poniedziałek, 25 lutego 2019

Moja pierwsza ...

Witajcie Moi Drodzy! Ogromnie się cieszę ponieważ dzisiaj pokaże Wam pracę, z której jestem bardzo dumna - moją pierwszą szydełkową chustę. Tak, dałam radę 😃😃😃!


Od dawna podziwiałam piękne chusty na blogach moich koleżanek i nie ukrywam, że to właśnie one zmobilizowały mnie do działania. Pomyślałam sobie "dziewczyny dały radę chociaż miały podobne obawy do moich, to i ja dam radę". To była najlepsza motywacja jakiej kiedykolwiek doświadczyłam. Dziewczyny Drogie dziękuję Wam!!! Dla swojej pierwszej chusty wybrałam piękną, kolorową włóczkę Papatya Batik w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia 💖. Wzór zaczerpnęłam od  Karoliny Szydełko,  czyli mojego ulubionego szydełkowego kanału na You Tube. 


Przez długi czas bałam się szydełkowania chusty. Towarzyszyło mi wiele obaw, ale dziś już wiem że to wszystko siedzi tylko w głowie i niepotrzebnie nas czasami blokuje. 


Postanowiłam więc pozbyć się tej okropnej blokady i spróbować. W końcu "do odważnych świat należy"  😊.  Już nie pamiętam kiedy szydełkowanie sprawiło mi tyle radości. Każdy kolejny rząd coraz bardziej mnie cieszył. Wychodziło i to było dla mnie najważniejsze. Więcej chusty = więcej  mojej radości. Skończyłam ją dziergać podczas naszego wyjazdu do Omanu i pokażę Wam jakie miałam cudowne miejsce na swoje robótki. Kiedy było już późno, dzieciaki spały, siadaliśmy z mężem na balkonie, rozmawialiśmy, ja szydełkowałam, a wszystko to w bajecznym otoczeniu, wieczornym śpiewie egzotycznych ptaków i temperaturze + 25. Szkoda, że nie mam takiego miejsca na stałe ...



Jednego jestem już pewna i potwierdzam to co pisały wcześniej moje koleżanki rękodzielniczki - dzierganie chust jest zaraźliwe i wciągające. Właśnie kończę drugą chustę, znacznie większą i zakupiłam włóczkę na kolejną 😍.


Mam jeszcze w planach zrobić chustę dla mamy, kilka na prezent więc nie wiem kiedy to "chustowe szaleństwo" zakończy się. Póki co dziergam i za każdym razem odczuwam ogromną radość i satysfakcję, że daję radę, że już umiem i co najważniejsze, że wychodzi!

Kochani nigdy nie bójcie się nowych wyzwań, warto próbować i pokonywać własne lęki. Dzięki temu zdobywamy nowe doświadczenia  i stawiamy kolejny krok do przodu...

Ściskam Was mocno,
Justyna



99 komentarzy:

  1. Chusta przepiękna!!! I jeszcze takie okoliczności przyrody:))) Cudo!
    Ps. Oman to kojarzy mi się z grą w "państwa i miasta". Jedyne państwo na "O", które znam;)))
    Buziaki i brawo za odwagę! Wyszło super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu :))) Fajne masz skojarzenie z Omanem :) To napiszę Tobie jeszcze taką sytuację: młodszy syn dostał od nas na święta interaktywną mapę świata od Dumel Discovery. Fajna sprawa, dużo uczy, ale nie ma na niej uwzględnionych małych państw. No więc kiedy już powiedzieliśmy dzieciom gdzie lecimy na ferie, Bernard pobiegł do pokoju i po chwili wrócił przerażony mówiąc: "Jak możemy lecieć do państwa, które nie istnieje. Nie ma go u mnie na mapie". Tak więc Oman wzbudzał od początku wiele emocji:)). Buziaki!!!

      Usuń
  2. Wspaniała chusta! Obłędne kolory :D
    Oman - ależ egzotycznie! Piękne widoki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie!!! Kolory "takie moje" :))) Rzeczywiście Oman to egzotyczne miejsce, pod każdym względem :)). Uściski!

