środa, 1 maja 2019

W kolorach tęczy

Witajcie Moi Drodzy! Mamy w końcu długi majowy weekend. Uwielbiam takie wolne dni ponieważ mam wrażenie jakby ludzie gdzieś zniknęli, a w mieście zrobiło się ciszej i spokojniej. Mniej aut, mniej hałasu, mniej gonitwy, czas wolniej płynie... I chociaż pogoda jest kapryśna to odpoczywam, ale nie leniuchuję 😉. Skarpetki odłożyłam w kąt, a w ruch poszło szydełko i haftowanie. Czasami tak muszę by potem znów wrócić do  skarpeciaków ze zdwojoną siłą i weną. Zwłaszcza, że czeka mnie wielkie, majowe szycie.  Maj to piękny miesiąc - plejada barw i zapachów w tym mój ukochany wiosenny zapach bzu!
Dzisiaj pokażę Wam lalkę, którą uszyłam dla córeczki mojej blogowej koleżanki Justynki. To jedna  z tych lalek, która za każdym razem wzbudza we mnie bardzo pozytywne emocje i wywołuje uśmiech na twarzy. Uwielbiam ją i cieszę się, że pojechała do malutkiej Ewuni 😊.


Ta lalka to istny wulkan barw i radości. Uwielbiam te  tęczowe skarpetki 😍!!! Są tak piękne i uniwersalne, że świetnie komponują się z każdym kolorem i niemalże ze wszystkimi dodatkami.


Początkowo myślałam, żeby uszyć lalkę w różowych tonacjach, ale córeczka Justynki jest tak radosną dziewczynką, z pięknymi śmiejącymi się oczkami (a widać to na zdjęciach) więc pomyślałam sobie - niech będzie radośnie i kolorowo jak dusza małego dziecka 😊.


A skoro mowa o kolorach to jeszcze pokażę Wam moją kolejną szydełkową chustę według wzoru Karoliny Szydełko (KLIK). Uwielbiam kanał Pani Karoliny i już nie mogę doczekać się nowego filmiku. Pani Karolina niedawno została mamą (pochwaliła się na FB) i dopiero teraz pomalutku będzie wracała do przygotowywania nowych kursów. Chustę podarowałam w prezencie mojej przyjaciółce Kamilce i jej radość  jest dla mnie bezcenna! Oczywiście do chusty dołączony był skarpetkowy aniołek na szczęście, ale on przyfrunie na bloga innym razem 😉.


Laleczka wędruje na zabawę do Reni (KLIK)


🧡💚💙💜💛💗

Kochani chociaż już Wielkanoc za nami to pragnę jeszcze raz podziękować moim wspaniałym, kochanym blogowym koleżankom za wszystkie życzenia, a zwłaszcza za piękne, nadesłane kartki. 




GosiBożenceMarylce oraz Agnieszce "Aga Craft" . Aguś jeszcze raz dziękuję za piękną kartkę z aniołem, słodkości (nie doczekały zdjęcia) oraz cudownego ptaszka - to moja prywatna ptasia królowa 😍.


Małgosi X (cudowny składaczek!), IzuniMadzi


Kochani Moi! Dziękuję  z całego serca za wszystkie Wasze odwiedziny, ciepłe słowa które sprawiają mi wiele radości  i rozchmurzają ponure dni oraz za okazywaną życzliwość.  Mamy majówkę więc odpoczywajcie tak jak lubicie najbardziej, cieszcie się słonkiem i wolnymi dniami. Maj to piękny miesiąc więc warto go dobrze przywitać 😊.  
Ja odpoczywam w bajkowym ogrodzie mojej mamy, wśród pięknych kwiatów, śpiewu ptaków, zapachu bzu, z twarzą zwróconą ku słońcu i robótkami w ręku.

I tą wiosenną aurę posyłam Wam, 
Justyna

95 komentarzy:

  1. Jaka słodka i kolorowa :-) I kokardki i diamenciki, wszystko co zachwyca małe dziewczynki :-)
    Mnie też zachwyciła, a ja mała tylko wzrostem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję kochana :)) Chyba każda dziewczynka lubi błyskotki :) Jest w nich jakaś magia :) Buziaki!

