piątek, 29 marca 2019

Skarpetkowe zagubienie

Witajcie Kochani! Doszłam do wniosku, że pogubiłam się trochę w moim skarpetkowym świecie ... W tym tygodniu naszło mnie na kolejne porządki w skarpetach. Kolekcja wzrosła do 601 pojedynczych skarpet więc musiałam zakupić kolejne pudło do przechowywania, ale nie to jest najgorsze. Przejrzałam swój dysk ze zdjęciami i okazało się, że jest jeszcze mnóstwo skarpeciaków których nie pokazałam Wam na blogu, a szyłam je już jakiś czas temu (nawet bożonarodzeniowe lalki). Do tego są już nowe, inne czekają jeszcze na zdjęcia, nie wspomną już o kolejnych ciałkach czekających na wykończenie. Totalnie się pogubiłam 😱!! Mąż zasugerował abym na bieżąco umieszczała zdjęcia na blogu, no ale tak się nie da. Czasami jakaś lalka jest prezentem więc nie mogę jej pokazać zanim nie trafi do nowego domku, a bywa i tak że w mojej  głowie kiełkuje nowy pomysł i pragnę go jak najszybciej zrealizować oraz pokazać. Jeszcze nie wiem jak ten skarpetkowy chaos ogarnę, ale szykujcie się Moi Drodzy na ogromną dawkę skarpetkowych lalek, którymi Was w najbliższym czasie "zasypię" 😉.  
Jakiś czas temu organizowałam urodzinowe Candy i postanowiłam paczuszki wysłać do czterech blogowych koleżanek. Każda z dziewczyn dostała ode mnie dwa skarpeciaki - dużego i małego 😊. Dzisiaj  pokażę Wam jedną z lalek, która pojechała do Bożenki z bloga chrzaszczowe-robotki.blogspot.com (koniecznie zajrzyjcie do Bożenki i zobaczcie jakie cuda na drutach i szydełku  robi!). Jest to malutki wiosenny aniołek do powieszenia.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Aniołka uszyłam z dziecięcych skarpet w rozmiarze 15-17 i ozdobiłam go dużą ilością kwiatów. Napiszę Wam jeszcze jak powstała sukieneczka, chociaż może ktoś się już domyślił 😊.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

W tym sezonie najmodniejszym fasonem skarpet jest długość "do kostki" . Damskie oraz dziewczęce dodatkowo ozdabiane są koronkami. Są cudne, ale do szycia trudne. Nie umiałam się jednak powstrzymać na widok tych wspaniałych koronek i zakupiłam 5 par 😍. Szyjąc aniołka dla Bożenki wpadłam na pomysł jak je wykorzystać. Najpierw z innej skarpetki zrobiłam długą sukienkę, a następnie ucięłam fragment z koronką z innej pary. Podwinęłam, wyrównałam i doszyłam do dołu sukienki ozdabiając dodatkowo małą różyczką. Gotowe 😊.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Czasami przy szyciu ze skarpet trzeba mocno kombinować. Do czapeczki doszyłam wstążkę i ozdobiłam kwiatami. Bardzo chciałam aby aniołek symbolicznie chronił i przynosił szczęście Bożence więc postanowiłam go spersonalizować, tak by wszyscy wiedzieli do kogo należy 😁.

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

Wiem, że to maleństwo spodobało się Bożence i to mnie cieszy najbardziej!

Dobrze, że już weekend mamy i troszkę odpoczynku. Dziękuje za odwiedziny, Wasze ciepłe słowa i serdecznie witam nowych Gości mojego bloga - ciesze się, że postanowiliście do mnie dołączyć 😊.

