piątek, 25 stycznia 2019

W fiolecie

No i mamy znów piękną zimę!   Sypie śnieg, jest mróz i tym razem sankowe szaleństwo mnie nie ominęło. Cudowne uczucie móc usiąść na sanki, nie zarwać ich 😂 i zjeżdżać z górki jak dawniej kiedy było się małym. A do tego zaczęły się u nas ferie więc przede mną dwa tygodnie spokoju i odpoczynku od szkolnych obowiązków 😃. Chwilo trwaj!!! Nie zamierzam jednak spędzić tego czasu na leniuchowaniu i nie robieniu "nic". Przede mną wspaniały wyjazd, szycie już bardzo wiosennych lalek i to na co czekałam najbardziej...kurs Decoupage! Tak Kochani dobrze przeczytaliście. W końcu zebrałam się w sobie, znalazłam wolny dzień, mąż zasponsorował i w przyszłym tygodniu idę próbować swoich sił pod okiem wspaniałej specjalistki. Ale więcej napisze już po kursie no i pochwałę się pracą - o ile będzie się czym chwalić, hihihihi  😂.  
Pozostając jeszcze w zimowym klimacie dziś pokażę Wam skarpetkowego aniołka w fiolecie.


Uszyłam go jeszcze przed świętami dla mojej koleżanki, która uwielbia ten kolor. Aniołek ma 15 cm i ozdobiłam go przede wszystkim kryształkami, które już wcześniej pokazywałam tylko były w innej tonacji (TU). Dziewczyny nie wiem czy znacie te kryształki firmy papierniczej Astra, ale są cudne!  Idealne dla miłośniczek błyskotek. Ja kupiłam wszystkie z serii, czyli "Diamentową Komnatę", "Szafirową Komnatę" i "Bursztynową Komnatę".  Są duże, a w słońcu przepięknie się mienią!


Kryształki widoczne na tym aniołku są z serii "Szafirowa Komnata".  Na górze przyczepiłam dużego, materiałowego kwiatka, a włosy zrobiłam z delikatnej, bawełnianej włóczki.  Koleżance bardzo się podobał więc to najważniejsze 😊. W końcu każdy z nas ma swój ulubiony kolor.


Dziewczyny Moje Drogie, dziękuje Wam za wspaniałe komentarze pod poprzednim postem!! Zmotywowałyście mnie do dalszych szydełkowych ćwiczeń i poczułam, jakby powiedziała to młodzież "Powera" 😊.  Fajnie, że jesteście!

Przesyłam Wam moc uścisków znad filiżanki dobrej, rozgrzewającej herbatki.

Justyna

87 komentarzy:

  1. Kolejny cudny aniołek. Jestem pod coraz większym wrażeniem Justynko :)Pozdrawiam i wielu pozytywnych emocji na kursiku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko bardzo dziękuję :)) Bardzo się cieszę na ten kurs, w końcu spróbuje czegoś nowego, tak dla odmiany :)). Uściski!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Monia Lisa dziękuję bardzo :)). Serdecznie pozdrawiam i dziękuję również za odwiedziny :))

      Usuń
  3. Czarujący aniołek! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek Justynko.:) Raz tylko trafiłam w sklepie papierniczym Szafirową i Bursztynową Komnatę, bardzo lubię takie błyskotki.:) Jestem sroczka na półperełki, taśmy cyrkoniowe i koroneczki. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lenko!!! Ja też jestem jak sroka :)) A te kryształki są cudne i co ważniejsze, nie takie drogie :). Buziaczki kochana!

      Usuń
  5. Cudowna laleczka! Pięknie jej w tym kwiatuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała i piękna Anielska laleczka . Cudownie prezentuję się w tym fiolecie a kwiat na czapce dopełnia całości. Podziwiam Twoje prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo dziękuję, miło mi :)) Rzadko daje materiałowe kwiaty jako dodatki, ale tutaj żaden inny nie pasował :) Uściski!

      Usuń
  7. Kocham fiolet, śliczny ten Aniołeczek 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem miłośniczką fioletu, ale Twój aniołek jest piękny nawet w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TRZYMAM KCIUKI :) TAKI KURSIK TO WSPANIAŁA SPRAWA, będą wspomnienia :) a laleczka jak zwykle fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :)! Już nie mogę się doczekać tego kursu :)) Buziaki!

      Usuń
  10. Kiedyś fiolet był u mnie numerem jeden. Później miętowy;) Teraz róż i szary.
    Ale mimo to aniołek i tak mi się podoba.
    Super, że startujesz z decoupage! Sama byłam na takim kursie i byłam zadowolona:)
    Udanych ferii:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu!!! Ja też kiedyś miałam szał na fioletowy, ale teraz oszczędniej go dobieram :). Już dawno ten kurs chodził mi głowie, ale ciągle czasu brakowało. Nie wiem czy będę tworzyła w tej technice, ale dodatkowa wiedza nie zaszkodzi :) Buziaki!