      Usuń
  2. Laleczka jest tak piękna i energetyczna jak wiosna w pełni! Jest w niej tęcza, kwiaty, niebo, wszystko co kojarzy się z ta porą roku.Chustę podziwiam, chociaż nie moje kolory, ale przecież każdy lubi coś innego;)
    Nie mam długiego weekendu, jutro do pracy, ale i tak się cieszę, bo bez uczniów, więc bez hałasu i na luzie.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo kochana :)) Bardzo lubię te skarpetki bo zawsze mnie rozweselają :)). Chusta to ten sam wzór co poprzedniej, ale przyjemnie się go dzierga więc póki co nie zmieniam :)) Buziaki i chociaż idziesz do pracy to dobrze, ze będziesz miała spokojniej :)

      Usuń
  3. W tym poście urzekło mnie wszystko! Lalka dla małej Ewuni(kolorowa, osobista i bezpieczna),kartki własnoręcznie zrobione-takie od serca ,a przede wszystkim życzliwość i ciepło jakim się wzajemnie obdarowujecie! Zycie jest piękniejsze mając takie osoby wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)). Nasz blogowy świat jest pełen wspaniałych i życzliwych osób. Bardzo się cieszę, że mogłam je poznać, to dla mnie bezcenne :)). Ściskam i miłej majówki życzę!

      Usuń
  4. Pięknie Justysia dopasowałaś laleczkę do obdarowanej osóbki, taka tęczowa i radosna jak dziecko :) O samej laleczce co tu dużo pisać, jak zwykle kolejna śliczność :) Miłego leniuchowania i wypoczynku i już czekam na kolejne prace jakie nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję kochana :) Oj tak odpoczywam tak jak lubię i jest mi dobrze :))) Szkoda tylko, że to parę dni. Buziaki!

      Usuń
  5. She's so gorgeous!! I love her colorful sweater and her hair!! And the shawl is so beautiful, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja majóweczka taka w kratkę , 2 i 4 idę do pracy. Mam zamiar jednak wykorzystać ją na dokończenie metryczki dla wnusia. Będzie tak samo kolorowa i energetyczna jak Twoja lala dla Ewuni :)Odpoczywaj majowo i czerp energię ze słonka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuję kochana i jestem ciekawa Twojej metryczki dla wnusia :)) Już niedługo maluszek przyjdzie na świat, a tu taki piękny prezent od babci :)) Moniczko po majówce biorę się za szycie aniołków :))) Buziaki!

      Usuń
  7. Ja chcę tę pięknotkę, dam za nią każdy grosz! 😍😍 Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna tęczowa panieneczka :) Justyś miło mi bardzo , ze podobają Ci się moje prace :) Majowe pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo :))) Kochana baaaaardzo mi się podobają!!! I jeszcze raz dziękuję!!! Pięknie tworzysz, masz swój styl więc twórz jak najwięcej! Miłej majówki!

      Usuń
  9. This new doll is adorable, dear Justyna!
    I really liked the beautiful Easter cards of Resurrection.😍
    A hug from Spain
     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much !! The cards are beautiful and I'm happy that I got them :) Hugs!

      Usuń
  10. Śliczna laleczka, aż się buzia do niej śmieje.:) Super splot chusty, podziwiam wykonanie. Justynko jesteś bardzo życzliwą osobą i blogowe koleżanki o Tobie pamiętały, wiele pięknych przesyłek dostałaś. Pozdrawiam milutko i życzę udanej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuję kochana :)) Ten splot jest bardzo łatwy, ale i efektowny dlatego tak bardzo go lubię :)) No i uniwersalny :). Lenko jeszcze raz dziękuję za pamięć :)) Uściski!