Moc uścisków posyłam i słonecznego weekendu Wam życzę!
Justyna

lalka ze skarpetki, skarpetkowa lalka, lalka robiona ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka anioł, aniołek, na prezent, aniołek ręcznie szyty, aniołek ręcznie robiony, lalka ręcznie szyta, doll with socks, sock doll, doll made of socks, handmade doll, angel doll, angel, for a gift, hand-sewn angel, hand-made angel, hand-made doll,  Puppe mit Socken, Sockenpuppe, Puppe aus Socken, handgefertigte Puppe, Engelspuppe, Engel, Geschenk, handgenähter Engel, handgefertigter Engel, handgefertigte Puppe,  кукла с носками, кукла в носке, кукла из носков, кукла ручной работы, кукла ангела, ангел, для подарка, ангел ручной работы, ангел ручной работы, кукла ручной работы,

78 komentarzy:

  1. Once again you delight us with a new job full of tenderness, Justyna!!
    It is ideal, with the initials on the wings.😉
    A big hug and a happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel my dear thank you very much :)) Big hugs and have a nice day!:)

      Usuń
  2. Oh my goodness, she's so gorgeous!! I love her wings and the flowers on her hat!! So, so beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa thank you very much :)) I wish you a graet weekend too :))

      Usuń
  3. Tak, to jest mój Aniołek Stróżujący a jak ktoś ma wątpliwości to niech przyjrzy się skrzydełkom gdzie są perełkowe inicjały:))) Każdy jego element jest piękny a całość bajeczna!!! A w realu to już brakuje mi słów aby oddać ich urodę:) Jeszcze raz z całego serca dziękuję!
    Muszę powiedzieć, że bardzo cieszy mnie ta duża ilość skarpetek oraz gotowych, oraz w połowie gotowych laleczek bo to oznacza, że będę mogła je nieustannie podziwiać i napawać się ich urodą i krasą:)
    Buziaczki, Bożena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana dziękuję bardzo :)) Mnie jeszcze ta ilość skarpet przeraża bo mam wrażenie, że wymknęła się spod kontroli :)). A aniołek niech Tobie zawsze przynosi szczęście bo szyłam go dla Ciebie z ogromną przyjemnością i wielkim sercem :)) Buziaki!

      Usuń
  4. Ależ ona słodka!!! Cudnie ubrałaś ją kwiatuszkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko jeżeli o mnie chodzi to mozesz co godzinę pokazywać nowego skarpeciaka, one są zawsze takie urocze, że z miłą chęcią się je ogląda, w każdej ilości :) Ten dzisiejszy też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuje kochana :)) Może to i pomysł :))) Buziaki i miłego wieczoru!!

      Usuń
  6. Normalnie do schrupania! Chyba nigdy mi się nie znudzą twoje skarpeciaki, zatem zasypuj nas zdjęciami, ile się da.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justynko bardzo, warto wiedzieć :)) Oj będzie ich sporo, to mogę obiecać :)) Miłego wieczoru!!

      Usuń
  7. Uroczy aniołeczek.:) Bardzo chętnie obejrzę kolejne skarpeciaki.:) Ja też mam spore zaległości w postach, jeszcze nie pokazywałam lal od Ciebie, a one takie grzeczniusie panienki.:) Pozdrawiam milutko i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuje kochana! I ciesze się, że nie jestem sama w zaległościach :)). Nie wiem kompletnie kiedy je nadrobię więc chyba muszę spokojnie do tego podejść :)) Miłego wieczoru!

      Usuń
  8. Śliczny! Urocze maleństwo.
    Już się cieszę na kolejne skarpeciaki, bo uwielbiam je Justynko:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy *.* Można tylko pozazdrościć talentu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny skarpetkowy aniołeczek. Jestem pełna uznania Twoim zdolnościom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje bardzo i moc uścisków posyłam!!!:))

      Usuń
  11. Ślicznotka :) uwielbiam Twoje scarpeciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ on jest piękny!!!!,a jaki słodki-pastelowy , moje ulubione kolory, nie wspomnę już o mistrzowskim wykonaniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tobie bardzo za taki piekny komentarz :))) Uściski!