      Usuń
  3. Chusta jest jak tęcza piękna i kolorowa no i będzie przypominać o egzotycznych wakacjach:) Pozdrawiam kolorowo bo inaczej w takich okolicznościach przyrody się nie da;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Lucynko :)). Oj będzie przypominać, bo było bardzo fajnie :)) Emocje wciąż są w nas żywe :)). Buziaki!

      Usuń
  4. No brawo Justynko, gratuluję, piękną chustę zrobiłaś. Teraz to już pójdzie z górki :) A te widoki i sceneria w jakiej mogłaś tworzyć... tylko do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lidziu :))) Ja też mam nadzieję, że już teraz będzie tylko lepiej i do przodu :)). Och szkoda, że takich widoków nie mam na co dzień :(. Buziaczki!

      Usuń
  5. This is so stunning!! You did an amazing job!! I love the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejne cudo spod Twoich rąk! kolory są zniewalające, a sama chusta prezentuje się rewelacyjnie! do tego wplotłaś w nią moc dobrej energii i pięknych wspomnień - będą wracały przy zakładaniu jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuje za tyle ciepłych i pięknych słów :)) Bardzo mi miło to czytać :)). Ta włóczka jest taka piękna :) Uściski kochana!!

      Usuń
  7. Przepiękna chusta Justynko, wspaniałe kolory pomagające odgonić chandrę i rozjaśniające szare dni.:) Dziękuję Ci za krzepiące słowa w tym poście. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuję bardzo i ciesze się, że post spodobał się Tobie :)) Buziaczki!

      Usuń
  8. Chusta mega, kolorowa, widać, że włożyłaś ogrom pracy w zrobienie jej 😊 Zazdroszczę takich widoków 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała tęczowa praca, pasuje na każdą kolorową pore roku :) a widoki... pozazdroscić :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, kolorowa, energetyczna chusta - już od patrzenia robi się cieplej ;-)
    Wspaniale, że złapałaś bakcyla szydełkowego :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuje kochana :))) Właśnie zaczęłam kolejną chustę :)) Ale włóczki są tak piękne, że trudno się powstrzymać :) Uściski!

      Usuń
  11. Brawo TY !! Tez miałam wielkie obawy czy dam radę , robiąc pierwszą chustę .. dałam i też jestem z siebie dumna. Twoja debiutancka rewelacyjna a w takim miejscu to musiała być czysta przyjemność dziergania. Mam nadzieję już niedługo zobaczyć kolejną. Kanał Karoliny Szydełko tez lubię choc czasem strasznie przeciąga wstęp :-)
    A ten Oman . powiem że mnie zaskoczył, bo to raczej mało popularny kierunek podróży , Ale hotel miałas extra takie widoki w środku zimy , marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana dziękuję :))) Zgadza się Pani Karolina czasami ma za długie wstępy więc po prostu przewijam do przodu :))). Aniu wczoraj skończyłam drugą chustę, ale czekam na ładniejszą pogodę i sesję na dworze :). Zaczęłam też trzecią :)). Co do Omanu, to rzeczywiście mało uczęszczany kierunek przez turystów, ale to właśnie w nim nas urzekło. Cisza, spokój, pełen odpoczynek od wszystkiego. Jakby znaleźć się w krainie baśni "Tysiąca i jednej nocy". Chcemy tam wrócić, koniecznie. Buziaczki!!

      Usuń
  12. Gratuluję chustkowego szaleństwa :) Chusta śliczna i jak widać nie ostatnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Szkoda ,że nie pomyśkałaś o mojej kolekcji pocztówek , w takim ładnym miejscu byłaś :)

      Usuń
    2. Dziękuje Beatko!!! Beatko teraz już wiem, że zbierasz kartki więc będę o Tobie pamiętała następnym razem :)) Kochana wyślij mi tylko na maila swój adres :) Buziaki!