      Usuń
  11. Popieram Lenkę :-) Dodam, że podziwiam ludzi z taką pasją jak Twoja. Miłej majówki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Miło mi takie słowa czytać :) Również życzę miłej majówki :)

      Usuń
  12. Linda boneca personalizada!!
    Parabéns, muito delicada e alegre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczka jest cudna Justynko. Kolory bardzo radosne. Pięknie ją wykonałaś. Chusta podobnie jak laleczka niezwykle radosna. Śliczna!
    Ładna galeria karteczek;)
    Udanej majówki. Wypoczywaj twórczo! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję bardzo kochana!! Uwielbiam te kolorowe skarpetki. Zawsze wywołują u mnie na twarzy uśmiech :). A i lalkowe ubranka z nich fajnie wychodzą :). Co do chusty to znów mam na nie "fazę". Dzisiaj skończyłam trzecią i zaczęłam czwartą :). Fajnie jest je dziergać na świeżym powietrzu :). Buziaki!

      Usuń
  14. Laleczka prześliczna i ma piękne loki :)) Miłego odpoczynku w bajkowym ogrodzie, maj to najpiękniejszy chyba miesiąc. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo :)) I zgadzam się - maj jest najpiękniejszy :) Uściski kochana!

      Usuń
  15. Piękna, pełna kolorów wiosna u Ciebie. I na kartkach z życzeniami, i w cudnej chuście i w słodkiej laleczce. Zastanawia mnie skąd Ty bierzesz takie fajne skarpetki:-D Udanej majówki! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuję :) Wiosna tak kolorowo mnie nastraja :) Co do skarpetek to kupuję je wszędzie gdzie są idealne do szycia. czyli w sieciówkach, w marketach, w sklepach stacjonarnych, na bazarkach. Rzadko kupuje przez internet bo muszę najpierw zobaczyć czy dana skarpeta nadaje się dla lalki. Jednym słowem poluję na nie gdzie tylko można :))) Buziaki i udanej majówki!

      Usuń
  16. Kolorowo dziś u Ciebie:) Fajna lalunia i chusta!
    Udanego wypoczynku:)
    W UK niestety nie mamy majowego długiego weekendu:( (Wybrańcy losu mają wolny poniedziałek ale my do nich nie należymy;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję kochana :)) A tak mnie na kolory naszło :)). Odpoczywam u mamy więc jest dobrze :)) Chwilo trwaj! :) Buziaki ślę

      Usuń
  17. Ta lala to rzeczywiście eksplozja radości - jest prześliczna i każda dziewczynka byłaby zachwycona takim podarunkiem. Śliczne karteczki dostałaś Justynko, to bardzo miłe :)
    Życzę Ci wspaniałego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo Tobie kochana dziękuję :)) Kartki od dziewczyn sprawiły mi wiele radości, to bardzo miły gest :). Uściski i udanej majówki życzę!

      Usuń
  18. Śliczna laleczka - jak zwykle zresztą :-).
    Chusta wspaniała, piękne kolory, z pewnością się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)) Chusta spodobała się wiec jestem już spokojniejsza :) Uściski!

      Usuń
  19. Lalunia jak zwykle słodka :) A chusta pięknie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję !:)). Miło było uszyć większą lalkę, ponieważ ostatnio powstawały same maluchy :). Moc uścisków posyłam!

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Pozdrawiam serdecznie i majowo :)

      Usuń
  21. Laleczka śliczności . Nie dziwię się ,że wywołuje uśmiech :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję kochana :). Buziaki i udanej majówki życzę!

      Usuń
  22. Udanej majówki!
    Powiem Ci, że laleczka piękna i bardzo zaskoczyłaś mnie faktem, że ten kolorowy tęczowy sweterek na laleczce jest ze skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję bardzo :)). Mam w swoich zbiorach takie skarpetkowe perełki :)) A te kolorowe to jedne z moich ulubionych skarpet :). Uściski i miłej majówki!