      Usuń
  13. Kto by pomyślał, że można cierpieć na nadmiar skarpeciaków?! Niemożliwe! :D

    A ten Aniołek jest uroczy. Koronka śliczna, opłacało się pokombinować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak, cierpię :)) Mieszkanie robi się za małe na moje zbiory :))) Dziękuję Kamelio za miły komentarz :) Buziaki!

      Usuń
  14. Są śliczne i milutkie więc nigdy się nie znudzą. Podziwiam kolekcje skarpet choć tak to już jest, że jak się coś tworzy to się automatycznie gromadzi;) Mój teść co prawda nie tworzy ale gromadzi z pasją wszystko co "może się przydać" ;)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko :)) I masz rację, to takie automatyczne gromadzenie :)). A Twój teść pasowałby do mojej teściowej :))). Buziaki kochana!

      Usuń
  15. Cuuuudny!!! Taki maleńki dobry duszek:)))
    Te Twoje piękności mi się nigdy nie znudzą, więc czekam na więcej:)
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuje kochana !! Będzie więcej to obiecuję :)) Buziaki i miłego weekendu!

      Usuń
  16. Prześliczny aniołek! <3 Bardzo mi się podoba. Super, że spersonalizowałaś go, to dodało mu uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny zachwycający aniołek! Podziwiam Twoje dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuje ślicznie!!! :)) Uściski dla Ciebie!

      Usuń
  18. Urocza lala, zresztą jak wszystkie Twoje skarpeciaczki.
    Też miałam problem z pokazywaniem prac, teraz wszystko umieszczam w folderze np. "do pokazania", jeśli już pokażę przenoszę do np "robótki w 2019"
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje kochana przede wszystkim za podpowiedź. Też tak muszę zrobić i jutro planuję takie "zdjęciowe" porządki :)). Zapewne pozwoli mi to na uporządkowanie tego chaosu :)) Buziaki!!

      Usuń
  19. Jaki ten aniołek jest uroczy, cudny, przepięknie wykonany i w takich słodkich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje bardzo :)) Ściskam Ciebie mocno i miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  20. Widać skarpetek nigdy dość 😉
    Aniołek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne jest to maleństwo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jak się cieszę, że tutaj trafiła. Zachwycił mnie aniołek:)Wspaniała praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, a ja się cieszę że mogę Ciebie gościć w swoich twórczych progach :))). Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny :))) Buziaki!

      Usuń
  23. Justynko, Twoje Aniołeczki są przesłodkie. Nic dziwnego, że Bożenka zachwycona. Chciałabym zamówić u Ciebie dwa takie aniołki. Jeden dla mojej mamy w niebieskościach a drugi dla mojego wnusia, jeśli oczywiście zgodzisz się je dla mnie zrobić i jeśli masz czas :) Pozdrawiam ze słonecznej Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuje kochana!!! Oczywiście uszyję dla Ciebie z wielką przyjemnością, a czas się znajdzie :))). Pisz śmiało do mnie maila, uzgodninmy wszystko :)) Buziaki!

      Usuń
  24. Justynko, to różowe maleństwo jest prześliczne. Kochana, zasypuj nas swoimi skarpetkowymi cudeńkami, bo mi ich nigdy dosyć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuje bardzo :)). Uściski dla Ciebie :))