      Usuń
  11. Justynko, każda Twoja Lalunia jest wyjątkowa :-) Pisałam to już chyba ze sto razy i powtórzę jeszcze raz - kocham Twoje skarpeciaki i napatrzeć się na nie nie mogę, takie są urocze.
    Chyba wiem do kogo zapisałaś się na kursik - wspaniale - ja na razie nie znalazłam chwilki by opracować pierwszy odcinek z praktycznego podejścia do tematu. Tyle się ostatnio dzieje, że sama nie wiem jak i kiedy się za niego zabiorę. Trzymam kciuki i kibicuję Twoim poczynaniom w nowej technice :-))) Przesyłam uściski i życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Inko :)). Na kurs idę do "KurzoŁapki"; to sklep i pracownia dla pasjonatów dekupażu. Robią różnorodne kursy, w tym indywidualne :)) Jestem ogromnie ciekawa jak to będzie, a Tobie kochana bezgranicznie wdzięczna za serię teoretycznych kursów! Bo to Ty zmobilizowałaś mnie i zachęciłaś by spróbować. Nie wiem czy będę tworzyć w tej technice, ale spróbować nie zaszkodzi :) Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  12. Śliczny Aniołek Justynko. Rzeczywiście - cudne kryształki. Czekam na dekupażowy tworek i życzę Ci udanego wypoczynku.
    U mnie jeszcze do ferii dwa tygodnie;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Izuniu :)) My już odpoczywamy :). A kurs mam we wtorek, trzymaj kochana kciuki :))) Buziaczki!

      Usuń
  13. It's so beautiful, cute and sweet doll!
    I love it!
    Hugs from Seville.🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much :)) Big hugs and have a nice day!

      Usuń
  14. O fajnie się masz z tymi feriami.. sama bym na sankach pozjeżdżała tylko z kim?? wnuków bark a sama to by mnie chyba od razu zamknęli w izolacji. Już i tak dziwnie na mnie patrzą w autobusie jak o 6:30 jadac do pracy wyciągam szydełko i robótkę :-)
    Laleczka w fioletach cudna, ale to u Ciebie norma. Trzymam kciuki za decoupage, ja jestem samoukiem i mam w swoim dorobku wielką fascynacje ta techniką, niestety bez większych sukcesów. Ale lubię sobie od czasu do czasu coś zmalować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Aniu mam jeszcze to szczęście, że mogę zjeżdżać na sankach z moimi chłopcami :))) Obok nas zjeżdżał jeszcze jeden tata z córeczką :)). Fajnie, że szydełkujesz w drodze!!! Chociaż pewno wiele ludzi patrzy się w telefon :)). Aniu bardzo ciesze się na samą myśl o tym kursie, zawsze to coś nowego :) Buziaczki kochana i dziękuje za komentarz!

      Usuń
  15. Jaki uroczy fioletowy słodziak :) Ja uwielbiam wszelakie świecidełka, więc dla mnie te kryształki są super i nigdy ich nigdzie nie za wiele, tak uważam :) U nas też biało i mroźno, tylko nie mam sanek na których mogłabym pojeździć hi hi Miłego leniuchowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. She's so gorgeous!! I love her beautiful purple outfit!! She's beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w Twoich skarpetkowych aniołkach!!! Każdy jest wyjątkowy i każdego chciałabym mieć! Zyczę owocnego kursu i znając wytwory Twoich rąk, te też zapewne będą śliczne. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo Tobie dziękuję za miły jak zawsze komentarz i wiarę w moje twórcze siły :)) Uściski!

      Usuń
  18. Udana praca, bardzo udana:) Do twarzy mu w fioletach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko, każdy Twój aniołek to osobne dzieło sztuki i każdym się zachwycam.
    Udanych ferii, szaleństw na śniegu i odpoczynku. No i czekam niecierpliwie na efekty kursu do podziwiania.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kochana bardzo Tobie dziękuję za te ciepłe słowa :)) Buziaczki posyłam!

      Usuń
  20. Kolejna cudna lala, a w fiolecie wyjatkowo jej do twarzy:)
    my na ferie jeszcze czekamy, oby zima się utrzymała:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko dziękuję bardzo :)) Może utrzyma się i wy będziecie mieli białe ferie :) Uściski!

      Usuń
  21. Takie fioletowe cudo tylko przytulać i kochać ze wszystkich sił.😍 Rewelacyjne są te refleksy na kryształku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutynko dziękuję kochana :)))) Ten aniołek to całe 15 cm do kochania :))) Buziaczki i miłego dnia!