      Usuń
  23. Uroczy Tęczowy Aniołek - z pewnością będzie towarzyszył w wielu pięknych chwilach, które kiedyś przypomni, jako wspomnienia :)
    Majówka faktycznie ma swoje uroki - ludzi zdecydowanie mniej i więcej spokoju, a i bzu cała kiść swym zapachem wypełnia u mnie cały pokój i nie tylko :)
    Miłego wypoczynku z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i mam nadzieję, że lalka będzie wywoływała piękne wspomnienia :).
      Lubię taki spokój, trochę wytchnienia każdemu się przyda :) . Bez pachnie teraz obłędnie. Dzisiaj szydełkowałam kolejną chustę w pobliżu jednego drzewka i zapach był niesamowity! Uściski kochana!

      Usuń
  24. Laleczka przecudna, jak wszystkie Twoje prace <3 Taka niesamowicie pozytywna :)
    Chusta też śliczności, super kolorystyka.
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana :)) Buziaki i miłego weekendu :)

      Usuń
  25. Piękne wiosenne, pełne pozytywnej energii prace - i lala i chusta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, radosna laleczka! Ma cudne włoski, takie prawie naturalne:) Justynko oprócz samego tworzenia jesteś też stylistką. Niesamowite, że każda Twoja laleczka jest inna i każda ma swój niepowtarzalny styl.
    Szydełkowa chusta jest śliczna! Kolory pięknie się układają a wykonanie perfekcyjne!
    Bardziej sprzyjających warunków do odpoczynku nie można sobie wymarzyć:) Masz wszystko to co kochasz i niech ten czas trwa jak najdłużej! Tego życzę ci z całego serca:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana dziękuję za te wspaniałe słowa :)) Zawsze mnie podbudujesz i sprawisz, że podwójna wena pojawia się :). Oj mam bardzo dużo skarpet więc wariantów szycia jest sporo :)). Bożenko odpoczywam, ale pogoda popsuła się :(. Strasznie jest zimno i deszczowo. Uściski posyłam i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  27. Eksplozja barw dzisiaj u Ciebie :) aż dziw, że takie skarpetki są ;)
    Bardzo dziękuję za Twój komentarz na moim blogu :) wiele to dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :)) Skarpet jest dużo w różnych barwach, ale strasznie ubolewam, że w tym sezonie królują stopki bo z nich szyć nie można :(. Uściski!

      Usuń
  28. Super prezentują się Twoje prace! Tak kolorowo i radośnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję bardzo!! Pozdrawiam i udanego weekendu życzę! :)

      Usuń
  29. U Ciebie zawsze jest tak wesoło i kolorowo, że aż miło zaglądać. Teraz to już w ogóle tęczę ściągałaś z nieba :D Laleczka jest przesłodziutka i chusta również przepiękna :) Miłej majówki życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady dziękuję kochana :)) Buziak, buziak, i jeszcze raz buziak za te słowa :))) Cieszę się, że miło Tobie u mnie :)) Udanego weekendu życzę!

      Usuń
  30. Justynko, laleczka jest przeurocza - taka kolorowa, radosna, że oczy się śmieją na jej widok. Będzie wspaniała przyjaciółką małej Ewuni. Chusta też mnie zachwyciła - lubię takie żywe barwy.
    Miłej majówki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję kochana :)) Żywe kolory od razu nastrój poprawiają więc warto coś kolorowego w szafie mieć :)) Teraz sobie chustę chcę wydziergać, ale jest tyle pięknych kolorowych włóczek, że nie mogę zdecydować się :)) Buziaki!

      Usuń
  31. Justynko cudowna laleczka, taka śliczna kolorowa, uwielbiam wszystkie Twoje prace, a chusta równie fantastyczna. Nie komentowałam dawno ale zaglądałam, wspaniała relacja z Odessy, ja by się tej bluzce również nie oparła, Motanka super i ja zdrówka życzę dla całej rodzinki. Miło popatrzeć na twoja uśmięchniętą buźkę :) Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś dziękuję kochana :)) Już sama świadomość, że zaglądasz do mnie bardzo mnie cieszy więc z całego serca dziękuję za wszystkie odwiedziny :)) Buziaczki i udanej majówki życzę!