      Usuń
  13. I'm glad you enjoyed those days by the sea, Justyna!
    I love that shawl with those sweet and delicate solos.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że pokonałaś swój lęk i stworzyłaś chustę. ;) Wybrałaś piękne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta piękna, brawa za odwagę, poradziłaś sobie wspaniale :) Za to widoki, jak w bajce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. É ótimo experimentar coisas novas, desafios...
    Parabéns pelo seu crochê, ficou perfeito!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta bardzo ładnie zrobiona, piękne kolory. Widać, że się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))) Warto było przy niej troszkę posiedzieć :)). Miłego dnia życzę!

      Usuń
  18. Piękna tęczowa chusta, przetykana słońcem i wspomnieniami. Brawo Justynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuje bardzo :))) Miałam szczęście, że mogłam zrobić jej zdjęcia w takiej scenerii :) Uściski!

      Usuń
  19. Do odważnych świat należy! Pięknie sobie poradziłaś z tą chustą - cudowne kolory :)
    A choroba chustowa się szerzy, wiem coś o tym, ja już naliczyłam chyba z 9 zrobionych przeze mnie za ostatni rok :D... i to nie koniec hiii. hiii :)
    ściskaM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje bardzo :)) O rany aż 9!!!! Ale nie dziwię się Tobie :) Ja wczoraj skończyłam drugą i zaczęłam już trzecią :)) Buziaki!

      Usuń
  20. Justynko, przepiękna chusta i jaka bajeczna kolorystyka. Ale to nic dziwnego, bo w bajecznym miejscu powstawała.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kochana dziękuje Tobie :)) Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  21. Piękna :-) Brawo TY. Przede wszystkim za odwagę, ale także za piękne wykonanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko:)) Też się cieszę, że dałam radę:)) Miłego dnia życzę!

      Usuń
  22. que croche maravilhoso você faz !!!
    é lindo !!
    Omã , que lindas fotos !!
    fiquei encantada com tudo !
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado pelo comentário maravilhoso :)) Oman é lindo, foi uma boa viagem!
      grande abraço.

      Usuń
  23. Chusta śliczna i miejsce jej zrobienia śliczne!!! Przeplatana wspomnieniami-zapewne miłymi i kolorowymi - stąd ta tęcza! Czy jest coś, czego nie potrafisz!? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Oj jest jeszcze wiele rzeczy, których nie potrafię zrobić. Ale wszystko przede mną :)). Moc uścisków!

      Usuń
  24. Wow! Pełna egzotyka! Zrobiłaś śliczną chustę i cudownych okolicznościach przyrody :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko bardzo dziękuję :)). W takim otoczeniu wspaniale ją było kończyć :)). Miłego dnia życzę!

      Usuń
  25. Ach, jesteś kobietą tak wielu talentów! :) Chusta wyszła obłędnie! :) cudna... i powstawała we wspaniałej scenerii... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję za wspaniały komentarz i wiarę w moje siły twórcze :))). Miłego dnia życzę!

      Usuń
  26. Justynko, chusta jest przepiękna! Kolory cudowne! Ja się nie dziwię, że wyszła tak piękna, bo była tworzona w niesamowitej scenerii przez jeszcze bardziej niesamowicie uzdolnioną osobę!
    P.S. Od kilku dni jestem posiadaczką również cudnej chusty zrobionej przez moją koleżankę z pracy.
    Tej:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=711218625942264&id=100011623981534
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje kochana baaaaaardzo :)). Niestety nie mogę zobaczyć Twojej chusty ponieważ prawdopodobnie konto na FB i jego treść jest tylko dla znajomych. Ale jak będziesz miała ochotę to podeślij mi fotkę na maila. Okropnie jestem ciekawa :)))) Buziaczki!

