeug, Herbst-Dame, Elf, Zauberwald, Herbstwald, Herbst-Inspirationen, Herbstblumen, handgemachtes Spielzeug, Puppen aus Socken genäht, Puppen aus Socken, Idee für Puppen

jesień, jesienne prace, jesienne robótki ręczne, skarpetkowe lalki, lalki szmaciane, lalki recznie szyte, zabawki ze skarpetki, Pani Jesień, elf, magiczny las, jesienny las, jesienne inspiracje, jesiennautumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys,e kwiaty, ręcznie zrobione zabawki, autumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys, lalki szyte ze skarpetki, lalki ze skarpetki,dolls sewn from socks, dolls from socks, idea for dolls,осенние, осенние работы, осенние рукоделия, куклы для новорожденных, куклы из тряпичной куклы, куклы с ручным заводом, игрушки для носков, осенняя леди, эльф, волшебный лес, осенний лес, осенние вдохновения, осенние цветы, игрушки ручной работы, куклы, сшитые из носков, куклы от носков, идея для кукол, otoño, trabajos de otoño, costura de otoño, muñecas de calcetines, muñecas de trapo, muñecas cosidas a mano, juguetes de calcetines, dama de otoño, duende, bosque mágico, bosque de otoño, inspiraciones de otoño, flores de otoño, juguetes hechos a mano, muñecas cosidas de muñecas de calcetines, idea para muñecas,  Herbst, Herbstarbeiten, Herbst Handarbeiten, Socken Puppen, Stoffpuppen, handgenähte Puppen, Socken Spielzeug, Herbst-Dame, Elf, Zauberwald, Herbstwald, Herbst-Inspirationen, Herbstblumen, handgemachtes Spielzeug, Puppen aus Socken genäht, Puppen aus Socken, Idee für Puppen

Jako główną nagrodę przygotowałam laleczkę w jesiennym ubranku, którą już widzieliście na zdjęciach powyżej, skarpetkową laleczkę - brelok w jagodowym ubranku i zawieszce w sowy

jesień, jesienne prace, jesienne robótki ręczne, skarpetkowe lalki, lalki szmaciane, lalki recznie szyte, zabawki ze skarpetki, Pani Jesień, elf, magiczny las, jesienny las, jesienne inspiracje, jesiennautumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys,e kwiaty, ręcznie zrobione zabawki, autumn, autumn works, autumn handicrafts, socks dolls, rag dolls, hand-sewn dolls, socks toys, Lady Autumn, elf, magical forest, autumn forest, autumn inspirations, autumn flowers, hand-made toys, lalki szyte ze skarpetki, lalki ze skarpetki,dolls sewn from socks, dolls from socks, idea for dolls,осенние, осенние работы, осенние рукоделия, куклы для новорожденных, куклы из тряпичной куклы, куклы с ручным заводом, игрушки для носков, осенняя леди, эльф, волшебный лес, осенний лес, осенние вдохновения, осенние цветы, игрушки ручной работы, куклы, сшитые из носков, куклы от носков, идея для кукол, otoño, trabajos de otoño, costura de otoño, muñecas de calcetines, muñecas de trapo, muñecas cosidas a mano, juguetes de calcetines, dama de otoño, duende, bosque mágico, bosque de otoño, inspiraciones de otoño, flores de otoño, juguetes hechos a mano, muñecas cosidas de muñecas de calcetines, idea para muñecas,  Herbst, Herbstarbeiten, Herbst Handarbeiten, Socken Puppen, Stoffpuppen, handgenähte Puppen, Socken Spielzeug, Herbst-Dame, Elf, Zauberwald, Herbstwald, Herbst-Inspirationen, Herbstblumen, handgemachtes Spielzeug, Puppen aus Socken genäht, Puppen aus Socken, Idee für Puppen

oraz inne niespodzianki, które możecie zobaczyć TUTAJ, u Kasi na blogu.  Paczka jest już Kasi i wiem, że jej zawartość podoba się 😊. Kasiu dziękuję jeszcze raz za te wszystkie wspaniałe słowa; móc przygotować dla Ciebie nagrodę było dla mnie ogromną przyjemnością!!!