      Usuń
  32. U Ciebie jak zawsze cudownie ..piękna laleczka a chusta zachwycająca :) Uwielbiam oglądać Twoje praca :) Piękne karteczki otrzymałaś :) U mnie Majówka jak co roku pracująca więc odpoczywam tylko wieczorkiem przy herbatce w pracowni :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo dziękuję za te słowa :)). Buziaki i owocnej twórczej pracy życzę :) Ściskam!

      Usuń
  33. Justynko, bardzo majowy, pełne kolorów i zapachów wpis :-) Laleczka dla małej Ewuni jest obłędna, tęczowa sukieneczka idealnie współgra z rudym kolorem jej loków oraz cytrynową czapeczką. Dla mnie - jak zawsze - bajkowo i niesamowicie pozytywnie. Wystarczy spojrzeć na Twoje prace a w sercu od razu wyzwala się radość i taka, dziecięca, beztroska energia, której na co dzień brak.

    P.S.
    U mnie ostatnio wolnego czasu jak na lekarstwo ale kiedy potrzebuję pozytywnego "kopa" zawsze przychodzę do Twojego zaczarowanego świata - tu można znaleźć wszystkie te emocje, których nieraz bardzo potrzebuję. Fajnie że jesteś Justynko, piszesz z takim entuzjazmem i pokazujesz nam przepiękne prace - Twoje słodkie laleczki mają bardzo pozytywny wpływ i wywołują dużo wspaniałej, ciepłej energii.
    Miłej, udanej majóweczki, ściskam i przesyłam gorące pozdrowienia ze słonecznego Krakowa :-****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko kochana Twój komentarz tak bardzo mnie wzruszył, że aż łza w oku zakręciła mi się. Nie pamiętam kiedy słowa tak bardzo mnie wzruszyły i poruszyły. Nie zdawałam sobie sprawy, że aż tak odbierasz mojego bloga i że jest dla Ciebie takim ważnym miejscem. Dziękuję z całego serca za to!! Kochana wpadaj kiedy tylko chcesz, czuj zawsze się dobrze w moich progach i pamiętaj, ze jak masz ochotę na pogaduchy to zawsze możesz napisać maila lub po prostu dzwoń (mam nadzieję, że masz jeszcze mój numer). Ściskam mocno !!!

      Usuń
  34. Kolejne cudo stworzyłaś- piękna i radosna lala, myślę że nie jedna osoba się zastanawia, jak ze zwykłej skarpety można wyczarować coś tak ślicznego:)
    Pozdrawiam serdecznie
    ps. wiesz, ze możesz ją dorzucić do polszczyzny na maj? w/g mnie pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję kochana :)). Za to właśnie kocham skarpety. ich barwy ciągle mnie inspirują :). Reniu moja laleczka już przyłączyła się do Twojej zabawy :)) Buziaki!

      Usuń
  35. A to dlatego tak się pięknie dzisiaj zrobiło.... Ta laleczka jest tak piękna i kolorowa, że nawet słońce u mnie wyszło żeby ją zobaczyć;-) A w ostatnich dniach były same chmury i deszcz.
    Lala, Justynko jest zachwycająca! Chusta bardzo mi się podoba i na kanał Pani Karoliny zajrzę przy okazji:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko kochana jesteś!!! :)) Dziękuję za ten komentarz, a blask lalki widocznie powędrował do Ciebie bo u nas dzisiaj już pochmurno :(. Koniecznie zajrzyj na ten kanał! Uściski i udanego weekendu życzę!

      Usuń
  36. Masz rację, wulkan barw i energii! Piękna laleczka, które budzi pozytywne emocje. Twoje skarpeciaki są niepowtarzalne! 😍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  37. Tęczowy Skarpeciak jest cudowny! W sam raz do kochania i przytulania, na pewno nowa właścicielka będzie zachwycona. Lub już jest.
    Majówka u mnie deszczowa, ale co poradzić. Mam nadzieję, że Tobie słonce dopisało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio dziękuję kochana :) Majówka minęła szybko, ale pogoda kiepska była :(. Tesknię już za ciepełkiem :). Buziaki!

