niedziela, 3 marca 2019

Przywołujemy wiosnę :)) i wyniki urodzinowego Candy :))

Witajcie Kochani, dość późną porą! Dzisiaj będzie dłuższy post, taki trochę zbiorczy 😊. W pierwszej kolejności chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Was do udziału w moim wyzwaniu "Zielono mi!". W tym miesiącu mam ogromną przyjemność wystąpić gościnnie w Klubie Twórczych Mam 😊 i bardzo się cieszę, ponieważ rozpoczął się marzec i wielkie odliczanie do Wiosny! Proponując temat wyzwania pomyślałam, że jeśli połączymy siły i nasze blogi zazielenią się to może i wiosna szybciej przyjdzie. Poza tym kolor zielony symbolizuje naturę, przyrodę, odrodzenie, witalność i jest barwą bardzo pozytywnie wpływającą na nasze samopoczucie. 
Kochani, więcej informacji o wyzwaniu znajdziecie TUTAJ, a ja pokażę Wam laleczkę, którą uszyłam jako nagrodę i z ogromną przyjemnością wyślę ją do nowego domku 😊.


Uszyta została ze skarpetek dziecięcych  w rozmiarze 21- 23. Ubranko to przede wszystkim rzucająca się w oczy tiulowa halka i zielona spódniczka z maleńkimi kryształkami.


Sweterek uszyłam z moich ulubionych ecru skarpetek z cudownym, delikatnym wzorkiem, a ozdobiłam kryształkami i seledynową kokardką. 


Czapeczkę przystroiłam zieloną koronką oraz stokrotkami by jeszcze bardziej podkreślić wiosenny charakter laleczki.


Z kolei tył prezentuje się tak:


Oprócz laleczki przygotowałam jeszcze jedną niespodziankę, ale więcej nie mogę zdradzić bo nie byłaby to już niespodzianka 😉. Moi Drodzy, wiem że tworzycie piękne prace w różnych technikach więc będzie mi bardzo miło jeśli przyłączycie są do zabawy 💗.


💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Zanim przejdę do wyników Candy pragnę jeszcze raz bardzo Wam podziękować za wszystkie urodzinowe życzenia!!! Są tak piękne i cenne dla mnie, że w chwili twórczego oraz blogowego zwątpienia (a i takie czasami miewam) czytam je wszystkie jeszcze raz. Dziękuję Wam 💗. 
Kochani dziękuje również za tak liczny udział!!! Aż 💗 40 moich wspaniałych Czytelników 💗!!! Więc tym razem losując osobę,  do której pojedzie laleczka skorzystałam ze strony losowe.pl
W losowaniu wzięłam pod uwagę tylko te osoby, które wyraziły chęć udziału w Candy i w takiej kolejności, w jakiej zostawiliście komentarz przypisałam numerek. A więc: 

1. Zapachem pisane                           2. Zacisze Lenki                  3. Anonimowy    
4. Aga Craft                                       5. Czarna Dama                   6. nawanna                   
7. Zaklęta Igiełka                               8. bozenawdaniec.               9. Małgosia X  
10. Agnieszka Krawczyk                  11. Mamelkowo                   12. Beata - Becia
13. Promyk                                       14. Renata Walczak              15. Eunice
16. Bożena G.                                   17. Justyna K                        18. Margotka
19. Inka-Art                                      20. Skrawek Tęczy                21. Amuszka
22. MarzenkaMarzenka                    23. Etoile                               24. Anna Iwańska
25. Agnieszka "Szalka"                    26. Barbara Niezgoda            27. Z mojego punktu widzenia
28. Alicja                                          29. Alina                                30. Kamelia
31. Barbara S                                    32. Sady Sana                        33. Jola  z Caviarni
34.Ula K                                           35. Kufer Inspiracji               36. a-lenka
37. Karolina                                      38. Pasje Violi                       39. Anna Maria
40. raeszka


Kochani nie trzymam Was już w niepewności i oto wyniki losowania:


Pod numerem 2 komentarz zostawiła Lenka i to do niej pojedzie skarpetkowa lalka z urodzinowego posta 😊. Ale wiecie co jest już późno, spać nie mogę i tak pomyślałam sobie: skoro tak dużo moich wspaniałych blogowych (i nie tylko) koleżanek zgłosiło się do zabawy, to wylosuję jeszcze 3 osoby do  których trafią skarpetkowe lalki niespodzianki. Jak szaleć to szaleć 😁. I oto kolejne wyniki:


Tak więc mam ogromną przyjemność wysłać skarpetkowe niespodzianki również dla Justyny K (17), Amuszki (21), Beaty - Beci (12).

Lenko, Justynko, Bożenko i Beatko  gratuluję Wam serdecznie i proszę napiszcie do mnie maila w sprawie odbioru niespodzianki (handmadebyjustyna@gmail.com) 😊.

Moi Drodzy dziękuję Wam wszystkim za udział  w zabawie, za każde odwiedziny i ciepło słowo. Witam serdecznie nowych Czytelników i ciesze się ogromnie, że jesteście ze mną 💗.