I chociaż miałam pochwalić się Wam, Moi Drodzy, skarpetkowymi łowami, to chyba przełożę to na później... niech dziś będzie sentymentalnie...

Moc uścisków!
Justyna

44 komentarze:

  1. Jaka śliczniutka, i te rude, falowane włoski... Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko!!! Jak tylko zobaczyłam te włoski to zakochałam się w nich od razu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oglądałam właśnie zwycięską pracę- jesienną szkatułke- bardzo mi się podoba:) Wspaniałe laleczki poszły jako nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne lale, a dzięki tej jesiennej panience ta pora roku będzie przyjaźniejsza.:) Dziękuję za polecenie bloga Kasi, zostanę u niej na dłużej.:) Miłego weekendu Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko z całego serca :)). Tak właśnie myślałam, że spodoba się Tobie u Kasi :)). Miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  4. Zwycięska praca zachwycająca - nic dziwnego, że ją wybrałaś:)
    A laleczka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, piękne prace przygotowałas dla Kasi!
    Twoje lalki są urzekające i takie niepowtarzalne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje bardzo :)) Obiecuję, że Twoja też będzie wyjątkowa :)). Moc uścisków!

      Usuń
  6. Prześliczną nagrodę przygotowałaś dla zwyciężczyni 😊. Laleczki jak zwykle pełne kolorów, chce się na nie patrzeć cały czas 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eunice :)) Starałam się z całego serca :). Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  7. Trzy razy czytałam Twoje wspomnienia-tak pięknie je opisałaś! Lalki -nagroda, przepiękne . Wygrana praca-magiczna. Obydwie zasługują na siebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)) To był okres wielu wspaniałych emocji :)) Chwilo trwaj! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Kochana Justynko , jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wszelkie doznania , które mi towarzyszyły i jeszcze nadal towarzyszą dzięki tej pracy i Twoim wspaniałym nagrodom. Wszystkim się chwalę jakie cuda tworzą Twoje zdolne rączki , a wszystkim , którzy widzieli mają prace i zechcieli do mnie zajrzeć dziękuję za miłe słowa . Buziaki . Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kasiu, zasłużyłaś na każdą nagrodę :)), bo stworzyłaś na prawdę piękną pracę!!! Ja również dziękuję za wszystko i każde miło słowo, i jak dla mnie niech te fajne emocje trwają jak najdłużej :)) Ściskam mocno!!!

      Usuń
  9. Super temat Justynko podałaś na zabawę, szkoda że akurat zbiegł się z czasem mojego urlopu, więc nie mogłam w nim wziąć udziału. Ale jak widzę, jaka praca wygrała to nie ma co żałować, bo i tak nie miałabym szans hi hi :) Jak zawsze cudnej urodny laleczkę stworzyłaś, a te jej włosy... pięknie Kasię obdarowałaś wspaniałymi upominkami. Miłej niedzieli Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu a wiesz, że jak podawałam temat wyzwania to pomyślałam sobie "Kurka szkoda, że Lidzia na wyjeździe bo na pewno coś fajnego by zrobiła" :))). widzisz Kochana jak o Tobie myślę :)) Może jeszcze kiedyś będzie okazja, ale nic straconego - już kompletuję (nie)straszną paczkę na Twoją zabawę :)))). Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  10. Justynko, w roli Gościnnej Projektantki spisałaś się na medal a nagrody dla zwyciężczyni są śliczne! Zajrzałam też na blog Kasi i muszę przyznać, że tworzy niesamowite rzeczy. Na pewno będę u niej częstym gościem:)
    Zazdroszczę Ci bliskości lasu i tego klimatu jaki w nim panuje. Ja niestety mieszkam dość daleko i las odwiedzam dość rzadko.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje Bożenko!!! Tak miłe słowa w poniedziałkowy poranek dodają skrzydeł :) Oj tak mam szczęście, że las blisko, ale to jedno z ulubionych miejsc na weekendowe spacery wielu warszawiaków więc niekiedy jest tam bardziej tłoczno niż na Starym Mieście :)). Jak wybieramy się na spacer to w tygodniu lub w weekend rano. Inaczej jest zbyt tłoczno i urok pryska :). Moc uścisków przesyłam!