      Usuń
  38. Super te kolorowe laleczki :)
    fajny blog obserwuję :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Miło mi i witam serdecznie u siebie :) Moc serdeczności!

      Usuń
  39. Achhhhh :) Ewunia już tę lalę karmiła (lub ja ją muszę karmić, ostatnio jadła zupę pomidorową ;) ;) jak lala nie zjadła to Ewa też nie chciała zjeść! Magiczna ta lala :D ), Ewunia czesała także jej włosy (bardzo się starała, ale nie zawsze wyszło to lali na dobre ;) ;). Ewunia lalę tuli i regularnie ogląda wszystkie święcące, błyszczące elementy :):)
    Wielkie podziękowania dla Cioci Justyny! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Justynko za ten komentarz to tylko milion buziaków się Tobie należy: cmok, cmok i jeszcze raz cmok :))). Ależ się cieszę, że lalka tak zadomowiła się u Was :)) Super!!! A jak będzie potrzeba to Ciocia Justynka jeszcze jedną uszyje :)))). Buziaki dla Was!

      Usuń
  40. Cudowna lala ipiękne karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko cudne, ale ta lala jest po prostu prześliczna. Nie dziwie się że chętnie je robisz, bo widać, że sprawia Ci to ogromną przyjemność i innym przy okazji też udziela się ta pozytywna energia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziękuję ślicznie za te słowa :)) Oj sprawia mi ogromną przyjemność, mam słabość to tych laleczek :)). Ciesze się, że ten radosny nastrój dociera również do Ciebie :)). Miłego tygodnia życzę!

      Usuń
  42. Laleczka z tęczowych skarpetek jest cudowna , zresztą Justynko wszystkie Twoje laleczki są do schrupania.
    Chusta w tęczowych kolorkach również rewelacyjna . Mam aktualnie na szydełku w niebiskościach wg tego samego wzoru Karoliny, Dzierga się bardzo przyjemnie.
    Dowody sympatii w kartkach piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję kochana :)) Ale super:)) Już widzę jaka piękna będzie Twoja chusta :)) Ja już kończę kolejną. Uwielbiam ten wzór, świetnie go się dzierga :) Buziaki!

      Usuń
  43. Justynko, laleczka radosna, pełna optymistycznych kolorów, jak samo dzieciństwo:) chusta także piękna i pełna radości. Pozdrawiam cieplutko w ten zimny czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję ślicznie!!:) Ściskam Ciebie mocno!:)

      Usuń
  44. Laleczka przepiękna - co trzeba zrobić żeby taką dostać? Ja się piszę :). Niestety nie dziergam ale chusta wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbetko bardzo dziękuję :)) Dziewczyny wygrały laleczki w ramach mojego urodzinowego Candy :). Zapraszam więc na kolejne choć nie wiem jeszcze kiedy będzie, może się uda :) Miłego dnia!

      Usuń
  45. Kuku Justyno :) serdecznie zapraszam Cię do mojej zabawy :) co miesiąc nowe wyzwanie, w każdej chwili można dołączyć-> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/04/na-slubnym-kobiercu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuku Weroniko, jestem tu :))) Dziękuję bardzo za zaproszenie, ale nie dam rady przyłączyć się :(. Już teraz ledwo wyrabiam z bieżącymi projektami. Ale pokibicuję Dziewczynom :). Buziaki!

      Usuń
  46. Urocza lala - od razu buzia się śmieje, jak człowiek na nią patrzy ;) Chusta rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :)). Bardzo mi miło :)) Serdeczności posyłam!:)

      Usuń
  47. Cudowne, magiczne pozytywne tchnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Bardzo miło mi to czytać :)). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  48. Śliczna, do twarzy jej w tych kolorach ♥️

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).