      Usuń
  25. Cudowna i przepiękne kolorki,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Bożenki to prawdziwa szczęściara ;) takiego pięknego aniołeczka ma całkiem na własność :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż trudno uwierzyć, że ze skarpetek można tworzyć takie cuda. Śliczny jest ten aniołek Justynko, podoba mi się dbałość o szczegóły i perfekcyjne wykonanie.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i witam wśród obserwatorów :)
    I ja chętnie zostanę u Ciebie na dłużej. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję za tak wspaniałe słowa i rewizytę :)) Bardzo serdecznie Ciebie witam w swoich twórczych progach i ogromnie się cieszę, że zostajesz :)). Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  28. Kochana, trzymam kciuki za ogarnięcie skrapetkowego chaosu! A jeśli chodzi o zasypywanie nas tym, to ja bardzo chętnie, bo cuda, które tworzysz to ja bardzo uwielbiam i z przyjemnością zawsze wracam tutaj na Twojego bloga i przeglądam;) Nie dziwię się, że Bożence spodobał się prezent, bo położyć taką lalkę na biurku (jeszcze jak jest spersonalizowana to już w ogóle!) to uroczy dodatek do pomieszczenia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje kochana :)) Już w weekend trochę ogarnęłam skarpetkowy chaos, przynajmniej ze zdjęciami :)). Dziękuję za te miłe słowa, bardzo mnie cieszą :)) Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  29. Jaka cudna! Twoje laleczki tak bardzo mi się podobają! Z niecierpliwością czekam na kolejne. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo :)) Miło wiedzieć, że lubisz moje prace :)) Uściski!

      Usuń
  30. Rewelacja ! Pomysł z koronką extra a efekt.. no cóż na Twoje laleczki to ja mogę patrzeć nieustannie i nigdy nie mam dość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejna ślicznotka dołączyła do grona Twoich skarpetkowych cudów!
    Tym, że masz dużo do pokazania wcale się nie martwię - wręcz przeciwnie - cieszy mnie to ogromnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo się cieszę Iwonko :)) Dziękuje za przemiłe odwiedziny :)) Uściski!

      Usuń
  32. Justynko podziwiam taki chaos pojedynczych skarpet hahha nieżle ich uzbierałaś. U mnie w szafce tez by się dużo znalazło takich jedyneczek bo córcia tak chętnie je zdejmuje po cichu i chowa że już mam koszyk takich zgub a jak tych drugich znaleźć nie mogę tak nie mogę. Piękne te szyjątka a pomysł ze sukieneczką rewelacyjny. Ja tam mogę kolejne już dziś oglądać skarpetkowe cuda.
    Na święta marzyły mi się skrzaty ze skarpet ale jakoś mam dwie lewe ręce do tego szycia. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś za jakiś czas planuje pokazać na blogu co zrobić z takimi "jedynkami" więc trzymaj je nadal :)))). Dziękuje kochana za miły komentarz, a co do skrzata to nie poddawaj się :)) Kiedyś pokazałam kurs na skarpetkowego Mikołaja, ale może byc i skrzat taki :)) tutaj link https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2018/11/skarpetkowy-mikoaj-diy-sock-santa-claus.html
      Buziaki i spokojnej nocki :))

      Usuń
  33. Och jaka piękna ...Twoje laleczki są po prostu zachwycające a każda ma swój niepowtarzalny klimat :) I wyczekuję kolejne by zobaczyć :) Moc pozdrowień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ale mi miło :))!! Bardzo dziękuję za te ciepłe słowa :)! Moc uścisków!

      Usuń
  34. Mam dokładnie to samo. Chociaż ostatnio trochę nadrobiłam z tymi zdjęciami, zwłaszcza na swojej stronce na fb :) Laleczka jest przecudna! Chyba każda dziewczynka marzy o takiej pięknej laleczce, gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend trochę uporządkowałam zdjęcia więc pomalutku, ale idzie do przodu :)). Dziękuję za miły komentarz :)) Moc serdeczności posyłam!!

      Usuń
  35. Przecudny, prześliczny, przesłodki malutki aniołek! :)
    Ja też tak mam ze zdjęciami i różnymi pracami - mam odłożone na dysku sporo różnych zdjęć, tak jak napisałaś niektórych po prostu nie mogę pokazać, bo są prezentami :) też czasem odczuwam takie "zagubienie" :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogę tylko pozazdrościć Obdarowanej. Prześliczne są Twoje lale . Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).