      Usuń
  27. Patrzę i oczom nie wierzę! Chusta szydełkowa i to jak piękna:) Wszystkie słupki prościutkie odległości równiutkie co do milimetra! Kolorki optymistyczne tak jak to miejsce w którym tworzyłaś swoje dzieło.
    Nawet nie wiesz jak zazdroszczę ci tej wyprawy w to cudownie cieplutkie miejsce:)
    Cieszę się, że połknęłaś szydełkowego bakcyla dzięki któremu będziemy mogli podziwiać nowe robótki.
    A będzie co podziwiać bo widzę, że plany są duże:) Super!!!
    Ściskam mocno! Bożena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko - moja mistrzynio dziergania, dziękuje bardzo :)))). Póki co złapałam bakcyla na chusty, drugą już skończyłam i zaczęłam od razu trzecią :)). Czekam tylko na ładniejszą pogodę i aż przyroda zazieleni się by zrobić zdjęcia :). W Omanie było super, to był zdecydowanie najlepszy nasz wyjazd. Przede wszystkim ciepełko i słońce czyli to czego potrzebujemy najbardziej :)) Miłego dnia kochana!

      Usuń
  28. Do odważnych świat należy. Piękna chustę wydziergałaś i już widzę oczami wyobraźni kolejne cudeńka. Oman został w Twojej pamięci i to jest piękne. Na pewno przed Wami jeszcze niejedna wspaniała podróż. U nas niebawem też będzie ciepło 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuje kochana! :))) Bardzo mi miło :)) Oj ja już czekam na to ciepło bo póki co mam w domu mały szpital :( Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  29. Pięknie wygląda ta chusta. Nie przestawaj dziergać bo pięknie Tobie to wychodzi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo bardzo dziękuję :))). Ciesze się, że podoba się Tobie :)) Serdeczności posyłam!

      Usuń
  30. Twoja chusta jest urokliwa. A sceneria wymarzona. Pięknie tworzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Jest piękna! :)
    A wakacje! ach marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)). Wyjazd do Omanu był zdecydowanie tym wymarzonym i chcemy tam jeszcze wrócić :). Buziaki!

      Usuń
  32. Śliczna jest ta chusta :) Sama bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)) Dziękuję ślicznie! Miłego dnia życzę!

      Usuń
  33. fantastyczna i w pięknych kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowita! Uwielbiam kolory, więc jestem zachwycona Twoją chustą. Szydełko uzależnia, to prawda! :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo Tobie dziękuję :)) Ja również kocham kolorowe rzeczy, dzięki nim świat staje się weselszy :))) Miłego dnia życzę!

      Usuń
  35. Zachwycająca chusta, prześliczna kolorystyka! Uwielbiam takie odcienie i ciepłe barwy. Zgadzam się z Tobą Justynko, do odważnych świat należy i nie wolno bać się tego, co nowe. Wiem coś o tym.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuje kochana!!! Czasami trzeba pokonać własne lęki by przekonać się, że nowe doświadczenie nie jest takie złe. Ty nam to pokazałaś i dodałaś mi jednocześnie odwagi :)) Buziaczki!

      Usuń
  36. Fantastyczną chustę zrobiłaś. Cudne kolory Kojarzą mi się z tęczą. Pozdrawiam przedwiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Brawo! Chusta wyszła cudnie! Pięknie skomponowane kolory. Ale nic dziwnego, że ci tak świetnie poszło, w takim miejscu...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna chusta :) Czekam na następne!!
    Widzę, że miałaś wspaniałe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna chusta! Brawo Justynko! Będą z nią związane wspaniałe wspomnienia, ja tak mam z podkładkami dzierganymi na Krecie;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu bardzo :))) I zgadzam się pewne rzeczy wywołują piękne wspomnienia :) Uściski kochana!

      Usuń
  40. Zdolna z Ciebie babka! Chusta jest bajeczna, podobnie jak miejsce, w którym mogłaś ją dziergać. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Dorotko :)) Miłego weekendu życzę!

      Usuń
  41. Justynko jaka piękna chusta, jakie zachwycające kolorki, w cudnym miejscu dziergałaś. Ależ z ciebie zolna kobietka. Pozdrowionka gorace.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chusta jest piękna. Mnie chusty nigdy nie wciągnęły ani na szydełku ani na drutach ale uwielbiam je podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko :)). Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  43. Sama nie wiem, czym zachwycać się bardziej - chustą, czy otoczeniem, w którym powstawała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chusta wyszła pięknie. Otoczenie również sprzyja weźmie twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna! Ile motków włóczki zużyła Pani na tą chustę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zużyłam dwa motki :). Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę!:)

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).