Moc uścisków, Justyna

44 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim wylosowanym osobom, będą miały ogromną radość z Twoich laleczek Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale z Twojej strony, że jeszcze trzem osobom podaeujesz swoje dzieła😍
    Laleczka śliczna, kiedy tylko się na nią spojrzy, to od razu robi się wiosennie 😁 Ściskam mocno! 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku nie mogę uwierzyć i ze szczęścia aż się pokulały łezki... Marzenia jednak się spełniają. Z całego serca dziękuję Justynko i mocno Cię ściskam. Cieszę się, że postanowiłaś nagrodzić jeszcze więcej osób, gratulacje dla dziewczyn.:) Wiosenna lala też bardzo ładna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wszystkich Dziewczyn:) i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna wiosenna laleczka!!!
    Gratuluję wszystkim wylosowanym dziewczynom:)
    Miłego dnia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn.Piękną laleczkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations to the girls.
    You made a beautiful doll, friend!!.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  8. O Matko ! Jaka śliczna lalka :) Hip hip hura !! I mnie się coś dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i bardzo dziękuję za świetną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygrywających, a Tobie za wielkie serducho 😁
    Pozdrawiam wiosennie 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany aż 4 zwyciężczynie. Gratuluję dziewczyny, a dla Ciebie Justynko uściski i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oszalałam z radości!!!:))) Z tego wszystkiego zapomniałam pogratulować pozostałym zwyciężczyniom co niezwłocznie czynię.
    Dziewczyny! Ale wielkie z nas szczęściary a to za sprawą Justynki, która ma szczerozłote serduszko:)
    Ściskam mocno i buziaczki przesyłam:)
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn.
    Wspaniałe laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, dziękuję za zabawę i gratuluję koleżankom - szczęściarom.
    Pani wiosna jest przepiękna i naprawdę wiosenna - cudna jest ta soczysta zieleń i kolorowe kwiaty. Czy ja juz wspominałam, że uwielbiam Twoje skarpetkowe laleczki?:)
    Ściskam mocno, mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę. Gratuluję zwyciężczyniom bo wspaniałe laleczki dostaną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Było tak blisko...;) Gratuluję wylosowanym dziewczynom, po cichu bardzo zazdroszczę, Tobie, Justyś, dzięki za zorganizowanie candy.:) Co do wiosennej lalki - zachwycam się i podziwiam. Niezmiennie. Czapka z kwiatkami szczególnie skradła moje serce. Wszystko jest tak dopracowane w szczegółach, że nic dodać, nic ująć.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna w pełnej krasie - cudowna laleczka, Justynko!
    Gratulacje dla Dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wszystkim wygranym :)
    Cudną laleczkę zrobiłaś jako nagrodę w wzywaniu :) powzdycham sobie do niej troszeczkę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom:)
    Kolejna fajna laleczka zrobiona przez Ciebie:) Podziwiam Twoją pomysłowość i twórczy zapał:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dziewczyny, ale poszalałaś Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wiosenna panienka. Gdy ją wiosna zobaczy, prędko przyjdzie. ;)
    Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyń.
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna i słodka ta laleczka, a kwiatuszki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla wygranych -jesteście szczęściary!!!! Nagroda cudo, a serducho Twoje Justysiu ogromne! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. She's so gorgeous!! I love her pleated green skirt and her headband!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za zabawę. Gratuluję wygranym i liczę na szczęście w kolejnej zabawie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne cudo w zielonej spódniczce Justynko. Każda Twoja laleczka mnie zachwyca. Każdą oglądam z zaciekawieniem i podziwiam te detale pięknie się komponujące i wykonane.
    A na skarpetki teraz patrzę inaczej:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe przywołanie wiosny;-) Gratulacje wygranym. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam ten post czując niezwykłą energię z niego emanującą - pełną serdeczności, radości, dzielenia się. To piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wszystkim nagrodzonym, podziwiam Twoją hojność Justynko i oczywiście piękną laleczkę!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla nagrodzonych :-) A zielony temat brzmi kusząco i ma piękna reprezentantkę, lecę poczytać. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miały dziewczynki szczęście w głosowaniu . Gratulacje dla nich , a Tobie Moniko dziękuję za zabawę. Laleczka cudowna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję dziewczynom pięknej wygranej! Tobie dziękuję za zabawę i podziwiam niezmiennie Twoje panienki, a ta wiosenna cudna i w bardzo optymistycznych kolorkach! Gratuluję wyróżnienia i występu:) pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. CUDNA laleczka!!! Ma śliczną spódniczkę :)
    Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna laleczka!
    Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  35. que linda sua boneca de primavera !!
    sua ideia é muito criativa e genial !
    embora aqui estejamos no fim do verão ( e que verão quente este ano ).
    seu trabalho ficou muito lindo e delicado !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej :) nie wiem od czego zacząć - od radości z informacji o niespodziance czy od kilku słów na temat kolejnej Twojej ślicznej pracy... ;)
    zacznę może od laleczki bo to ją zobaczyłam jako pierwszą :) jest wspaniale wiosenna i jak zwykle w oryginalnym pięknym stroju :)
    Bardzo cieszę się, że mogę dostać od Ciebie upominek! Bardzo mi miło, że aż spośród tylu zgłoszeń wypadło akurat na mnie! :) w wolnej chwili napiszę email do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna laleczka! Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna laleczka. Ja niestety nie dołączę do wyzwania. Mam dużo zaległych prac do zamieszczenia, które nie są zielone ;p Serdecznie gratuluje wylosowanym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam do mnie, na fajną zabawę, z super nagrodami :), co miesiąc nowa tematyka -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Wygranym :-)ta lala to jak spełnienie marzeń. Cudna praca i taka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna laleczka! Te kwiaty wyglądają jak diadem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).