      Usuń
  22. Twoja Violetka to prawdziwa dama. Widać, że biżuteria to jej najlepsza przyjaciółka:) Ubranka też ma piękne i gustowne:)
    Bardzo dobrze, że załapałaś się na kursik decoupage. Nowych umiejętności nigdy dość:) Już nie mogę się doczekać Twojej pierwszej pracy z tej kategorii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Droga Bożenko :)) I masz rację, nowych umiejętności nigdy dość :) Zobaczymy czy spodoba mi się na tyle by tworzyć w tej technice :)) Póki co wyjęłam nowe skarpety do szycia :). Uściski!

      Usuń
  23. Śliczna lala jak zwykle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny aniołek kolorek taki jak lubię i do tego te brylanty super!!! Ferie są i u nas jaka to ulga jak mieszka się tuż przy szkole na dodatek podstawówce nie muszę chyba mówić;)) Pozdrawiam i czekam na wyniki kursu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lucynko bardzo :)) O to będziesz miała dwa tygodnie ciszy pod oknami :)))) Buziaki!

      Usuń
  25. W fioletowy aniołek jeszcze ładniejszy.
    Powodzenia na kursie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko, kocham Twoje lalki i nie ma różnicy czy ona niebieska, różowa czy fioletowa, zimowa czy wiosenna, po prostu każda jest cudowna! Odpoczywaj Kochana i nabieraj sił. Czekam na efekty kursu;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ale mi sprawiłaś radość tymi słowami :)) Dziękuję kochana!!! Uściski i miłego dnia życzę!

      Usuń
  27. Kolejne cudeńko. :) Super mienią się te kryształki.
    Miłej zabawy na kursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kamelio :))) Zobaczymy co z tego wyjdzie :)) Uściski!

      Usuń
  28. Piękne fiolety :) uwielbiam takie odcienie. Laleczce do twarzy w takiej kreacji!
    Super że podejmujesz się decoupage, chętnie zobaczę wyniki, na pewno będzie super:)
    Udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Justynko :)) Jutro idę, zobaczymy co tam wyjdzie, sama jestem ciekawa :))). Serdeczności posyłam!

      Usuń
  29. Jaki uroczy aniołek, pięknie mu w fiolecie :-) Twoje lalki są niesamowite! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję :)) Ogromnie mi miło :)) Uściski!!

      Usuń
  30. Znowu śliczna, wypracowana lala. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodki aniołek, ale tak w sam raz i chociaż guziczki się w oczy rzucają to mnie urzekła kraciasta spódnica. Życzę udanych ferii, u nas się właśnie skończyły:-( Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :)) Bardzo lubię ten kraciasty materiał więc super, że zwróciłaś na niego uwagę :))) Uściski!!

      Usuń
  32. Kolejna przecudowna laleczka :) ja niestety nie zdążyłam przed stopieniem śniegu poszaleć na sankach ;p ciekawe czy uda mi się jeszcze nadrobić ^^ czekam na relacje z kursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sady :) Mój młodszy synek nie odpuściłyby mi takiej sankowej zabawy :)) Uściski kochana!

      Usuń
  33. Cudna!! Ślicznie jej w tych fioletach :)
    Powodzenia na kursie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lindo anjo lilás!!
    Parabéns!
    Boa semana

    OdpowiedzUsuń
  35. Justynko,następna cudna lala się pojawiła u Ciebie,no ale Ty nie robisz innych,tylko takie cudeńka do przytulania :) Ja ostatnio czasowo nie wyrabiam,u mnie jeszcze przed feriami dużo pracy mnie czeka,ale w ferie myślę że będę miała więcej czasu na przyjemności :)
    Serdeczności przesyłam Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko Moja Droga dziękuje ślicznie :)) Życzę Tobie abyś w ferie znalazła chwilkę dla siebie i te małe oraz większe przyjemności :)) W końcu one też nam się należą :)) Buziaki!

      Usuń
  36. Zakochać się można w Twoich lalkach :))

    OdpowiedzUsuń
  37. So lovely angel in violet, looks amazing with those beatiful crystals! Besitos...

    OdpowiedzUsuń
  38. Justynko, cudnej urody Anielica, jak każda poprzednia! powodzenia i przyjemnej zabawy z decu:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniołek jest cudny :).

    Rzeczywiście fajne te diamenciki :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Znowu mogę nacieszyć oczy Twoją laleczką! Każda, którą uszyłaś ma w sobie tyle wdzięku i elegancji, że aż trudno uwierzyć, że to tylko laleczka. Ale to Justynko Twój urok przebija przez te wspaniałe prace!
    Pozdrawiam serdecznie zawsze zachwycona Twoimi pracami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko kochana dziękuje Tobie za te wspaniałe słowa :)) Buziaczki!!!!

      Usuń
  41. Kolejna śliczna laleczka! Przepiękne kolorki, dodatki i w ogóle cała jest do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ cudna laleczka. Prawdziwy aniołeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Милая и веселая! Любимый цвет моей дочери!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).