      Usuń
  11. Justynko, gratuluję występu jako Gościnna Projektantka. Przepiękny temat wybrałaś - las to miejsce niezwykłe. Podziwiam nagrody, które przygotowałaś dla Kasi - nie sposób nie kochać Twoich skarpetkowych laleczek.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jesteś kochana :)) Dziękuję i przesyłam uściski!!!

      Usuń
  12. Wspaniale, że zdecydowałaś się być Gościnna Projektantką. Praca, którą nagrodziłaś jest genialna. Twoja nagroda, zresztą również bardzo piękna i bogata. Obejrzałam bloga Kasi i teraz podziwiam prace Was obu. Pozdrawiam niedzielnie, do kolejnego poczytania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alinko :)) Było to dla mnie spore przeżycie, ale warte doświadczenia :)) Moc uścisków i miłego dnia życzę!

      Usuń
  13. Hello, my friend!! I'm back from vacation and catching up on all I've missed!! Oh my goodness, she's so gorgeous!! I love her beautiful red hair!! What a stunning doll!! Her outfit is fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Lisa! How nice to see you again :)) I hope that the holidays have gone well and rested :). Thank you from the commentary and see you again!

      Usuń
  14. Jest śliczna i bardzo urokliwa. Wszystkie kolorki dodały jej radości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :)) Nie da się ukryć, że lubię kolory :)) Moc uścisków i pozdrowień!

      Usuń
  15. Linda boneca! Adorei o detalhe do pezinho...parabéns pelo capricho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado :)) Você não pode esconder, eu amo cores e combinando-os juntos :)) Atenciosamente!

      Usuń
  16. Justynko, Twoje lale są zachwycające! Gratuluję Kasi takiej pięknej nagrody i pozdrawiam Ciebie serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie!!:))

      Usuń
  17. Justynko, dzięki Twoim Gościnnym występom powstało wiele wspaniałych prac - brawo i gratuluję jeszcze raz z całego serca. Skrzyneczka Kasi jest tak obłędna że po prostu dech zapiera a Twoja laleczka w nagrodę to kolejne mistrzostwo. Kocham te skarpeciaki i z wielką ochotą zawsze je u Ciebie oglądam. A jak zobaczyłam wrzosowe maleństwo - po prostu się rozpłynęłam - jest urocze i słodziutkie :-)))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko Doga dziękuję Tobie za te przemiłe słowa:))). Ten wrzosowy bobasek jest rzeczywiście słodki, tak jakoś wyszedł mi :)) Powstał z moich skarpetkowych łowów :)). Zresztą ostatnio tyle szyję tych bobasów, że zaczyna mi niemowlęcych skarpetek brakować :)). Buziaki przesyłam i uściski!

      Usuń
  18. Zdecydowanie - las to miejsce wspaniałe, niezwykłe i ja również uwielbiam spędzać w nim czas.
    Laleczka jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kamelio!:)) Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:))

      Usuń
  19. Ach, Kasię mam okazję znać osobiście :) poznałyśmy się na spotkaniach grupy łódzkiej miłośników decoupage.
    Pięknie piszesz o lesie.... ja bardzo żałuję, że w pobliżu nie mam żadnego lasu :(
    Twoje wyzwanie bardzo mi się podobało, podałaś bardzo fajny temat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko za komentarz i jeszcze raz za udział w moim wyzwaniu :))! O jak fajnie, że się znacie :)). Widzę, że w Łodzi mieszkają same wspaniałe Artystki :)) Moc pozdrowień i miłego dnia życzę!

      Usuń
  20. Śliczności przygotowałaś w nagrodę dla Kasi!!! Zaraz biegnę zaglądnąć na jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję ślicznie!!:)) Myślę, ze u Kasi spodoba się Tobie:). Buziaki!

      Usuń
  21. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Muito linda boneca, uma fofura de trabalho.
    bjs

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).